Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

wina raczej tkwi w alternatorze, regulatorze

daj go do sprawdzenia bo od tego trzeba by zacząć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wina raczej tkwi w alternatorze, regulatorze

daj go do sprawdzenia bo od tego trzeba by zacząć

alternator był sprawdzany jak jest zimny to wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale może jak jest ciepły to nie jest ok albo regulator jak sie zagrzeje to źle reguluje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale może jak jest ciepły to nie jest ok albo regulator jak sie zagrzeje to źle reguluje

dowiedziałem się przed chwila z przypadkowej rozmowy , że prawdopodobnie to wina akumulatora , że stracił swoja pojemność ci jest przeładowany jak jak włączę nawiew i światła to jest lepiej bo pobierają prąd i jest dobrze ale nie do końca , mam na zmianę akumulator to go wsadzę i zobaczę czy to to , co prawda ten akumulator jest już stary i tak może być , Jak sprawdzę to napiszę co ustaliłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze tak być ze akumulator nie odbiera prądu ale napięcie nie powinno sie zmienić bo regulator je stabilizuje chyba ze przez ten akumulator sie wykonczył regulator i dajhe za wysokie napięcie i wtedy jest odłączane sterowanie podnośnikiem zeby sie nie spaliło

jeszcze można by było podłączyć miernik gdzieś w kabinie i cały czas patrzeć jak sie kształtuje to napięcie a pracy na zimnym i ciepłym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym razem ja o coś zapytam:P

czy stosował ktoś przy swoim ciągniku rozrusznik z przekładnią???? co może na ten temat powiedzieć, jakie wnioski, jaki akumulator to ciągnie???

niekoniecznie musi być przy dużym ciągniku bo akurat mam zamiar założyć do małego

jak ktoś coś wie to prosze o wyrażenie swojej opinii:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem do C-330 i od tego momentu skończyły się problemy z odpalaniem. Teraz nawet jak akumulatory (dwie szóstki) są trochę słabe to kręci i pali. Na standardowym rozruszniku nie mógł przekręcić. Rozrusznik z przekładnią jest kupiony w Grene, produkcji czeskiej i zamontowany od 6 lat. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wypowiedz, własnie do takiego chce założyć:) to też w temacie dotyczącym c-330 też zadałem to pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo Ty napewno wiesz ;d Sluchaj ktory to moze byc bezpiecznik od gornych swiatel w ciagniku ? bo nie chce mi sie szukac, albo powiedz inna przyczyne czemu nie swieca ani tyl ani przod, dzis cos mi sie zjebalo :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tu cie zaskocze bo dokładnie nie wiem:P ale z tego co pamiętam to będzie któryś z górnych chyba i jak ci sie przepalił to nie masz świateł

albo co sie często zdarza stopił sie plastik koło bezpiecznika (bo one sie dosyć grzeją bo jest dosyć duży pobór prądu) i trzeba go ruszyć troche bo może nie łączy

a tak wogole to duzo ich tam nie ma więc co za problem sprawdzic:P ale ja stawiam na pierwszy rząd od góry i na bank bedzie plastik podtopiony chociaz lekko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam maly problem z 675. Otóż kilka razy nim smigalem i nic sie nie dzialo z temp (byla na srodku zielonego pola) a niedawno przy podorywce zaczął sie grzać ( dochodzi do czerwonego pola, czasami delikatnie na nie wskazówka wchodzi) i nie wiem co sie dzieje. Termostat jest nowy, z tego co zauważylem to silnikjest dość ciepły po krótkiej jeździe ale w chłodnicy tak delikatnie bardzo a emp na czerwone dochodzi. Bardziej walnięty czujnik czy zegar???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogła też skonczyc sie pompa i nie ma krążenia a termostat nowy jest nie zawsze 100 procentowy (może go wyjmij i zobaczysz co bedzie sie działo, jak nie ustąpi to raczej pompa zakładająć że chłodnica jest drożna)

 

do ramzessika te bezpieczniki to tak jak ci pisałem pierwszy rzad od gory i pierwszy od lewej to od tylnych halogenów a drugi prawdopodobnie od przednich ale nie dało rady go wyjąć bo tak jak pisałem plastik sie przytopił i sie nie upewniłem (pierwszy-ten od tylnych wyszedł jakoś)

jakby nie były bezpieczniki to sprawdz jeszcze te przekażniki pod bezpiecznikami bo one są od świateł i mógł ci sie przepałić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro podjade do tescia i sprawdze czujnik ze wskaźnikiem (wezme wode 80 st i wrzuce go w wode przy podlączeniu pod ciągnik)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Pawlo ;] ale wiesz, gdzieś może na kostce nie łączyło albo może i na bezpiecznikach, bo podociskałem wszystkie bo dobre były i światła mam ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to mogło ci na przekażniku nie łączyć albo na bezpiecznikach jak sie przysmażyły tak jak pisałem:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem ze znalezieniem części blacharskich do MF 3070. Mianowicie chodzi mi od lewą końcówkę tylnego błotnika na której umieszczone są światła i zewnętrzne przyciski od podnośnika. Proszę Was o pomoc !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo, tutaj co są dźwignie od hydrauliki to są linki w pancerzach nie ?? a dopiero jakiś rozdzielacz czy zawory są praktycznie przy wyjściach, bo jedna dźwignia mi ciężko chodzi i muszę przeczyścić pewnie ten pancerz na początek i powinno być lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie piszę jeszcze raz mam problem w mf 6150 obrotomiesz mi niedziłłą świeci sie kontrolka od ładowania i jak siweci to podnośnik mi niedział, panowie czy alternator jak ładuje to powinien być ciepły czy dobrze ciepły przy temperaturze silnika 80 C , dodam że był wyjmowany i elektryk go sprawdzał to ładuje , czy może być że regulator siadła i niepuszcza prądu i jeżeli tak to gdzie on się znajduje w tym ciągniku. pomocy bo niewiem co sie dzieje i niempgę przezto belować wieczorami bo moment jak zaświece światła to akumulato wysiada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pawlo, tutaj co są dźwignie od hydrauliki to są linki w pancerzach nie ?? a dopiero jakiś rozdzielacz czy zawory są praktycznie przy wyjściach, bo jedna dźwignia mi ciężko chodzi i muszę przeczyścić pewnie ten pancerz na początek i powinno być lepiej

 

no tu masz normalnie linke tylko troche grubszą niż przy motorze np a zawór jest z tyłu w tym całym rozdzielaczu (do niego idą te linki, tam gdzie podłączasz np przyczepę)

może być linka a może też przycinać sie zawór

niektóre chodzą lekko bo nie maja blokady i dzwignia sama wraca na zero a niektóre sie blokują żeby nie trzeba było trzymać dzwigni jak jakaś maszyna potrzebuje cały czas obieg , ja np mam jedna bez blokady a dwie z blokadą i te z blokadą chodzą ciężej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oo widzisz, może masz racje, bo ona chodzi ciężko nie tyle ciężej bo ciężko ale też nie wraca, to może i ma blokadę. Dobra a słuchaj, co to może być że jak porobię w polu np. zwijam słomę jak teraz i dłuższy czas, np. parę godzin to po tym czasie na wolnych obrotach wspomaganie ciężej też działa i czasem revers nie bardzo załącza się odrazu jak trzeba ?? I jeszcze jedno, co to może być że czasem wariuje mi obrotomierz, dajmy mam 2000 rmp a wskazówka skacze od tych 2000 do 2500 non stop, lata jak wściekła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do wspomagania to raczej cie nie pociesze bo najprawdopodobniej siada juz pompa i nie daje rady na rozgrzanym oleju

co do obrotomierza to może z nim samym jest coś nie tak albo z alternatorem lub regulatorem bo bo to z nim jest połączony obrotomierz i z niego odczytuje obroty jakoś tam

jak przy duzych obrotach ci tak robi to moze wtedy wariuje regulator i zaś takie skoki sa, może jakyś podłączył sobie miernik w kabinie to było by widać czy jest w miare równe napięcie czy sa jakieś skoki-nie wiem tak myśe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie zanieście ten alternator do porządnego warsztatu. Sygnał dla obrotomierza pobierny jest z jednego z uzwojeń. Czasem odprysk lakieru na drucie i cuda gotowe. Być może bieżnia szczotek jest do wymiany. No i regulator źle dobrany mocowo może spowodować że przy dużym poborze zbraknie prądu do odbiorników. A jak ktoś ma ochotę na naprawę np.EHR to niech tam dłubie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...