miron 0 Napisano 28 Sierpnia 2012 Naprawa skrzyń MASSEY FERGUSON woj, Podlaskie Mazowieckie na wschód od Wisły solidnie ceny konkurencyjne 606928651 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 28 Sierpnia 2012 koledzy mam pytanie. czy massey ferguson 3075 z roku 95 orginalnie wychodzil ze skrzynia dynashif? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 28 Sierpnia 2012 koledzy mam pytanie. czy massey ferguson 3075 z roku 95 orginalnie wychodzil ze skrzynia dynashif? a myślisz że ktoś mugł zamontować dynashifta nie orginalnie ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 29 Sierpnia 2012 witam i mam pytanko pewno które jeszcze nie padło.CZY JEST I GDZIE ODPOWIETRZNIK SKRZYNI BIEGÓW? Albo przedniego mostu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 29 Sierpnia 2012 już chyba wiem jest z lewej strony na tylnim mośćie jeśli si myle niech ktoś poprawi. czy ktoś go wykręcał? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 29 Sierpnia 2012 Odpowietrznik skrzyni jest przy dzwigni hamulca ręcznego pod zbiornikiem paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 31 Sierpnia 2012 dzięki mf,widziałem go już i chciałbym go wykręćić podejrzewam że jest nie drożny i tamu pokapuje mi pewno z tego wałka WOM.Tzn. myśle że robi się podciśnienie.Luz zlikwidowałem, oring nowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 14 Września 2012 Ale roboty! Nie wiadomo gdzie ręce włożyć! Dobrze, że przynajmniej Ferdki chodzą... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 15 Września 2012 Witam. Może mnie ktos nakieruje od czego zacząć.MF8150 po skręceniu kół na max i przytrzymaniu ich przez około 4s w czasie skręcania , ciągnik sie zatrzyma, trzeba przepompowac sprzęgłem by znów ruszył.Oczywiście wszystko łączy się z szarpaniem. Wspomaganie działa jak trza. Coś z pompą, lub zaworem proritetowym który jest na deklu pompy? Inny temat to że jak zajadę na pole z podniesioną maszyną to nie mogę jej opuścic, dopiero po opuszczeniu mechanicznie na cewce, ehr działa. Przyjade do domu, znów muszę ręcznie opuścić. Za wszelkie wskazówki z góry dzieki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Września 2012 Inny temat to że jak zajadę na pole z podniesioną maszyną to nie mogę jej opuścic, dopiero po opuszczeniu mechanicznie na cewce, ehr działa. Przyjade do domu, znów muszę ręcznie opuścić. Za wszelkie wskazówki z góry dzieki. być może masz żle wyregulowany czujnik wysokości EHR a spróbuj nie podnosić maszyny dokończa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 17 Września 2012 miron apropo tego czujnika,to ten pod ramieniem prawym?jak to się reguluje?bo u mnie np.jak na ehr pod nosze to podniesie nie tak wysoko jak przyciskiem ręcznie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 17 Września 2012 jest na czujniku nakretka konrująca. Luzujesz ją i wkręcasz, lub wykręcasz czujnik poprzez co regulujesz max poziom podnoszenia. Czekam na jakas wskazówkę co do tego sprzegła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Września 2012 miron apropo tego czujnika,to ten pod ramieniem prawym?jak to się reguluje?bo u mnie np.jak na ehr pod nosze to podniesie nie tak wysoko jak przyciskiem ręcznie.itak powinno być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 17 Września 2012 ja mam tak ustawiony ze podnosi max ile się tylko da.Może to byc przyczyna ze czasem się zawiesi i nie chce opuścić? Dodam ze w takim połozeniu amortyzacja działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Września 2012 ja mam tak ustawiony ze podnosi max ile się tylko da.Może to byc przyczyna ze czasem się zawiesi i nie chce opuścić? Dodam ze w takim połozeniu amortyzacja działa.w takim położeniu można go uszkodzić mechanicznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 18 Września 2012 Mechanicznie to znaczy jak? Skąd wiedziec że jest ustwiony optymalnie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 18 Września 2012 Mechanicznie to znaczy jak? Skąd wiedziec że jest ustwiony optymalnie?mechanicznie to znaczy jak masz wkręcony za głęboko to przy ręcznym sterowaniu np z [przycisków na błotniku) półksiężyc może ułamać trzpień Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 18 Września 2012 Witam. Może mnie ktos nakieruje od czego zacząć.MF8150 po skręceniu kół na max i przytrzymaniu ich przez około 4s w czasie skręcania , ciągnik sie zatrzyma, trzeba przepompowac sprzęgłem by znów ruszył.Oczywiście wszystko łączy się z szarpaniem. Wspomaganie działa jak trza. Coś z pompą, lub zaworem proritetowym który jest na deklu pompy? Inny temat to że jak zajadę na pole z podniesioną maszyną to nie mogę jej opuścic, dopiero po opuszczeniu mechanicznie na cewce, ehr działa. Przyjade do domu, znów muszę ręcznie opuścić. Za wszelkie wskazówki z góry dzieki.z tego wynika że orbit rol zabiera ci całe ciśnienie zmiez ciśnienie na siłowniku od wspomagania na skreconych kołach na maksa . MF jest to jedna wielka niewiadoma tu raczej trzeba wróżki niz mechanika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 18 Września 2012 Albo zawór w w orbitrolu przyblokowało (przelew) i pompa taka sobie więc jak się skręci na max to ci się gubi ciśnienie i sprzęgło rozłącza? Tzn blokuje po prostu przepływ;) Albo kupa powietrza w oleju? Dziurawy filtr albo coś na ssaniu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 18 Września 2012 powietrze z czasem ucieknie, dziwne to że ciągnik się zatrzymuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 19 Września 2012 Jaki filtr dziurawy? Układ wspomagania ma jakis dodatkowy filtr? Gdzie mozna kupic zegar do mierzenia ciśnień w układzie hydraulicznym?Ciągnik sie zatrzymuje bo zapala sie kontrolka i pierniczy sie wówczas zawór proritetowy sterujący ciśnieniem na sprzęgle i wspomaganiu. Musze przeładować pedałem na nowo sprzęgło i ruszam z lekkim szarpnięciem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 19 Września 2012 no tak ,ale od czego ta kontrolka si pali? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 19 Września 2012 A to na pewno jest zawór priorytetowy? Starsze wersje orbitroli wymagały takich zaworów. A te z lat 80 miały już obitrole ze zintegrowanym blokiem zaworowym, w tym zawór priorytetowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 19 Września 2012 No właśnie, u mnie jest rok 1996 MFa, i jest ten zintegrowany zawór na pokrywie pompy. Kontrolka sie zapala od autotronika po kilku sekundach trzymania kierownicy na max i wtedy rozłaczy sprzegło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 19 Września 2012 Gdzie ty maż na pokrywie pompy zawór priorytetowy? Bo ja już nie wiem jak może wyglądać ta hydraulika w twoim MF zatrzymuje się bo nie ma co ściskać tarczek sprzęgła - ktoś tam pytał to odpowiadam) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach