Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec jak wsadzi podkładke to w zime juz napewno nie zapali. Ja u siebie zawsze szukam panstwowych firm i wystarczy wejsc powiedziec co chcesz i za 150 to dwie bedziesz miał zrobione. A podkładka musi byc miedziana pod cylindrem bo ona dwie rzeczy spełnia. Jak bys miał stalowa to olej by ciurkiem tryskał

Dziękuję forumowiczom z lubelskiego. Odezwał się kolega driver z którym o tym rozmawiałem zrobią mi za 50zł. Co do podkładki to na pewno stalowa ani gumowa tam być nie może,jest miedziana i też "popuszcza". Państwowych firm? U nas takie wymarły kilka rządów temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Mam problem ze skrzynią w moim "Władku" , od pewnego czasu coś mi zaczęło "huczeć", wcześniej czasem blokowała się wajcha przy przerzucaniu biegów z wstecznych na przednie ale wiem jaka tego może być przyczyna, tylko nie mam czasu się do tego przybrać. Drugim problemem jest to że wyskakują biegi szosowe (wszystkie). Ciągnik ma już ok 30 lat (rocznik chyba 1978) i jak do tej pory obyło się bez remontu , najgorsze jest to że w mojej okolicy nie mogę znaleźć żadnego fachowca. Może ktoś wie jaka moze być przyczyna moich problemów, mam teraz trochę czasu, więc może sam bym coś uczynił w tej sprawie

Pozdrawiam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!

Mam problem ze skrzynią w moim "Władku" , od pewnego czasu coś mi zaczęło "huczeć", wcześniej czasem blokowała się wajcha przy przerzucaniu biegów z wstecznych na przednie ale wiem jaka tego może być przyczyna, tylko nie mam czasu się do tego przybrać. Drugim problemem jest to że wyskakują biegi szosowe (wszystkie). Ciągnik ma już ok 30 lat (rocznik chyba 1978) i jak do tej pory obyło się bez remontu , najgorsze jest to że w mojej okolicy nie mogę znaleźć żadnego fachowca. Może ktoś wie jaka moze być przyczyna moich problemów, mam teraz trochę czasu, więc może sam bym coś uczynił w tej sprawie

Pozdrawiam!!

Sprawdzałeś mechanizm zabezpieczający?jest napewno tak zrobiony że jak sprzęgło nie wciśnięte to biegu nie przeżucisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś mechanizm zabezpieczający?jest napewno tak zrobiony że jak sprzęgło nie wciśnięte to biegu nie przeżucisz?

Nie przerzucisz, a wyskakiwać będzie.Siła z jaką rozpiera przełamuje opór sprężyny,sama blokada też ma regulację.Też mam ten problem w tym modelu,prawdopodobnie zużyty jest rewers.Ktoś na tym forum pisał, że ten defekt pojawia się po uruchamianiu z zaciągu innym ciągnikiem.Analizując przekładnię tego ciągnika jest to możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:cry: Uszczelka kosztuje majątek raptem może 4złotóweczki??????????piwa dobrego za to nie kupisz????A głowice uratujesz.

 

W żadnym wypadku do władka nie wkłada się podkładek pod głowice... gdyby to było konieczne to na pewno ryscy by założyli. Kolego jak to się mówi "nie ucz ojca dzieci robić" może i rosyjscy konstruktorzy teraz dobrej opinii nie mają ale w tamtych czasach robili naprawdę solidne rzeczy. J już to przerabiałem bo kiedyś posłuchałem właśnie takich "fachowców" jak ty i przez to rozbierałem głowicę dwa razy bo tą teorią o włożeniu uszczelek które poprawią szczelność komory sprężania można sobie jedynie tyłek podetrzeć.To że ta uszczelka będzie bardzo cieńka jak się skręci całość nic nie znaczy na całej średnicy ta różnica będzie bardzo znacząca i jeśli teraz ktoś ma kłopoty z odpalaniem za względu na małe sprężanie to potem może tylko pomarzyć...!To tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:cry: Uszczelka kosztuje majątek raptem może 4złotóweczki??????????piwa dobrego za to nie kupisz????A głowice uratujesz.

 

W żadnym wypadku do władka nie wkłada się podkładek pod głowice... gdyby to było konieczne to na pewno ryscy by założyli. Kolego jak to się mówi "nie ucz ojca dzieci robić" może i rosyjscy konstruktorzy teraz dobrej opinii nie mają ale w tamtych czasach robili naprawdę solidne rzeczy. J już to przerabiałem bo kiedyś posłuchałem właśnie takich "fachowców" jak ty i przez to rozbierałem głowicę dwa razy bo tą teorią o włożeniu uszczelek które poprawią szczelność komory sprężania można sobie jedynie tyłek podetrzeć.To że ta uszczelka będzie bardzo cieńka jak się skręci całość nic nie znaczy na całej średnicy ta różnica będzie bardzo znacząca i jeśli teraz ktoś ma kłopoty z odpalaniem za względu na małe sprężanie to potem może tylko pomarzyć...!To tyle...

Masz racjie nie ucz........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie nie ucz rosyjskich konstruktorów czegoś czego nigdy nie pojmiesz -dlaczego to już sam sobie odpowiedz....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie nie ucz rosyjskich konstruktorów czegoś czego nigdy nie pojmiesz -dlaczego to już sam sobie odpowiedz....
A Ty nic nie poprawiłeś w śwoim Władku?Jest zupełnie orginalny???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:cry: Uszczelka kosztuje majątek raptem może 4złotóweczki??????????piwa dobrego za to nie kupisz????A głowice uratujesz.

 

W żadnym wypadku do władka nie wkłada się podkładek pod głowice... gdyby to było konieczne to na pewno ryscy by założyli. Kolego jak to się mówi "nie ucz ojca dzieci robić" może i rosyjscy konstruktorzy teraz dobrej opinii nie mają ale w tamtych czasach robili naprawdę solidne rzeczy. J już to przerabiałem bo kiedyś posłuchałem właśnie takich "fachowców" jak ty i przez to rozbierałem głowicę dwa razy bo tą teorią o włożeniu uszczelek które poprawią szczelność komory sprężania można sobie jedynie tyłek podetrzeć.To że ta uszczelka będzie bardzo cieńka jak się skręci całość nic nie znaczy na całej średnicy ta różnica będzie bardzo znacząca i jeśli teraz ktoś ma kłopoty z odpalaniem za względu na małe sprężanie to potem może tylko pomarzyć...!To tyle...

Masz racjie nie ucz........
Podstaw mechaniki i fizyki raczej nie da sie oszukać. Luki ma bardzo dużo racji .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie nie ucz rosyjskich konstruktorów czegoś czego nigdy nie pojmiesz -dlaczego to już sam sobie odpowiedz....
A Ty nic nie poprawiłeś w śwoim Władku?Jest zupełnie orginalny???

 

A co ma piernik do wiatraka ? Napewno coś modyfikował ..... a;e przy silniku zbyt wiele nawojować nie można , nie czaruj ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uczepiłeś się koko tej swojej podkładki i jako jedyny chcesz wszystkim wmówić, że to dobre rozwiązanie, możliwe że w silniku twojego władka to poskutkowało, ale nic nie napisałeś co tym władkiem robisz, może nie miałeś okazji odczuć spadku mocy. Mój władek dwadzieścia lat już chodzi i raz tylko "wydmuchało" pod głowicą. dałem ją do przefrezowania, cylinder do wyrównania i jest dobrze bez żadnej podkładki. Jeszcze raz powiem, że jeśli gładzie są równe, to wystarczy i nie ma potrzeby uszczelniać podkładkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uczepiłeś się koko tej swojej podkładki i jako jedyny chcesz wszystkim wmówić, że to dobre rozwiązanie, możliwe że w silniku twojego władka to poskutkowało, ale nic nie napisałeś co tym władkiem robisz, może nie miałeś okazji odczuć spadku mocy. Mój władek dwadzieścia lat już chodzi i raz tylko "wydmuchało" pod głowicą. dałem ją do przefrezowania, cylinder do wyrównania i jest dobrze bez żadnej podkładki. Jeszcze raz powiem, że jeśli gładzie są równe, to wystarczy i nie ma potrzeby uszczelniać podkładkami.
NIE uparłem się???Ale dowodzicie coś co jest ciężkie o udowodnienia????FREZOWAłEś?????BAAARDZO CIEKAWE????Ile ma występ głowicy który styka sie z cylindrem????Mówicie że uszczelka powiększy komore???A O ILE POWIęKSZY7 SIę KOMORA JAK ZROBIMY SZLIF?????A NA STOPIEń SPRężANIA MA WIęKSZY WPłYW SZCZELNOść PIERśCIENI NIż PIęć SETEK (MOżE) WYżEJ GłOWICA.A MóJ WłADEK SPORO TYRA,NIE LUBIE SIę CHWALIć ALE SKORO PYTASZ TO ODP:PłUG(NORMALKA)KULTYWATOR,BRONA,PRZEWRACARKA,ROZRZUTNIK 2,5;MAłA ROTACJNA i PRZEZ 6LAT CIONGNOł PRASE W/ZGNIOT INTERNACIONAL,TERAZ MAM LżEJSZą FARE,PASUJE????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uczepiłeś się koko tej swojej podkładki i jako jedyny chcesz wszystkim wmówić, że to dobre rozwiązanie, możliwe że w silniku twojego władka to poskutkowało, ale nic nie napisałeś co tym władkiem robisz, może nie miałeś okazji odczuć spadku mocy. Mój władek dwadzieścia lat już chodzi i raz tylko "wydmuchało" pod głowicą. dałem ją do przefrezowania, cylinder do wyrównania i jest dobrze bez żadnej podkładki. Jeszcze raz powiem, że jeśli gładzie są równe, to wystarczy i nie ma potrzeby uszczelniać podkładkami.
NIE uparłem się???Ale dowodzicie coś co jest ciężkie o udowodnienia????FREZOWAłEś?????BAAARDZO CIEKAWE????Ile ma występ głowicy który styka sie z cylindrem????Mówicie że uszczelka powiększy komore???A O ILE POWIęKSZY7 SIę KOMORA JAK ZROBIMY SZLIF?????A NA STOPIEń SPRężANIA MA WIęKSZY WPłYW SZCZELNOść PIERśCIENI NIż PIęć SETEK (MOżE) WYżEJ GłOWICA.A MóJ WłADEK SPORO TYRA,NIE LUBIE SIę CHWALIć ALE SKORO PYTASZ TO ODP:PłUG(NORMALKA)KULTYWATOR,BRONA,PRZEWRACARKA,ROZRZUTNIK 2,5;MAłA ROTACJNA i PRZEZ 6LAT CIONGNOł PRASE W/ZGNIOT INTERNACIONAL,TERAZ MAM LżEJSZą FARE,PASUJE????
A wiesz ile to jest pięć setek ?

0,05 mm a 0,50 mm to jest chyba różnica ? Owszem na Stopień sprężania ma także wpływ szczelność pierścieni. Tylko podnosząc głowicę do góry zwiększasz objętość komory a tym samym obniżasz stopień sprężania !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie stopień sprężania to stosunek objętości cylindra silnika w DMP i objętości cylindra silnika w GMP i szlif ma tu niewiele do ............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a robiąc szlif już nie??????????????????????????CO????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a robiąc szlif już nie??????????????????????????CO????????????
odpowiedziałem ci ponizej ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idąc dalej szczelność pierścieni tłokowych ma wpływ na ciśnienie sprężania , sorki trochę się zagalopowałem ..............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie przekonasz mnie do zamontowania uszczelki pod głowice, mój jak już pisałem prawie dwadześcia lat chodzi bez uszczelki i nie widzę potrzeby jej montowania.

Co do szczelności na pierścieniach to są one odpowiedzialne za odpowiednie cisnienie sprężania a nie wielkość komory spalania, która jest bardzo czuła na ingerencje w nią, a frezowanie głowicy, a dokładnie miejsca stykania się z cylindrem, to "zebranie" dosłownie kilku setnych milimetra, co zmniejszy ewentualnie komore sprężania, a to akurat może tylko w rezultacie nieznacznie zwiększyć moc silnika, i to działanie jest akurat odwrotne w skutkach zamontowania uszczelki pod głowicą, bo wtedy komora spalania zwiększy się o pół milimetra, czyli o grubośc uszczelki którą proponujesz wsadzić, a zwiększenie komory sprężania powoduje spadek mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jednak nie przekonasz mnie do zamontowania uszczelki pod głowice, mój jak już pisałem prawie dwadześcia lat chodzi bez uszczelki i nie widzę potrzeby jej montowania.

Co do szczelności na pierścieniach to są one odpowiedzialne za odpowiednie cisnienie sprężania a nie wielkość komory spalania, która jest bardzo czuła na ingerencje w nią, a frezowanie głowicy, a dokładnie miejsca stykania się z cylindrem, to "zebranie" dosłownie kilku setnych milimetra, co zmniejszy ewentualnie komore sprężania, a to akurat może tylko w rezultacie nieznacznie zwiększyć moc silnika, i to działanie jest akurat odwrotne w skutkach zamontowania uszczelki pod głowicą, bo wtedy komora spalania zwiększy się o pół milimetra, czyli o grubośc uszczelki którą proponujesz wsadzić, a zwiększenie komory sprężania powoduje spadek mocy.

KILKU SETNYCH????CZYM???JAK ZNAM żYCIE I FACHOWCóW;WIEM JAK TO WYGLąDA,SZKODA COś TU DORADZIć BO IGłY ROBICIE WIDłY;A WIECIE żE POłUDNIE I DWONIą NA ANIOł PAńSKI TYLKO NIE WIECIE JESZCZE W KTóREYM KOśCIELE,I Z KTóREGO KIERUNKU.TO FORUM MIAłO SłUżYć POMOCY I RADą INNYM A JEST FORUM KłUTNI.WIęC SPADAM STąD.MOżE SIę ODEZWE????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jednak nie przekonasz mnie do zamontowania uszczelki pod głowice, mój jak już pisałem prawie dwadześcia lat chodzi bez uszczelki i nie widzę potrzeby jej montowania.

Co do szczelności na pierścieniach to są one odpowiedzialne za odpowiednie cisnienie sprężania a nie wielkość komory spalania, która jest bardzo czuła na ingerencje w nią, a frezowanie głowicy, a dokładnie miejsca stykania się z cylindrem, to "zebranie" dosłownie kilku setnych milimetra, co zmniejszy ewentualnie komore sprężania, a to akurat może tylko w rezultacie nieznacznie zwiększyć moc silnika, i to działanie jest akurat odwrotne w skutkach zamontowania uszczelki pod głowicą, bo wtedy komora spalania zwiększy się o pół milimetra, czyli o grubośc uszczelki którą proponujesz wsadzić, a zwiększenie komory sprężania powoduje spadek mocy.

KILKU SETNYCH????CZYM???JAK ZNAM żYCIE I FACHOWCóW;WIEM JAK TO WYGLąDA,SZKODA COś TU DORADZIć BO IGłY ROBICIE WIDłY;A WIECIE żE POłUDNIE I DWONIą NA ANIOł PAńSKI TYLKO NIE WIECIE JESZCZE W KTóREYM KOśCIELE,I Z KTóREGO KIERUNKU.TO FORUM MIAłO SłUżYć POMOCY I RADą INNYM A JEST FORUM KłUTNI.WIęC SPADAM STąD.MOżE SIę ODEZWE????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pisz dużymi literami, bo to oznacza krzyk, a mam nadzieję, że nie masz zamiaru wszystkich przekrzyczeć.

Co do tych kilku setnych milimetra, to jest zupełnie realne, nie wszyscy fachowcy to partacze, wiem to z własnego doświadczenia, inaczej kompresja nadal uciekała by pod głowica władkowego silnika, a uszczelki pod głowicami innych silników wywalały by co chwile, gdyby majster spartolił robote.

Jeśli ktoś w tym temacie ma tendencję do wytwarzania niemiłej atmosfery i prowokowania kłutni, to z całą pewnością jesteś to ty koko, na siłe chcesz wmowić, wręcz zmusić do zastosowania uszczelki pod głowicę we władkowym silniku, co jest całkowicie zbyteczne, wręcz nie wskazane. Wyraziłeś kilka postów wstecz własna opinię na ten temat, zasugerowałeś zastosowanie rozwiązania, które może u ciebie dało pozytywny efekt, ale większośc użytkowników władka jest innego zdania i musisz się z tym pogodzić, głową muru nie przebijesz.

Jak ci przejdzie i się uspokoisz to zapraszamy.

Powodzenia!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem w posiadaniu:

 

 

-katalog cześci ciągnika T25A1,T25A2,T25A3 (1978r)

-opis techniczny i instrukcja eksploatacji T25A,T25A2,T25A3

 

 

Jeśli ktoś chce , oto mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę o zakupie tura do T-25, zastanawia mnie tylko jaką pompę mają te ciągniki i ile kilogramów są w stanie podnieść. Najbardziej zainteresowany byłbym wypowiedziami osób które posiadają ciągnik T-25 z turem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę o zakupie tura do T-25, zastanawia mnie tylko jaką pompę mają te ciągniki i ile kilogramów są w stanie podnieść. Najbardziej zainteresowany byłbym wypowiedziami osób które posiadają ciągnik T-25 z turem.

Napisz do czego tur byłby ci potrzebny to będzie łatwiej.A może masz

jeszcze inny ciągnik. Napisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...