Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

A co powiecie o ciagniku Ursus 3514 czy ktos sie spotkal z nim moze w praktyce lub jest jego posiadaczem. Chcialbym wiedziec czy oplaca sie kupic taki maly ciagnik z napedem na przod.

zalezy ile masz pola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
A co powiecie o ciagniku Ursus 3514 czy ktos sie spotkal z nim moze w praktyce lub jest jego posiadaczem. Chcialbym wiedziec czy oplaca sie kupic taki maly ciagnik z napedem na przod.

zalezy ile masz pola

Mogl by mi ktos przeslac jego fotke na maila sebastian_92@wp.pl bo chcialbym wiedziec jak on wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ma ktoś grzałkę w bloku w wiekszych ursusach? Ciekawie mnie ile czasu trzeba podgrzewać przy temp. około - 15 st. ?
Mam w zetorze 5211 i wystarczy ok 40 minut maxymalnie godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co powiecie o ciagniku Ursus 3514 czy ktos sie spotkal z nim moze w praktyce lub jest jego posiadaczem. Chcialbym wiedziec czy oplaca sie kupic taki maly ciagnik z napedem na przod.

zalezy ile masz pola

Mogl by mi ktos przeslac jego fotke na maila sebastian_92@wp.pl bo chcialbym wiedziec jak on wyglada

 

www.ursus.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś grzałkę w bloku w wiekszych ursusach? Ciekawie mnie ile czasu trzeba podgrzewać przy temp. około - 15 st. ?
Mam w zetorze 5211 i wystarczy ok 40 minut maxymalnie godzina.

 

Czyli na szóstke bedzie ze 2 godzinki bankowo przy grzałce 1 kW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś grzałkę w bloku w wiekszych ursusach? Ciekawie mnie ile czasu trzeba podgrzewać przy temp. około - 15 st. ?
Mam w zetorze 5211 i wystarczy ok 40 minut maxymalnie godzina.

 

Czyli na szóstke bedzie ze 2 godzinki bankowo przy grzałce 1 kW

 

to co nie chce ci palić przy 15 stopniach mrozu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pali, tylko że akumulatory prędzej pójda do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pali, tylko że akumulatory prędzej pójda do wymiany.

 

Dla silnika napewno będzie lepiej mam chęć założyć do MF już 3 lata się zbieram narazie zapala , płomieniówka działa , jak sie dobrze podgrzeje to dobrze pali co drugi dzień go pale zimą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pali, tylko że akumulatory prędzej pójda do wymiany.

 

Dla silnika napewno będzie lepiej mam chęć założyć do MF już 3 lata się zbieram narazie zapala , płomieniówka działa , jak sie dobrze podgrzeje to dobrze pali co drugi dzień go pale zimą

 

ja tez mam problem z zapalaniem ciagnika(IMT silnik perkins) nie wiem dlaczgo ale nawet jak podgrzeje to swiece plomieniowa to nic nie dajeejak to robisz?grzejesz ja i palisz czy palisz grzejac naraz??dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli płomieniówka jest sprawna, ale z tym jest róznie wiem z doswiadczenia w swoim 3512. jak płomieniówka dobrze sie nagrzeje to 3 razy zakreci i chodzi. Dzis okazało sie ze sie spaliła i już bez "samostartu" sie nie obyło. Srednio te swiece wytrzymuja rok góra dwa przynajmnie w moim przypadku tak jest. Jesli silnik jest oki czyli ma sprezanie jak nalezy i pompa tez jest oki to nie powinno byc problemów z odpalaniem. W mim zetorze 7341 tez jest płomieniówka, tyle ze ma automatycznie ustawiony czas grzania cos koło 60 sekund i jak zgasnie kontrolka grzania to czekam jescze chwilke i odpalam 3 obroty i chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pali, tylko że akumulatory prędzej pójda do wymiany.

 

Dla silnika napewno będzie lepiej mam chęć założyć do MF już 3 lata się zbieram narazie zapala , płomieniówka działa , jak sie dobrze podgrzeje to dobrze pali co drugi dzień go pale zimą

 

ja tez mam problem z zapalaniem ciagnika(IMT silnik perkins) nie wiem dlaczgo ale nawet jak podgrzeje to swiece plomieniowa to nic nie dajeejak to robisz?grzejesz ja i palisz czy palisz grzejac naraz??dzieki

 

trzeba długo czekać

 

Najlepiej zdejm przewód przy kolektorze trzeba tyle grzać aż będzie sie z kolektora porządnie dymić ja jak paliłem to w kolektorze ogień widać

 

Jak masz marny silnik to świeca nie pomorze mój ma 914 mth to zapala nie wiem co będzie za pare lat ale to nie mój problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik mam po remoncie,jak jest ciplo to pali bez problemu tylko jak jest zimno to mam problem.z tego co wiem to powinno sie ja grzac 20sek, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w 3512 silnik mam na wykonczeniu. Nie ma sprezania ledwo chodzi stuka, puka, ale chodzi Dmycha olejem gdzie tylko może. Bedzie za kilka dni remontowany silnik. Także odpalanie bez i samostaru jest nie mozliwe. lub ciaganie ze 300m to odpali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak stoisz z boku ciągnka i grzejesz to słychać

a zapłon dobrze masz ustawiony

 

/edit

ja w 3512 silnik mam na wykonczeniu. Nie ma sprezania ledwo chodzi stuka, puka, ale chodzi Dmycha olejem gdzie tylko może. Bedzie za kilka dni remontowany silnik. Także odpalanie bez i samostaru jest nie mozliwe. lub ciaganie ze 300m to odpali

Jak sie węża od powietrza nie przypilnuje to tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak stoisz z boku ciągnka i grzejesz to sałychać

 

a zapłon dobrze masz ustawiony

nie wiem czy ma ustawiony dobrze zaplon.kurde nie wiem co mam zrobic zeby go uruchomic, bo dobrze by bylo zeby troche popyrkal nie....swieca jest dobra bo wczoraj ja wykrecilem i sprawdzilem.najpierw pokazuje sie dyma a pozniej ogien.jest dobra.pomozcie koledzy co moze byc przyczyna tak ciezkiego zapalania bo nie mam pojecia.chebluje go i chebluje a on nic.Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak stoisz z boku ciągnka i grzejesz to sałychać

a zapłon dobrze masz ustawiony

nie wiem czy ma ustawiony dobrze zaplon.kurde nie wiem co mam zrobic zeby go uruchomic, bo dobrze by bylo zeby troche popyrkal nie....swieca jest dobra bo wczoraj ja wykrecilem i sprawdzilem.najpierw pokazuje sie dyma a pozniej ogien.jest dobra.pomozcie koledzy co moze byc przyczyna tak ciezkiego zapalania bo nie mam pojecia.chebluje go i chebluje a on nic.Dzieki

A paliwko jak zamarzło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paliwko nie zamarzlo na 100%!!!

 

/edit

a mozna jakos sprawdzic czy mam dobrze ustawiony zaplon??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można ja w perkinsie nie robiłem tego .

w 360 ,330 bizon ustawiam na słuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrze jak reaguja na ruchy pedałem gazu , równomierność pracy no sam odgłos silnika , w sobote w swoim troche przyspieszyłem zapłon i troche żywszy jest silnik zobacze jak będzi ze spalaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem sie cosik was zapytać ,Czy i jak sie dociera przekładnie główną po wymianie na nową.Co do początku tłoczenia to można dać troszke szybszy bo teraz ropa ma większy cetan niż wtedy gdy konstruowali te silniki, i może być lepiej tak ze 2,3 stopnie.tak mi sie wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chciałem sie cosik was zapytać ,Czy i jak sie dociera przekładnie główną po wymianie na nową.Co do początku tłoczenia to można dać troszke szybszy bo teraz ropa ma większy cetan niż wtedy gdy konstruowali te silniki, i może być lepiej tak ze 2,3 stopnie.tak mi sie wydaje.

 

wydaje mi sie ze kazda nowa czesc powinno sie dotrzec, rowniez przekladnie.a nie wiesz w ktora sr\trone sie przyspiesza wtrsysk w perkinsie?przez obrot na silnik?tak mi sie wydaje...dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory ale nie wiem jak trzeba przestawić pompe ale w perkinsie bym nie polecał innych ustawień niż fabryczne,to jest jush bardziej wysilony motor, jak chcesz przyspieszyć to zawsze w strone przeciwną do obrotów wałka tej że pompy,jak sciągniesz sobie dekiel od napędu to będziesz wiedział.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sory ale nie wiem jak trzeba przestawić pompe ale w perkinsie bym nie polecał innych ustawień niż fabryczne,to jest jush bardziej wysilony motor, jak chcesz przyspieszyć to zawsze w strone przeciwną do obrotów wałka tej że pompy,jak sciągniesz sobie dekiel od napędu to będziesz wiedział.pozdro

 

no wiem ze w strone przeciwna.myslalem ze moze wiesz, ale bede musial odkrecic ten dekiel.no perkins to troche skompilkowany silnik...dzieki Maciek.a Ty co masz za traktorek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...