tatamarty.323a 0 Napisano 20 Października 2006 Pewnie, że lepiej mieć przód typu belkowego, masz większe koła z przodu, a to duuży plus, a nie patrz na resorowaną oś, bo w dużym kole od nowego typu dasz mniejsze ciśnienie w opony i też masz miękko, a oś starego typu jest mocno awaryjna i możesz sie nie mile rozczarować. Lepiej dołóż te dyche, a będziesz miał spokój i super traktorek, naprawde!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 20 Października 2006 A ta belkowa oś to już wogóle bezawaryjna? Jeśli tak to może warto bo tur w przyszłości chętnie bym założył. to ile 500 pali bo z tego co wiem to 800 tak średnio 7 do 10 l/godz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 20 Października 2006 Kolego wszystko sie psuje, ale to fakt ze belkowa jest lepsza po prostu nowsze rozwiązanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 20 Października 2006 MTZ 500 średnio ok 5 l na godz roboty, to też zależy od obciążenia, kiedyś, jak woziłem z cukrowni wysłodki, w grudniu przyszło mi woźić, w nocy, mróz jak diabli, zimno, kawiarenka zamknięta, bo to w nocy było, więc siedziałem sobie w kabince, 10 godzin w kolejce, silnika nie wygaszałem, to spalił sobie na wolniutkich obrotach przez ten czas ok 15 l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 20 Października 2006 Chłopaki a powiedzcie mi czy macie w MTZ82 w sworzniu od przedniej osi kalamitki do smarowania?? U mojego żadnego smarowidła nie widze nie wiem czy nie ma orginalnie, czy zapomnieli zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 20 Października 2006 Jak to jest w tym stożkowym bo kiedyś u kumpla koleś robił mtz82 i twierdził że napęd do tyłu nie ciągnie ?!? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 20 Października 2006 w jakim stożkowym?? Kulałem sie pod tym ciągnikiem i nie mogłem znaleźć żadnej kalamitki (dziwilo mnie to troche, że nie ma smarowania) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 20 Października 2006 nie ma smarowników tuleje są stalowe i mają wytrzymać robiłem to jak miałem mtz. Napęd będzie ciągnął jak podkręcisz na podporze nakrętkę i oczywiście musisz mieć włączony na stałe dźwignia w najwyższym położeniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 21 Października 2006 a takie pytanko mam, przy ewentulnym zakupie nowego belarusa 820 (na razie marzenia, ale kto wie), jest mozliwosc kupna z polska a nie oryginalna kabina za kwote prawie 10tys mniejsza, tylko czy jest sens tak kombinowac Moze warto zamiast tej orginalnej kabiny wziasc lepszy most przedniego napedu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 21 Października 2006 tylko czy tak można żeby wziąć z polską i napędem belkowym dla mnie oryginalna ma jedną wielką wadę ( wentylacja i ogrzewanie do d.... , choć łatwo to poprawić ), budowy tej polskiej nie znam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 21 Października 2006 82.1 chyba tylko występuje w wersji kabrio a z krzyżakami wersje 820.1 Czy pronar z krzyżakowym mostem ma większy skręt od tego ze stożkowym, bo belarusy na krzyżakach mają chyba taki sam przedni napęd? Czy kabina w Pronarze 82A jest dużo wygodniesza i cichsza od tych w belarusach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszi 0 Napisano 26 Października 2006 CześćCzy ktoś zakupił lub dokładnie oglądał MTZ BELARUS 920.2 85 KM bo interesują mnie takie rzeczy w nim jak:1 co jest zmienione w podnośniku boscha w porównaniu do zwykłego i czy opłaca sie za niego dopłacić?2 jak wygląda sprawa z włączeniem wom-u mechaniczno-elektrycznie?3 jaka jest ogólna ocena w porównaniu do naszych pronarów - czy warto kupić oryginalnego MTZ Belarus o tym właśnie symbolu?? Z góry dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glizda70 0 Napisano 26 Października 2006 Panowie potrzebuję zamontowac dolny zaczep [taki jak w 30-tce lub 60-tce do Mtz-82 z 84r mała kabina ..Jaki i z czego i za ile...Dzięki.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Października 2006 Na Allegro widziałem dolny zaczep, od jakiegoś niemieckiego ciągnika, identyczny jak od 360, 150 zł kosztował. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Października 2006 Co jest z tymi małymi mtz 572 i 592 podoba mi się 592 tylko dlaczego taka droga? Kosztuje tyle co mtz 81km w tej samej specyfikacji (76 tys), to ja już wole dużą mtz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Października 2006 A gdzie je sprzedają, może jakiś cennik. Ciekawe ile kosztuje Belarus 260 kM . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Października 2006 Na allegro znalazłem oferte z birawit Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Października 2006 może dlatego droga JOYSTICK DO ŁADOWACZA CZOŁOWEGO. ZACZEP TYLNY UNIWERSALNY (SZYNOWY) , POMPA PALIWOWA ROTACYJNA poza silnikiem to chyba jest to samo co mocniejsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Października 2006 Tył koła 18,4 przód też nie wąski,duża masa, oj ruscy docenili swój mniejszy silnik. Podoba mi sie ta 592 tylko dlaczego taka droga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Października 2006 BA, tylko znajdź coś tańszego z tym wyposażeniem- duże kapcie, zaczep szynowy, duże obciążniki, pewnie i hydraulika ta nowa ( tylko o tym nie piszą ). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 28 Października 2006 To co warta swojej ceny 592? dokładam około 4 może 5 tyś i mam farmtraca albo zetora 5340 ciągniki przyjemniejsze w obsłudze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glizda70 0 Napisano 29 Października 2006 Panowie co jest śpicie czy co----pytałem o dolny zaczep ...A nic konkretnego nienmacie do zaoferowania /edit - Nie Paź 29 11:20:38Panowie wałek wom na 6-rowk... się lekko rusza co wymieni obudowę ---wałek---4--bolce Dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 29 Października 2006 moze nikt nic nie wie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 29 Października 2006 Panowie co jest śpicie czy co----pytałem o dolny zaczep ...A nic konkretnego nienmacie do zaoferowania W Agromie nowy kompletny oryginalny kosztuje coś ok. 450 zł, więc po co szukasz nie wiadomo czego i od czego, przeróbki wyjdą ci drożej i oryginału i tak nie zrobisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glizda70 0 Napisano 29 Października 2006 Panowie dzięki za zaczep Ale co z wom--wałek---Dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach