Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ładowaczach czołowych

Rekomendowane odpowiedzi

No dokładnie to musi być coś twardego tak jak półosie bo takie rurki to wiesz... 3 baloty i wracasz do domu reperować:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie mam tura przy ciagniku t-25 orginalny udzwig to 325 kg jaka moge zalozyc pompe i rozdzielacz zeby podnosił lepiej i mial załozony jeszcze silownik sterujacy widłami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie mam tura przy ciagniku t-25 orginalny udzwig to 325 kg jaka moge zalozyc pompe i rozdzielacz zeby podnosił lepiej i mial załozony jeszcze silownik sterujacy widłami

 

mocniejsza pompa niewiele pomoze, wlasnie koncze pewien patent przy c-330, przy orginalnej nowej pompie (zmienilismy bo myslelismy ze pomoze) ladunek 500 kg oderwalem od ziemi na jakies 60-70 cm i wyzej nie poszlo przy 2200 obr/min.

Po przerobce dzwiga 500kg przy obrotach rownych 550-600 - czyli silniczek sobie ledwie pyka

 

Jak skoncze postaram sie umiescic gdzies fotki.

 

Teraz boje sie juz tylko o przednie kola czy nie beda za bardzo cierpialy przy takich ladunkach.

Z braku kasy musialem cos wykombinowac zeby ten ciagnik dzwigal baloty sianokiszonki - no i teraz dzwignie.

 

/edit

Dla ciekawskich, dolozylismy dodatkowe silowniki - czyli jest po dwa z kazdej strony, wystarczylo dospawac mocowanie do tych slupow pionowych

 

Nie ma moze ktos z was do sprzedania ramiona do TUR-a do c-330/360 (sa identyczne) za przystepna cene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na czym polega to przerobienie pompy w c-330 jestem ciekawy

Z góry dziękuje za wyjaśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A na czym polega to przerobienie pompy w c-330 jestem ciekawy

Z góry dziękuje za wyjaśnienia

 

pompy nie przerobisz, innej nie wsadzisz bo miejsca nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziłem w xc330 taki sposób ze zakładaja pompe od ładowacz TROL na tylny WOm i do niej podłaczja rozdzielacz tura.

 

inny sposób to dodatkowa pompa olejowa napedzana bezposrednio z wału silnika, tak jak to ma miejsce w ostrówku.

 

Mój znajomy założył także dodatkowe siłowniki od cyklopa, bo na oryginalnych nie chciał podnosic balotów sianokiszonki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój znajomy założył także dodatkowe siłowniki od cyklopa, bo na oryginalnych nie chciał podnosic balotów sianokiszonki

 

a ja dodatkowe od drugiego TUR-a

smiga az milo patrzec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos zna strony z ladowaczmi nowymi firm ktore je produkuja jesli tak to podajcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam tura do c360-3p jakie są wady i zalety tura w 360 Ile kosztuje uzywany tur do 360?? Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uzywka od 2 do 4 tys w zaleznosci jaki stan i model na 2 sekcyjny musisz miec conajmniej 4tys bo nowy kosztuje 6tys. a zwykły nowy koło 4-4,5tys

 

wady jedna najwieksza mały udzwig, druga brak wspomagania w c360, trzecia szybko poleci ci przednie zawieszenie + opony i felgi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak często używa sie tura Nasz robi naprawde sporo i czesto a przedni oś wytrzymuje 2 lata potem regeneracja i od nowa:) Chodzi głownie w oborniku (co 2 dni), w ładowaniu piachu, transporcie kiszonki. Nie ma lekko a jakoś daje rade.

Jesli ktoś potrzebuje tura do ładowania balotów słomy czy siana oraz sporadycznie do ciezszych prac to jest to dobre rozwiązanie.

Ma ono tez kilka minusów przy duzym obciazeniu krecenie kierownicą przez dłuzszy czas moze doprowadzic do zakwasów (po jakims czasie człowiek sie przyzwyczaja) najgorsze jest jak sie ładuje obornik i przednie koła wpadna w błoto ciezko jest potem cofnąć. Ale do lekkich prac jest to moim zdaniem rozwiazanie całkiem niezłe nawet na 4- A cena takiego uzywanego tura jest naprawde przyjemna:)

 

/edit

acha u nas juz kilku znajomym udało sie kupić takie tury po 1,5-2tyś czyli nie wiele biorąc pod uwage ceny nowych:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym potrzebował nie tura tylko Szpikulec--ładowacz do balotów mam tu taką aukcje

http://www.allegro.pl/item108386625_szpikulec_podnosnik_ladowacz_do_balotow.html

tylko jest to daleko ode mnie jestem z południa a to z pónocy

mogła by też być wierzyszka coś takiego

Zdjęcie

moze są niedaleko małopolski takie ładowacze ??:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie mam tura przy ciagniku t-25 orginalny udzwig to 325 kg jaka moge zalozyc pompe i rozdzielacz zeby podnosił lepiej i mial załozony jeszcze silownik sterujacy widłami

pompa pewno wystarczy , podkręć trochę zawór , sterowanie widłami , jeśli bez przeciwwagi lub by była możliwość jakoś zawiesić inaczej to przepiąć przewody od podnośnika , jeśli nie to dodatkowy rozdzielacz , nie wiem czy by się dalo rozszerzyć oryginalny

 

/edit

A na czym polega to przerobienie pompy w c-330 jestem ciekawy

Z góry dziękuje za wyjaśnienia

może chodzi ci o nieco mocniejszą chyba z Wrocławia kosztuje chyba około 300 zeta , ok. 100 więcej niż zwykła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do wyboru 2 ładowacze do c330, jeden to Tur 1 z Hydrametu a drugi to Tur 210 z Meprozet który wybrać mozę lepiej dołozyć na polmota ? jak uważacie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byle rama była mocna nawet kup tańszy jak ma takową z dołóż do dodatkowego tłoka sterującego łyżką naprawdę warto. Nie bedziesz załował wydanej na to kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jeszcze żeby miał krokodyl choć do C-330 nie wiem czy robią , ja dorobiłem sam , naprawdę dobra rzecz .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pewnie ale czy to nie za dużo na ciapka. Jak się z trudem wbije w obornik to jeszcze tak mu dowalić obciążenia na przód. Od razu załóż wspomaganie i szerokie opony a potem przedni napęd. Krokodyl fajna sprawa ale moim zdaniem nie do ciapka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze troche mniej z wideł spadnie jak jest krokodyl bo jak go zamkniesz to na 100% papjem nie wycofasz nawet na asfalcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe słuchajcie ja woże takie czyste za przeproszeniem gówno nie trzeba mi krokodyla ja mam tylko dylamat czy btrać hydrameta czy meprozeta tak na oko oba ładne hehe a który solidniejszy hmm ma ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od 2 tygodni meprozeta 2 sekcyjnego do 3512 - to samo co do c330 tylko inne mocowanie do ciagnika jak narazie może byc nie mam gdzie powównac jakosci z polmotem czy hydrametem. Dałem 5900zł a zwykły kosztował 4200zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie tak jak każdy tur działa , podnosi co ma podniesc a nawet wiecej niż producent napisał na ramie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...