Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też czasami sypią się iskierki, ojciec mówi, że to właśnie sadza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, a moze jest dziurka hehehehe ale jak moze wciagnać to nie wim, a moze masz góre zatkaną lub utrudniony dostep powietrza. Nie znam przypatku by silnik wypijał wszystki olej Choć cuda sie zdarzają, jak coś to mam do sprzedania filtr, ten nowy waski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć. Panowie co może być przyczyną, gdy naleje oleju do filtra powietrza i przegazuje , to olej wyciąga z miski wciąga go na tłoki i dostaje dzikich obrotów.Aż wypali się wszystki olej. Nadmieniam że cylindry i tłoki są nowe głowica po regeneracji .
zmień siatki w filtrze powietrza mogą być zanieczyszczone lub przemyj czły filtr w ropie a może zarosła ci brudem rura w środku filtra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak jak nie do końca opuściłem odprężnik, czy jak już złapała ojciec myślał że nie łapie i podniusł odprężnik jeszcze raz nie pamiętam ale efekt był taki że zadymiła bo pociągneła oleju z filtra i dostała dzikich obrotów więc może źle ustawione zawory lub coś w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiam na wydechu 0,3 mm a na wdechu 0,25mm i jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak dokładnie wszystko wciągnie, a lane pod zgięcie.

Masz prawie na 100% uszkodzoną głowice .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iskry z tłumika są efektem odrywających się cząsteczek nagaru z komory spalania a widoczny wieczorem ogień jest wynikiem lania wtryskiwaczy lub zbyt dużego dawkowenia pompy wtryskowej ( nie prawidłowo rozpylone paliwo lub jego nadmiar nie spala sie całkowicie podczas suwu pracy jego resztki palą sie jeczcze podczas suwu wydechu i wydalane są do tłumika)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wyregulowałem mechanizm różnicowy, dzięki informacji którą tutaj otrzymałem. Jest OK.

 

Mam jednak inny problem. Dałem zwolnice do regeneracji -> zostały wymienione łożyska oraz koła zębate. Zwolnice dalej mi huczą, tak samo jak przed remontem. Zauważyłem dość spory luz na kołach zębatych.

Nie wiem czy ten luz jest przyczyną huczenia zwolnic. Jaki powinien być ten luz na kołach zębatych?

 

Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem to prosiłbym o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niedawno wyregulowałem mechanizm różnicowy, dzięki informacji którą tutaj otrzymałem. Jest OK.

 

Mam jednak inny problem. Dałem zwolnice do regeneracji -> zostały wymienione łożyska oraz koła zębate. Zwolnice dalej mi huczą, tak samo jak przed remontem. Zauważyłem dość spory luz na kołach zębatych.

Nie wiem czy ten luz jest przyczyną huczenia zwolnic. Jaki powinien być ten luz na kołach zębatych?

 

Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem to prosiłbym o pomoc.

 

 

Tylko gęsty olej moze pomóc ci w problemie. Kup olej typowo przekładniowy do zwolnic . Jeżeli masz zalane hipolem to bedzie taki efekt. O ile mi wiadomo to nie ma mozliwości skasowania luzu między zębnego w zwolnicach. Czy są to zwolnice na zwykłych łożyskach kulkowych ? Czy na łożyskach stożkowych ? Jeżeli są na zwykłych łożyskach to podejrzewam że gniazda łożysk są wypracowane i wtedy bedzię też huczało. Jednak są to moje przypuszczenia. Czy nie było nadmiernego luzu między łożyskami a obudową ?

Dlaczego wymieniałeś koła zębate ? Były tak mocno zużyte ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Była w naprawie nowe zawory prowadnice nowe gniazda i planowana.

Problem polega na pasowaniu: zawór-prowadnica, mam wrażenie, że coś tam nie gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko gęsty olej moze pomóc ci w problemie. Kup olej typowo przekładniowy do zwolnic . Jeżeli masz zalane hipolem to bedzie taki efekt. O ile mi wiadomo to nie ma mozliwości skasowania luzu między zębnego w zwolnicach. Czy są to zwolnice na zwykłych łożyskach kulkowych ? Czy na łożyskach stożkowych ? Jeżeli są na zwykłych łożyskach to podejrzewam że gniazda łożysk są wypracowane i wtedy bedzię też huczało. Jednak są to moje przypuszczenia. Czy nie było nadmiernego luzu między łożyskami a obudową ?

Dlaczego wymieniałeś koła zębate ? Były tak mocno zużyte ?

 

Na łożyskach nie ma luzu, ponieważ są nowe , a gniazda były napawane i wytaczane.

W dalszym ciągu zastanawia mnie zbyt duży luz między kołami zębatymi.

Przy szybszym puszczeniu sprzęgła słychać wyraźne stuknięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na łożyskach nie ma luzu, ponieważ są nowe , a gniazda były napawane i wytaczane.

W dalszym ciągu zastanawia mnie zbyt duży luz między kołami zębatymi.

Przy szybszym puszczeniu sprzęgła słychac wyrażne stukniecie

 

Wiec chłopaki spierniczyli sprawe Bład w fachu Czasami jest że wystarczy zle ustawić maszyne i luz miedzy zebny jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na łożyskach nie ma luzu, ponieważ są nowe , a gniazda były napawane i wytaczane.

W dalszym ciągu zastanawia mnie zbyt duży luz między kołami zębatymi.

Przy szybszym puszczeniu sprzęgła słychac wyrażne stukniecie

 

Wiec chłopaki spierniczyli sprawe Bład w fachu Czasami jest że wystarczy zle ustawić maszyne i luz miedzy zebny jest

To wina nieoryginalnych części .Remontowałem niedawno skrzynie biegów w C 360 i niepotrzebnie zmieniłem kilka kół zębatych ,a teraz na wolnych obrotach jest straszny hałas. Części zapakowane w papier URSUSA ,ale musiało to być rzemiosło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko gęsty olej moze pomóc ci w problemie. Kup olej typowo przekładniowy do zwolnic . Jeżeli masz zalane hipolem to bedzie taki efekt. O ile mi wiadomo to nie ma mozliwości skasowania luzu między zębnego w zwolnicach. Czy są to zwolnice na zwykłych łożyskach kulkowych ? Czy na łożyskach stożkowych ? Jeżeli są na zwykłych łożyskach to podejrzewam że gniazda łożysk są wypracowane i wtedy bedzię też huczało. Jednak są to moje przypuszczenia. Czy nie było nadmiernego luzu między łożyskami a obudową ?

Dlaczego wymieniałeś koła zębate ? Były tak mocno zużyte ?

 

Na łożyskach nie ma luzu, ponieważ są nowe , a gniazda były napawane i wytaczane.

W dalszym ciągu zastanawia mnie zbyt duży luz między kołami zębatymi.

Przy szybszym puszczeniu sprzęgła słychać wyraźne stuknięcie.

 

Nie przejmuj się ! Da się ztym jeździć ! Bardzo dużo ciapków którymi jeździłem miało ten sam problem , czyli stuknięcie przy szybszym puszczeniu sprzęgła , niestety ale lata eksploatacji robią swoje. Wracając do sprawy jak wyglądają frezy na półosiach ? Czy między półosią a małym trybem nie ma zbyt dużego luzu ? Jak wyglądają frezy na wale koła ( także luz ). Właśnie luz między tymi elementami + luz miedzy duzym a małym kołem zębatym w zwolnicy powoduje to stuknięcie. Gdzie znalazłeś takiego fachowca który podjął się napawania i wytaczania gniazda łożysk w obudowie ? Ja w zimie odwiedziłem chyba 5 speców z i żaden nie podjął się tej fuchy ( Jezeli wziął źle bazę wymiarową to poprostu przesunął otwory względem siebie i powiększył tym samym luz miedzy kołami , powinien łapać bazę z podtoczenia pod simerning na wale koła ) . Mam ten sam problem na parwym kole. Tylko jeden był odważny i chciał to robić ale powiedział 250 zeta. Dlatego zrezygnowałem bo nowa obudowa kosztuje 280 zł. Ale swój problem rozwiązałem w inny sposób. Osadziłem łożyska na płynnym metalu ( specjalna masa plastyczna). Owszem nie powiem że zwolnica pracuje cicho ale jest ciszej niz było i pozbyłem się bicia koła a co za tym idzie wycinania opony. Zresztą u mnie wiosenne prace polowe już w pełni , przejechałem po tej naprawie 40 mth i da się wytrzymać. A w zimie poprostu kupię nowe obudowy i powymieniam wszystko.

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne z tym "stuknięciem" bo u mnie w 360 też jest tak jak sie szybko puści sprzęgło i wszyscy mówią że tak ma być a komu sie tak nie dzieje to mówią że ma sprzęgło słabe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...