Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś z użytkowników naisać przy jakiej prędkości można przełanczaś rerwers. Czy jest konieczniość całkowitego zatrzymania pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AP moge włączyc wsteczny czy na odwrót przy kazdej predkosci ciagnik sam wychamuje tylko musze zmiejszyc obroty silnika bo inaczej zacznie ruszac gwałtownie w drugą strone. jak wzuce na zero to sie zatrzyma.

Mysle ze przy reszcie skrzyn np AutoQ czy PQ+ będzie podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można nie zatrzymywać ciągnika i zmienić kierunek jazdy.

Ruszy delikatniej czasami jak ze sprzęgłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe z układem CR palą mało. JD jest w czołówce jak dobrze pamiętam to w lutowym numerze RPT było dużo na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam małego 5720 to maleństwo tak chla jak dzika świnia a nie jelonek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu wraca temat spalania

Już raz kiedyś pisałem porównajcie spalanie 6 turbo

z takim 6820 .Potem przeliczyć litry spalania x

wydajność na godzine równa się wynik do którego należy dodać

komfort zdrowia fizycznego i psychicznego i wyjdzie że

J-D wcale dużo nie pali .(oczywiście mogę porównać spalanie

tylko mojego ciągnika 6820 z CR)

Osobiście słyszałem również że SE i te z seri 5000 to dużo palą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój 5720 po podwórku pali 4l na godz. może nawet mniej.W transporcie jak dostanie obroty 2400 to chla nieźle.Najekonomiczniejsz jest przy 1700 obr./min.

Mógłby palić mniej ale to silnik Euro II,czy Zetor albo New Holland będzie palił mniej.

Wątpie!?!

 

Może Valtra, ale tylko pól litra,może litr na godz spali mniej.

Czy ktoś orientuje się jak sprawdzają się

 

magnetyzery.

Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś orientuje się jak sprawdzają się magnetyzery.

Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków

 

Tak samo twierdzi muj wuj. Ma je przy 360 z silnikem zetora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam możliwość kupienia John Deera 2130 i chciałby prosić o pare wskazówek jak sprawdzić czy jest z nim wszystko OK, czy wszystko działa i czy silnik nie ma zadnych wad. Bardzo prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków

 

Tak samo twierdzi muj wuj. Ma je przy 360 z silnikem zetora.

 

Jaka jest oszczędność w %.Ile czasu je użytkuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj" prez" dlaczegho karzesz porównywać do 6turbo, ja mam maseya 6270 110KM i pali mniej jak ten JD. a wracając do 5720 jakie on ma przyspieszenie trzeba mu kilometra rzeby sie rozpędził do 40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć można zaoszczędzić dzieki temu wynalazkowi sporo paliwa, tak twierdzą producenci tych wynalazków

 

Tak samo twierdzi muj wuj. Ma je przy 360 z silnikem zetora.

Jaka jest oszczędność w %.Ile czasu je użytkuje?

 

Użytkuje iuż kilka lat. Najpierw dostał magnesy do testu na jakiś czas. Po teście kupił te magnesy.

Ile %? Nie wiem, muwi że warto i dlatego je ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchaj" prez" dlaczegho karzesz porównywać do 6turbo, ja mam maseya 6270 110KM i pali mniej jak ten JD. a wracając do 5720 jakie on ma przyspieszenie trzeba mu kilometra rzeby sie rozpędził do 40.

 

Dlaczego trzeba kilometra zeby sie rozpedzil ??? To chyba nie prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proste "krulik".Jak miałem 1634 to mi palił 15 litrów na godzine

a teraz mój Johny pali około 18 litrów w pługu.Niby 3 litry więcej ale

jak dodasz pracującą sprężarke oraz klime to to już różnicy nie ma

No i dodaj do tego wydajność na godzine bez porównania oraz to

że masz inny komfort fizyczny i psychiczny.

Twój M-F to musi mniej palić skoro ma 110 koni a mój ma prawie 140 no

i mój ma bez porównania lepsze osiągi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze juz cztery lata 1634 15 litrow to on bral ale w transporcie w orce to nawet 19 litrow a ciagne kvernelanda 4 skiby i cisne mu 2100-2200 obrotow wiec JD wcale duzo nie pali ale sam sie przekonan bo w piatek siadan na nowego 6930 to tak jak z malucha na porsche sie przesiasc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TIMUR gratulacje

Masz racje na cięższych kawałkach to 20 podchodziło no i trzeba

było te 2200 obrotów trzymać bo zaraz moc spadała i się dusił.

W moim 6820 trzymam tak 1800 obrotów i mu w zupełności

wystarczy no i gazem można swobodnie o 300- 400 obrotów

skakać w górę lub w dół bez większego obciążenia silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchaj" prez" dlaczegho karzesz porównywać do 6turbo, ja mam maseya 6270 110KM i pali mniej jak ten JD. a wracając do 5720 jakie on ma przyspieszenie trzeba mu kilometra rzeby sie rozpędził do 40.

Krótkie coś u Ciebie te kilometry,krótkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki a może ma którys fenda bo przymiezam sie na 714 i nie wiem co robić. jesli cos wiecie to napiszcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wie ktos moze czy 6930 poradzi sobie z plugiem 6 skib bo narazie mam 4 skiby a jak go zachacze do JD to porozciagam go po polu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wie ktos moze czy 6930 poradzi sobie z plugiem 6 skib bo narazie mam 4 skiby a jak go zachacze do JD to porozciagam go po polu

 

Z tego co wiem 6930 ma 180 koni a co do pługa to zależy jaki to pług

-6x? ,zagonowy czy obrotowy oraz jakie ziemie do orania.Zasada jest taka

aby dobrać pług w miare do mocy ciągnika z tym że musi on mieć małą

nadwyżke mocy na silniku.Myślę żę na 180 koni to 5 obrotowa Vario

(np 5x48) i będzie o.k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem 6 jak srednia gleba to pociągnie. Kolega ma 6920s i ciąga 5 z wałem.

 

Zgadzam sie z toba ale to bedzie kres jego możliwości, o wale już niema co myśleć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gleba 4-5 klasa to pewnie da rade wybiore raczej kvernelanda bo 4 skibowy juz mam ale go zostawiamy do 1634 dobre plugi i dosc mocne moze za czesci troche trzeba wiecej dac jak bedzie mial ciezko to sie zmieni na 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...