tatamarty.323a 0 Napisano 16 Września 2007 kolejna wada mojej c360 otóż na właczonym silniku nie moge wrzucić rzadnego biegu a jak mi sie juz uda to przy zwalnianiu sprzegła coś trzeszczy i strzela w skrzyni , moscieZblokowały ci się biegi, a skoro już strzela i trzeszczy, to mogłeś już załatwić skrzynie na amen. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 17 Września 2007 Otwory te znajdują się w obudowie pompy - z jednej strony jest napęd a z drugiej śruby - otwory są w środku łańcuszka utworzonego przez śruby. Możesz je zanitować, bądź delikatnie zaspawać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemko83 0 Napisano 17 Września 2007 słuchaj KamilC360 weź i przeczyść ten filter oleju co jest pod siedzeniem tam jest takie siteczko i magnesy na ktorych beda opiłki ze skrzyni i ogólnie błoto. napisz czy pomogło No odkręciłem ten filterk ale tam nic nie ma pod ta pokrywko nie wiem czy to dobrze czy źle jak nie ma to znaczy ze olej nie był filtrowany i jakis opiłek ze skrzyni wpad do cylindra podnosnika i porysował go badz przeciął uszczelnienie cylindra wzdledem tłoka.jak rozbierzesz podnośnik to tego opiłka moze tam nie byc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 17 Września 2007 jak nie ma to znaczy ze olej nie był filtrowany i jakis opiłek ze skrzyni wpad do cylindra podnosnika i porysował go badz przeciął uszczelnienie cylindra wzdledem tłoka.jak rozbierzesz podnośnik to tego opiłka moze tam nie byc Jak nie ma to znaczy ze nie ma filtrowanego oleju na zlew bo sa dwa filtry jeden bezpośrednio przy pompie a drugi ten pod siedzenie filtruje olej powracający do skrzyni sprawdź w instrukcji obsługo która zamieściłem kilkanaście postów wcześniej ale ten filer tez jest ważny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 17 Września 2007 mam problemdzisiaj jak kosiłem rotacyjna to wałek przekażniak stanął i zaczął zgrzytać niemiłosiernie jak przełączyłem na obroty zależne to jechałem dalej i bez zgrzytu ale tak mozna tylko na 3 bo na innych biegach obroty za małe albo za dużeczy to objaw rozsypanych łożysk i trybów w skrzyni biegów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 17 Września 2007 mam problem z biegiem 1 w 360 3p jak jadę bez obciążenia to bieg mi wyskakuje a jak pod obciążeniem to wszystko oki, bezpiecznik zamieniłem z innego biegu i było tak samo, co to może być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostki 0 Napisano 22 Września 2007 Poszukuję katalogu części do C-360 w wersji elektronicznej. Za pomoc wielkie dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodziot1 0 Napisano 23 Września 2007 co to może być za przyczyna że przy c 360 słabo działa podnośnik jak i też wywrot przez przekaźnik,a przez biegi lepiej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 23 Września 2007 zużyta pompa podnośnika jeśli na wyższym biedu podnosi lepiej niż na napędzie niezaleznym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 23 Września 2007 ile by kosztowała mniej więcej wymiana przedniej osi na oś resorowaną taką jak ma 4011? mam oś starego typu "okrągła" czy wystarczą same zwrotnice itp czy trzeba kompletną wstawić?przekonałem sie na podstawie 385 że resorowana to zupełnie inny komfort jeśli w ogóle w ursusie jest komfort Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 24 Września 2007 Jeśli nie masz dużych luzów na sworzniu głównym ani wygiętych półosi to wystarczą same zwrotnice. Pamietaj, że w oryginale oś przystosowana jest do układu na 2 drążki równoległe więc zakładając ją do 60 będziesz musiał dokupić dolne uchwyty żeby zastosować drążek poprzeczny. Na Allegro można trafić kompletne osie w granicach 500zł ale jaki jest ich stan trzeba sprawdzić samemu (widzialem kiedyś do sprzedania (za 550zł) razem z felgami i obciążnikami - felgi 18-calowe więc opony od 60 się nie nadadzą). Możesz popytać w firmach regenerujacych podzespoly do ciągników, myślę że na wymianę (o ile zgodzą się wziąć oś sztywną wzamian za resorowaną) koszt wahałby się w granicach 700zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 24 Września 2007 Jeśli masz okrągłą to wystarczą same zwrotnice Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 24 Września 2007 A i jeszcze jedno: oryginalny wspornik jest na śruby 14, a sześćdziesiątkowski na 16 więc trzeba przegwintować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 24 Września 2007 chciałbym sie dowiedzieć czy rzeczywiście same zwrotnice starczą bo całą reszte mam nową po tym jak brat kołem zahaczył o drzewo i trzeba było przód robić więc szkoda troche nowy wywalać a kupować jakąś używaną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 28 Września 2007 Witam mam zamiar kupić pompę hydrauliczna do C360 i nie wiem jakiej produkcji na pewno nie importowaną ale są dwie HYDROTOR i HYLMET Tuchola która jest lepsza co radzicie:?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Września 2007 tuchola ma dobrą opinię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 28 Września 2007 Witam! Mam:mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do prawie wszystkich URSUS-ów: w tym do C360 oraz C360 3P jesli ktos by potrzebowal, oto moj mail: Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztum 0 Napisano 29 Września 2007 Koledzy, uzytkownicy C-360. Jak do tej rakiety zalozyc wspomaganie kierownicy!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 29 Września 2007 Zima pakować na siłowni a wiosna nie poczujesz kierownicy A tak naprawde to szkoda prądu i kasy na dokładanie do tego ciagnika ,trzeba sie poprostu do tego przyzwyczaic a sprawnym i nasmarowanym układem da sie pracowac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 30 Września 2007 Koledzy, uzytkownicy C-360. Jak do tej rakiety zalozyc wspomaganie kierownicy!!!!A po co Ci wspomaganie do c360? U mnie chodzi lekko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 30 Września 2007 Moze kolega ma tura na 60-tce i ciezko sie kreci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 30 Września 2007 Koledzy, uzytkownicy C-360. Jak do tej rakiety zalozyc wspomaganie kierownicy!!!!A po co Ci wspomaganie do c360? U mnie chodzi lekko Układu kierowniczego w c-360 trzeba cały cas pilnować chodzi mi o czeste smarowanie zwrotnic,ja smaruję raz na 2 miesiące wcześniej podnasząc przód aby smar dostał się do łożyska na którym obraca sie swożen zwrotnicy bo tam występuje największy opór przy skręcaniu,w moim ciągniku układ kierowniczy też chodzi lekko nawet mam założone "pokrętło" na kierownicy bo da się nią operować za pomocą jednej ręki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztum 0 Napisano 30 Września 2007 Moze kolega ma tura na 60-tce i ciezko sie kreci No właśnie mam tura A z załadunkiem na lekkiej ziemi to ręce z d... można sobie powyrywać !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 30 Września 2007 a ja mam tura pokrętło i lewą ręke grubszą od prawej od tego kręcenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 30 Września 2007 mama juz dosyc mojej 60...kurza twarz wymieniłem wszytkie łozyska, uszczelniacze a ole i tak mi sie dostaje z tylniego mostu do komory ze sprzegłem nawet jak wałek nie chodzi...czyżby wałki do wymiany? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach