HEKTOR 0 Napisano 19 Listopada 2006 te traktorki sa dobre lecz troche mulowate kipski skret i maly silnik pod wzgledem gabarytu jesli by mial tak kolo 150 koni to nie do zajezdzenie normalnie jak mazenie a tak 100koni zadnego startu a jeszcze jak trujka skrzynia to juz wogule tylko plakac.ten323 ma duza kabine mozna z n iej zrobic pokoikhehe,a czesci do niego ciezko dostac a kurat unas i strasznie drogo se zycza,303 mial kumpel ale jak go robic bez zadnego katalogu a nikt nie chcial dac i sprzedal bo cos mu pukalo w skrzyni i cos z przodem bylo nie tak .pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanDom 0 Napisano 19 Listopada 2006 Panowie nie zastanawialiście się nad zmiana opon . Jak pewnie zauwazyliscie forszaj jest stosunkowo niski i prześwit nie nalezy do największych ;/ Jak myślicie jak by tak zmienił oponki na wyższy i szerszy profil z przodu i z tył na takasamą wysokośc i szerokosc ??Wzrosła by wtedy prędkość i lepiej radził by sobie w terenie . Tylko na jakie zmienić oponki i na ile orginalne felgi były by elastyczne pod tym względem Jakie najszersze oponki by wcisna na te fele ?? a moze ma ktos doczynienia z innymi traktorami np. Renault moze całe flgi by spasowały ?? Jak chcesz zmienic opony w swoim Fortschrittie na wyzszy profil to spróbuj je dobrać tak aby nie zmienił sie znacznie stosunek obwodów kól tylnich do przednich po zmianie do stosunku obwodów koł przed zmiana!Bowiem przy znacznej różnicy tych obwodów kół po zmianie w odniesieniu do obwodów kół przed zmiana moze nastapic tzw.niezgranie napedów co moze sie ujawniac uślizgiem kół na jednej osi w stosunku do drugiej no i w ten sposób przy dobrej przyczepności kół obu osi wzrostem obciażenia skrzyni! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin323a 0 Napisano 20 Listopada 2006 Napisałem że jak bym zmieniał to z przodu i z tył na taka sama wysokośc ;] szerokosci tez by pasowało mu dodać bo te oponki z tył to nie wiele szersze jak u 360 ;/ łatwo się zapada z taką masą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanDom 0 Napisano 20 Listopada 2006 Na taka sama wysokość tzn. jaka?Bo na przykład przy zmianie opon z przodu z R20 na R24 a z tyłu z R34 na R38powstanie juz duza róznica stosunków obwodów przed zmiana i po zmnianie!Wiec nie wystarczy zmienić kół o taka sama wartość srednic ale trzeba je umiejętnie dobrac!Szerokościa mozesz sobie manewrowac dowoli , ogranicza cie tylko konstrukcja ciagnika a mianwicie miejsce na koła w ciągniku!Ja w swoim ZT323A z przodu mam koła o wymiarach 16.9R20 a z tyłu 18.4R34 i jak narazie sa wystarczające!Ciągnik nigdzie mi sie nie zapada mimo ze jezdze po róznych nawierzchniach a przeswitu też nie mam za mało!Ewentualną zmianą jaką bym rozważał to zmiana tylnich opon na szersze! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanDom 0 Napisano 20 Listopada 2006 szerokosci tez by pasowało mu dodać bo te oponki z tył to nie wiele szersze jak u 360 ;/ łatwo się zapada z taką masą Ja mam jak wczesniej juz napisałem szersze opony(16.9R20) z przodu w swoim ZT323A niz sa z tyłu w C360 (14.8R28) wiec nie wiem jakie ty masz z przodu ale jezeli sa one niewiele szersze od tych w C360 to rzeczywiscie przydało by sie je wymienic ale niekoniecznie na wiekszy profil tylko na szersze np:18.4R34 takie jak ja mam u siebie i które powinny w zupełnosci wystarczyć! [/i] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 20 Listopada 2006 Forszaj ma z tyłu niewiele szersze od 360???????? Od kiedy?????przecierz z tyłu są 18,4/34 , a to dużo więcej jak przy 360 (14,9/28), ewentualni można by ubrać forszaja w 20,5/34, lub całe koła od bizona 26 calowe chyba są te wielkie balonówy.A ten cały Hektor widze że też ma "duże" pojęcie o forszaju, skoro takie pierdoły wypisuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 20 Listopada 2006 sory, coś nie wyszło, 360 ma z tyłu 14,9/28 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miras 1232 0 Napisano 21 Listopada 2006 te traktorki sa dobre lecz troche mulowate kipski skret i maly silnik pod wzgledem gabarytu jesli by mial tak kolo 150 koni to nie do zajezdzenie normalnie jak mazenie a tak 100koni zadnego startu a jeszcze jak trujka skrzynia to juz wogule tylko plakac.ten323 ma duza kabine mozna z n iej zrobic pokoikhehe,a czesci do niego ciezko dostac a kurat unas i strasznie drogo se zycza,303 mial kumpel ale jak go robic bez zadnego katalogu a nikt nie chcial dac i sprzedal bo cos mu pukalo w skrzyni i cos z przodem bylo nie tak .pozdrawiamChłopie nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jack4032 0 Napisano 26 Listopada 2006 a wie ktos moze czym sie rozni zt 325 od zt 323? Sa moze jakies modele turbo doladowane? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrfire 0 Napisano 26 Listopada 2006 wydaje mi się że jest 6 cylindrowy o mocy chyba 140 albo 160 KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanDom 0 Napisano 26 Listopada 2006 ZT325 różni sie od ZT323 tylko niewilkimi zmianami w skrzyni biegów (nie wiem dokładnie jakimi opieram sie tylko na niedokładnych informacjach sprzedawcy) i hydraulice!Wszystkie te zmiany miały na celu ulepszyć działanie poszczegolnych układów!Z zewnatrz niczym sie nie rożni od ZT323 (miałem okazje obejrzeć ZT325) trzeba by było go rozebrac i dopiero wtedy zobaczylibyśmy czym naprawde różnią sie dokładnie oba modele!Natomiast model ZT423 to egzempalarz z 6 cylindrowym silnikiem ify o mocy 150KM ale sa one rzadziej spotykane bo wyprodukowano ich znacznie mniej niz ZT323 mimo to i tak mozna znalezc ich zdjecia w internecie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba.znany.jako.Władzio 0 Napisano 3 Grudnia 2006 Mam problem z hamulcami a mianowicie ucieka mi płyn ze zbiorniczka i się zapowietrzają. W miejscu gdzie jest ta osłona gumowa gdzie wychodzi tłoczek jest mokre więc podejrzewam że to tędy ucieka płyn i mam pytanie co mam wymienić??? Wystarczy odkręcić ten cały tłoczek z rym wszystkim rozebrać i co tam mam wymienić jest tam jakaś uszczelka??? Czy może musze wymienić cały tłoczek albo cylinderek i czy trudno jest to zrobić tam dochodzą też przewody od pneumatyki do tego całego pierdolnika i trochę się boje to sam wymontowywać i rozbierać. Proszę o rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jack4032 0 Napisano 9 Grudnia 2006 jak to wkoncu jest z tymi fortschrittami? Niektórzy pisza ze mają 120 km a niektórzy ze 101? Jak to wkoncu jest... mowa oczywiscie o 323 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raps 0 Napisano 10 Grudnia 2006 Miałem i forszaja i polską szóstkę 1224 i wiem z doświadczenia,że jeśli chodzi o orkę to o wiele lepszy jest forszajt (szybszy w polu) choć tak jak tu wszyscy zauważyli skręt ma do bani Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MariuszP 0 Napisano 10 Grudnia 2006 Mam problem ze sprzęgłem w 303 D zrywa mi takie śruby 12” znajomy kazał mi się z tym pogodzić, bo podobno to wada wrodzona. A może da się coś z tym zrobić, co ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MariuszP 0 Napisano 10 Grudnia 2006 Co do tego ogromnego skrętu to prewda ale widziałem na alegro fortschritta w którym ten problem został w jakiś sposób rozwiązany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 10 Grudnia 2006 Odpowiedź na pytanie jak zmniejszyć promień skrętu w 323, i nie tylko znajdziecie na forum o forszajach:http://fortschritt.p2a.pl/ZAPRASZAM!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 10 Grudnia 2006 Mam problem ze sprzęgłem w 303 D zrywa mi takie śruby 12” znajomy kazał mi się z tym pogodzić, bo podobno to wada wrodzona. A może da się coś z tym zrobić, co ???No niekiedy je zarwie. Muszisz poszukać śrub o twardości 8,8 albo 10,9. Takie dłużej potrzymają, a i dobrze ustawić dźwigienki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MariuszP 0 Napisano 10 Grudnia 2006 10,9 średnio starcza na 3 do 4 hektary orki mam założone 12,9 starczają na troszkę dłużej, ale się zrywają. Kiedy ta śruba się urwie ciągnik przejedzie kilka metrów zanim zgaśnie zależy to też w dużym stopniu od reakcji traktorzysty ojcu zerwała się ta śruba na uwrociu wpadł w panikę zanim zgasł mu ciągnik rozjechał kilka drzewek i pogiął mi maskę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 10 Grudnia 2006 Ja teraz mam 8,8 i trzymają z 2 lata. Jak pierwszy raz mi się ścioły też byłem w szoku ale akurat jechałem przecz. Teraz zakazdym razem jak dojeżdzam do rowu to kręcę aby w razie problemu tam nie wyladować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek16 0 Napisano 23 Grudnia 2006 cos cicho sie ostatnio zrobilo jesli chodzi o fortschritty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 24 Grudnia 2006 Bo teraz jest osobne foru poświęcone tylko Fortschrittom, zapraszam:http://fortschritt.p2a.pl/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikon 0 Napisano 1 Lutego 2007 ciekawe czy model 323 jest warty uwagisłyszałem ze sprzegła tam siadają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 1 Lutego 2007 Siadaja tak samo jak przy innych ciągnikach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki66 0 Napisano 14 Sierpnia 2007 Hej darekk ja jestem z podlaskiego i jak dotad nie kupywalem zadnych czesci do niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach