tony 0 Napisano 29 Marca 2009 Wiem, że obwód i wysokość się zmieni tylko czy ta zmiana może spowodować jakieś awarie? Kiedyś mi jakiś "znachor" powiedział, że różnica wysokości opon przedniej i tylnej nie może przekraczać 11% dlatego tak się nad tą zamianą zastanawiałem. Z drugiej strony kolega w MTZ już dwa lata (ponad 500 mth) jeździ na przednich oponach o obwodzie większym o blisko 30 cm od oryginału i żadnych awarii z tym związanych nie miał ale w moim 6180 ewentualne awarie mogą kosztować więcej niż komplet nowych opon. Dlatego chyba dam sobie z tym spokój.Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin15396 0 Napisano 29 Marca 2009 Jesli zwiekszysz opony z przodu to musisz zroboc to samo z tylnymi. Nalezy jednak pamietac ze wymiar opony tylnej musi byc zwikszony o tyle samo procent ile wzrosl w przypadku przednich. Nie mozna tego odnosic w centymetrach czy calach bo to kompletna bzdura. Roznica predkosci obrotowej miedzy osiami nie bedzie miala negatywnego wplywu jesli zastosowany jest miedzyosiowy mechanizm roznicowy. W ciagnikach stosuje sie go jednak bardzo rzadko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 witam, dzisiaj przy moim MF 3070 robiłem wstawkę rurki tej na kabinie koło drzwi co jest tam zamocowane światło z kierunkiem bo dołem ta rurka była zgnita, tam idą 2 kabelki i musiałem je przeciąć żeby rurkę odkręcić, przez cały cza radyjko chodziło, potem nie mogłem spasować tych kabelków bo były takiego samego koloru i podłanczłem metodą prób i błędów, jak działał kierunek i światło to skręciłem wszystko i chciałem wyjechać traktorem z garażu ale nie chciał zapalić bo akumulator od radia padł, więc naładowałem go bez odłanczania klem, zapaliłem traktor a tu nic nie chodzi, nie chodzi napęd na przód ani zmiana żółw/zając, zostało na żółwiu, przy wyłączonym silniku i po naciśnięciu sprzęgła nie świecą się te kontrolki co powinny, proszę o pomoc, nie wiem co jest grane, traktor zepsuty a tu w pole trzeba jechać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 kolego a nie spawałeś przy ciągniku bo jak tak to mógł się spali jakiś bezpiecznik albo nawet szlak trafił procesor autotronika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 no spawałem przy ciągniku te rurkę, bezpieczniki w kabinie z boku wszystkie dobre, więc co się mogło stać i jak to naprawić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 czy są jeszcze gdzieś jakieś bezpieczniki? może przy autotroniku? proszę o pomoc, bo nie wiem co robić, jak padł autotronik to da się go jakoś naprawić? czy nowy trzeba? jakie koszty tego są? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 a czy sprawdzałeś czy masz ładowanie czy kontrolka gaśnie bo jak nie bedzie ładowania to nic nie bedzie dzałało sory ale wczoraj nie pomyślałem o tym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 Panowie mam problem przy MF3090 tzn. przy ciepłym oleju jak podnosze to ma straszne drgawki podnośnik i jeszcze wspomaganie strasznie ciężko chodzi co może być tego przyczyną?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 Panowie mam problem przy MF3090 tzn. przy ciepłym oleju jak podnosze to ma straszne drgawki podnośnik i jeszcze wspomaganie strasznie ciężko chodzi co może być tego przyczyną?? wymień pompe hydro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raczyniak 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 Panowie mam problem przy MF3090 tzn. przy ciepłym oleju jak podnosze to ma straszne drgawki podnośnik i jeszcze wspomaganie strasznie ciężko chodzi co może być tego przyczyną?? wymień pompe hydro najprawdopodobniej to pompa podobnie mialem, wymienilem i spokoj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 jak sie dostać do tej pompy i jaką kupić?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 witam, dzisiaj przy moim MF 3070 robiłem wstawkę rurki tej na kabinie koło drzwi co jest tam zamocowane światło z kierunkiem bo dołem ta rurka była zgnita, tam idą 2 kabelki i musiałem je przeciąć żeby rurkę odkręcić, przez cały cza radyjko chodziło, potem nie mogłem spasować tych kabelków bo były takiego samego koloru i podłanczłem metodą prób i błędów, jak działał kierunek i światło to skręciłem wszystko i chciałem wyjechać traktorem z garażu ale nie chciał zapalić bo akumulator od radia padł, więc naładowałem go bez odłanczania klem, zapaliłem traktor a tu nic nie chodzi, nie chodzi napęd na przód ani zmiana żółw/zając, zostało na żółwiu, przy wyłączonym silniku i po naciśnięciu sprzęgła nie świecą się te kontrolki co powinny, proszę o pomoc, nie wiem co jest grane, traktor zepsuty a tu w pole trzeba jechać... kolego a nie spawałeś przy ciągniku bo jak tak to mógł się spali jakiś bezpiecznik albo nawet szlak trafił procesor autotronika no spawałem przy ciągniku te rurkę, bezpieczniki w kabinie z boku wszystkie dobre, więc co się mogło stać i jak to naprawić? a czy sprawdzałeś czy masz ładowanie czy kontrolka gaśnie bo jak nie bedzie ładowania to nic nie bedzie dzałało sory ale wczoraj nie pomyślałem o tym no kontrolka gaśnie, ale chyba nawet nie świeci, jak sprawdzić czy jest ładownie? może jakieś inne pomysły macie, bo autotronik używany kosztuje 2000zł, co mm robić? pomocy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 witam, dzisiaj przy moim MF 3070 robiłem wstawkę rurki tej na kabinie koło drzwi co jest tam zamocowane światło z kierunkiem bo dołem ta rurka była zgnita, tam idą 2 kabelki i musiałem je przeciąć żeby rurkę odkręcić, przez cały cza radyjko chodziło, potem nie mogłem spasować tych kabelków bo były takiego samego koloru i podłanczłem metodą prób i błędów, jak działał kierunek i światło to skręciłem wszystko i chciałem wyjechać traktorem z garażu ale nie chciał zapalić bo akumulator od radia padł, więc naładowałem go bez odłanczania klem, zapaliłem traktor a tu nic nie chodzi, nie chodzi napęd na przód ani zmiana żółw/zając, zostało na żółwiu, przy wyłączonym silniku i po naciśnięciu sprzęgła nie świecą się te kontrolki co powinny, proszę o pomoc, nie wiem co jest grane, traktor zepsuty a tu w pole trzeba jechać... kolego a nie spawałeś przy ciągniku bo jak tak to mógł się spali jakiś bezpiecznik albo nawet szlak trafił procesor autotronika no spawałem przy ciągniku te rurkę, bezpieczniki w kabinie z boku wszystkie dobre, więc co się mogło stać i jak to naprawić? a czy sprawdzałeś czy masz ładowanie czy kontrolka gaśnie bo jak nie bedzie ładowania to nic nie bedzie dzałało sory ale wczoraj nie pomyślałem o tym no kontrolka gaśnie, ale chyba nawet nie świeci, jak sprawdzić czy jest ładownie? może jakieś inne pomysły macie, bo autotronik używany kosztuje 2000zł, co mm robić? pomocy... Ładowanie jest, więc co mam robić? pomocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 Panowie jak sie dostać do pompy hydraulicznej w mf 3090 robil to ktoś podpowiedzcie co i jak żeby czegoś zepsuć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 problem rozwiązany, poruszałem kabelki od elektrozaworów i wszystko chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darioo84 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 witam, czy ktoś może ma jakieś informacje na temat mf serii 600 a dokładniej 698. Posiadam taki ciągnik od kilku miesięcy i niestety przestał działać mi napęd na przód (zapala się kontrolka od ciśnienia oleju), podejrzewam, że może to być spowodowane brakiem wystarczającej ilości oleju hydraulicznego w skrzyni i tutaj mam pytanie: czy można sprawdzić gdzieś poziom tego oleju, gdzie się dolewa tego oleju, jaki powinno się tam lać olej i czy są gdzieś jakieś filtry do tego oleju?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sokolpablo 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 Witam Panowie mam problem z wom w MF 3690 nie chodzi przesuwam wajchę na właczony a wałek nie kręci co może być? Panowie proszę o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 Co do tego mf 698 to najpierw wymien sobie filtr oleju albo obczysc go, on jest w tylnej czesci ciągnika z podspodu przykręcony obudoą na 3 sruby ósemki, sposc olej i dopiero tam zaglądaj, ja dolewam olej hydrauliczny i jest ok byle tylko był mocno rzadki, olej dolewa sie z przodu kabiny na zewnącz po prawej stronie wystaje taka rura z korkiem, sprawdza sie z tyłu pod kabiną z prawej strony centralnie nad osia tylną lub troche przed jest miarka od oleju, kontrolka sie pali bo masz albo mało oleju albo zaphany filtr, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 Panowie jak sie dostać do pompy hydraulicznej w mf 3090 robil to ktoś podpowiedzcie co i jak żeby czegoś zepsućodkręcasz dekiel ten ci siedzi w nim filtr chydrauliki wyciagasz i poproblemie pompa wychodzi z deklem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 miron wielkie dzięki pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darioo84 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 Dzięki Mały 85, dostałem się do filtra, jednak nie był on bardzo zabrudzony, stan oleju mam ok, jednak nadal zapala się lampka, a przód nie działa, to chyba jakaś poważniejsza awaria. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 4 Kwietnia 2009 jak siedzisz to pisz na gg, ja siedze wieczorami,nr 11146957 to cos zaradzimy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 5 Kwietnia 2009 witam, czy ktoś może ma jakieś informacje na temat mf serii 600 a dokładniej 698. Posiadam taki ciągnik od kilku miesięcy i niestety przestał działać mi napęd na przód (zapala się kontrolka od ciśnienia oleju), podejrzewam, że może to być spowodowane brakiem wystarczającej ilości oleju hydraulicznego w skrzyni i tutaj mam pytanie: czy można sprawdzić gdzieś poziom tego oleju, gdzie się dolewa tego oleju, jaki powinno się tam lać olej i czy są gdzieś jakieś filtry do tego oleju?? No cóż ja bym obstawiał pompę która załącza właśnie napęd i wom, oczywiście jeśli masz naprawdę mało oleju to też nie będzie działało, ale z doświadczenia wiem co mówię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 5 Kwietnia 2009 witam, dzisiaj przy moim MF 3070 robiłem wstawkę rurki tej na kabinie koło drzwi co jest tam zamocowane światło z kierunkiem bo dołem ta rurka była zgnita, tam idą 2 kabelki i musiałem je przeciąć żeby rurkę odkręcić, przez cały cza radyjko chodziło, potem nie mogłem spasować tych kabelków bo były takiego samego koloru i podłanczłem metodą prób i błędów, jak działał kierunek i światło to skręciłem wszystko i chciałem wyjechać traktorem z garażu ale nie chciał zapalić bo akumulator od radia padł, więc naładowałem go bez odłanczania klem, zapaliłem traktor a tu nic nie chodzi, nie chodzi napęd na przód ani zmiana żółw/zając, zostało na żółwiu, przy wyłączonym silniku i po naciśnięciu sprzęgła nie świecą się te kontrolki co powinny, proszę o pomoc, nie wiem co jest grane, traktor zepsuty a tu w pole trzeba jechać... kolego a nie spawałeś przy ciągniku bo jak tak to mógł się spali jakiś bezpiecznik albo nawet szlak trafił procesor autotronika no spawałem przy ciągniku te rurkę, bezpieczniki w kabinie z boku wszystkie dobre, więc co się mogło stać i jak to naprawić? a czy sprawdzałeś czy masz ładowanie czy kontrolka gaśnie bo jak nie bedzie ładowania to nic nie bedzie dzałało sory ale wczoraj nie pomyślałem o tym no kontrolka gaśnie, ale chyba nawet nie świeci, jak sprawdzić czy jest ładownie? może jakieś inne pomysły macie, bo autotronik używany kosztuje 2000zł, co mm robić? pomocy... Ładowanie jest, więc co mam robić? pomocyKolego mam taki maly problem z moim mf3070.Chodzi o to ze gdy do mojego 3070 zapne np.przyczepe na ktorej znajduje cie jakis sredniej may ladunek to mf zachowuje sie dziwnie gdy wciskam mu do dechy to on nie idzie tak jak trzeba tak jagby z opoznieniem na gaz reagowal bo dopiero po chwili zaczyna sie rozpedzac slychac jakby sie dusil a na pusto jak dam mu do dechy to jest normalnie.Jesli mozesz to doradz mi cos.Czy u ciebie tez tak jest?Czy to wina szybkiej skrzyni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 7 Kwietnia 2009 [guoteKolego mam taki maly problem z moim mf3070.Chodzi o to ze gdy do mojego 3070 zapne np.przyczepe na ktorej znajduje cie jakis sredniej may ladunek to mf zachowuje sie dziwnie gdy wciskam mu do dechy to on nie idzie tak jak trzeba tak jagby z opoznieniem na gaz reagowal bo dopiero po chwili zaczyna sie rozpedzac slychac jakby sie dusil a na pusto jak dam mu do dechy to jest normalnie.Jesli mozesz to doradz mi cos.Czy u ciebie tez tak jest?Czy to wina szybkiej skrzyni? a więc nie jest to normalne zjawisko bo przecież ciągnik ma ponad 90KM a jest to bardzo dużo siły, przyczyną może być turbina zabrudzona albo po prostu wyeksploatowana, bo silniki raczej szybko nie siadają u tych ciągników, 15000mtg powinien chodzić,a jak jest turbina padnięta to normalnie chodzi sobie a jak co bądź cięższego mu dasz to siły brak, czy ciągnik kopci i bierze coś oleju? oraz czy oczywiście przy innych czynnościach też tak nie ma siły, np w polu przy agregacie, pługu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach