Mały 85 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Grzałke w mf 3000 widziałem obok pompy paliwa a mianowicie w tylnej częśći tam gdzie rurki na wtryski wychodzą, wmontowana w blok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Koledzy! a propos dostępu i udostępniania dokumentów innnym bez wysyłania każdemu z osobna. Otóż mam opłacony dostęp do serwera i na "surowej" prostej stronie, którą zamierzałem wykorzystać do zbudowania własnej strony internetowej (ale nie zbudowałem ) - mam dużo miejsca. Jeżeli ktoś ma jakieś dokumenty z którymi chciałby sie podzieliś z innymi - (z nami wszystkimi - oczywiście na temat MF) i prześle mi je - to zostaną na tej stronie www.tymbes.pl/6150.html zainstalowane bez żadnych zobowiązań, pieniędzy, reklamy, itp. (podobnie jak to było ze zdjęciami z "ręcznego"). Będzie prościej dla nas wszystkich. Ja, jak ktoś czytał wcześniej - jestem zwykłym "małorolnym" z 6150, którego (mimo wszystko) nie zamieniłbym go na nic innego! A ponieważ nic mi się nie psuje - siedzę "po cichu" i dokształacam się z waszej lektury . Pozdrawiam i życzę owocnej dyskusji. Radeksok wg mnie, to musisz się pooglądać za serwisntem , który "naprawi" lub wgra nowy program do Twojego modułu sterującego i nie rób tego więcej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Mam takie pytanie znajomy ma 3060 i ma taki myk, ciągnik nie jezdzi silnik chodzi biegi też są, sprzęgło prawdopodobnie jest dobre, ale w ciągniku tak jak by coś sie ślizgało, może wzmacniacz momentu? na wysokich obrotach jest lepiej a jak juz sie rozgrzeje to i nawet kołami zamieli na sniegu. bo jak jest zimny to ledwie z miejsca ruszy, na wolnym połbiegu jest gożej a na szybkim prawie jezdzi.na małych obtotach nie działa napend i wom też staje pod obciążeniem, olej jest filtry nowe od skrzyni, ciśnienie oleju ma cos do tego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Stycznia 2011 no wlasnie cisnienie oleju ma bardzo duzo i chyba jest tego powodem skoro na wiekszych obrotach jest lepiej i albo cos nie tak z utrzymaniem tego ciśnienia albo poprostu pompa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeksok 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Kolego eco-rol według ciebie,to od prostownika uszkodziłem datatronic?Uważam,że bezpiecznik powinno spalić w razie przepięcia. Oriętujesz się może jaki koszt naprawy może być?Może jakiś przekażnik siadł? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 13 Stycznia 2011 WITAM-- PAWLO36 możesz mieć rację że to może być wina ciśnienia czyli jest za niskie , wom też jest załączany przez ciśnienie oleju, jeżeli jest niskie to niedostatecznie zostaną ściśnięte tarczki sprzęgła wom i będą sie ślizgać pod obciążeniem , ja bym MAŁY 85 zaczął od sprawdzenia ciśnienia oleju w poszczególnych punktach . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Mały 85 - ciśnienie oleju jak najbardziej, ale na wyłączonym półbiegu powinien jeździć, bo wtedy to nie ciśnienie oleju dociska tarcze tylko taka sprężynująca podkładka. Moim zdaniem raczej bez rozebrania przekładni półbiegu się nie obędzie, to w niej siedzi przyczyna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Panowie mam prośbe ma ktoś może jakieś instrukcje do silnika MF 3060 ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Mały85 a przed wymianą oleju to było wszystko ok , a jaki olej wlał ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Mały85 a przed wymianą oleju to było wszystko ok , a jaki olej wlał ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 15 Stycznia 2011 Zakupiłem Masseya 6180 i jak każdy ciągnik używany ma parę niedociągnięć, które chciałbym naprawić:1. świeci mi sie taka mała czerwona dioda na zegarze od temperatury jak zaświeca sie z chwila zapalenia ciagnika bez wzgledu na pokazywana wartosc na zegarze, 2. przy testowaniu swieci sie kontrolka od zajaca grupy biegow przelaczaja sie bez problemu nie działa jedynie kontrolka 3. po rozgrzaniu oleju ciezkie plugi czy ciezki agregat podnosi po woli podejrzewam pompe hydrauliczna dodatkowo olej bardzo sie grzeje, rewers nie wchodzi od razu jak trzymam na obrotach 1200 i wiecej przelacza sie bezproblemowo jak w prosty sposób sprawdzic pompę, sprowadzalem mechanika ale takiego pospolitego i powiedzial ze nie zna sie na takim sprzecie.. olej wymieniłem na orlenowski STOU 10w30 filtrow olejowych niestety nie wymieniłem Ps poszukuje tez książkę napraw do masseya 6180 moge zapłacić, do MF posiadam katalogi czesci moge uzyczyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeksok 0 Napisano 15 Stycznia 2011 kolego BLACKURANT olej zmieniłeś a filtry nie? Teraz zmieniając filtry zmień olej.A na rozgrzanym oleju hydrauliki powoli ci podnosi maszyny,więc podejzewam,że to wina filtra oleju hydrauliki może być.(przynajmniej zacznij od tego) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeksok 0 Napisano 15 Stycznia 2011 W mf 3690 jaka jest świeca-żarowa czy płomienna?Bo u mnie nie działa i nie wiem jak to naprawić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 radeksok nie jestem pewien ale chyba we wszystkich MF-ach są świece płomieniowe, jak do tej świecy jest podłączony przewód paliwowy to masz świece płomieniową ,odkręć ten przewód paliwowy od tej świecy i przewód elektryczny i normalnie wykręcasz ,wkręcasz nową podłączasz przewody ,przy ujemnych temperaturach trzymasz ok 20sek i odpalasz , tą starą świecę sprawdzałeś ? bo możesz ją sprawdzić przy pomocy prostownika czy grzeje ,nową możesz też sprawdzić czy działa. Ja do swojego 6140 założyłem od czterocylindrowego mf-a kupiłem za 15zł i działa, odpala bez problemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 15 Stycznia 2011 kolego BLACKURANT olej zmieniłeś a filtry nie? Teraz zmieniając filtry zmień olej.A na rozgrzanym oleju hydrauliki powoli ci podnosi maszyny,więc podejzewam,że to wina filtra oleju hydrauliki może być.(przynajmniej zacznij od tego) wlasnie filtr niby byl w dobrym stanie ten glowny ten od wspomagania w metalowej puszcze jest ze stalowej siatki wiec go poplukałem jeszcze jedna sprawa gdzie w serii 61xx znajduje sie brzeczyk od rewersu i recznego ?? bo u mnie nie pipczy a przydaloby sie od recznego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeksok 0 Napisano 15 Stycznia 2011 MAREK mf. A jak świeca jest dobra,to jaka może być przyczyna ,że nie grzeje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeksok 0 Napisano 15 Stycznia 2011 czy kabel podłączony do świecy ma mieć napięcie po włączeniu zapłonu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 Świeca grzeje wtedy jak przekręcisz kluczykiem w położenie takie tuż przed rozruchem i wtedy jest napięcie na tym kablu ma być 12V , jak dalej pokręcasz to kręcisz rozrusznikiem ,a jak puścisz to przestaje grzać . Sprawdzałeś świecę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 Blackurant brzęczek jeden jest od rewersu jeden jest od ręcznego masz to wszystko pod tą pokrywą z prawej strony deski rozdzielczej, u dołu jest takie pokrętełko do otwierania tej pokrywy ,to obydwa nie działają?. Filtrów się nie płucze tylko wymienia na nowe ,ten duży instrukcja mówi wymieniać co1500h, ten od wysokiego ciśnienia co 500h, chyba że kontrolki pokażą inaczej to wtedy trzeba wymienić wcześniej ,bo olej zmieniasz co 1000h, ale ten duży wymienić najlepiej przy każdej wymianie oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 15 Stycznia 2011 Blackurant brzęczek jeden jest od rewersu jeden jest od ręcznego masz to wszystko pod tą pokrywą z prawej strony deski rozdzielczej, pod ta pokrywa sa 2 przekazniki jeden od kierunkowskazów drugi jakis z napisem timer ? moze to to brzeczek? niezej jest taka zielona kostka z grubymi kablami wyglada naq tregulator napiecia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 masz tak trzy te przekażniki i poniżej masz taki prostokątny z taka jakby siatka to ten jest od ręcznego ,a poniżej masz taki okrągły , ten jest od rewersu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 a jak wciśniesz sprzęgło to powinien byc sygnał (pipnięcie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 oczywiście bez włączania kluczyka, to będzie sygnał od tego od rewersu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 15 Stycznia 2011 dziekuje, było mi to bardzo pomocne, nie orientuje sie ktos jak rozwiazac problem swiecacej sie kontrolkie czerwonej diodki na zegarze od temperatury ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 15 Stycznia 2011 słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach