marcin.go 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Żeby dostać się do napędu pompy olejowej to trzeba ściągnąć miskę, czy pokrywę rozrządu. Co do ściecia się klina mało prawdopodobne bo na starej pompie i na nowej jest tak samo, ale dodam że gady pompa zaczyna podawać olej slychać rzężenie trybów. Koło pośrednie może być już zużyte, myślicie, że to będzie powodem i jak się dostać do tego kołą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 do samej pompy dostaniesz sie po zdjeciu miski olejowej, ale żeby zdjąc koło pośrednie to chyba nie trzeba pokrywy rozrządu, jak sie nie myle , aleniech tekmie Ci jeszcze dopowie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 sorki że wam tak przeszkadzam w trakcie rozmów ale wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą ściągnąłem głowice wyczyściłem wszystko i dodatkowo zdjąłem te pokrywy boczne od popychaczy i na 4 cylindrze w tych popychaczach stoi olej a na reszcie nic czyściutko czy to tak ma byś? nie wiem ale tak mi się wydaje że ten olej to powinien ścieknąć w dół bo poprzez popychacze dostaje się olej do dźwigienek czy morze zatkało mi jakąś kanał doradźcie co mam z tym z tym zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 do ZLYporucznik2 jeśli masz tylko czas pieniądze i co największe chęci to wszystko da się zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Żeby dostać się do napędu pompy olejowej to trzeba ściągnąć miskę, czy pokrywę rozrządu. Co do ściecia się klina mało prawdopodobne bo na starej pompie i na nowej jest tak samo, ale dodam że gady pompa zaczyna podawać olej slychać rzężenie trybów. Koło pośrednie może być już zużyte, myślicie, że to będzie powodem i jak się dostać do tego kołą.do kola posredniego jak i do pompy dostaniesz sie po zdjeciu miski ale naped nie bedzie mial wpywu na cisnienie oleju bo albo jes albo go niema,poslisgi sa wykluczonedziwne jest tylko to ze na wysokich gubi ,bo ogolnie slabe cisnienie to nie tylko wal bo rowniez walekiem rozrzadu ale na 100% nie glowicami.moze to smieszne ale manometr ktorym sprawdzasz jest napewno ok? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Witam,mam mały problem z moją 60-tką. Za radą mechanika wymieniłem pompe wtryskową bo niby w starej hałasował już regulator. Poza charakterystycznym "tykaniem " i słabym dymieniem na niebiesko wszystko było ok. Po wymianie na wolnych obrotach nie dymił wogóle ale gdy dodać gazu z rury wali jak z parowozu biało niebieski dym i przez chwilę coś wali, spalanie stukowe to się chyba nazywa. Majster stwierdził ze to końcówki a łomotanie to tulejka korbowodu.Aha, pompe można przestawiać a silnikowi to nie robi różnicy...dymi tak samo. Płyn nie idzie w olej ani na odwrót. Zastanawia mnie tylko taka zmiana w pracy silnika. No i co z tym moim truposzem zrobić ? Kapitalka ?kolego jak tak sie dzieje po wymianie pompy tzn ze pompke masz do d....a majster nirch nie szuka dziury w calym i proponuje a wrecz nalegam na zrobienie tej ktora miales bo zamiany to zawsze wychodza.mialem spiecie wczoraj z pompiarzem bo rzekomej naprawie silnik przestal pracowac na 4 cylinder i twardo mi wciskal ze jest ok zrobiona no i niestety poszla do drugiego majstra i sie deczko pomylil,takze nie szukac dziury w calym.i do kolegi kilims'a tak moze byc z tym olejem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Timber 0 Napisano 9 Kwietnia 2010 Czyli co ? 500 zł za pompe po regeneracji szlag trafił ? super....czas zmienić mechanika. Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z zestawami naprawczymi produkcji zetora ? 165 zł na allegro, warto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMIK123 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 Mam pytanie odnośnie podnośnika: po wyłączeniu napędu opuszcza, z włączonym napędem po podniesieniu na maxa np z pługiem co chwila opuszcza na kilkanaście centymetrów i sam gwałtownie po chwili podrywa do góry. Co za przyczyna? Witam u mnie jest to samo , cylinder , pierścienie i tlok wymienilem . Nic nie pomogło , macie jakieś sugestie . Pozdrawiam Remik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 sprawdzcie rozdzielacz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 Czyli co ? 500 zł za pompe po regeneracji szlag trafił ? super....czas zmienić mechanika. Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z zestawami naprawczymi produkcji zetora ? 165 zł na allegro, warto nie trafil tylko trzeba reklamowac albo niech dadza inna,co do zestawow to montowalem takowe i teraz ma 800mth i jest ok wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMIK123 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 [ quote=Marek1969]sprawdzcie rozdzielacz Jak sprawdzić rozdzielacz ? W styczniu zamontowalem nowy ( po regeneracji w Tucholi ) i wszystko bylo ok , dopiero przy uprawie kultywatorem (,ok. 2) godziny zaczoł opadać ,tur nadal pracuje wyśmienicie i trzyma cały czas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 Do sprawdzenia rozdzielacz, zawór przeciążeniowy przy tłoczysku, szczelność połączenia rurki od rozdzielacza do tłoczyska. A to że nie opuszcza tur-a to inna sprawa, bo tur jest na listwie od kipru. Pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Panowie jak wybić głowiczki z drążkow kierowniczych z c 4011 za cholere niechcą wyjśc a kupilem nowe ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Witam.Są specjalne ściągacze,polegające na wypychaniu głowiczki z gniazda.Ale ja z dobrym skutkiem stosowałem dwa młotki.Większym przytrzymywałem z jednej strony,a mniejszym z drugiej uderzałem.Pod wpływem drgania głowiczka wyskakiwała z gniazda.Taki trochę nieudolny rysunek przybliżający metodę http://i43.tinypic.com/2epqz5g.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Witam Tekmie ściągacza nie mam stukałem pukałem pryskałem WD 40 i nic boję się żeby ramię zwrotnicy nie pękło sprzedawca w sklepie mowi że tego nigdzie nie dostanę a co sądzisz o podgrzaniu i wtedy próbować te od kabiny wyskoczyły beż problemu na sucho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Witam Tekmie ściągacza nie mam stukałem pukałem pryskałem WD 40 i nic boję się żeby ramię zwrotnicy nie pękło sprzedawca w sklepie mowi że tego nigdzie nie dostanę a co sądzisz o podgrzaniu i wtedy próbować te od kabiny wyskoczyły beż problemu na suchoprzy pomocy sporego mlotka to sie wybija i nic nie peknie to nie jest kruchy matrial,a jak bardzo jest uparte to ja czasem lekko lewarkiem podpieram jedno stukniecie w ramie i jest zdjete. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Z lewarkiem to jest pomysł rozumię że podpieram od spodu gwint głowiczki i uderzam w ramię czy tak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 dokładnie tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Dzięki Jaworski jutro działam jak wyjdzie to masz u mnie dobrą wódkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 Głowiczki wymienione poszło super dziękuje za porady szczegulnie z lewarkiem Jaworaskiemu to niezawodna metoda jeszcze raz dzięki . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 to nie mój pomysł, ukłony należa sie koledze nikt , bo on podrzucił pierwszy ten pomysł pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 Dzięki Nikt super sprawa bez żadnych problemów wyskoczyły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Nie chccę zbyt wcześnie wyrokować, ale prawdopodobne jest, że przyczyną moich problemów z brakiem ciśnienia oleju na wyższych obrotach był zabrudzony smok pompy olejowej. Wydawał się niby w porządku, ale faktycznie to tylko jego środkowa cześć była pełnoprzepustowa na 100%. Po dokładnym wymyciu i przeczyszczeniu odrazu się poprawiło. Zobaczę jak będzie w dalszym użytkowanu, bo już tak miałem że poprawa byłą na dzień czy dwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 niema za co kolego Marku jak to mowia kto pyta nie bladzi,o ile ktos dobra droge wskaze.nooo i kolego marcinku to ja myslalem ze takie podstawy jak czystosc smoka to sprawdzone , a powarznie to oby to bylo bo to dziwny pacjet z twojego traktorka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Kolego nikt smok to był sprawdzany, nawet podłączany na pusto pod pompę i przy zanurzeniu w oleju ciągnął ładnie, tylko widocznie jak rosło zapotrzebowanie na olej wraz z obrotami to już nie dawał rady. samo mycie nie pomagało, dopiero wypalenie całego smoka w ogniu chyba coś dało. Cały ten syf olejowy się przepalił i sitko jest czyste jak się należy. Oby to było to. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach