damian9871 0 Napisano 11 Lutego 2011 o ile masz dobre wtryski to winny bym szukał po stronie kompresji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 11 Lutego 2011 Wcześniej palił bez problemu miał remont robiony z 3 lata temu i do czasu w którym zacząłem go poprawiać chodził dobrze a mianowicie wymieniłem uszczelkę pokrywy rozrządu ,głowicy, z pod głowicy trochę sączył się olej i ją dokręciłem , wymieniłem też podkładki pod wtryskami i tyle a wcześniej palił dużo lepiej może ma za bardzo zwiększoną dawkę paliwa i dlatego ? Był podkręcany bo był słaby ale część kompresji uciekała z pod wtrysków gdy wymieniłem te podkładki kompresja tędy nie ucieka i może dlatego ale na opuszczonym odprężniku mogę bardzo powoli przekręcić to koło pasowe tyle że za tym idzie dziwne syczenie w dwóch momentach proszę o pomoc czy mam zmniejszyć dawkę paliwa ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 13 Lutego 2011 Kol PiotrekJa w twoim wypadku zmierzyłbym ciśnienie sprężania.Następnie odkręciłbym głowicę i dokonałbym weryfikacji głowicy i zespołu tłok cylinder.Wszystko wymaga dokładności. Trzeba sprawdzić gładzie głowicy i bloku oraz szczelność zaworów.Z opisu wynika że silnik masz rozregulowany i nie wiesz jak się za to zabrać.Żeby Ci to opisać musiałbym pisać parę godzin.Polecam książkę "Kołowe ciągniki rolnicze Ursus C330i i C335-Instrukcja napraw".Można ją kupić w prawie każdym sklepie z częściami o ciągników.Kosztuje kilkanaście złotych,a na pewno pomoże rozwiązać różne problemy.Podkręcanie pompy wtryskowej nic nie daje jak ciągnik niesprawny.Pompa powinna być zaplombowana i regulowana w specjalistycznym zakładzie.Jeżeli już ktoś coś podkręca w swoim ciągniku to powinien wiedzieć jak to robić i po co to robi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 15 Lutego 2011 Jak i gdzie podłącza się ten manometr żeby sprawdzić sprężanie zamiast wtrysków?Jak byście mogli to proszę o dokładny opis jak to zrobić czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym jak za to w ogóle się zabrać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 15 Lutego 2011 Jak i gdzie podłącza się ten manometr żeby sprawdzić sprężanie zamiast wtrysków?Jak byście mogli to proszę o dokładny opis jak to zrobić czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym jak za to w ogóle się zabrać?Najlepiej u mechanika ponieważ potrzebny jest manometr z odpowiednią redukcją do cisnienia sprężania .Można i bez pomiaru ale trzeba wtedy odkręcić głowicę i sprawdzać.Zawory np. sprawdzamy nalewając ropę do otworów kolektora i sprawdzamy czy nie cieknie.Niepewną głowicę najlepiej oddać do planowania i remontu nie opłaci się samodzielnie naprawiać zaworów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 16 Lutego 2011 panowie ci się dzieje wyjechałem dzisiaj aby sobie bel nawozić 330 podjechałem pod skrzynkę podniosłem ją do góry i opuściłem i potem już nie dało się podnieść wcale , włączałem i wyłączałem pompę i tak samo wcale podnośnik nie idzę do góry co jest . Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 16 Lutego 2011 panowie ci się dzieje wyjechałem dzisiaj aby sobie bel nawozić 330 podjechałem pod skrzynkę podniosłem ją do góry i opuściłem i potem już nie dało się podnieść wcale , włączałem i wyłączałem pompę i tak samo wcale podnośnik nie idzę do góry co jest . Z góry dziękiPodejrzewam że wybiło uszczelki w pompie.Najlepiej wykręć i sprawdzić.W wypadku uszczelek można wymienić tak uszczelki,ale najlepiej pompę jeżeli jest wyeksploatowana.Są to tylko moje przypuszczenia .Po rozkręceniu się okaże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 16 Lutego 2011 Witam.Może być tak jak piszesz,ale ja bym pierwsze sprawdził(pkt. zawór w rozdzielaczu https://picasaweb.google.com/lh/photo/_ji1CcAFh58qE62LWG_OfA?feat=directlink i oczywiście filtr oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacol 0 Napisano 19 Lutego 2011 Witam.Zrobiłem remont silnika (wął ,korbowody,tuleje ,tłoki nowa głowica,pompa po regeneracjii,wtryskiwacze nowe)i mam problem przy odpalaniu.Po odpaleniu pali na jeden tłok,dopiero po chwili gdy się rozgrzeje pali na 2.Zapłon ustawiony na kole zamachowym.Mimo że osiągnie temperaturę dymi na jasno niebiesko.Może ktoś coś doradzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 19 Lutego 2011 przypuszczam że leje wtryskiwacz, to że nowe nie znaczy że sprawne, ale zawsze mogę się mylić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Lutego 2011 Witam.Zrobiłem remont silnika (wął ,korbowody,tuleje ,tłoki nowa głowica,pompa po regeneracjii,wtryskiwacze nowe)i mam problem przy odpalaniu.Po odpaleniu pali na jeden tłok,dopiero po chwili gdy się rozgrzeje pali na 2.Zapłon ustawiony na kole zamachowym.Mimo że osiągnie temperaturę dymi na jasno niebiesko.Może ktoś coś doradzi Ja mam zasadę że wtryskiwacze sprawdzam przed założeniem. Jak coś masz niepewne to sprawdż..Potem jeżeli nie pomoże to sprawdz ciśnienie sprężania.Myśłę że silnik już trochę pochodził po złożeniu.Coś mi się nie zgadza bo niebieski dym pokazuje spalanie oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 21 Lutego 2011 Wszystko zależy jak i kiedy robiłeś remont. Zakładając że jest zrobiony solidnie to przez jakiś czas zanim ułożą się zawory będzie troszkę kopcił spalonym olejem. Ale MUSI to przejść po dotarciu zaworów. Wtryski powinieneś sprawdzić dla pewności choćby samemu przykręcając je obok pompy, wizualnie określ wygląd rozpylanego stożka. Jeżeli wiesz który cylinder nie pali to zamień wtryski miejscami. jeśli objaw przeniesie się razem z wtryskiem to już wiesz co było.To że nie pali na jeden to może być też winna mniejsza kompresja na tym cylindrze. Ustaw zawory na tip-top i sprawdz kompresje. Tyle że jak jest silnik niedawno remontowany to dał bym mu jeszcze troszkę czasy. Okres docierania 30-ki to ok 100mth. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 21 Lutego 2011 Wszystko zależy jak i kiedy robiłeś remont. Zakładając że jest zrobiony solidnie to przez jakiś czas zanim ułożą się pierścienie będzie troszkę kopcił spalonym olejem. Ale MUSI to przejść po dotarciu pierścieni.Wtryski powinieneś sprawdzić dla pewności choćby samemu przykręcając je obok pompy, wizualnie określ wygląd rozpylanego stożka. Jeżeli wiesz który cylinder nie pali to zamień wtryski miejscami. jeśli objaw przeniesie się razem z wtryskiem to już wiesz co było.To że nie pali na jeden to może być też winna mniejsza kompresja na tym cylindrze. Ustaw zawory na tip-top i sprawdz kompresje. Tyle że jak jest silnik niedawno remontowany to dał bym mu jeszcze troszkę czasy. Okres docierania 30-ki to ok 100mth. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marb80 0 Napisano 23 Lutego 2011 Przeglądając ostatnio neta w poszukiwaniu Tura 2 sekcyjnego do c 330 natrafile na ciekawe ogłoszenie tura 3sekcyjnego, w którym była zastosowana oddzielna hydraulika, która opierała sie na pompie hydraulicznej od bizona napedzana na pasek od sprężarki. Co o tym sądzicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Lutego 2011 napewno nie jest to głupie rozwiązanie, wszystko chodzi na wolnych obrotach bez potrzeby gazowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 26 Lutego 2011 Kol Jacol dymi na niebiesko bo może mieć niskie sprężanie , może lać jeden z wtrysków lub nie fachowo zrobiona pompa wtryskowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Lutego 2011 napewno nie jest to głupie rozwiązanie, wszystko chodzi na wolnych obrotach bez potrzeby gazowaniaoj nie wiem, coś mi się wydaje że zbyt duże obciążenie dla pojedynczego paska. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thug 0 Napisano 2 Marca 2011 Panowie mam pytanie po wymianie oleju kontrloka ćisnienia oleju nie gaśnie mam kilka czujników i na kazdym jest to samo gdzie radzićie szukać przyczyny nie mierzyłem ciśnienia manometrem ale na bank go nie ma czy przyczyną bedzie awaria pompy olejowej czy może być jakaś inna przyczyna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 2 Marca 2011 radził bym ci pierwsze sprawdzic kabel czy ci sie nie przedarł itp. nastepnie mozesz odkrecis mise olejowa i przeczyscic smoka co jest zanuzony w oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 2 Marca 2011 napewno nie jest to głupie rozwiązanie, wszystko chodzi na wolnych obrotach bez potrzeby gazowaniaoj nie wiem, coś mi się wydaje że zbyt duże obciążenie dla pojedynczego paska. zależy jakie bedzie zrobione przełożenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thug 0 Napisano 2 Marca 2011 radził bym ci pierwsze sprawdzic kabel czy ci sie nie przedarł itp. nastepnie mozesz odkrecis mise olejowa i przeczyscic smoka co jest zanuzony w oleju instalacja nowa kabelek cały chyba jednak trzeba bedzie miske odkręcać coś czuje ze pompa do wymiany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thug 0 Napisano 2 Marca 2011 radził bym ci pierwsze sprawdzic kabel czy ci sie nie przedarł itp. nastepnie mozesz odkrecis mise olejowa i przeczyscic smoka co jest zanuzony w oleju instalacja nowa kabelek cały chyba jednak trzeba bedzie miske odkręcać coś czuje ze pompa do wymiany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 3 Marca 2011 Miche zdejmuj. Zobacz na napęd pompy, samą pompę, zawór przelewowy i smok. Jeśli masz odśrodkowy filtr oleju sprawdz czy jest w porządku. Ale mimo wszystko dla pewności przydało by się sprawdzić na manometr. A jeśli nie jesteś pewny kabla to podłącz czujnik oleju kablem z wpiętom żarówką do kabla plusowego rozrusznika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thug 0 Napisano 3 Marca 2011 Miche zdejmuj. Zobacz na napęd pompy, samą pompę, zawór przelewowy i smok. Jeśli masz odśrodkowy filtr oleju sprawdz czy jest w porządku. Ale mimo wszystko dla pewności przydało by się sprawdzić na manometr. A jeśli nie jesteś pewny kabla to podłącz czujnik oleju kablem z wpiętom żarówką do kabla plusowego rozrusznika.[/quotdzieki za podpowiedz kabel jest dobry filtr mam wymienny własnie wczoraj zmieniłem razem z olejem i to po tym wydarzeniun zaczeło sie miganie kontrolki ćisnienia oleju na począ tkiu pomyślałem że za mało wlałem i brak stanu odpowiedniego ale stan oleju spoko więc coraz wiecej przemawia za ustarką pompy oleju być może coś ze ssakiem ale stawiam a koła zębate a nie wiecie w nowych pompach chyba jest ćisnienie ustwione fabrycznie czy trzeba pod manometr? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 3 Marca 2011 nie wybiegał bym tak do przodu.narazie odkrec ta mise i spróbuj ja przeczyscic moze jest tam jakis intruz wystarczy go wyciagnac.przynajmniej ja bym tak zaczał i wydaje mi sie ze jak pompa jest fabryczna to cisnienie powinno byc ustawione ale rózne rzeczy sie zdarzaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach