Anna81620 0 Napisano 15 Marca 2010 W moim massey ferguson 3070 zauwazyłam wyciek oleju z strony skrzyni blisko tylnego mostu,zastanawiam sie jaka może być przyczyna-mam zamiar zakleić szparę,lecz nie wiem czy obejdzie sie bez przepoławiania ciagnika:(Drugi problem to kontrolka od temperatury wody -nie działa:( jako jedyna w całym panelu...nie wiem który kabelek odpowiada za działanie tej kontrolki są dwa wszystko wchodzi do kostki- nie wiem czy opłaca sie to ruszać-czy lepiej wymienić cały panel...Za jakiekolwiek wskazówki będę wdzieczna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 15 Marca 2010 kupilismy mf-ka 3070-wprawdzie ma kilka usterek i nie pracował jeszcze w cięzkiej orce-Ale jestesmy zadowoleni..ciagniczek przejechał od handlerza do nas 300ikm..na pełnym gazie.zadna kontrolka nie drgneła...z silnika nie dymi ogólnie dobrze poza małymi usterkami...Ale czego się spodziewać po ciagniku z 92 r i 5 tyś mtg..pełny komfort w srodku,cichutko odpala za klazdym razem w zimie równiez przy 25 stopniowym mrozie..Skrzynia 16/16...ponoć mniej awaryjna ale to się okaże<:PKoszt z transportem 40 tyś.Juz ma zmienione flitry i oleje..czekamy na orkę wiosenną:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Marca 2010 W moim massey ferguson 3070 zauwazyłam wyciek oleju z strony skrzyni blisko tylnego mostu,zastanawiam sie jaka może być przyczyna-mam zamiar zakleić szparę,lecz nie wiem czy obejdzie sie bez przepoławiania ciagnika:(Drugi problem to kontrolka od temperatury wody -nie działa:( jako jedyna w całym panelu...nie wiem który kabelek odpowiada za działanie tej kontrolki są dwa wszystko wchodzi do kostki- nie wiem czy opłaca sie to ruszać-czy lepiej wymienić cały panel...Za jakiekolwiek wskazówki będę wdzieczna. co do cieknięcia to trzeba sprawdzić dokładnie czy to napewno na łącznieu skrzynia a nie czasem gdzies indziej i tylko poprostu ścieka-mozna spróbować dociągnąć sruby bo tez nieraz to pomaga a co do kontrolki to mogła sie przepalić poprostu ale nie ma co sie tym przejmować bo przecież jest zegar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Marca 2010 skrzynia to tak jak piszesz mniej awaryjna w kwesti filtrow i oleju to najwazniejsze zeby były odpowiednie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 15 Marca 2010 w 3070 jest kontrolka od temperatury wody? Ja w 3060 nie mam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 15 Marca 2010 dzięki bardzo za reakcję,a zegar to planuje kupić osobno i podpiąć go jakoś pod kabelek,tylko nie mam pewności który to ..ten szary czy brazowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 15 Marca 2010 skrzynia to tak jak piszesz mniej awaryjna w kwesti filtrow i oleju to najwazniejsze zeby były odpowiednie Cieknie napewno z skrzyni,przecieram zawsze w tym samym miejscu od spodu skrzyni powstaje wyciek...wycieka tylko przy rozgrzanym ciagniku...czasami zablokuje się zając..Czy to może byc spowodowane minimalną ilością oleju w skrzyni???Cos mi sie wydaje,że po orkach,siewach bedzie trzeba jednak przepołowić...A co do zegara to dopiero bedzie zakładany,dylemat tylko w jaki kabelek się wpiąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 15 Marca 2010 To nie miałeś w ogóle deski rozdzielczej? Poszukam jutro co idzie do zegara;) Przy czujniku pamiętam że jest brązowy a co dalej to już nie wiem;) Ale kontrolki nie mam żadnej i nie widziałem by ktokolwiek miał;) czujnik jest na głowicy wiec szukaj po kablu;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 15 Marca 2010 To nie miałeś w ogóle deski rozdzielczej? Poszukam jutro co idzie do zegara;) Przy czujniku pamiętam że jest brązowy a co dalej to już nie wiem;) Ale kontrolki nie mam żadnej i nie widziałem by ktokolwiek miał;) czujnik jest na głowicy wiec szukaj po kablu;) Mam całą deskę roździelczą,tylko ten zegar wogóle nie reaguje-nic nie pokazuje jakby był zepsuty a chcielismy załozyć sobie indywidualny zegar i podpiac sie pod kabel od czujnika temperatury.Czy u Ciebie przy czujniku też są dwa kable u nas są dwa:brązowy i siwy.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf6130 0 Napisano 15 Marca 2010 Siema panowie.Mam sprawe. Mam MF-a 6130. Są tam takie 4 kontrolki --->A B C D. C i D wiem co oznaczają, ale od czego są te A i B??? pólbiegi jakieś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 15 Marca 2010 A - B - C - D To półbiegi;) Tzn biegi przełączane hydraulicznie;) Bez sprzęgła. A Co do zegara to weź ten kabel z czujnika do masy przywrzyj;) U mnie nie reaguje dopóki się nie zakryje całej chłodnicy albo nie przegoni ciągnika w sieczkarni w upał. No albo jak do masy przytkniesz to do full powinien skoczyć a kabel jest jeden;) U mnie obok wisi taki co miał do czujnika zatkania filtra iść;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 15 Marca 2010 [ A Co do zegara to weź ten kabel z czujnika do masy przywrzyj;) U mnie nie reaguje dopóki się nie zakryje całej chłodnicy albo nie przegoni ciągnika w sieczkarni w upał. No albo jak do masy przytkniesz to do full powinien skoczyć a kabel jest jeden;) U mnie obok wisi taki co miał do czujnika zatkania filtra iść;)[/qu Dzieki bardzo,sprawdzę z tą masą.Czyli ten kabelek co idzie czujnika temperatuiry wody jest brązowy????Bo u nas ten siwy jest podłaczony pod czujnik temp.wody. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 15 Marca 2010 witam wszystkichmam pytanie mam mf3115czy ktoś wie jak wyjąć końcówke wałka napędowego z mostu przedniego? z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 15 Marca 2010 Kris - zerknij wcześniej na posty. Już to było przerabiane wcześniej - Co kilkanaście stron pojawia sie temat wałka atakującego (przyznam, ze ja też o to pytałem ale wcześniej 3 razy przeczytałem to Forum. U mnie tj 6150 tak jak chyba u wszystkich - na nieszczęście - wałek wyciąga się na końcu A jak ja "naprawiłem" ten wałek to mogę Ci opisać na prywatnej poczcie, bo na Forum trochę mi wstyd Pewnie niektórzy by chichotali z tydzień - ale mi działa (mówię cały czas o wałku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarko260 0 Napisano 15 Marca 2010 WitamMam taki problem z MF 3050 otóż przestał mi działać EHR w czasie zimy podniosłem ramiona bo był używany do przyczepy jednoosiowej i teraz żadnej rekcji ze strony ehr nie ma. Bezpieczniki te nad akumulatorami dobre, przy przełączniku jest prąd przy kabelku czerwonym i jak się przełączy w jedną stronę to pojawią się przy niebieskim zaś jak w drugą stronę to przy wolnym styku. Proszę o jakieś wskazówki z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@riuszU 0 Napisano 15 Marca 2010 Do Jarko260A czy po odpaleniu ciągnika przegazowałeś silnik? Bo żeby EHR działał musi być ładowanie. Do eco-rolChyba domyślam się jak naprawiłeś ten wałek : Sam przerabiam ten temat Jeśli chcesz to napisz do mnie jak to naprawiłeś, bo może twoja metoda jest lepsza od mojej pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Marca 2010 WitamMam taki problem z MF 3050 otóż przestał mi działać EHR w czasie zimy podniosłem ramiona bo był używany do przyczepy jednoosiowej i teraz żadnej rekcji ze strony ehr nie ma. Bezpieczniki te nad akumulatorami dobre, przy przełączniku jest prąd przy kabelku czerwonym i jak się przełączy w jedną stronę to pojawią się przy niebieskim zaś jak w drugą stronę to przy wolnym styku. Proszę o jakieś wskazówki z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc jak nie idzie elektrycznie ruszyć podnośnikiem to spróbuj ręcznie-na elektromagnesach masz gumowe korki do wciśnięcia bo mogły sie elektromagnesy zawiesic po zimie ewentualnie, sprawdz czy dzwignie od tylnych wyjsc hydraulicznych sa na zero bo tylko wtedy olej idzie na rozdzielacz podnosnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Marca 2010 Siema panowie.Mam sprawe. Mam MF-a 6130. Są tam takie 4 kontrolki --->A B C D. C i D wiem co oznaczają, ale od czego są te A i B??? pólbiegi jakieś? A B C D to sa 4 półbiegi jak masz skrzynie z dynashift-em a ty masz sprzynie z speedshift-em a tam sa tylko dwa półbiegi wiec tylko chodzi C i D bo deska jest do kilku modeli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Marca 2010 DO eco-rol kris moje gg 135 198 66dzięki że chcesz popisaćodkręciłem pokrywe tą od mostu ale to niechce wyjść coś jakby tam trzymalo, więc myśle że to trzeba pewnie koła,przegóby i to wszystko najpierw wyjąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Marca 2010 Jeżeli ci chodzi o przedni most to po kolei musisz rozbierać. Tam wałki są które dyferencjał w środku trzymają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Marca 2010 do gustlika mógłbyś napisać po koleji?co to za wałki?jak dojść do nich?z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Marca 2010 Na przegubach musisz rozebrać tzn zwolnice itd osobno i oś osobno. Wybić od środka na zewnątrz musisz bolce w miejscu gdzie się koła skręcają. Podobno można też ściągacz do tego zrobić ale ja wybijałem. Naprawdę do tego u mnie dużo siły było trzeba. (pierwsze odkręcasz takie klapki co są na 4 śruby i jak się będzie dało to wyjmij łożyska) jak chcesz te wałki mieć osobno całkiem to w zwolnicach są zabezpieczenia na środkowym trybku to je po prostu zdejmij (seger tam jest o ile dobrze pamiętam.) a z osi wyjdzie ci sam ten wałek. jak oba wyjmiesz to potem bez siły ci pójdzie już dyfer na razie ci go trzymają te wałki co do kół idą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Marca 2010 DO GUSTLIKA dzięki ci piękne za informacje ale to roboty niech to szlak czy olej do mostu leje się z lewej strony na osi jest śruba chyba na klucz 24? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarko260 0 Napisano 16 Marca 2010 Podnośnik podnosi i upuszcza jak się wdusi te elektromagnesy ale z panelu i błotników dalej żadnej reakcji o przygazowaniu wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 16 Marca 2010 no to jednak jest cos nie tak z prądem, sprawdz kable czy wszystko łączy i czy wogole do panelu dochodzi prąd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach