Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

kolejna wada mojej c360 otóż na właczonym silniku nie moge wrzucić rzadnego biegu a jak mi sie juz uda to przy zwalnianiu sprzegła coś trzeszczy i strzela w skrzyni , moscie

Zblokowały ci się biegi, a skoro już strzela i trzeszczy, to mogłeś już załatwić skrzynie na amen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwory te znajdują się w obudowie pompy - z jednej strony jest napęd a z drugiej śruby - otwory są w środku łańcuszka utworzonego przez śruby. Możesz je zanitować, bądź delikatnie zaspawać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj KamilC360 weź i przeczyść ten filter oleju co jest pod siedzeniem tam jest takie siteczko i magnesy na ktorych beda opiłki ze skrzyni i ogólnie błoto.

 

napisz czy pomogło

 

No odkręciłem ten filterk ale tam nic nie ma pod ta pokrywko nie wiem czy to dobrze czy źle

 

jak nie ma to znaczy ze olej nie był filtrowany i jakis opiłek ze skrzyni wpad do cylindra podnosnika i porysował go badz przeciął uszczelnienie cylindra wzdledem tłoka.jak rozbierzesz podnośnik to tego opiłka moze tam nie byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie ma to znaczy ze olej nie był filtrowany i jakis opiłek ze skrzyni wpad do cylindra podnosnika i porysował go badz przeciął uszczelnienie cylindra wzdledem tłoka.jak rozbierzesz podnośnik to tego opiłka moze tam nie byc

 

Jak nie ma to znaczy ze nie ma filtrowanego oleju na zlew bo sa dwa filtry jeden bezpośrednio przy pompie a drugi ten pod siedzenie filtruje olej powracający do skrzyni sprawdź w instrukcji obsługo która zamieściłem kilkanaście postów wcześniej ale ten filer tez jest ważny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem

dzisiaj jak kosiłem rotacyjna to wałek przekażniak stanął i zaczął zgrzytać niemiłosiernie jak przełączyłem na obroty zależne to jechałem dalej i bez zgrzytu ale tak mozna tylko na 3 bo na innych biegach obroty za małe albo za duże

czy to objaw rozsypanych łożysk i trybów w skrzyni biegów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z biegiem 1 w 360 3p jak jadę bez obciążenia to bieg mi wyskakuje a jak pod obciążeniem to wszystko oki, bezpiecznik zamieniłem z innego biegu i było tak samo, co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję katalogu części do C-360 w wersji elektronicznej. Za pomoc wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to może być za przyczyna że przy c 360 słabo działa podnośnik jak i też wywrot przez przekaźnik,a przez biegi lepiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile by kosztowała mniej więcej wymiana przedniej osi na oś resorowaną taką jak ma 4011? mam oś starego typu "okrągła" czy wystarczą same zwrotnice itp czy trzeba kompletną wstawić?

przekonałem sie na podstawie 385 że resorowana to zupełnie inny komfort jeśli w ogóle w ursusie jest komfort

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz dużych luzów na sworzniu głównym ani wygiętych półosi to wystarczą same zwrotnice. Pamietaj, że w oryginale oś przystosowana jest do układu na 2 drążki równoległe więc zakładając ją do 60 będziesz musiał dokupić dolne uchwyty żeby zastosować drążek poprzeczny. Na Allegro można trafić kompletne osie w granicach 500zł ale jaki jest ich stan trzeba sprawdzić samemu (widzialem kiedyś do sprzedania (za 550zł) razem z felgami i obciążnikami - felgi 18-calowe więc opony od 60 się nie nadadzą). Możesz popytać w firmach regenerujacych podzespoly do ciągników, myślę że na wymianę (o ile zgodzą się wziąć oś sztywną wzamian za resorowaną) koszt wahałby się w granicach 700zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno: oryginalny wspornik jest na śruby 14, a sześćdziesiątkowski na 16 więc trzeba przegwintować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałbym sie dowiedzieć czy rzeczywiście same zwrotnice starczą bo całą reszte mam nową po tym jak brat kołem zahaczył o drzewo i trzeba było przód robić więc szkoda troche nowy wywalać a kupować jakąś używaną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam zamiar kupić pompę hydrauliczna do C360 i nie wiem jakiej produkcji na pewno nie importowaną ale są dwie HYDROTOR i HYLMET Tuchola która jest lepsza co radzicie:?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam:

mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do prawie wszystkich URSUS-ów:

w tym do C360 oraz C360 3P

 

 

jesli ktos by potrzebowal, oto moj mail:

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, uzytkownicy C-360. Jak do tej rakiety zalozyc wspomaganie kierownicy!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zima pakować na siłowni a wiosna nie poczujesz kierownicy A tak naprawde to szkoda prądu i kasy na dokładanie do tego ciagnika ,trzeba sie poprostu do tego przyzwyczaic a sprawnym i nasmarowanym układem da sie pracowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, uzytkownicy C-360. Jak do tej rakiety zalozyc wspomaganie kierownicy!!!!

A po co Ci wspomaganie do c360? U mnie chodzi lekko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, uzytkownicy C-360. Jak do tej rakiety zalozyc wspomaganie kierownicy!!!!

A po co Ci wspomaganie do c360? U mnie chodzi lekko

 

Układu kierowniczego w c-360 trzeba cały cas pilnować chodzi mi o czeste smarowanie zwrotnic,ja smaruję raz na 2 miesiące wcześniej podnasząc przód aby smar dostał się do łożyska na którym obraca sie swożen zwrotnicy bo tam występuje największy opór przy skręcaniu,w moim ciągniku układ kierowniczy też chodzi lekko nawet mam założone "pokrętło" na kierownicy bo da się nią operować za pomocą jednej ręki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze kolega ma tura na 60-tce i ciezko sie kreci

No właśnie mam tura A z załadunkiem na lekkiej ziemi to ręce z d... można sobie powyrywać !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mama juz dosyc mojej 60...kurza twarz wymieniłem wszytkie łozyska, uszczelniacze a ole i tak mi sie dostaje z tylniego mostu do komory ze sprzegłem nawet jak wałek nie chodzi...czyżby wałki do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...