zimny 0 Napisano 27 Grudnia 2005 we z wrzuc te tu http://imageshack.usa film np tu http://rapidshare.de/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
center 0 Napisano 27 Grudnia 2005 Poszło Jeśli mozesz wyślij i mi bo nie mam go centier@wp.pl z góry dzieki:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Stycznia 2006 to teraz moze troche o silnikach.mam imt-579 i potrzebuje jakies fotki, porady o silniku perkins 4p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 5 Stycznia 2006 jak sprawuja sie mf 8170 200 km czy sa awaryjne ? gdzie moge dostac czesci do niego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 5 Stycznia 2006 mam pytanko dotyczace mf 255 posiadam dwa takie ciągniki od kilku lat z prawej strony pod sprężarką znajduje sie tam jakaś zaślepka jakby miejsce na dodatkowy podzespół w ursusach 4512 w tym miejscu siedzi pompa wspomagania interesuje mnie czy mozliwe jest zamontowanie wspomagania do tego traktora tylko nie jakiegos tam od niewiadomo czego tylko tak jak powinno być????????????w orginale jest tam wspomaganie (zreszta u 4512 jest w znaczneju mieze oparty na fergusonach serii 200) a zeby miec tam wspomaganie to chyba musialbys miec oryginalna kolumne typu orbitrol wspomniana pompe i silowni9k i polaczyc to wezykami i jest wspomaganie Mój znajomy ma orginalnego MF 255 sprowadzonego z Angli. I ma wspomaganie i mega komfortową kabine, reszta to samo co w UrsusieCzy pompa od Władka nadaje się jako pompa wspomagania ?? Prosze o wszystkie za i przeciw.Jak dopasujesz trybiki i obudowę uszczelnisz to, to reszta zaden problem znajomy zrobił wspomaganie u c 330 i działa tylko dobrał zbyt małe obroty na pompie i słabo kręci na wolnych obrotach. a to miejsce o którym piszesz to jest właśnie do pompy wspomaganiaJak pobrać napęd? Z mufki pod sprężarką czy zrobić coś a`la ursus3512 - zmienić śmigło od pompy wodnej na takie z 3512 (czyli z szajbką na 2 paski) i założyć oddzielny pasek (w samochodach robią na pasek).A gdzie w ogóle kupić części do wspomagania /w rozsądnej cenie/ ?Jak ktoś zakładał, proszę, niech się wypowie.Ponawiam moje pytanie: Czy znacie kogoś kto sprzedaje komplet częsci do wspomagania do MF 255 ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 5 Stycznia 2006 Od dłuższego czasu usiłuję kupić nową świecę płomieniową do MF255 i niestety jeszcze nie spotkałem takiej która by mi działała - to skandall, że w Polsce producenci robią sobie jaja i nie ponoszą za to odpowiedzialności!Zawsze przed wymianą sprawdzam czy ona działa wlewam do środka olej napędowy (strzykawką) i podaję napięcie 12V po czasie 15-20 sekund zawór bimetalowy powinien się otworzyć i kilka kropel oleju powinno spaść na rozrzaną do czerwoności spiralnę i zapalić się- jeszcze takiej działającej nie spotkałem w woj łódzkim.W starej mimo że jest uszkodzona to po podgrzaniu zawór się otwiera bez problemu.W nowych najczęściej pomiędzy zaworem a spiralą jest kiepskiej jakości materiał izolacyjny - bardzo często występują przebicia i można uszkodziść sobie instalację elektryczną.Zawór nie posiada regulacji siły docisku, a materiał nie ma odpowiedniej rozszerzalności pod wpływem temperaturyCzasem zawór nie trzyma i są przecieki powoduje to wlewanie się paliwa do kolektora dolotowego silnika - a więc stratyW sklepach jedyne co mogą zrobić to wymienić na inną - która okazuje się kolejnym bublem.Może ktoś z Was wie gdzie można w woj łodzki kupić dziąłającą swiecę płomieniową albo zna adres producenta ale dobrych wyrobów?Ja mam MF 255 i podejrzanie dużo mi pali czy to może być obiawem uszkodzonej świecy żarowej? Też jestem z woj łódzkiego! Ps jaka jest cena za 1 szt???wogóle wszytskie części do MF 2xx śa w polsce nie do użytku jak sie cos zaczne wymieniac to juz conajmniej raz na 2 lata pada to samo...... Od rolnika to się wymaga, dobrej produkcji i rolnik nie może oszukać ale producent części mechanicznych może robić buble i go nikt za to nie ściaga. Do gościa ceny tych bubli są od 12 -24zł ale szkoda kupować bo i tak nie działają. Ciekawe jak kupisz sobie jakiś wałek do przekładni z jakich on jest materiałów zrobiony ?Jak ciągnik na biegu jałowym dostaje nagle zwiększonych obrotów to może mu przeciekać paliwo przez nieszczelna świecę płomieniową.Zanim kupisz wykręć starą nalej kilka kropel w środek i dmuchnij pompką od powietrza albo strzykawką tak aby utrzymać ciśnienie kilku barów paliwo nie może ci uciec przez zawór. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 10 Stycznia 2006 Witam Niektorzy twierdza ze nie warto przerabiac wolnossącego diesla i lepiej kupic gotowy turbodoladowany silnik!!A ja wam mówie ze nie!!Dla ciekawskich podaje koszty tej zabawy!! Remont silnika(od tego sie zaczęło)nowy wał korbowy 650 zł + 470 wywarzanie i osiowanie w servisie BOSCH A teraz ciekawostka (trzy zestawy naprawcze a w nich)kute korbowody!!!! oraz tloki!! i cala reszta sworznie zabezpieczenia panewki tuleje i te wszystkie drobiazgi cena 350 zł za jeden zestawPlanowanie głowicy nowe zawory gniazda i cala reszta oraz spasowanie calego silnika 720 zł i to by bulo na tyle reszte robilem sam w domu Docieranie silnika ok200Mth pracy na biegu jalowym z róznymi obrotamipotem ok 50 Mth lekkich prac i gotowe. Ale to dopiero polowa ( w tym czasie olej byl zmieniany 2 razy lotos 15w40)Kolejna zmiana oleju Shell Helix 10w40 diesel plus do tego 4 dawki ceramizera po 5 ml (47 zł jedna)(powinny byc 1,5 lub 2) znowu na jalowym 10mth lekka praca kolejne ok 180 mth w tym czasie silnik wyciszyl sie i przestal nierówno chodzic(wada MF) na liczniku ok 560 Mth(stary mi padl przed remontem Dla tych ciekawskich co to zastanawiaja sie po kiego mi to bylo?? Bo wkoncu to drozej jest normalny remont ok 2500złA no dlatego ze taki silnik bedzie zyl conajmniej 2 razy dluzej!! nie myslalem wtedy o turbo w nim!! Na taki pomysl wpadlem stojąc w kolejce z pszenica fajnie by bylo gdyby byl inny inz wszystkie MF Kumpel zalatwil mi wlasnie ta turbinke za 170zł (nie dochodziłem z kąd ją wziął) na tabliczce jest rok produkcji 2003 styczen wiec dosc mloda stan idealny jak nówka!! i wygląa ladnie Jak to podłaczyc nie pasuje I wtedy genialny pomysl nowy kolektor wydechowy (zupelnie inny odlew na zamówienie) a jkie to bylo strasznie drogie orginal kosztuje 47 zł a za ten zaplacilem 86 czyli da sie przezycPrzewody dolotu 50mm nic nie zmieniane!!I jkie ciśnienie dać?? przegiąlem dałem mu 1,7 bar zdecydowanie za duzo nie wyplul uszczelki ale po co az tyle metoda prub doszedlem do 0,5 i tak jest teraz chodzi fajnie chłodnicy woda/olej jeszce nie mam ale raczej zaloze bedzie lepiej!!Sterowanie turbina siłownik pneumatyczny 2 stronnego działania zawór elektro pneumatyczny 5/3 monostabilny z blokadą pneumatyczna przełączniki krańcowe przewody bezpieczniki końcówki złączki i cala reszta ok270złA co to dało? mozna wlaczyc i wylaczyc kiedy sie chce samemu bardzo latwo niewielkim pokretlem zmienic ciśnienie doladowania.Wiecie z czym byl problem cięzko biegi wchodzily w transporcie dlatego jest wyłącznik który wyłącz turbine w momęcie wciśnięcia sprzęgła Silnik traci moc i jest ok W calej zabawie jest jeden problem zeby to wszystko jakos upchnac bo ten silnk to mikrus. Jakl skoncze calkowicie będa nowe fotki i filmiki (ale teraz ladne sorki za tamte) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 20 Stycznia 2006 (edytowane) SPECJALNIE DLA UŻYTKOWNIKA popo TU MASZ TEMAT O MASSEY FERGUSON I TLKO TUTAJ ZADAWAJ PYTANIA O NIM Edytowane 20 Stycznia 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 20 Stycznia 2006 no w sumie to moderator ma racyjke... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Stycznia 2006 no jestem co z moim problemem z tym mf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 20 Stycznia 2006 no jestem co z moim problemem z tym mf Ty no napisz jeszcze raz bo juz apomnialem co pisales.masz gg?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Stycznia 2006 niemam gg.a zgineły mi półbiegi wom blokada i swieci sie ciągle czerwoma kątrolka od smarowam\nia pompy skrzyni /edit (z niepotrzebnego tematu)wciskam sprzegło zaswieca sie kątrolka czerwona od pompy powinna po uruchomieni zgasnąc a tak nie jest. niewłańczaja sie półbiegi ,wom i blokada jk wczesniej silnik sie uruchomiło to kątrolka gasła a teraz nie co moze byc za przyczyna?? /editwiesz cos o tym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 20 Stycznia 2006 dla mnie to jest jakies dziwne zjawisko ze jak wciskasz pedal sprzegla to sie zapala kontrolka.z tymi biegami to moze cos Ci sie w skrzyni poje....moze jakis wodzik sie spiepszylk ablo cos.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Stycznia 2006 [a moze to zalezyc od temperatury?? bo u nas jest ponad -20 mrozu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 20 Stycznia 2006 to tez moze byc...a nie mozesz gdzies nim wjechac zeby sprawdzic czy to tylko mroz jest powodem tego wszystkiego?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Stycznia 2006 a jak by jakis czujnik by siadł to tez by to było tego przyczyną bo on ma dużo elektroniki .a rodzaj oleju tez ma cos do tego>??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 20 Stycznia 2006 a jak by jakis czujnik by siadł to tez by to było tego przyczyną bo on ma dużo elektroniki .a rodzaj oleju tez ma cos do tego>??? olej tez ale to pikus...mowie Ci wjedz na jena noc do garazu czy gdzies i sie wszystkiego dowiesz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Stycznia 2006 dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Stycznia 2006 [działanie turba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 23 Stycznia 2006 Orientuje sie ktos ile trzeba dac za nowego Massey Fergusona 2440 Tak sobie go porownalem z prxima 8441 i przegral...za zetorka standard trzeba dać okolo 115000 zł, a nie mam pojecia ile moze kosztować MF. Zreszta sami zobaczcie specyfikacje:Zetor: http://www.zetor.pl/?dz=1&c=proxima&m=8421 MF: http://www.korbanek.pl/maszyny/massey/mf2400/MF_2400_specyfikacja.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 23 Stycznia 2006 no nie wiem czy on tak z zetorem wygrywa nawet koła ma z tyłu jak w C 360 14,9/28 i jest lekki , Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 24 Stycznia 2006 Mi chodzilo o to ze Zetorek wygrał Źle sie wyrazilem, wybacz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 24 Stycznia 2006 Jak na mój gust to ten MF 2440 to bardziej nadaje się do sadu niz na pole.Zresztą podobnie jak Same Roller czy Lamborgini Lampo.A od Zetora to napewno jet droższy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 26 Stycznia 2006 Witam. Ktoś ma problem z półbiegami itd w mf? Czy to seria 30xx? Mam katalog do MF 3060. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yacenty 0 Napisano 28 Stycznia 2006 Witam!Panowie prosze o pomoc,szukam ciagnika o mocy ok 90km - ciagnik ma sluzyc jak uniwersalny w gospodarstwie 30ha - plug 3skiby obracany, agregat 3m, siewnik do nawozu 800kg, opryskiwacz ciagany, prasa z224, troszke w transporcie.kwota ktora zamierzam przeznaczyc 60tys (moze byc maly haczyk) do dzis bylem zdecydowany na zetora 9540 (rocznik ok 97) ale tych ciagnikow coraz mniej i coraz wiecej za nie wolaja.dzis znalazlem MF 6130 85km 96 rok za ok 70 tys. przejechane 4.5tys mthco powiecie o tym ciagniku? jak wygalda sprawa serwisu? dlugo tym pojezdze jeszcze? jak dostep czesci, jakie ceny? duzo drozsze od zetora? jak wyglada sprawa zuzycia paliwa? gosc zachwala ze przy siewniku wemie 6l/h przy plugu 11 i srednio wychodzi rocznie 8l/hjakie sa wasze doswiadczenia? czy to prawda ze obsluga takiego MF jest duzo przyjemniejsza niz zetora 9540? na co zwrocic uwage jakbym juz mial ogladac ten ciagnik? pozdrawiamYacentY Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach