staniu1988 0 Napisano 12 Lutego 2010 Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958Powrót do góry Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
staniu1988 0 Napisano 12 Lutego 2010 Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958Powrót do góry Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 12 Lutego 2010 do krisa1 witam i co zlozyles juz ciagnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Lutego 2010 Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958Powrót do góry Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość przezuca na wyzszy bo biegi sa przelanczane olejem i jak nie ma cisnienia to przełacza na D a zeby bylo na A B C to musi byc cisnienie wiec albo masz cos nie tak z zaworem regulującym cisnienia albo pompa jest juz kiepska albo w układzie nie trzymaja gdzies uszczelniacze i ucieka cisnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 12 Lutego 2010 Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958Powrót do góry Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomośćto może być wina przypchanego filtra oleju hydraulicznego, mniałem podobne objawy i to było to właśnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Lutego 2010 ale on wlasnie wymienil filtr i nawet olej i to zbytnio nie pomoglo bo dalej jest tak samo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Lutego 2010 witam ma moze ktos zdjecie schematu tego walka co jest miedzy skrzynia a mostem tylnim co sa nanim te tarczki od hamulca recznego z gory dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Lutego 2010 Witam.Zobacz tu http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=238972842 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Lutego 2010 mi sie rozchodzi o ten walek co sa te tarczki od hamulca recznego tylko w to strone do skrzyni co sa te dwa tuleje na tym walku np jak chcesz wymienic te tarczki od recznego.bo niewiem czy dobrze zalozylem to jedno tuleje z tej strony od tarczkow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 13 Lutego 2010 do mirona jak to sa krucce do podpinania zegarow to jak sie odpowietrza hydraulike? a moze wiesz dlaczego tak glosno wyje ta pompa?z gory dziekuje chydraulika sie niezapowietrza może cos żle złożyłeś może zawór się zaciał a moze pompe kupiłez z allegro za 1000-zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Lutego 2010 do mirona jak to sa krucce do podpinania zegarow to jak sie odpowietrza hydraulike? a moze wiesz dlaczego tak glosno wyje ta pompa?z gory dziekuje chydraulika sie niezapowietrza może cos żle złożyłeś może zawór się zaciał a moze pompe kupiłez z allegro za 1000-zł jak sie nie zapowietrza jak sie zapowietrza-to dlaczego sprzegło zaczyna działas dopiero wtedy poprawnie jak sie je odpowietrzy??????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 13 Lutego 2010 Kris do johna.Tak zorzyłem nawet działa.tam widze masz jakieś problemy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 13 Lutego 2010 do johna ta kontrolka jest czczerwona to jak dobrze zrozumiałem od zapchania filtra.tam gdzieś może po 20 stronie albo i dalej ktoś wstawił link tablicy z kontrolkami i znaczenie ich,niepamiętam do konkretnie jakiego mf ale coś może spasujesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 13 Lutego 2010 odpowietrznik jest jeszcze pod kabiną na skrzyni z prawej strony może być na nim taki kapturek plastikowy to jest ponoć od sprzęgła odpowietrznik. pod samą kabiną od przodu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Lutego 2010 do krisa wlasnie niewiem czy to dobro strono wlozylem tuleje z tej strony od tarczkow moze pamietasz jak wlozyles u siebie ta tuleja miala z jednego brzega doobkola tako brege to ona idzie od strony hamulca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Lutego 2010 a pompe kupywalem w grene Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Lutego 2010 Sprzęgło jest inna rzeczą i hamulce;) To sterujesz małym ciśnieniem i ilością oleju bo "nogą" a taki podnośnik np ma gdzieś czy tam jest powietrze bo go najwyżej zgniecie... poza tym większość rzeczy w ciągniku to systemy przepływowe... Tzn olej sobie płynie i najnormalniej wypchnie powietrze sam bo ten olej krąży. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Lutego 2010 mi sie rozchodzi o ten walek co sa te tarczki od hamulca recznego tylko w to strone do skrzyni co sa te dwa tuleje na tym walku np jak chcesz wymienic te tarczki od recznego.bo niewiem czy dobrze zalozylem to jedno tuleje z tej strony od tarczkowCzy to jest to http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=238973012 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Lutego 2010 Sprzęgło jest inna rzeczą i hamulce;) To sterujesz małym ciśnieniem i ilością oleju bo "nogą" a taki podnośnik np ma gdzieś czy tam jest powietrze bo go najwyżej zgniecie... poza tym większość rzeczy w ciągniku to systemy przepływowe... Tzn olej sobie płynie i najnormalniej wypchnie powietrze sam bo ten olej krąży. dokladnie tylko ktos pisal ze sie nic nie odpowietrza i to byl na to przyklad ze sie jednak odpowietrza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 13 Lutego 2010 niepamiętam jeśli była różnica w długośći to ta co przy hamulcu była blisko pierśćienia tego tryba przy hamulcu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Case135 0 Napisano 13 Lutego 2010 Witam w moim MF 6140 przestał działać EHR. Działa tylko za pomocą przycisków na błotnikach. W kabinie na kokpicie miga dioda z wykrzyknikiem, mrugnie 2 razy, 2 sek. przerwy, znowu mrugnie 2 razy i dłuższa przerwa 3-4 sek. Jaka może być tego przyczyna?? Jakiś błąd czy co?? Proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 13 Lutego 2010 Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Massey Ferguson 3085 wersja elektronic ze skrzynią dynashift i od ponad roku borykam się z problemami w tym ciągniku, m.in. największy problem stwarza właśnie ta skrzynia, ponieważ przy rozgrzanym silniku półbiegi same przeskakują i zapala się kontrolka ciśninia oleju, jednakże czasami i przy zimny silniku dzieję się to samo. Np jadąc na półbiegu A w pewnej chwili zapalają się wszystkie kontrolki od tych półbiegów i ciągnik sam przerzuca na najwyższy stopień, w tym samym czasie nie działają mi wtedy ani blokada ani przedni napęd. Może miał ktoś podobny problem i wie co jest przyczyną, lub zna jakiegoś dobrego specjalistę który znałby się na tym sprzęcie. Bardzo proszę o kontakt staniu1988@wp.pl lub tel.724138958Powrót do góry Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomośćJesli swieci sie kontrolka cisnienia to pewnie to jest przyczyną, zbyt małe cisnienie oleju, do mechanika niech pomierzy cisnienie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Lutego 2010 ma moze ktos schemat kontrolek i co one oznaczaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Lutego 2010 Ktoś chciał kontrolki;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 14 Lutego 2010 do gustlika;czy ten schemat kontrolek jest od mf3115?dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach