Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958

Powrót do góry

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958

Powrót do góry

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958

Powrót do góry

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

 

 

przezuca na wyzszy bo biegi sa przelanczane olejem i jak nie ma cisnienia to przełacza na D a zeby bylo na A B C to musi byc cisnienie wiec albo masz cos nie tak z zaworem regulującym cisnienia albo pompa jest juz kiepska albo w układzie nie trzymaja gdzies uszczelniacze i ucieka cisnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958

Powrót do góry

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

to może być wina przypchanego filtra oleju hydraulicznego, mniałem podobne objawy i to było to właśnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale on wlasnie wymienil filtr i nawet olej i to zbytnio nie pomoglo bo dalej jest tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ma moze ktos zdjecie schematu tego walka co jest miedzy skrzynia a mostem tylnim co sa nanim te tarczki od hamulca recznego z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi sie rozchodzi o ten walek co sa te tarczki od hamulca recznego tylko w to strone do skrzyni co sa te dwa tuleje na tym walku np jak chcesz wymienic te tarczki od recznego.bo niewiem czy dobrze zalozylem to jedno tuleje z tej strony od tarczkow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do mirona jak to sa krucce do podpinania zegarow to jak sie odpowietrza hydraulike? a moze wiesz dlaczego tak glosno wyje ta pompa?z gory dziekuje

chydraulika sie niezapowietrza może cos żle złożyłeś może zawór się zaciał a moze pompe kupiłez z allegro za 1000-zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do mirona jak to sa krucce do podpinania zegarow to jak sie odpowietrza hydraulike? a moze wiesz dlaczego tak glosno wyje ta pompa?z gory dziekuje

chydraulika sie niezapowietrza może cos żle złożyłeś może zawór się zaciał a moze pompe kupiłez z allegro za 1000-zł

 

jak sie nie zapowietrza jak sie zapowietrza-to dlaczego sprzegło zaczyna działas dopiero wtedy poprawnie jak sie je odpowietrzy???????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kris do johna.Tak zorzyłem nawet działa.tam widze masz jakieś problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do johna ta kontrolka jest czczerwona to jak dobrze zrozumiałem od zapchania filtra.tam gdzieś może po 20 stronie albo i dalej ktoś wstawił link tablicy z kontrolkami i znaczenie ich,niepamiętam do konkretnie jakiego mf ale coś może spasujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrznik jest jeszcze pod kabiną na skrzyni z prawej strony może być na nim taki kapturek plastikowy to jest ponoć od sprzęgła odpowietrznik. pod samą kabiną od przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do krisa wlasnie niewiem czy to dobro strono wlozylem tuleje z tej strony od tarczkow moze pamietasz jak wlozyles u siebie ta tuleja miala z jednego brzega doobkola tako brege to ona idzie od strony hamulca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło jest inna rzeczą i hamulce;) To sterujesz małym ciśnieniem i ilością oleju bo "nogą" a taki podnośnik np ma gdzieś czy tam jest powietrze bo go najwyżej zgniecie... poza tym większość rzeczy w ciągniku to systemy przepływowe... Tzn olej sobie płynie i najnormalniej wypchnie powietrze sam bo ten olej krąży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi sie rozchodzi o ten walek co sa te tarczki od hamulca recznego tylko w to strone do skrzyni co sa te dwa tuleje na tym walku np jak chcesz wymienic te tarczki od recznego.bo niewiem czy dobrze zalozylem to jedno tuleje z tej strony od tarczkow
Czy to jest to http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=238973012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprzęgło jest inna rzeczą i hamulce;) To sterujesz małym ciśnieniem i ilością oleju bo "nogą" a taki podnośnik np ma gdzieś czy tam jest powietrze bo go najwyżej zgniecie... poza tym większość rzeczy w ciągniku to systemy przepływowe... Tzn olej sobie płynie i najnormalniej wypchnie powietrze sam bo ten olej krąży.

 

dokladnie tylko ktos pisal ze sie nic nie odpowietrza i to byl na to przyklad ze sie jednak odpowietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niepamiętam jeśli była różnica w długośći to ta co przy hamulcu była blisko pierśćienia tego tryba przy hamulcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim MF 6140 przestał działać EHR. Działa tylko za pomocą przycisków na błotnikach. W kabinie na kokpicie miga dioda z wykrzyknikiem, mrugnie 2 razy, 2 sek. przerwy, znowu mrugnie 2 razy i dłuższa przerwa 3-4 sek. Jaka może być tego przyczyna?? Jakiś błąd czy co?? Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958

Powrót do góry

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jesli swieci sie kontrolka cisnienia to pewnie to jest przyczyną, zbyt małe cisnienie oleju, do mechanika niech pomierzy cisnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do gustlika;czy ten schemat kontrolek jest od mf3115?dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...