jan222 0 Napisano 11 Grudnia 2009 Ale nie możliwe, żeby silnik zchodził o 200 obr/min coś się musi tam blokować pewnie już uszczelniacze nie trzymają i olej ucieka. pozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Grudnia 2009 chciałbym się poradzić bardziej obeznanych w temacie, bo ostatnio zaobserwowałem w swoim mf3115 dziwne moim zdaniem zachowanie się ciągnika przy przełączaniu półbiegu, a wygląda to tak : gdy na luzie bez gazu załącza się półbieg silnik schodzi z obrotów o jakieś 200 obr/min, przy wyższych obrotach silnika jest to mniejszy spadek, ale jest tak cały czas gdy załączony jest półbieg, natomiast gdy wyłączy się półbieg silnik spowrotem wraca do wyjściowych obrotów.Czy to normalne ? , czy może świadczy to że coś tam ma się ochotę zepsuć ?Przestudiuj forum i przeczytaj ten post:wandryskowski Dołączył: 08 Lut 2007Posty: 5Skąd: Sierakowice / Pomorze PostWysłany: Nie Lis 1 13:44 GMT 2009 Temat postu: Re: mf 3060 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 11 Grudnia 2009 Koledzy! jakby Ktoś - kiedyś musiał kupić siłownik do drzwi swojego MF-a to polecam, po przystępnej cenie (jak na załączonym obrazku) siłownik od Opla Vectry C ! Pasuje bez przeróbek i jest równie mocny.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 11 Grudnia 2009 A ja kupiłem taki siłownik od Audi B4 i też jest identyczny jak oryginalny, dałem ok 30zł. Do drugich drzwi kupiłem na złomie idealny bez wycieków za 5zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 12 Grudnia 2009 odnośnie siłowników, tym razem do szyby tylnej - od czego są najtańsze pasujące ( seria 3xxx) ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Do MIRONA i Wszystkich pozostałych, którzy mają dobre ucho i mogą powiedzieć na podstawie filmików co "w trawie piszczy" tzn. co może w skrzyni tak stukać. Dodam tylko, ze te stuki są wyraźne na wolnych (małych )obrotach. Przy większych - wszystko przechodzi w płynną pracę i jakby nie słychać tego tłuczeniaPozdrawiam.link do filmików: www.tymbes.pl/1.AVI www.tymbes.pl/2.AVI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam.Według mnie-jest to związane z hydrauliką.Wyłącz napęd pomp,czy będzie zmiana odgłosu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Tekmie a co to znaczy "wyłącz napęd pomp" ? Jak to się robi? Ja jestem dość "zielony" Najbardziej to słychać z lewej strony nad tylnym mostem i jakby trochę pod nim! A co gorsze - co słychać na filmiku - w rzeczywistości jest jeszcze mocniejsze!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Zapomniałem - też Cie witam serdecznie i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Nie mam takiego ciągnika to i nie wiem jak się włącza-wyłącza pompy.Może odezwie się jakiś użytkownik MF świadomy tego czym dysponuje.Dlaczego sądzę że to hydraulika:ponieważ jak zwolniłem odtwarzanie,to tak jakby było słychać puszczanie zaworu i sądzę że wahanie ciśnienia wywołuje "klepanie" zębatek.I żeby się upewnić że to jest przyczyną,należało by wyłączyć pompę.Ale może się mylę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Dzięki na razie. Dodam, że jak (nawet lekko) dodam gazu wszystko się wyrównuje, a to właśnie może potwierdzać Twoją teorię. I jeszcze dodam, że zaraz po uruchomieniu (na zimnym oleju) słychać klepanie mniej. Dzisiaj tylko kilkanaście minut używałem ciągnika, ale po dobrym nagrzaniu - klepanie "przebija" bardzo- przyjemnie gwiżdżącą skrzynię. Ale wszystko chodzi dobrze i nic nie świeci (na szczęście) Piszę i jestem dociekliwy, bo jakby zima przed nami i wolałbym teraz mniej wymienić niż więcej (w przyszłości) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystiam114 0 Napisano 13 Grudnia 2009 Mam pytanie jaka jest pojemnosc chłodnicy do massey fergusona 3080??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystiam114 0 Napisano 13 Grudnia 2009 Mam tez drugie pytanie ile kosztuje swieca zarowa do masey fergusona 3080??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 13 Grudnia 2009 Do MIRONA i Wszystkich pozostałych, którzy mają dobre ucho i mogą powiedzieć na podstawie filmików co "w trawie piszczy" tzn. co może w skrzyni tak stukać. Dodam tylko, ze te stuki są wyraźne na wolnych (małych )obrotach. Przy większych - wszystko przechodzi w płynną pracę i jakby nie słychać tego tłuczeniaPozdrawiam.link do filmików: www.tymbes.pl/1.AVI www.tymbes.pl/2.AVIZ tego co widze to stukanie wystepuje na postoju to skrzynia odpada, pozostaje pompa oleju lub jej naped i jeszcze sprzegło i naped przekaznika, moze odkrec korek wlewu oleju do skrzyni lub pokrywe moze cos zobaczysz lub usłyszysz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam.Wałek WOM się nie kręcił to raczej odpada.Górna część tylnego mostu-czy nie może tam jakiegoś zaworu hydraulicznego który będzie się zachowywał jak "szybkostrzelna wiatrówka".Pozostaje pytanie-dlaczego?Czy to się dzieje nie zależnie od położenia podnośnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam Wszystkich Dzięki za wszystkie sugestieBędę po kolei sprawdzał i zaglądał. Dodam, że działanie podnośnika i innych funkcji ciągnika nie powoduje wzrostu lub zmniejszenia stuków. Obojetnie, czy sprzgło wciśnięte czy nie - żadnych innych odgłosów (oprócz tych naturalnych). Tylko wzrost obrotów (jak wspominałem) - powoduje płynniejszą pracę skrzyni albo po prostu wzrost obrotów skrzyni powoduje szybsze klepanie, które daje wrażenie , że ono zanika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 13 Grudnia 2009 MF 3085 Rzeczywiście - nagrywałem aparatem miejsca, gdzie moje ucho najbardziej słyszało stuki a mogłem przecież odkręcić przynajmniej korek wlewu. W poniedziałek to zrobię napewno, a jak coś tam podsłuchm to może całą pokrywę odkręcę. Mam teraz trochę wolnego , bo jakimś cudem i "rzutem na taśmę" dokończyłem orki zimowe !!! Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 14 Grudnia 2009 czy wymiana koncowek wtryskow w mf255 to wieksza filozofia czy we własnym zakresie mozna zrobic- ew. na co uwazac???bo olej trzyma stan, moc ma, tylko kopci jak lokomotywa i troche sie zastanawia jak dostanie gaz do oporu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 14 Grudnia 2009 filozofia to to nie jest jednak wypadało by miec maszynke do ustawienia cisnienia otwarcia wtryskiwacza, polecam tez wymiane podkadek pod wtryskami i przy przewodach odpływowych na nowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 14 Grudnia 2009 nawet oryginalne kupione niedawno wymagaja ustawienia cisnienia???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 14 Grudnia 2009 Tak jak napisał Buli - filozofia to żadna, tylko do kogoś trzeba podskoczyć, kto ma przyrząd do sprawdzenia wtrysków, również tych nowych!!! Trwa to kilka minut i nie jeden mechanik "na poczekaniu" i "za piwo" to zrobi Mnie jedynie załamywał zawsze fakt, że aby wymienić te wtryski w mf 255 - to trzeba "pół traktora " rozkopać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 15 Grudnia 2009 montujemy sprezarki jedno i dwu obwodowe do wszystkich typow massey fergusona tel 606207011 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Case135 0 Napisano 16 Grudnia 2009 Witam!! Mam na oku MF 6140 90 KM 1996r. I dzisiaj jeździłem go obejrzeć i wszystko jest ok po za jednym... Biegi ciężko wchodzą, i chciałbym się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna.... Będę wdzięczny za odpowiedź:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 16 Grudnia 2009 ... więcej szczegółów Case Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 16 Grudnia 2009 zimno jest olej moze byc gesty rozgrzej dobrze skrzynie aby potem niespodzianek nie było. poaztym nie zastanawiałes się nad 42xx napewnbo chcesz rten wynalazek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach