Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

 

posiada z was ktos katalog czesci do MF z rozdzielaczem sekcyjnym od wyjsc hydrauliki?? potrzebuje to do MF 390 ale wiem ze takie rozdzielacze byly stosowane rowniez w innych MF , chodzi mi o ten rozdzielacz pod ktory bezposrednio podpiete sa gniazda hydrauliki z tylu ciagnika

 

potrzebuje wlasnie rysunku z wszystkimi czesciami wchoodzacymi w jego sklad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o ile zwiększe moc jesli do mf 255 założe turbinę
chyba przygód szukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś wie od czego dokładnie jest ten rozdzielacz pod maską nad silnikiem? Czym on steruje i za jakie podzespoły odpowiada? Na pewno ma coś wspólnego z wspomaganiem, ale nie tylko! MF seria 30xx 31xx i chyba w 36xx też jest.

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam dwa pytanka

 

Czy może ktoś się orjetuje czym włacza sie przedni napęd w mf 698 86 r znajomy kupił taki sprzęt ja go nie widzę więc ciężko mi mu pomóc na odległość

 

W mojm mf 390 zapala sie kontrolka filtra oleju hydrauliki filtr jest nowy dobrany z zamienników mf marki nie pamietam. Dzieje sie tak tylko przy jeździe z gazem na maksa uzywając gazu tak gdzieś na 75 % jest ok nawet jezdżac kila godzin. Czyzby zamiennik miał mniejsza przepustowość może ktos ma jakis sensowny pomysł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnosnie mf 255 w mf serii 300 silniki te z turbem osiagały do 58 czy 60 koni tylko nie wiem czy w tak lekkim opakowaniu moc tą da się wykorzystac w pełni. Musisz opóxnic zapłon zwiekszyc dawke paliwa odpręzyc silnik i mysle ze ciśnienie doładowania nie powinno przekraxczać 0,6 bara maksymalnie, mozna pobawic sie tez z intercolerem tylko nie wiem czy efekt bedzie wart nakładó.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAFALW czyzbys wątpil ze jest to możliwe

ursus 360 bedziesz mial do dyspozycji ok 60km ale już przy ok 2200 obr/min (nienalerzy przekraczac tej granicy z zamontowaną turbiną czemu? sam usłyszysz)

 

przyznaje sie zrobiłem to (było na forum) a silnik w skrócie ma lepsze osiągi nie dusi sie pod obciążeniem (spadanie obrotów) ładnie sie wkręca obrotomierz nienadąża

 

max cisnienie to 0,4 bar pod obciążeniem 100% gra niewarta świeczki ale jak masz dostęp do gratów to warta świeczki jak masz zdrowe oponki wykorzystasz tą moc ale prawdziwa różnica dopiero w transporcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak w transporcie można wykozystac te moc gdyby jeszcze skrzynia byla troche szybsza. Sillnik ci chodził bez problemów nic sie nie urwało? a co do gratów tżeba troszke zainwestować bedziewia nie ma co wkładac bo napewno cos wybuchnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szybsza skrzynia nie zdała by egzaminu chyba ze mówisz o 1 przyczepie 4,5t

 

nic nie wybuchło całośc by chodziła nadal gdyby nie zatarta turbina kawałek silikonu w przewodzie ale jeszcze do tego wróce duzo lepiej sie pracowało) dlaczego poóźnić zapłon? mozesz mi to wyjaśnić bo niewidze celu tego działania? co do gratów nie chodziło mi o rozwiazania badziewne a jedynie o dostęp do tanich czesci ja uzyłem naprawde dobrych a wyszło tanio bo po znajomosci za przysługe itp podstawa to wywazenie i osiowanie wału i nie u jakiegos papracza tylko w firmie która obrabia sportowe silniki (robią z ogromną precyzją i starannością) ppo tym zabiegu przestał wpadac w rezonans po przekroczeniu 2000rpm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam dwa pytanka

 

Czy może ktoś się orjetuje czym włacza sie przedni napęd w mf 698 86 r znajomy kupił taki sprzęt ja go nie widzę więc ciężko mi mu pomóc na odległość

 

W mojm mf 390 zapala sie kontrolka filtra oleju hydrauliki filtr jest nowy dobrany z zamienników mf marki nie pamietam. Dzieje sie tak tylko przy jeździe z gazem na maksa uzywając gazu tak gdzieś na 75 % jest ok nawet jezdżac kila godzin. Czyzby zamiennik miał mniejsza przepustowość może ktos ma jakis sensowny pomysł

 

Naped w 698 włącza sie po lewej stronie styłu obok siedzenia w podłodze masz taką czarna wajhe wciskasz ja to masz wyłączony a jak podniesierz to włączony.jak chcesz wiediec cos jeszcze o tym sprzęcie to pisz na gg.11146957

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówiąc zainwestowac miałem na mysli właśnie dokładne i staranne zrobienie tego patentu no i z części które jakis czas popracuja pożądne węże dobre turbo itd. odnosnie zapłonu tak się robi przy zwiększaniu mocy w silnikach turnbodoładowanych aby odciązyć układ korbowy podobnie ma się rzecz odnośnie odprężenia silnika zwiekszenie dawki paliwa ma słuzyc wzbogaceniu mieszanki zbyt uboga mieszanka grozi wypaleniem tłoka paliwo jest jakby czynnikiem chłodzacym w komorze spalania. zasady te stosuje sie przy znacznych wzrostach mocy taki tuning moze nie wymaga opóźniania zapłonu ale takie są zasady sztuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szybsza skrzynia nie zdała by egzaminu chyba ze mówisz o 1 przyczepie 4,5t

 

nic nie wybuchło całośc by chodziła nadal gdyby nie zatarta turbina kawałek silikonu w przewodzie ale jeszcze do tego wróce duzo lepiej sie pracowało) dlaczego poóźnić zapłon? mozesz mi to wyjaśnić bo niewidze celu tego działania? co do gratów nie chodziło mi o rozwiazania badziewne a jedynie o dostęp do tanich czesci ja uzyłem naprawde dobrych a wyszło tanio bo po znajomosci za przysługe itp podstawa to wywazenie i osiowanie wału i nie u jakiegos papracza tylko w firmie która obrabia sportowe silniki (robią z ogromną precyzją i starannością) ppo tym zabiegu przestał wpadac w rezonans po przekroczeniu 2000rpm

jak chce sie wam bawic to sie bawcie ale to wygląda tak jakbys do u-914 zał turbo bez wymiany wtrysków i tłoków do turbo i byś gadał że masz 1014 tak samo w twoim 255 trzeba zrobić troszke wiecej niz tylko zamontowac turbine-po prostu ten motor w tej wersji nie jest przystosowany do tego ale to wasza sprawa co ile mtg robic chcesz remont -ja odradzam ------------POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZdrawiam apropo-jak chcesz mocniejszy traktor to zmień na mocniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że kupno mocniejszego traktora jest lepszym rozwiązaniem fabryk ato fabryka za mf 255 w dobrym stanie można dostac cos ponad 20 za około 30 mozna znaleźc mf 670 czy 690 beda z podobnych roczników no i ten 6xx 4 wd różnica w cenach niewielka na zrobienie tej turbiny tez trzeba koło 1000 wydać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, czy ktoś wie od czego dokładnie jest ten rozdzielacz pod maską nad silnikiem? Czym on steruje i za jakie podzespoły odpowiada? Na pewno ma coś wspólnego z wspomaganiem, ale nie tylko! MF seria 30xx 31xx i chyba w 36xx też jest.

 

pozdr.

 

U mnie w 3645 olej z tego rozdzielacza idzie na sprzęgło, hamulce i chyba na smarowanie skrzyni. A i jeszcze jeden przewód wychodzi do chłodnicy oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc, wymieniał ktoś siłowniczki od drzwi w MF 30xx, mam zamiar wymienic nie orientujecie sie czy pasowały by od czegoś innego po ciezko je dokupić... pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafalw i tu cie zaskocze silnik był do remontu i przy tej okazji został odpowiednio przygotowany (zakuty i odprężony) żywotność napewno nie spadnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników forum MF

Posiadam mf 2685 elektronik i w czasie rocznej ekspluatacji pojawiło się parę problemów, początki to elektronika raz działało raz nie działało, ale czyszczenie styków pomogło,podnoszenie, w jakim czasie powinien podnieś od dołu do max wysokości u mnie jest to ok 10s w tym czasie pali się zielona dioda od podnoszenia, opuszczanie zajmuje mu już dłużej ok 12s pali się dioda czerwona ciągle a przy końcu miga i tak zostaje chocią ramina są na samym dole, jak przekręce potencjometrem z pozycji 9 do poz. 7 to zgaśnie a ramiona się nie ruszą, do czego jest potencjometr oznaczony jako "sensitivity" z tłumaczenia to czułość ale ja nie widze jego działania jak sprawdzić jego działanie, ostatnio problem z silnikiem, przypracy z agregatem jak miał trochę pod górkę nagle straci moc i gaśnie, nie można go zapalić, nic nie kopci z rury, za n razem zapali i jest dobrze i tak może być parę dni i nagle to samo. Proszę o jakieś podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam użytkowników forum MF

Posiadam mf 2685 elektronik i w czasie rocznej ekspluatacji pojawiło się parę problemów, początki to elektronika raz działało raz nie działało, ale czyszczenie styków pomogło,podnoszenie, w jakim czasie powinien podnieś od dołu do max wysokości u mnie jest to ok 10s w tym czasie pali się zielona dioda od podnoszenia, opuszczanie zajmuje mu już dłużej ok 12s pali się dioda czerwona ciągle a przy końcu miga i tak zostaje chocia ramiona są na samym dole, jak przekręce potencjometrem z pozycji 9 do poz. 7 to zgaśnie a ramiona się nie ruszą, do czego jest potencjometr oznaczony jako "sensitivity" z tłumaczenia to czułość ale ja nie widze jego działania jak sprawdzić jego działanie, ostatnio problem z silnikiem, przy pracy z agregatem jak miał trochę pod górkę nagle straci moc i gaśnie, nie można go zapalić, nic nie kopci z rury jak kręće na rozruszniku, za n razem zapali i jest dobrze i tak może być parę dni i nagle to samo. Proszę o jakieś podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do RAFALW. Jeżeli w tym MF jest autotronic to ma rzeczywiście czujniki dwuprzewodowe, trzy szt (prędkość jazdy,WOM,i silnik) ale nie kontraktonowe jeśli są metalowe mają masę przez obudowę lub są to czujniki pojemnościowe ale nigdy kontraktony.Wiem o czym piszę.Opryskiwacz i rozsiewacz z takimi czujnikami używam 8 lat ale tam nie było potrzeby zaglądania.Co do kombinacji z turbiną w 2006 roku był fajny artykuł w TopAgrar.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do RAFALW. Jeżeli w tym MF jest autotronic to ma rzeczywiście czujniki dwuprzewodowe, trzy szt (prędkość jazdy,WOM,i silnik) ale nie kontraktonowe jeśli są metalowe mają masę przez obudowę lub są to czujniki pojemnościowe ale nigdy kontraktony.Wiem o czym piszę.Opryskiwacz i rozsiewacz z takimi czujnikami używam 8 lat ale tam nie było potrzeby zaglądania.Co do kombinacji z turbiną w 2006 roku był fajny artykuł w TopAgrar.Pozdrawiam.

Witam, te czujniki u mnie sa w plastikowej obudowie i maja dwa przewody, dzis sprawdzalem i sie okazalo ze ten od predkosci jazdy jest rozlonczony na przewodzie, polonczylem i jutro sprawdze czy wsystko chodzi jak powinło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc mam problemMr 3070- wyciekała mi ciecz chłodnicza z nagrzewnicy a konkretnie z tego rozdzielacza do którego idzie linka od "ciepło/zimno" narzazie ominąłem to,ale bede musiał kupić tą czesc czy ktos moze wymieniał to i wie jak to sie fachowo nazywa i ile moze kosztować. pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam użytkowników forum MF

Posiadam mf 2685 elektronik i w czasie rocznej ekspluatacji pojawiło się parę problemów, początki to elektronika raz działało raz nie działało, ale czyszczenie styków pomogło,podnoszenie, w jakim czasie powinien podnieś od dołu do max wysokości u mnie jest to ok 10s w tym czasie pali się zielona dioda od podnoszenia, opuszczanie zajmuje mu już dłużej ok 12s pali się dioda czerwona ciągle a przy końcu miga i tak zostaje chocią ramina są na samym dole, jak przekręce potencjometrem z pozycji 9 do poz. 7 to zgaśnie a ramiona się nie ruszą, do czego jest potencjometr oznaczony jako "sensitivity" z tłumaczenia to czułość ale ja nie widze jego działania jak sprawdzić jego działanie, ostatnio problem z silnikiem, przypracy z agregatem jak miał trochę pod górkę nagle straci moc i gaśnie, nie można go zapalić, nic nie kopci z rury, za n razem zapali i jest dobrze i tak może być parę dni i nagle to samo. Proszę o jakieś podpowiedzi

może masz pokrętło od szybkości podnoszeni ustawione na żółwia i dlatego tak wolno podnosi umnie jak jest ustawione na zająca to trwa to może dwie sekundy w agregacie na brzegu wogule sie niezatrzymuje opada równie szybko i koniecznie wymień filtry paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam ciągnik MF 3060 B70/2 mam pytanie ile spala paliwa na godzine pracy, czy posiada sprężarkę powietrza i gdzie się załancza? Gdzie można kupić filtr oleju do skrzyni biegów???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Posiadam ciągnik MF 3060 B70/2 mam pytanie ile spala paliwa na godzine pracy, czy posiada sprężarkę powietrza i gdzie się załancza? Gdzie można kupić filtr oleju do skrzyni biegów???

http://www.allegro.pl/item338618990_filtr_hydrauliki_do_masseya_fergusona_okazja_.html

te modele nie posiadają sprężarek a ile spala to zależy co robisz średnio 10 litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...