LUKAS616 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Gdzie można naprawić orbitrol do masseya fergusona 3080 w woj. mazowieckim lub kupić nowy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrS 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Mam problem z układem kierowniczym w mf 3080. Na wolnych obrotach kierownica bardzo ciężko skreca, natomiast przy około 1500 lżej. Proszę o pomoc w tej sprawie.sprawdz poziom oleju w układzie kierowniczym:idea: zmień filter hydr zeby to zrobic musisz upuścic olej jak w oleju coś jest urzyj magnesu i wymiana filtra nic nie da to winna jest pompa albo orbitrol albo siłownik skrętupowodzenia pozdrawiampiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS616 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B? Mam Mfa ale bez grupy biegów A/B, ale przypuszczam, że bez rozpołowienia ciągnika i wymiany odpowiedniego tryba w skrzyni się nie obejdzie! No chyba, że to kwestia wyregulowania, ale ja się aż tak nie znam Zapytaj mirona On już naprawiał to w kilku Mf-achpozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 Witam, jak ustawić zapłon w MF 3060? Na kole zamachowym nie widać żadnego znaku dziwne to może się starł albo co ?Ustawiał ktoś kiedyś w nim zapłon? Jak się go przyśpiesza a jak opóźnia ??zapłon ustwaia sie obracając pompe wtryskowa jest przykręcona do silnika śrubami z mozliwościa regulacji. Znakmi moga byc na kołach rozrządu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B? u mojego wujka były pęknięte widełki od zmiany biegów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 cięgła łączące lewarek ze skrzynia (lub siłownik ze skrzynią nie wiem jak tam dokłądnie jest) zatrzaski, przesówki (widełka) na koniec tryby trzeba wszystko po koleji sprawdzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B? Mam Mfa ale bez grupy biegów A/B, ale przypuszczam, że bez rozpołowienia ciągnika i wymiany odpowiedniego tryba w skrzyni się nie obejdzie! No chyba, że to kwestia wyregulowania, ale ja się aż tak nie znam Zapytaj mirona On już naprawiał to w kilku Mf-achpozdr. Sprawdz na początek ciśnienie pleju w skrzynii i uszczelnienia na siłowniku od zmiany grup biegów bo jeżeli ma tam duze ubytki cisnienia to pod obciążeniem (przy ruszaniu) bedzia grupy wyskakiwały poniewaz zmieniane są one hudraulicznie jedynie rewers jest mechaniczny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B?witam musisz to bardziej opisać jak to sie odbywa czy ze zgrzytaniem czy nie bo grópa biegów A/B przeznacza jest hydraulicznie.czy za każdym razem ci wyrzuca czy wo gule nieda sie biegu wrzucić najczęściej jest tak wciskamy pierwszy bieg potem długą wajcha bigii B puszczamy sprzęgło i następuje zgrzyt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 Wie ktoś może do czego służy w 6180 pierwszy przycisk na panelu EHRu, ten przed pokrętłami regulacji.ten przycisk służu do opuszcenia i podnoszenia tuza pokrętłem ustawiasz tylko wysokość do kturej ma ci opuścić ramianaTo nie chodzi o ten klawiszowy przycisk do opuszczania-podnoszenia, tylko o ten wyżej wciskany (tego typu jak w fendach), jak mi się uda wstawić zdjęcie to zaznaczę o który dokładnie chodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pietia 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 Witam czy ktoś z kolegów może i coś powiedzieć o Massey Ferguson 294 z 88r. czy warto kupować a dodam jeszcze że ma75 km. tura Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 16 Sierpnia 2008 Zalezy za jaką kase 4 wd czy 2 wd jaki stan opony itd ale napewno lepszy od c 360 czy zetora z tego roku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pietia 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Oczywiście 4x4 stan bardzo dobry opony 70% cena około 22 tys.z firmy windikacyjnej z Niemiec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam!Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu? pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam. Czy ktoś wymieniał zimering w przednim kole w Mf 61** bo nie wiem z której strony się do niego zabrać, może trzeba odkręcić ten dekiel z zewnątrz koła za wszystkie informacje z góry dziękuje i Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam!Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu? pozdr zeby go wymienic musisz wymontowac przednia oś wyjąć zwrotnice póżniej półosie na końcu zdemontowac mechanizm róznicowy i wyciągnąc wałek atakujacy bo nie wyciągając go jest to raczej niemozliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam. Czy ktoś wymieniał zimering w przednim kole w Mf 61** bo nie wiem z której strony się do niego zabrać, może trzeba odkręcić ten dekiel z zewnątrz koła za wszystkie informacje z góry dziękuje i Pozdrawiam o który uszczelniecz ci dokładnie chodzi??? czy o ten duzy na łączeniu zwolnicy ze zwrotninca czy o ten mały na wyjściu półosi od strony krzyżaka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam!Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu? pozdr zeby go wymienic musisz wymontowac przednia oś wyjąć zwrotnice póżniej półosie na końcu zdemontowac mechanizm róznicowy i wyciągnąc wałek atakujacy bo nie wyciągając go jest to raczej niemozliwe. Ale mnie pocieszyłeś A czy trudno jest zdemontować przednią oś, bo mam kolegę, który coś rozerwał na pół demontując przednią oś! Dzięki za odpowiedź. pozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 samo zdemontowanie przedniej osi to nic w porównaniu do wybicia tych sworzni z łozyskami na których oparte sa zwrotnice, jezeli tego nikt wczesniej nie robił to dopiero bedzie zabawa najlepiej jakbys dorobił sciagacz do tych sworzni na wzór oryginalnego troche przy tym roboty ale zaoszczedzi wiele nerwów. Życze powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrS 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Wie ktoś może do czego służy w 6180 pierwszy przycisk na panelu EHRu, ten przed pokrętłami regulacji.ten przycisk służu do opuszcenia i podnoszenia tuza pokrętłem ustawiasz tylko wysokość do kturej ma ci opuścić ramianaTo nie chodzi o ten klawiszowy przycisk do opuszczania-podnoszenia, tylko o ten wyżej wciskany (tego typu jak w fendach), jak mi się uda wstawić zdjęcie to zaznaczę o który dokładnie chodzi.włącznik membranowy działa tylko na podnoszeniu resoruje elektronicznie podnośnik najpierw opuszcza 2 cm-5cm potem ma miejsce na reakcję np kiedy wjedziesz w dziure ale to wszystko jest w instrukcji kolego kup instrukcje poczytaj nauczysz sie albo pogadaj z kims kto ma te technike dłuzej jest b wiele kwiatków ponaciskasz i jechac nie bedzie chciał po co sie uczyc drogo jak mozna tanio?pozdrawiampiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrS 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam!Czy ktoś wymieniał w Mf serii 3xxx zimering w przednim moście ten co jest na wałku atakującym (napędowym), mam straszne ubytki oleju z tego powodu. Chciałem się za to zabrać po pracy, ale nie wiem czy muszę demontować cały most aby się do niego dostać czy da się go wymienić bez wyciągania mostu? pozdr zeby go wymienic musisz wymontowac przednia oś wyjąć zwrotnice póżniej półosie na końcu zdemontowac mechanizm róznicowy i wyciągnąc wałek atakujacy bo nie wyciągając go jest to raczej niemozliwe. Ale mnie pocieszyłeś A czy trudno jest zdemontować przednią oś, bo mam kolegę, który coś rozerwał na pół demontując przednią oś! Dzięki za odpowiedź. pozdr.kochany swiete słowa tylko problem jest ze 28 letnich technikach sie olej nie pokazuje leje sie mowisz no tak nie chciało sie smarowac wspornikow (nikt nie lub sie modlic na dziędobry przed mostem ciagnika i sie wykiwalo lanie sie oleju jest wynikiem niedbalstwa i lenistwa teraz musisz most wytulejowac potem wymienic lozyska i uszczelniacze potem w pedał czass zły ale jak dbasz tak masz pozdrawiampssruba do sicagacza w mostach dana jest z takim samtym gwintem jak odbój Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrS 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Co mam zrobić aby nie wyskakiwał mi bieg B?witam musisz to bardziej opisać jak to sie odbywa czy ze zgrzytaniem czy nie bo grópa biegów A/B przeznacza jest hydraulicznie.czy za każdym razem ci wyrzuca czy wo gule nieda sie biegu wrzucić najczęściej jest tak wciskamy pierwszy bieg potem długą wajcha bigii B puszczamy sprzęgło i następuje zgrzytmodl się żeby to nie była odkręcona nakrętka główna skrzyni módl się żeby to nie był uszkodzony synchronizator ab módl się żeby to był brakciśnienia zapchany filter lub walnięta pompa zadzodwon do korbana dowiesz sie ile to kosztuje to zbieleje ci lico.mam nadzieję że to tylko nerwowy operator ale to nie jest takie pewne bo mF zrezygnował z tego roziązania w 1991 roku po prostu się za dużo psuło teraz masz problem i nie chce cie straszyc ale może być zle bo zwykle jest naprawa tego to więcej niż pół wartości sperzętu.pozostanie przy tym rozwiązaniu nie ma sensutrzeba zmienic skrzynie tak jak w 1991 to jest jedyna szansa tez nie ntania ale warta bo 8 btys bez problemu zrobipozdraqwiampiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrS 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Podczas jazdy mf 3080 wyskakuje mi bieg B oraz wsteczny zarówno na A jak i na B. Proszę o pilną pomoc.łożyskowanie skrzyni synchro a-b sorki to kosztujuje ale jak się takie bogactow kupiło należało się pryzjżeć instrukcji urzytkowania jak nie to i problem jesttrz wymienić właek synchro łożyskowanie i koła o resztę pytaj mirona on ci linki podeśle to będziesz wiedział gdzie i za i,le ale szczeze to wam sie dziwie kupujcie sprzet warty 200-300 tys złi nawet nie przeczytacie instrukcji jak to uzywac nawet nie wezmiecie sasiada co ma takie bogactwo a potem bieda nie rozumiem was w tym ale ok wasz wybór pozdrawiam macie machera od mechanuiki no bo pewnie macie jest ich wielu tio zadzawoncie pomoge wam to złożyćpozdrawiampiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrS 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Mam problem z układem kierowniczym w mf 3080. Na wolnych obrotach kierownica bardzo ciężko skreca, natomiast przy około 1500 lżej. Proszę o pomoc w tej sprawie.sprawdz poziom oleju w układzie kierowniczym:idea:sprawdz cisnienie w układzie kierowniczym sprawdz przeciek siłowników sprawdz zawór odcinający danfosa zweryfikuj przepływ w siłownikach i zadecyduj pompa rozdzielacz czy orbitrol wszytko po 3 tys najpierw sprawdz stan olejupozdropiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 18 Sierpnia 2008 Witam. Czy ktoś wymieniał zimering w przednim kole w Mf 61** bo nie wiem z której strony się do niego zabrać, może trzeba odkręcić ten dekiel z zewnątrz koła za wszystkie informacje z góry dziękuje i Pozdrawiam o który uszczelniecz ci dokładnie chodzi??? czy o ten duzy na łączeniu zwolnicy ze zwrotninca czy o ten mały na wyjściu półosi od strony krzyżaka O ten duzy na łączeniu zwolnicy ze zwrotninca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach