RAFALW 0 Napisano 10 Marca 2008 do mf3070 można śmiało kupować pług zagonowy 4*40 ja mam mf 95 km i odbiedy można mu czepiać 5*40 CHYBA DO PODORYWKI nIc nie do podorywki orałem to wiem . 3070 ----5*40--TO MUSIAŁA BYĆ KONKRETNA ORKA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 10 Marca 2008 No taka gdzieś na 5 cm... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 10 Marca 2008 No taka gdzieś na 5 cm... NO w końcu jakiś realista na forum---------------- -bez urazy Qrde Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 11 Marca 2008 No taka gdzieś na 5 cm... NO w końcu jakiś realista na forum---------------- -bez urazy QrdeChłopaki ja napisałem że mój mógłby chodzić w 5 a do mf3070 to można kupić 4*40 tylko zagonowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 11 Marca 2008 No taka gdzieś na 5 cm... NO w końcu jakiś realista na forum---------------- -bez urazy QrdeChłopaki ja napisałem że mój mógłby chodzić w 5 a do mf3070 to można kupić 4*40 tylko zagonowy[ /quote] Wporządku nie ciągnijmy tego dalej -pozdrowienia dla wszystkich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 11 Marca 2008 dobra fura i bardzo prosta, wszystko zalączane na wajhy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kon28 0 Napisano 13 Marca 2008 Prosze o pomoc posiadam MF 3115 i codziennie rano ciężko mi zapala musze przez kilka minut kręcić rozrusznikiem zawiozłem pompę wtryskową do sprawdzenia, nic nie pomogło dalej ciężko pali, gdzie mma szukać usterki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 13 Marca 2008 Prosze o pomoc posiadam MF 3115 i codziennie rano ciężko mi zapala musze przez kilka minut kręcić rozrusznikiem zawiozłem pompę wtryskową do sprawdzenia, nic nie pomogło dalej ciężko pali, gdzie mma szukać usterki? Sprawdź końcówki wtryskiwaczy, to powinieneś zrobić najpierw, bo jeśli dymi na biało lub jasno niebiesko przy zapalaniu to napewno końcówki leją paliwo, zamiast rozpylać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 13 Marca 2008 nie masz kompresji albo zrobisz zawory po sprawdzeniu wtrysków albo niestety czeka cię wymiana pierścieni tłokowych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kon28 0 Napisano 13 Marca 2008 Ile wynosi ciśnienie na wtryskiwaczu bo posiadam próbnik do wtryskiwaczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 13 Marca 2008 Ile wynosi ciśnienie na wtryskiwaczu bo posiadam próbnik do wtryskiwaczyKurde masz taki sprzęt, a nie wiesz takich rzeczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kon28 0 Napisano 13 Marca 2008 Prosze o pomoc posiadam MF 3115 i codziennie rano ciężko mi zapala musze przez kilka minut kręcić rozrusznikiem zawiozłem pompę wtryskową do sprawdzenia, nic nie pomogło dalej ciężko pali, gdzie mma szukać usterki? Sprawdź końcówki wtryskiwaczy, to powinieneś zrobić najpierw, bo jeśli dymi na biało lub jasno niebiesko przy zapalaniu to napewno końcówki leją paliwo, zamiast rozpylać.Jak go zapalam to dymi na niebiesko i tak jakby na początku nie palił na wszystki cylindry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kon28 0 Napisano 13 Marca 2008 Ile wynosi ciśnienie na wtryskiwaczu bo posiadam próbnik do wtryskiwaczyKurde masz taki sprzęt, a nie wiesz takich rzeczy Wczesniej posiadałem tylko zetora 7211 i c-360 a z tego co mi wiadomo w pompach wirowych jest inne ciśnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 13 Marca 2008 Ile wynosi ciśnienie na wtryskiwaczu bo posiadam próbnik do wtryskiwaczyCiśnienie na wtryskiwaczu powinno wynosić 220 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 13 Marca 2008 hej. kupilem niedawno fergusona 690 z przodem i blokują mi sie przednie kola podczas jazdy tzn, tylko trzas i stoja az mozna głowa w szybe przednia walnąc , czy ktos wie czemu tak sie dzieje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 13 Marca 2008 hej, czy ktos mugłby mi napisac cos o fergusonach 690 i 698 bo kupiłem niedawno takie i chciałbym dowiedziec sie cos o tych ciagnikach. GG:11146957(siedze wieczorami) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek1-22 0 Napisano 14 Marca 2008 A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich) nie zawsze sie palą kontrolki ale czasami jest tak że się pali tak jak trzeba a puźniej nie jeżeli masz tak że podnośnik działa kontrolka sie pali i nic nie robiac przy podnośniku i widac tylko mignięcie odu kontrolek i nic juz nie działa lub jest tk że jak odpalisz silnik to widac tylko migniecie kontrolek lub nawet nic nie widać a EHR na nic nie reaguje to pewnie padł ci stycznik głównego zasialnia od EHR. Co do wymiany to w serwiśie kiedyś chcieli za to 1500 zł bo ponoc trzeaba wymienic cały panel sterowania EHR, nie wiem jak jest teraz. Ale co do tej wymiany to ja robiłem juz coś takiego i koszt tego wynióśł 21 zł i działa bez problemu juz ponad rok. Kupiłem MF 3050 93 r.i też tak mam że raz podnośnik działa a za chwilę wszystkie pokrętła niaktywne tak jakby coś niełączyło kontrolki też zapalają się i gasną myślałem że przełącznik nie łączy prosiłbym o pomoc co to może być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 14 Marca 2008 A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich) nie zawsze sie palą kontrolki ale czasami jest tak że się pali tak jak trzeba a puźniej nie jeżeli masz tak że podnośnik działa kontrolka sie pali i nic nie robiac przy podnośniku i widac tylko mignięcie odu kontrolek i nic juz nie działa lub jest tk że jak odpalisz silnik to widac tylko migniecie kontrolek lub nawet nic nie widać a EHR na nic nie reaguje to pewnie padł ci stycznik głównego zasialnia od EHR. Co do wymiany to w serwiśie kiedyś chcieli za to 1500 zł bo ponoc trzeaba wymienic cały panel sterowania EHR, nie wiem jak jest teraz. Ale co do tej wymiany to ja robiłem juz coś takiego i koszt tego wynióśł 21 zł i działa bez problemu juz ponad rok. Kupiłem MF 3050 93 r.i też tak mam że raz podnośnik działa a za chwilę wszystkie pokrętła niaktywne tak jakby coś niełączyło kontrolki też zapalają się i gasną myślałem że przełącznik nie łączy prosiłbym o pomoc co to może być Jeżeli masz tak ze mignął ci obie kontrolki na EHR i po tym fakcie EHR nie działa, a po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu znowu wszystko działa do czasu mignięcia kontrolek, to zapewne u ciebie równiez padł ten przekaźnik. Wymienic go będzie raczej cięzko poniewaz jest on wtopiony w płytke i nawet nie kupisz takiego nowego o identyczny rozstawie stopek, ta naprawim to przez podłaczenie zewnętrznego przekaźnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel5314 0 Napisano 14 Marca 2008 a propo cisnienia wtrysku ile one wynosi przy silniku A4.248 bez turbo?? chodzi o ciągnik MF 390 ale takie silniki byly montowane rowniez w ursusie 5714 mf 3060 itp znalazlem ze cisnienie powinno wynosi 18,5 Mpa zgodzicie sie z tym?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal FENDT 0 Napisano 14 Marca 2008 witam mam taki problem w ciagniku MF 3645 samoczynnie zaczal mi sie wylaczac walek wiem moze ktorys co to jest za przyczyna??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 14 Marca 2008 witam mam taki problem w ciagniku MF 3645 samoczynnie zaczal mi sie wylaczac walek wiem moze ktorys co to jest za przyczyna???może po prostu dzwignia nie dociska włącznika podegnij troche ta blache która jest przy dzwigni i sprawdz wtedy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 14 Marca 2008 W a4 248 cisnienie wtrysku jest chyba około 180 wtych z turbem jest około 200. Jutro bede wiedział dokładnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markant50 0 Napisano 14 Marca 2008 Planuje kupno mf 3060 Co najbardziej sie w nim psuje i jak z częściami??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 14 Marca 2008 Poczytaj wypowiedzi o serii 30xx pewnie beda problemy z elektronika chociaz nie musza wystąpić. Ja polecał bym serie 300 jest prostsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markant50 0 Napisano 14 Marca 2008 Jaki ty byś polecał?I dlaczego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach