Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

DO KRYSTIAN 114 1 OD GÓRY TO ELEKTRO HAMULEC WOM ,2 TO ZAŁĄCZANIE WOM,3 BLOKADA DYFERENCJAŁU,4 TO ZAŁĄCZANIE PRZEDNIEGO MOSTU ,5 TO ŻÓŁW ZAJĄC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 OD GÓRY POMARAŃCZ,2 ŻÓŁTY,3 ZIELONY JASNY,4 NIEBIESKI, 5 ZIELONY .OCZYWIŚCIE IDĄ NA PLUS PODPISANYM NA ELEKTROZAWORACH BO MINUS TO MASA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Metoda prawidłowego podłączenia jest prosta.Należy podać maila a dostaniesz instrukcję warsztatową ze schematem autotronic i opisem kolorów kabli. A jeśli dobrze odczytasz schemat to będziesz wiedział co zrobić z kablami tzw. masowymi które między nami mówiąc wcale nimi nie są. Chyba że jakiś "leber" wyrzucił diody gaszące cewek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim mf 3120. Po rozgrzaniu oleju cięzko mi chodzilo wspomaganie jeździłem tak długo bo myślałem że to orbitrol ale dałem go do regeneracji i stwierdzili że jest ok. Ciśnienie jest także prawidłowe filtry i olej wymienione ok 200godz (agro STOU) więc pomyślałem że jest zapowietrzony.

Chciałem go dzisiej odpowietrzyc ale zamiast lepiej jest gorzej. Dynashift nie działa mrugają na przemian kontrolki AB i CD. W przewodzie hamulcowym mam ciągle pęcherze powietrza nie wiem skąd. Nie wiem co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kules, a w czym ostatnio grzebałeś (: (mam na myśli Twój ciągnik) Zapowetrzenie? powodów sporo. Nawet niedokręcony filtr może nie puścić oleju a pompa zaciągnie powietrze! Jak rozbierałeś coś z hydrauliki , to rozbierz to jeszcze raz, pozakładaj nowe uszczelnienia i wszystko dobrze skręć raz jeszcze (z własnego dświadczenia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik chodził bez problemowo poza wspomaganiem, dalo się z tym jeżdzic ale w porównaniu do innych ciągników to czuc było wyraźny opór. W czerwcu robiłem orbitrol w sierpniu wymiana oleju i filtrów a że dzisiaj miałem trochę czasu to postanowłem spróbowac go odpowietrzyc. Czytałem tu na forum że to może byc przyczyna. Odkręciłem maskę i najpierw popuściłem wąż biegnący od tego roździelacza nad silnikiem do chłodnicy ale powietrza tam nie było. Póżniej zauważyłem że w przewodzie (przeźroczysty) od roździelacza do pompek hamulcowych jest powietrze chciałem je wypompowac przez odpoiwietrznik hamulca ale powietrze pojawiało sie bez końa dodam że robiłem to przy zapalonym silniku. Podczas odpowietrzania zaciskałem francuzem przewód powrotu oleju do skrzyni ale to nic nie dało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem z moim mf 3120. Po rozgrzaniu oleju cięzko mi chodzilo wspomaganie jeździłem tak długo bo myślałem że to orbitrol ale dałem go do regeneracji i stwierdzili że jest ok. Ciśnienie jest także prawidłowe filtry i olej wymienione ok 200godz (agro STOU) więc pomyślałem że jest zapowietrzony.

Chciałem go dzisiej odpowietrzyc ale zamiast lepiej jest gorzej. Dynashift nie działa mrugają na przemian kontrolki AB i CD. W przewodzie hamulcowym mam ciągle pęcherze powietrza nie wiem skąd. Nie wiem co dalej.

Jak orbitrol dobry to pompa oleju do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam krystian moim 3115

 

od dołu

 

1.najkrutszy wystajacy z pancerza

 

2. żółty

3. niebieski

4. zielony

5 czerwony

jutro zobacze na żywo i napisze jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pompa by była zepsuta to nie bylo by ciśnienia(ok 16atm na goącym oleju) chyba że się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli pompa by była zepsuta to nie bylo by ciśnienia(ok 16atm na goącym oleju) chyba że się mylę.

a w którym punkcie mierzyłes cisnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

kristian ten co pisałem (najkrótszy) to kolor biały,a reszta kolejność i kolory tak jak wcześniej napisałem

 

 

mam pytanie czy ktoś z was ma rozrusznik z przekładnio w swoim?i ile to kosztuje?

 

drugie pytanko w 360-3p czy ktoś ma alternator samochodowy?i od jakiej marki?

 

miłej niedzieli wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

kristian ten co pisałem (najkrótszy) to kolor biały,a reszta kolejność i kolory tak jak wcześniej napisałem

 

 

mam pytanie czy ktoś z was ma rozrusznik z przekładnio w swoim?i ile to kosztuje?

 

drugie pytanko w 360-3p czy ktoś ma alternator samochodowy?i od jakiej marki?

 

miłej niedzieli wszystkim

ile kosztuje rozrusznik zobacz na a allegro jest mnóstwo a alternator najczęściej od poloneza a le można praktycznie od wszystkiego w c330 mam od mercedesa beczki to tylko kwestja dorobienia odpowiedniego uchwytu ramki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykręciłem czujnik i wkręciłem manometr.

Jesli dobrze pamietam to w miejscu gdzie jest czujnik to cisnienie odpowiada za załączanie napedu, lokady, przekaznika itp. i tam powinło byc ok 17 bar. a wspomaganie to chyba inny obwód, pod filtrem oleju jest taka duza kolamitka i tam zmierz cisnienie i kręc kierownicą czy sie zmienia, powinło byc ok 160 bar, jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy ktoś z was ma rozrusznik z przekładnio w swoim?i ile to kosztuje?

Rozrusznik Magneton kosztował mnie 800 zł.+wysyłka, jesli masz montowany z lewej strony to moze dopasujesz od mf 4-cyl i bedzie tanszy, ok 500zł a produkcji Litewskiej ok 270zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to 160 bar to jest tylko na podnosnik i wyjscia tylne (jedna część pompy), mniejsze cisnienie odpowiada za reszte (druga część pompy)-moje zdanie i jesli sie myle to tez prosze i poprawe:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to 160 bar to jest tylko na podnosnik i wyjscia tylne (jedna część pompy), mniejsze cisnienie odpowiada za reszte (druga część pompy)-moje zdanie i jesli sie myle to tez prosze i poprawe:)

Na schemacie wygląda to tak 3239de87589183b9m.jpg na oritrol to musi isc wysokie cisnienie zeby skrecac kołami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien ale z tego co wiem to jesli podłaczymy manometr pod odpowietrznik koło pompy od odpowietrzania hamulców można rowniez zmierzyc wysokie cisnienie. ja rowniez mam problem ze wspomaganiem i nadal go nie rozwiazalem ale zastanawiam sie nad sprawdzeniem tego rozdzielacza pod maska bo on tez jest odpowiedzialny za wspomaganie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do mf 3085 u mnie ROZRUSZNIK jest z prawej strony. Czy ty masz też 3115?,mój właśnie jest 6 cylindrowy. A pro po tego litewskiego no cena niesamowita nie wiadomo jaka żywotność i praca?

 

 

ten twój magneton jak się sprawuje ,i czy pasował bez żadnych kombinacji?

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...