damian9871 0 Napisano 2 Listopada 2007 jak masz superol w silniku i troche panewy podjechane to tak będzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 2 Listopada 2007 Witam, Mam nastepujacy problem z C360: po nagrzaniu oleju swieci sie kontrolka cisnienia oleju. Kontrolka niedawno byla wymieniana na nowa. Pompa tez byla wymieniona. Jak olej jest zimny, to wszystko jest OK. Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem? Poradzcie co moze byc przyczyna.musiasz wymienić panewki albo olej, ja miałem ten sam problem i u mnie było coś zle z zawokiem przy smoku jak go wymieniłem to było wszysko oki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 4 Listopada 2007 panowie wiek ktos moze ile cm szerokosci ma c-360???ile zamuje?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 4 Listopada 2007 Hej mam taki problemik 360 gdy sobie troche pochodzi i wejdzie tak na 2000obr-orka czy cuś to jest tak jakby nie dostawała paliwa zaczyna kopcic,słabnąć,wnet gaśnie fakt ze zamiast oleju w pompie wtryskowej juz jest od dawna ropa zamiast oleju,jezdzie 4rok na opale filtry paliwowe maja cos koło 150mtg.odstojnik czysty moze kranik sie zapycha albo pompa siada???Z góry Dzieki!!!!Pozdrawiam!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 4 Listopada 2007 u mnie ostatnio miałem problem ze zbyt czszelnym korkiem w baku i po 5minutach pracy zapowitrzał sie bo nei mógł z baku pociągnąć paliwa, ale w twoim przyadku to moze być pompka paliwowa, pompa wtryskowa lub wtryskiwacze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 4 Listopada 2007 Filtry wywal i zobacz czy będzie różnica, a jeśli nie, to jakiś paproch zatyka dopływ paliwa do pompy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 4 Listopada 2007 no własnie to wiem tylko od czego zacząć a moze ten kranik w baku jest przypchany? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 4 Listopada 2007 ok tatamarty tak zrobie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol P 0 Napisano 4 Listopada 2007 panowie wiek ktos moze ile cm szerokosci ma c-360???ile zamuje?? 217 cm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 4 Listopada 2007 Może wie ktoś ile zapłace za rurki+gniazda =te sróby co wychodzą z rozdzielacza do tych rurek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlynek 0 Napisano 4 Listopada 2007 Panowie, który z Was wie, co jest przyczyną braku napędu niezależnego WOM i pompy hydraulicznej?? Dźwignia jest max. do przodu, zauważyłem także że wałek się obraca ale można go zatrzymać ręką Napęd zależny jest w porządku. Z góry dziękuję mlynek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 4 Listopada 2007 Panowie, który z Was wie, co jest przyczyną braku napędu niezależnego WOM i pompy hydraulicznej?? Dźwignia jest max. do przodu, zauważyłem także że wałek się obraca ale można go zatrzymać ręką Napęd zależny jest w porządku. Z góry dziękuję mlynekodkręć "bezpiecznk" na skrzyni pierwszy z lewej i pchnij listwe maksynalnie do tyłu, aż pojawi sie rowek, bo może dzwignia nie dopycha do końca listwy. jezeli to nie pomoże to musisz ściągać pokrywę na skrzyni i zobaczyć co sie stało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 5 Listopada 2007 Otóż ostatnio wziołem się za wymianę uszczelniaczy na tłoczysku i wymianę oringów w rozdzielaczu.Po złożeniu wszystkiego dzo kupy podnośnik dział jak chce tzn czasami podnosi normalnie czasami do połowy ateraz to sam bez względu na to jak jest połoznona dzwignia to i tak sam podnosi a np na siłowej ani nie drgnie.Bardzo was proszę o pomoc bo niby miałem naprawic a zrobiłem jeszcze gorzej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 5 Listopada 2007 co się bardziej opłaca wymienić silnik czy kapitalny remont silnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 5 Listopada 2007 remont zawsze jest tańszy chyba że masz dziurę w bloku albo panewy się kręciły i blok też trzeba napawać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlynek 0 Napisano 6 Listopada 2007 Panowie, który z Was wie, co jest przyczyną braku napędu niezależnego WOM i pompy hydraulicznej?? Dźwignia jest max. do przodu, zauważyłem także że wałek się obraca ale można go zatrzymać ręką Napęd zależny jest w porządku. Z góry dziękuję mlynekodkręć "bezpiecznk" na skrzyni pierwszy z lewej i pchnij listwe maksynalnie do tyłu, aż pojawi sie rowek, bo może dzwignia nie dopycha do końca listwy. jezeli to nie pomoże to musisz ściągać pokrywę na skrzyni i zobaczyć co sie stało. Pomogło Odkręciłem bezpiecznik i zobaczyłem rowek, ale od pozycji neutralnej, czyli napęd wyłączony.Zauważyłem że dzwignia sterująca jest nieoryginalna , wybiłem kołek ,obróciłem dzwignię , wbiłem kołek i dzwignia sterująca chodzi jak trzeba i wałek też. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek007 0 Napisano 8 Listopada 2007 Witam Nie zna może któryś z kolegów szerokości przylgni zaworów w c360 3p (Perkins) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 9 Listopada 2007 Panie i Panowie mam takie pytanie bo kupiłem juz to o co się pytałem na forum lecz nie wiem czy sprzedawca dał mi dobrą częś,ć otóż chodzi mi o to czy śruba, łączaca rurkę hydrauliki zewnętrznej z rozdzilaczem ,nie jest czasem za krótka bo jak na moje oko jest.Proszę niech ktos mi odpowie bo jutro bym mógł jeszcze ewentualnie wymienić a sam w tym momencie niemam mozliwości sprawdzenia przy ciągniku.Poniżej fotkiCzy może poprostu tam powinna byc jeszcze jedna sruba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 9 Listopada 2007 Mogłaby być dłuższa, ale tyle gwintu w zupełności wystarczy na wkręcenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 9 Listopada 2007 ale przecierz wpokrywie podnosnika zanim sie wkręca do rozdzielacza jest jeszcze przerwa i dopiero gwint.Nie wiem jak ma byc bo przedtem nie miałełem tych wyjśc tylko były zaślepione.Może ktos makatolog albo cos i mógł by to sprawdzic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemko83 0 Napisano 10 Listopada 2007 Powinno styknąć i pamiętaj że gniazdo kiprowania przyczepy podpina się do wyjścia z rozdzielacza gdzie jest strzałka na pokrywie podnosnika skierowana w stronę środka ciągnika jak sie nie myle to jest blizej kierownicy,w tedy jak bedziesz kiprował to dzwignie do góry jak póścisz to będzie trzymało cisnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 10 Listopada 2007 W moim byłym 360 do obydwu gniazd mogłem podpiąć wąż od kiprowania przyczepy i na obydwu wyjściach trzymało ciśnienie po puszczeniu wajchy w pozycję środkową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 10 Listopada 2007 Dokładnie tak jak mówi tata u nas w C-360 mamy 2 wyjścia pod siedzeniem i oba wykorzystujemy przy kombajne ziemniaczanym. Jedno do podnoszenia tależy i łap wchodzacych w ziemie a drugie od wywalania ziemniaków. Kombajn 2 rzędowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu 0 Napisano 10 Listopada 2007 W 60-tce dźwignia hydrauliki zewnętrznej blokuje się w położeniu swobodnym(pływającym) - i gdy wykipujesz wywrotkę, to nie musisz siedzieć w ciągniku przy opuszczaniu,a gdy nie chcesz żeby wywrotka opadała-trzeba dźwignię ustawić w położeniu neutralnym (stop)Gdy wywrotka podpięta jest pod gniazdo,gdze do wywrotu dźwignia musi być ustawiona "do góry" ,to po puszczeniu tej dźwigni wraca ona do połozenia stop.A gdy podepniemy się do drugiego gniazda - gdzie do wywrotu dźwignię ustawiamy "do dołu"- i po puszczeniu tej dźwigni , zostaje ona w położeniu swobodnym... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matixex t-25a 0 Napisano 10 Listopada 2007 witam!!mam pytanie czy w waszych c-360 tez na 4 czy tam 5 biegu nie pamietam juz kreci sie walek znaczy to gdzie sie podczepia walek tam z tylu wiecie o co chodzizawsze zapominam zapytac kogos z rodziny a to mnie nurtuje bo jak siedze na przyczepie i tam patrze na traktor to wpada mi tio w oko od razu nie rozumiem tego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach