Grześ 0 Napisano 2 Marca 2007 Może ktoś z użytkowników naisać przy jakiej prędkości można przełanczaś rerwers. Czy jest konieczniość całkowitego zatrzymania pojazdu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mav 0 Napisano 2 Marca 2007 u mnie w AP moge włączyc wsteczny czy na odwrót przy kazdej predkosci ciagnik sam wychamuje tylko musze zmiejszyc obroty silnika bo inaczej zacznie ruszac gwałtownie w drugą strone. jak wzuce na zero to sie zatrzyma.Mysle ze przy reszcie skrzyn np AutoQ czy PQ+ będzie podobnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablooo 0 Napisano 2 Marca 2007 Można nie zatrzymywać ciągnika i zmienić kierunek jazdy.Ruszy delikatniej czasami jak ze sprzęgłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krulik 0 Napisano 2 Marca 2007 co myslicie o spalaniu tych zielonych jelonków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 2 Marca 2007 Nowe z układem CR palą mało. JD jest w czołówce jak dobrze pamiętam to w lutowym numerze RPT było dużo na ten temat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krulik 0 Napisano 2 Marca 2007 ja mam małego 5720 to maleństwo tak chla jak dzika świnia a nie jelonek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 3 Marca 2007 Znowu wraca temat spalania Już raz kiedyś pisałem porównajcie spalanie 6 turboz takim 6820 .Potem przeliczyć litry spalania x wydajność na godzine równa się wynik do którego należy dodaćkomfort zdrowia fizycznego i psychicznego i wyjdzie żeJ-D wcale dużo nie pali .(oczywiście mogę porównać spalanietylko mojego ciągnika 6820 z CR)Osobiście słyszałem również że SE i te z seri 5000 to dużo palą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablooo 0 Napisano 3 Marca 2007 Mój 5720 po podwórku pali 4l na godz. może nawet mniej.W transporcie jak dostanie obroty 2400 to chla nieźle.Najekonomiczniejsz jest przy 1700 obr./min.Mógłby palić mniej ale to silnik Euro II,czy Zetor albo New Holland będzie palił mniej. Wątpie!?! Może Valtra, ale tylko pól litra,może litr na godz spali mniej. Czy ktoś orientuje się jak sprawdzają się magnetyzery.Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 3 Marca 2007 Czy ktoś orientuje się jak sprawdzają się magnetyzery.Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków Tak samo twierdzi muj wuj. Ma je przy 360 z silnikem zetora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domagalka 0 Napisano 3 Marca 2007 Witam wszystkich. Mam możliwość kupienia John Deera 2130 i chciałby prosić o pare wskazówek jak sprawdzić czy jest z nim wszystko OK, czy wszystko działa i czy silnik nie ma zadnych wad. Bardzo prosze o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablooo 0 Napisano 3 Marca 2007 Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków Tak samo twierdzi muj wuj. Ma je przy 360 z silnikem zetora. Jaka jest oszczędność w %.Ile czasu je użytkuje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krulik 0 Napisano 3 Marca 2007 słuchaj" prez" dlaczegho karzesz porównywać do 6turbo, ja mam maseya 6270 110KM i pali mniej jak ten JD. a wracając do 5720 jakie on ma przyspieszenie trzeba mu kilometra rzeby sie rozpędził do 40. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 4 Marca 2007 Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków Tak samo twierdzi muj wuj. Ma je przy 360 z silnikem zetora. Jaka jest oszczędność w %.Ile czasu je użytkuje? Użytkuje iuż kilka lat. Najpierw dostał magnesy do testu na jakiś czas. Po teście kupił te magnesy. Ile %? Nie wiem, muwi że warto i dlatego je ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilZ 0 Napisano 4 Marca 2007 słuchaj" prez" dlaczegho karzesz porównywać do 6turbo, ja mam maseya 6270 110KM i pali mniej jak ten JD. a wracając do 5720 jakie on ma przyspieszenie trzeba mu kilometra rzeby sie rozpędził do 40. Dlaczego trzeba kilometra zeby sie rozpedzil ??? To chyba nie prawda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 4 Marca 2007 Bardzo proste "krulik".Jak miałem 1634 to mi palił 15 litrów na godzinea teraz mój Johny pali około 18 litrów w pługu.Niby 3 litry więcej ale jak dodasz pracującą sprężarke oraz klime to to już różnicy nie maNo i dodaj do tego wydajność na godzine bez porównania oraz toże masz inny komfort fizyczny i psychiczny.Twój M-F to musi mniej palić skoro ma 110 koni a mój ma prawie 140 noi mój ma bez porównania lepsze osiągi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timur 0 Napisano 4 Marca 2007 Ja jezdze juz cztery lata 1634 15 litrow to on bral ale w transporcie w orce to nawet 19 litrow a ciagne kvernelanda 4 skiby i cisne mu 2100-2200 obrotow wiec JD wcale duzo nie pali ale sam sie przekonan bo w piatek siadan na nowego 6930 to tak jak z malucha na porsche sie przesiasc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 4 Marca 2007 TIMUR gratulacje Masz racje na cięższych kawałkach to 20 podchodziło no i trzebabyło te 2200 obrotów trzymać bo zaraz moc spadała i się dusił.W moim 6820 trzymam tak 1800 obrotów i mu w zupełnościwystarczy no i gazem można swobodnie o 300- 400 obrotów skakać w górę lub w dół bez większego obciążenia silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro 0 Napisano 4 Marca 2007 słuchaj" prez" dlaczegho karzesz porównywać do 6turbo, ja mam maseya 6270 110KM i pali mniej jak ten JD. a wracając do 5720 jakie on ma przyspieszenie trzeba mu kilometra rzeby sie rozpędził do 40.Krótkie coś u Ciebie te kilometry,krótkie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krulik 0 Napisano 4 Marca 2007 chłopaki a może ma którys fenda bo przymiezam sie na 714 i nie wiem co robić. jesli cos wiecie to napiszcie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timur 0 Napisano 4 Marca 2007 a wie ktos moze czy 6930 poradzi sobie z plugiem 6 skib bo narazie mam 4 skiby a jak go zachacze do JD to porozciagam go po polu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 4 Marca 2007 a wie ktos moze czy 6930 poradzi sobie z plugiem 6 skib bo narazie mam 4 skiby a jak go zachacze do JD to porozciagam go po polu Z tego co wiem 6930 ma 180 koni a co do pługa to zależy jaki to pług-6x? ,zagonowy czy obrotowy oraz jakie ziemie do orania.Zasada jest takaaby dobrać pług w miare do mocy ciągnika z tym że musi on mieć małą nadwyżke mocy na silniku.Myślę żę na 180 koni to 5 obrotowa Vario(np 5x48) i będzie o.k. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominujacy rolnik 0 Napisano 4 Marca 2007 Moim zdaniem 6 jak srednia gleba to pociągnie. Kolega ma 6920s i ciąga 5 z wałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 4 Marca 2007 Moim zdaniem 6 jak srednia gleba to pociągnie. Kolega ma 6920s i ciąga 5 z wałem. Zgadzam sie z toba ale to bedzie kres jego możliwości, o wale już niema co myśleć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timur 0 Napisano 4 Marca 2007 Gleba 4-5 klasa to pewnie da rade wybiore raczej kvernelanda bo 4 skibowy juz mam ale go zostawiamy do 1634 dobre plugi i dosc mocne moze za czesci troche trzeba wiecej dac jak bedzie mial ciezko to sie zmieni na 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominujacy rolnik 0 Napisano 4 Marca 2007 Też mam kvernelanda swietne pługi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach