pawel1991 0 Napisano 20 Grudnia 2007 jakie powinno byś ciśnienie powietrza w tylnych i przednich kołach u MF 3070? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewu 0 Napisano 20 Grudnia 2007 Witam.Do jan 222.Trochę póżno się odzywam ale dawno tu nie zaglądałem.Podnośnik juz gra to super ale gdyby takie zapowietrzanie powtórzyło się to proponowałbym sprawdzenie rury ssącej pompy, czy oringi są w dobrym stanie.Podobne objawy miał znajomy w 3650 i okazało sie że owe oringi były twarde jak tworzywo i pompa dostawała nieco powietrza.Po wyjęciu miarki olej był spieniony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 20 Grudnia 2007 Witam.Do jan 222.Trochę póżno się odzywam ale dawno tu nie zaglądałem.Podnośnik juz gra to super ale gdyby takie zapowietrzanie powtórzyło się to proponowałbym sprawdzenie rury ssącej pompy, czy oringi są w dobrym stanie.Podobne objawy miał znajomy w 3650 i okazało sie że owe oringi były twarde jak tworzywo i pompa dostawała nieco powietrza.Po wyjęciu miarki olej był spieniony OK wielkie dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 22 Grudnia 2007 Witam mam problem. W jaki sposob mozna spuścic wodę z bloku w MF 3060 i czy wogole się da?Pamiętaj też o spuszczeniu wody z wymiennika ciepła (chłodnicy oleju). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 22 Grudnia 2007 Panowie jutro mam jechać obejrzeć mf 3070 na co mam zwracać uwagę. Z góry dzęki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 23 Grudnia 2007 jak myślecie do czego są droższe części do mf czy do deutza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 23 Grudnia 2007 jak myślecie do czego są droższe części do mf czy do deutzaTo zależy do jakiego MFa i jakiego Deutza Jeśli do MFa 30xx to masz duzo wieksze prawdopodobieństwo że bedą ci potrzebne a do Deutza niekoniecznie.W tej chwili nie ma żadnych problemów z dostaniem części da jednej czy drugiej marki natomiast nie mam porównania cen.Plusem Deutzów jest ich wytrzymałość i prostota (mówie tu o starszych modelach serii D lub DX ). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka2485 0 Napisano 23 Grudnia 2007 Panowie jutro mam jechać obejrzeć mf 3070 na co mam zwracać uwagę. Z góry dzęki. to jak w kazdym traktorku: luzy na lozyskach czy sa, nie ma wyciekow na silniku i podspodem przy skrzynii, ogumienie, czy po odpaleniu ciagnika nie kopci na czro , jak chodzi przy malych i duzych obrotach, czy przy odpalonym silniku nie pojawiaja sie pecherzyki powietrza w chlodnicy i w misce olejowej, czy nie ma zadnych cieczy procz oczywiscie oleju na miarce olejowej, przejedz sie kawalek traktorkiem i cen jak chodzi skrzynia na wiekszych biegach, i raczej w tym modelu juz chyba jest komputerek prawda?? to sprawdz czy wszystko co wazniejsze dziala bez zarzutu.... pozdrawiam i wesolych swiat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 24 Grudnia 2007 Świąt śnieżnych, mrozem malowanych.Prezentów tylko takich niezapomnianych.Sylwestra skąpanego w szampanie,w tańcu szalonego, póki ranek nie nastanieZaś w Nowy Rok gdy zajdzie księżyc a świt się światem rozniesienich jeszcze raz odwiedzi was św.Mikołaj i ...spod stołu podniesie Wesołuch świąt dla wszystkich posidaczy MF-a Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 25 Grudnia 2007 Panowie co lepiej kupić mf3075 czy mf6150 . I czy w mf z sefii 61XX są skrzynie wzmocnione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 25 Grudnia 2007 chyba jasne że serie 61xx zawsze nowszy i jak dla mnie ładniej wyglada kabinka lepiej przeszklona i podobno, pisze podobno bo tyle wiem z tego co o tej serii czytałem to sa dużo mniej awaryjne od 30xx Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 25 Grudnia 2007 witam czy wie ktos jak naprawić hamulec ręczny w MF 6170,czy trzeba zdejmowac kabinę proszę o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 25 Grudnia 2007 witam czy wie ktos jak naprawić hamulec ręczny w MF 6170,czy trzeba zdejmowac kabinę proszę o pomoc witam ztego co widziałem to hamulec reczny w seri 61xx jest tak samo na linkę jak w30xx i jeżeli poszła linka to trzeba zdemontowac zbiornik paliwa a najpierw odkręcic od mostu rozdzielacz hydrauliczny co do kabiny dobrze jest odkręcic tylne śróby kabiny i troche ją podnieśc wtedy zbiornik wyjdzie bez problemu,a jeżeli poszly tarcze hamulcowe to jeszcze musisz rozebrac boczny dekiel od skrzyni , rozebrac wałek w srodku i dopiero odkręcic docisk od tarcz . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 26 Grudnia 2007 Panowie możeci mi coś powiedzieć na temat ciagnika mf 6150 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 26 Grudnia 2007 proszę o pomoc, jakie powinno być ciśnienie w kołach u ciągnika MF 3070, oraz jak kiedyś ktoś malował felgi i kabinę, to niech powie jaki numer lakieru jest na kabinie, a jaki na felgach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
e_dward 0 Napisano 27 Grudnia 2007 WitamMam problem ze sterowaniem pompy podnośnika TUZ'a w MF 255. Układ nie reaguje tak jak powinien na ruchy dzwignią... Czy ktoś wie gdzie zajmują się naprawa, regeneracja plecaków MF255 ? Chodzi mi szczególnie o układ sterowania podnośnikiem... Czy ktoś już oddawał do naprawy plecak? Z góry dziekuję za wszelkie informacje na ten tema Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kules 0 Napisano 27 Grudnia 2007 Podobny kolor na felgi to nobiles L-54 ( jeden z odcieni szarego) ale nie jestem pewien. Idz do pierwszego lepszego sklepu z farbami to napewno coś wybierzesz, karzdy kolor jest lepszy od rdzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewu 0 Napisano 27 Grudnia 2007 Witam.E_dward czy zdejmowałeś lub regulowałeś jakoś podnośnik(całą pokrywę).Nie reaguje jak powinien czyli jak reaguje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewu 0 Napisano 27 Grudnia 2007 Tak poza tym posiadam materiały(instrukcje) do napraw MF255/235.Jeśli ktoś potrzebuje mogę pomóc.Gratis.Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 28 Grudnia 2007 dzięki kules, a nie wiesz jeszcze czasami jaki numer lakieru jest na kabinie? Z góry dziękuje i proszę o odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Grudnia 2007 Mi by sie przydały jakies wymiary, sposób ustawiania dzwigienek sterowania podnośnikiem. Bo kiedys taki wiejski mechanior mi wymieniał cylinder, tłok i kilka pierdół w podnosniku i jak składał to ta głowna dzwignia od sterowania zaworem przy pompie nie trafiła tam gdzie trzeba i podnosnik zaczał swirowac ( podnosił do konca zaraz po odpaleniu i nie opadał) Poddał sie i ja sam doszedłem co sie stało ale w miedzy czasie poprzestawiał mi jedna dzwignie. Metoda prób i błedów ustawiłem prawie oki( tzn jak pszesune do konca do tyłu dzwignie od podnosnika to nie opuszca sie do konca zostaje jakies 15cm, a zeby opadł do konca musze załkowicie posunac ta druga dzwignie do przodu i wtedy opada do konca) Ustawienie tego na oko to masakra bo to sie przestawia dosłownie na milimetry bo to dośc długa dzwignia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 28 Grudnia 2007 Ja mam mf3512 i nic nie było grzebane i mam tak samo mała dźwigienka mimo ze jest opuszczona na max to i tak do końca ie opadnie dopiero jak ta wajchę o szerokim posuwie walne na dół opadną ramiona do końca ten typ tak ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Grudnia 2007 tzn. ze tez masz przestawiona. u mnie przed tym grzebaniem było oki. Może Juz dokłądnie nie pamitam jak wygladał ta regulacja bo robiłem to 2 lata temu, ale cos mi sie kojzrzy że to było jakas sruba M8 która sie popuszczało i wtedy ustawiało dzwignie jak pasuje i dokrecało sie ta srube. Moze ci sie przestawiła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 28 Grudnia 2007 No niewiem w każdym bądź razie mi to nie przeszkadza ,nauczyłem się z tym żyć ,a tak wogule to te Ferdki maja popierdzielona ta hydraulikie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Grudnia 2007 ja tez juz sie przyzwyczaiłem. ale najgorzej jak ktos obcy siadze i nie bardzo ma pojecie Mi oststnio jescze rozdzielacz pod siedzeniem sie pop.... Chyba sie wytarły te gniazda i dzwigienka i za daleko wpada bo az ciagnik dusi i jak lekko pociagne dzwignie do przodu to wszytko wraca do normy, ale trzeba tak trzymac. musze wyjac dzwigienke i ja napawac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach