Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Ale na czwórce trzydziecha powinna przygasać jak sie kopie czy nie?Jak sprawdzić kont ustawienia wtrysków i jak można podkręcić pompę wtryskową?
Na www.chomikuj.pl/habza.m w folderze Dokumenty umieściłem skan sposobu regulacji kąta wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem ten mechanik który go robił mówił że musi kopcić ponieważ jest wtedy mocniejszy a jak skręci na pompie to nie puści nawet dymka ale będzie o wiele słabszy mówił też że olej musi wywalać korkiem bo niby nie orginalna pokrywa głowicy niby mechanik zaufany bo od wuja z firmy ale mi coś nie pasi sąsiad ma też trzydzieche na czwórce jak sie kopie nie przygasa nie kopci mi się wydaje że ten mechanik sam nie wie czego to jest wina i mówi że wszystko wporządku a mi sie wydaje że do kitu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam już nie wiem ten mechanik który go robił mówił że musi kopcić ponieważ jest wtedy mocniejszy a jak skręci na pompie to nie puści nawet dymka ale będzie o wiele słabszy mówił też że olej musi wywalać korkiem bo niby nie orginalna pokrywa głowicy niby mechanik zaufany bo od wuja z firmy ale mi coś nie pasi sąsiad ma też trzydzieche na czwórce jak sie kopie nie przygasa nie kopci mi się wydaje że ten mechanik sam nie wie czego to jest wina i mówi że wszystko wporządku a mi sie wydaje że do kitu
Zmień mechanika.W ustawianiu niema dowolności.Trzeba tak ustawić jak jest przewidziane dla danego typu silnika.Co to znaczy wywalać korkiem?Tak dmucha do silnika?Przecież silnik po kapitalce to niedotarty czy już "przetarty"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam już nie wiem ten mechanik który go robił mówił że musi kopcić ponieważ jest wtedy mocniejszy a jak skręci na pompie to nie puści nawet dymka ale będzie o wiele słabszy mówił też że olej musi wywalać korkiem bo niby nie orginalna pokrywa głowicy niby mechanik zaufany bo od wuja z firmy ale mi coś nie pasi sąsiad ma też trzydzieche na czwórce jak sie kopie nie przygasa nie kopci mi się wydaje że ten mechanik sam nie wie czego to jest wina i mówi że wszystko wporządku a mi sie wydaje że do kitu
Zmień mechanika.W ustawianiu niema dowolności.Trzeba tak ustawić jak jest przewidziane dla danego typu silnika.Co to znaczy wywalać korkiem?Tak dmucha do silnika?Przecież silnik po kapitalce to niedotarty czy już "przetarty"?

popękały mu pierścienie jak wkładał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjechałem z kielc bo tam go robili i już miał cały silnik zachlapany olejem i nie miał sił zadzwoniłem do wuja on spowrotem przysłał mechanika podkręcił na pompie bo podobno jak był docierany zmniejszył mu moc ok uwierzyłem ale gdy wymieniałem kolektor troche tam było zaciapane olejem myślałem że to nic takiego przykręciłe nowy kolektor i w pole ale patzre coś kapi spod kolektora to olej odkręciłem kolektor i odpaliłem gada a on wręcz żygał olejem spowrotem do mechanika przyjechał sprawdził pierścienie i przy okazji je wymienił na nówki ale to nie była tego wina wziął głowice do planowania wszystko ładnie poskręcał i jakoś chodzi nie leje olejem ale chyba muszę odkręcić sam kolektor i sprawdzić bo coś po woli nie wierzy temu mechanikowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przyjechałem z kielc bo tam go robili i już miał cały silnik zachlapany olejem i nie miał sił zadzwoniłem do wuja on spowrotem przysłał mechanika podkręcił na pompie bo podobno jak był docierany zmniejszył mu moc ok uwierzyłem ale gdy wymieniałem kolektor troche tam było zaciapane olejem myślałem że to nic takiego przykręciłe nowy kolektor i w pole ale patzre coś kapi spod kolektora to olej odkręciłem kolektor i odpaliłem gada a on wręcz żygał olejem spowrotem do mechanika przyjechał sprawdził pierścienie i przy okazji je wymienił na nówki ale to nie była tego wina wziął głowice do planowania wszystko ładnie poskręcał i jakoś chodzi nie leje olejem ale chyba muszę odkręcić sam kolektor i sprawdzić bo coś po woli nie wierzy temu mechanikowi

ten idjota robił kapitalka a za chwile jaszcze raz pierścienie

Prima w Łodzi robi naprawde dobre pierścienie zadzwoń to ci przyślą a i zmień machanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówił że nie ma sensu zakładać starych pierścieni jak już robić to założyć wszystko nowe i tak zrobił lecz ten traktor jest i tak o wiele słabszy ni trzydziestka sąsiada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda ingerencja w układ tłokowo-cylindrowy polegająca na wymianie jakiś elementów tego układu wymaga procesu docierania.Jeżeli nie przeprowadziłeś tego to w pierwszej kolejności miej pretensje do siebie.Bo nie starannym docieraniem można "zarżnąć"najlepszy silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przepraszam,jakoś żle zrozumiałem.Jeżeli cieknie spod kolektora wydechowego to jest normalne w pierwszym etapie docierania.U mnie się sączyło do ok.20 mth.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miał remont był docierany przez 25 mtg póżniej lekkie pracy typu bronowani po 2 tygodniach orka i ciągle się lało spod kolektora dopiero po planowaniu głowicy przestało ale ciągnik ciągle kopci i dławi się jak zaczynają mu się koła kręcić to nie jest normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym wywalaniem korkiem oleju to też dla mnie jakaś dziwna sprawa i sam dokładnie nie wiem czemu się tak dzieje i kolegów pytałem i oni tez nie mają pojęcia..., zajmuje się dorywczo naprawami silników i już w niejednym ciapku wymieniałem tłoki, tuleje i pireścienie itp. I w jednym wywala w innym nie, a każdy robie tak samo wiec nie wiem czemu właśnie tak się dzieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tym wywalaniem korkiem oleju to też dla mnie jakaś dziwna sprawa i sam dokładnie nie wiem czemu się tak dzieje i kolegów pytałem i oni tez nie mają pojęcia..., zajmuje się dorywczo naprawami silników i już w niejednym ciapku wymieniałem tłoki, tuleje i pireścienie itp. I w jednym wywala w innym nie, a każdy robie tak samo wiec nie wiem czemu właśnie tak się dzieje...

a czy za każdym razem dajesz pierścienie tej samej firmy

tu jest przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zakładam cały zestaw naprawczy to pierścienie są razem z zestawem, zakładałem zestawy Mahle i Zetorowskie i tez pierścienie tylko i wyłacznie Prima i właśnie tak jak napisałem u jednego wywala u innego nie, no ku*** żeby ktoś robił to bym nie wierzył że dobrze zrobione, ale jak sam robie i u jednego kolesia zaczeło wywalać po 100mth, a inny ma juz 2000mth i nie wywala i te same zestawy naprawcze wstawiałem, to juz nie wiem czemu tak się dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak zakładam cały zestaw naprawczy to pierścienie są razem z zestawem, zakładałem zestawy Mahle i Zetorowskie i tez pierścienie tylko i wyłacznie Prima i właśnie tak jak napisałem u jednego wywala u innego nie, no ku*** żeby ktoś robił to bym nie wierzył że dobrze zrobione, ale jak sam robie i u jednego kolesia zaczeło wywalać po 100mth, a inny ma juz 2000mth i nie wywala i te same zestawy naprawcze wstawiałem, to juz nie wiem czemu tak się dzieje

ale Jemu waliło i wali a i walić będzie bo to robił ....

w twoim przypadku pewnie ma wine właściciel

a to już

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to musi być wina części bynajmniej ja na to stawiam Co powiesz na to jak mam u siebie dwie 30-stki i tez sam sobie robie i w jednej blok zachlapany a w drugiej nie i tez te same zestawy itp, dużo moge takich porównań znaleźć, nie wiem czemu tak jest, ale jest...

A u niego to napewno robił.... może pierścienie dla tego mechanika się pop*******ły lub właśnie głowica wadliwa duży luz na prowadnicach zaworów. U jednego kolesia jak robiłem to z kolektora czarna nieprzepalona ropa leciala, wadą była zatarta końcówka wtryskiwacza po wykręceniu można było ustami dmuchnąć i leciało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musi byc wina własciciela i zle dotarcia sprzetu... Ja teraz robie wozek widłowy (silnik c330) i tez zapalic go nie mogłem przy czym korek skakał jak głupi przy kreceniu rozrusznikiem... Po rozebraniu okazało sie ze silnik tak zurzyty nie jest gładzie tulei sliczne jak to ze w tłoku miejsca miedzy pierscieniami sie pourywały i uciekała tamtedy kompresja...

 

Według mnie do kitu teraz sa robione czesci bo ten wozek remont miał nie tak dawno robiony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie. Mam poważny problem z moim 330m otóż silnik bardzo ciężko pali po zapaleniu jest strasznie mulasty a jeszcze do tego kopci czarnym dymem jak djabli:(czy to wina pompy wtryskowej???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przyczyn może być wiele,ale proponuje sprawdzić wtryskiwacze(wstępnie możesz przykręcić na pompie-zobaczysz jak rozpylają,ale to jest prowizorka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie na czym polega możliwość dociążenia w ursusie c 330

na chwilowym uniesieniu maszyny z jaką pracujesz bez oderwania jej od ziemi(lekkie poderwanie), tylko tyle aby zlikwidować poślizg kół, masz pokrętło do regulacji siły dociążenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myśle ze moze być za słabe to elektryczne wspomaganie, co hydraulika to hudraulika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...