Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie moj mf255 ostatnio traci na sile:/ i cos dymi jak zimny na granatowo:/ jak jest zimny i pale go to dosc dlugo pali:/ jak chodzi to tak jak by troche nie równo..:/ cos jak by wtrysk lał jeden:/ Czy to morze być uszczelka pod głowica predmuchana ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym Mf to możliwa uszczelka tylko uszczelke to słychać jak przedmucha, jeżeli nie słychać to może być jeszce filtr paliwa zatkany, tez wtedy słabnie i dymi. To tyle co mi przychodzi do głowy narazie...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm ale jak slychac uszczelke jakie to sa odgłosy? filtr nowka:/ ja zazwyczaj zaczynam od układu paliwowego sprawdzam powietrze ale to nei to:/ hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. W MF 3050 po remoncie silnika mam problem z odpalaniem go na zimno trzeba go długo kręcić i dymi przy tym na biało. Po odpaleniu i natychmiastowym zgaszeniu drugim razem odpala bez problemu. Jaka może być przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. W MF 3050 po remoncie silnika mam problem z odpalaniem go na zimno trzeba go długo kręcić i dymi przy tym na biało. Po odpaleniu i natychmiastowym zgaszeniu drugim razem odpala bez problemu. Jaka może być przyczyna.

 

hehe bo widac ze i taki tam remont byl zrobiony masz brak kompresji i tyle a glowice kolego robiles??? y niektoryc takie objawy sa po 10 000 mth gdzie prowadnice zaworowe sa tak wyrobione ze uuuu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest przedmuch do kolektora np. to słychać syczenie, jeżeli nic nie słyszysz to prawie pewne ze między dwoma cylindrami jest wydmuchana uszczelka, ja tak miałem za pierwszym razem trzeba poświęcić 2 godzinki i będziesz wiedział. Złożenie troche dłużej zchodzi jednak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. W MF 3050 po remoncie silnika mam problem z odpalaniem go na zimno trzeba go długo kręcić i dymi przy tym na biało. Po odpaleniu i natychmiastowym zgaszeniu drugim razem odpala bez problemu. Jaka może być przyczyna.

 

hehe bo widac ze i taki tam remont byl zrobiony masz brak kompresji i tyle a glowice kolego robiles??? y niektoryc takie objawy sa po 10 000 mth gdzie prowadnice zaworowe sa tak wyrobione ze uuuu....

 

W tym problem że głowica była robiona, kompresja badana zapłon sprawdzany i wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie same objawy, ale przy MTZ. Też muszę się tym zająć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. W MF 3050 po remoncie silnika mam problem z odpalaniem go na zimno trzeba go długo kręcić i dymi przy tym na biało. Po odpaleniu i natychmiastowym zgaszeniu drugim razem odpala bez problemu. Jaka może być przyczyna.

 

hehe bo widac ze i taki tam remont byl zrobiony masz brak kompresji i tyle a glowice kolego robiles??? y niektoryc takie objawy sa po 10 000 mth gdzie prowadnice zaworowe sa tak wyrobione ze uuuu....

 

W tym problem że głowica była robiona, kompresja badana zapłon sprawdzany i wszystko ok.

 

tenbiały dym to niespalona ropa sprawdzałes wtryskiwacze i cisnienie wtrysku. Jesli kompersja jest to tylko to pozostaje. Jak silnik plali gdy ma 90 st postoi godzine czy dwie?

 

Co do uszczelki w 255 zalezy jak sie przepali swistanie słychac gdy przepali sie miedzy celindrami gdy jeden spręża w drugim otwarty jest zawór i wtedy słychac swist. Gdy sie przepala miedzy celindrami przez kanał olejowy dymek leci z odmy miałem to 2 razy w swojm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. W MF 3050 po remoncie silnika mam problem z odpalaniem go na zimno trzeba go długo kręcić i dymi przy tym na biało. Po odpaleniu i natychmiastowym zgaszeniu drugim razem odpala bez problemu. Jaka może być przyczyna.

 

hehe bo widac ze i taki tam remont byl zrobiony masz brak kompresji i tyle a glowice kolego robiles??? y niektoryc takie objawy sa po 10 000 mth gdzie prowadnice zaworowe sa tak wyrobione ze uuuu....

 

W tym problem że głowica była robiona, kompresja badana zapłon sprawdzany i wszystko ok.

 

tenbiały dym to niespalona ropa sprawdzałes wtryskiwacze i cisnienie wtrysku. Jesli kompersja jest to tylko to pozostaje. Jak silnik plali gdy ma 90 st postoi godzine czy dwie?

 

Co do uszczelki w 255 zalezy jak sie przepali swistanie słychac gdy przepali sie miedzy celindrami gdy jeden spręża w drugim otwarty jest zawór i wtedy słychac swist. Gdy sie przepala miedzy celindrami przez kanał olejowy dymek leci z odmy miałem to 2 razy w swojm.

 

pompasprawdzana i rok temu robiona i wtryski też , nawet pompe to przekładaliśmy z drugiego MF bo czasami się zdarza że na maszynie u pompiarza pompa wychodzi ok a głowica do wymiany ale te same objawy, tak jak napisałem jak odpalam na zimno to leci biały dym i musze go trocze potrzymać i po jakiś 10-15 s zaczyna łapać co prawda nie równo ale jak złapie to go odrazu gasze i za drugim razem pali bez problemu w tych temperaturach jakie mamy dzisiaj to raczej musi postać z pół dnia żeby kiepsko palił, po odpaleniu też nie jest taki silny dopiero jak się rozgrzeje jest dobrze. Może zawory muszą się doklepać z gniazdami niewiem sam czego się czepić - mechanik też zwątpił. Dzięki za każdą sugestię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kopci na biało, ciężko pali, słabo wchodzi na obroty to możę być to wina spóźnionego zapłonu. Spróbuj mu przyspieszyć zapłon przekręcając pompe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli kopci na biało, ciężko pali, słabo wchodzi na obroty to możę być to wina spóźnionego zapłonu. Spróbuj mu przyspieszyć zapłon przekręcając pompe.

Tego też sie czepaliśmy i zapłon był sprawdzany - wpożądku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompasprawdzana i rok temu robiona i wtryski też , nawet pompe to przekładaliśmy z drugiego MF bo czasami się zdarza że na maszynie u pompiarza pompa wychodzi ok a głowica do wymiany ale te same objawy, tak jak napisałem jak odpalam na zimno to leci biały dym i musze go trocze potrzymać i po jakiś 10-15 s zaczyna łapać co prawda nie równo ale jak złapie to go odrazu gasze i za drugim razem pali bez problemu w tych temperaturach jakie mamy dzisiaj to raczej musi postać z pół dnia żeby kiepsko palił, po odpaleniu też nie jest taki silny dopiero jak się rozgrzeje jest dobrze. Może zawory muszą się doklepać z gniazdami niewiem sam czego się czepić - mechanik też zwątpił. Dzięki za każdą sugestię.

 

No może z tymi 10-15 sekundami przesadziłem ale kilka napewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli silnik jest po remoncie to może poczekaj aż się dotrze ile ma sprężania co wymieniałeś wszystko czy tylko pierscienie tłoki czy tuleje też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli silnik jest po remoncie to może poczekaj aż się dotrze ile ma sprężania co wymieniałeś wszystko czy tylko pierscienie tłoki czy tuleje

 

Wymieniałem wszystko, ile sprężania miał to nie wiem bo akurat jak było mierzone to nie było mnie przy tym ale mechanik powiedział że wyszło dobre, narazie zrobiłem nim 21 mth zrobie do 50 to sie okaże czy to tylko zawory musiały się dołożyć ale popytać zawsze warto. To ta niewiadoma wszystko sprawdzane jest jak powinno być ale pali kiepskawo dzisiaj cieplej to było rano lepiej odrazy zaczoł łapać i po jakiś 3-4 obrotach zaskoczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak palisz rano to podgrzewasz ja do jakichs 10 w plusie to podgrzewam licze do 10 gdzies jak jest zimno ponizej 0 tak z -10 to podgrzewam raz licząc do 10 potem chwila przerwy i drugi raz ale to przy mrozach tak jak teraz to do 10 licze i odpalam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam sprzedam MF 3060 z ladowaczem czolowym 2 sekcyjnym rocznik 89 stan bardzo dobry cena jaka mnie interesuje to ok 46 tys woj podlaskie kontakt 517662128

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam sprzedam MF 3060 z ladowaczem czolowym 2 sekcyjnym rocznik 89 stan bardzo dobry cena jaka mnie interesuje to ok 46 tys woj podlaskie kontakt 517662128

 

 

ten temat to nie anonse na ogloszenia , pisz we wlasciwej kategorii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam sprzedam MF 3060 z ladowaczem czolowym 2 sekcyjnym rocznik 89 stan bardzo dobry cena jaka mnie interesuje to ok 46 tys woj podlaskie kontakt 517662128

 

 

ten temat to nie anonse na ogloszenia , pisz we wlasciwej kategorii

 

Zgadza ie to nie serwis ogloszeniowy A tak przy okazji czyzby sprzęt sie psuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na dodatek tych "staruszków" jeździ najwięcej po naszych polach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mf 6150 Kontrolka od tylnego wom swieciła się początkowo prawdzia a teraz nic nierobiłem i wskazuje mi 1000 obrotów a wałek kręci sie normalnie 540 obro. . Licznik wskazuje 1000 obro. Co może być POMÓRZCIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A na dodatek tych "staruszków" jeździ najwięcej po naszych polach.

 

Staruszki tez są w róznej kondycji poprostu niektóre modele są bardziej udane niektóre mniej. Jak dla mnie z mf to tylko seria 3xx albo 42xx zalezy jaką kasę się ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...