Piotrek 1 0 Napisano 15 Lipca 2011 dodam jeszcze że zamiast termostatu jest kawałek blachy włożony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anty_kk 0 Napisano 15 Lipca 2011 Malcolm i Robert dzięki za rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 17 Lipca 2011 Co mam z tym fantem zrobić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Lipca 2011 Witam.Proponuję zamontować termostat.Ja w C-360 mam zamontowany termostat i też trochę zawsze wygoni i żeby nie wyciekał płyn na ziemię to zrobiłem tak https://picasaweb.google.com/azbaHM/Album2#5630336266783001474 wężyk do karnisterka.W C-330 trochę trudniej może to zrealizować ale coś tam można wymyślić.W swoim "ciapku"to mam wodę i okazjonalnie dolewam(bliżej nie określony czas).A że blacha zamontowana to też nie wiadomo na ile wymusza krążenie wody.Czy czasami gdzieś w zakamarkach się nie gotuje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 17 Lipca 2011 czyli mogę tak jeżdzić bo przy orce 2 godziny i jest poniżej tych żeber w chłodnicy a jest zalewana pod sam korek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Lipca 2011 Nie oto mi chodziło.Jeżeli będzie widać żeberka to woda nie będzie krążyć i będzie brak chłodzenia.Jeżeli brak termostatu to jest brak wymuszenia krążenia(czyli mieszania ciepłej wody z bloku z chłodną z chłodnicy) i w miejscach najbardziej oddalonych od pompy woda będzie się gotować i będzie ją wyganiać.I dlatego ważny jest termostat i szczelny korek żeby wytworzyć właściwe ciśnienie w układzie chłodzenia(korek który jednocześnie będzie zaworem nie dopuszczającym do nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie).Jeżeli po tym będzie nadal wody ubywać to dopiero wtedy szukać innej przyczyny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 17 Lipca 2011 to jak założyć termostat w tą obudowę proszę o pomoc bo nie wiem jest goła obudowa i ta blacha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 17 Lipca 2011 poszukaj katalogu części tam masz narysowane co i jak po kolei zakładać, cała operacja nie jest jakoś zbytnio skomplikowana Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 21 Lipca 2011 Panowie mam kolejny problem a mianowicie wczoraj chciałem sprawdzić poziom oleju w pompie wtryskowej odkręcam korek wlewowy od regulatora i nie ma miarki więc chciałem spuścić ten stary olej i zalać nowym a tam ku mojemu zdziwieniu ropa się wylała a w pompie też na wskażniku prętowym nic nie widać wnioskuję że tam też może być ropa bo nie wiem gdzie się olej spuszcza z pompy czy wymiana pompki zasilającej pomoże i będzie ok? proszę o fachową poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 21 Lipca 2011 Zapomniałem dodać iż to jest ursus c330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 21 Lipca 2011 ten olej jest razem, a jak się długo nie wymienia to on rozcieńcza się ropą i tak jest , ja co 100 mgh wymieniam na coś gęstego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 21 Lipca 2011 Korek spustowy jest wspulny dla pompy i regylatora opbrotów. Wymiana pompki zasilającej może nie pomóc jeśli puszczają sekcje. Jeżeli pompa wtryskowa chodzi dobrze i nie wykazuje objawów zużycia to się tym nie martw. To standart w 336 i 360. KOrek spustowy jest w regulatorze obrotów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 22 Lipca 2011 No tak ale pompka zasilająca jest tak skonstruowana że gdy się uszkodzi to może puszczać ropę do oleju w pompie?Czy to wina czegoś innego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 22 Lipca 2011 Jasne że może to być wina pompki zasilającej. Napisałem ci tylko dodatkowo że puszczają też sekcje. I mimo że nie maja juz zbytniej szczelnosci ciągnik chodzi dobrze i nie ma się czym przejmować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 24 Lipca 2011 kupiłem wczoraj pompkę zasilającą do c330 i jest trochę inna niż ta co wyjąłem a mianowicie w tej co kupiłem wystaje tylko taki palec który wchodzi w korpus pompy wtryskowej a w starej pompce nie ma tego palca tylko jest jakiś inny mechanizm ale działa na tej samej zasadzie w starej pompce wciska się ten mechanizm a w nowej palec mam tylko pytanie czy to jest to samo to znaczy czy nie uszkodzi pompy wtryskowej zamontowałem tą nową pompkę ale boję się trochę go odpalić doradźcie coś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 24 Lipca 2011 W starszych pompkach po krzywce pracowała rolka, w nowszych poszli na skróty i zrobili tylko popychacz. Pal smiało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 24 Lipca 2011 Witam.Zamontowałem podobną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 24 Lipca 2011 Dzięki może to przez nią ropa dostawała się do oleju w pompie;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 25 Lipca 2011 Witammam kolejny problem to znaczy wydaje mi się że ubywa oleju z silnika mam wrażenie że jak go odpalę i zgasze 1 raz to jest min na bagnecie a jak odpale drugi raz i zgaszę to już trochę więcej oczywiście czekam aż silnik ostygnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 25 Lipca 2011 Kolego polecam trochę ochłonąc i podejść do sprawy spokojnie. Jeżeli w niedługim czasie zaobserwujesz poważny ubytek oleju załóżmy 2 cm na miarce to wtedy zaczniemy się martwić. Na razie niech robi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 25 Lipca 2011 mam jeszcze jedno pytanie ile wlać oleju do pompy wtryskowej bo na tym bagnecie prawie nic nie widać jest cały mokry od góry do dołu widać to dopiero na palcu jak się dotknie a tak to wogóle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 25 Lipca 2011 według instrukcji do pompy mieści się 0,6 litra, i tyle proponuję wlać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 27 Lipca 2011 a nie przypadkiem 250 ml Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 28 Lipca 2011 sprawdź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 28 Lipca 2011 ja tam zawsze wlewam 0,5 l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach