Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

i tak pewno będzie,u mnie jest renolinvG100 zalałem go do tego kubka pompy od dojarki konwiowej żeby smarowało bo niby rzadki i lipa dziś patrzę a on jak kubek si podniesie nie leci tylko wypadają co chwila takie klocki oleju jak grubość otworu tej śruby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustlik ja nie mówię ci że ma się obracać lekko jak ciepły, są pewne opory toczenia, ale teraz przełączna 500 obr. i spróbuj ukręcić, ja kupiłem olej dynatrans MPV i on ma temperaturę płynięcia -29 stopni , a jak mają sprzęgła mokre to tym bardziej nie można uruchomić silnika pomimo wciśnięcia sprzęgła bo to sprzęgło zalane jest tym samym olejem co w skrzyni,także nie wystarczy kupić olej o specyfikacji mf-a ale trzeba zwracać właśnie na temperaturę płynięcia bo właśnie przy takich mrozach są problemy z uruchomieniem silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gustlik ja nie mówię ci że ma się obracać lekko jak ciepły, są pewne opory toczenia, ale teraz przełączna 500 obr. i spróbuj ukręcić, ja kupiłem olej dynatrans MPV i on ma temperaturę płynięcia -29 stopni , a jak mają sprzęgła mokre to tym bardziej nie można uruchomić silnika pomimo wciśnięcia sprzęgła bo to sprzęgło zalane jest tym samym olejem co w skrzyni,także nie wystarczy kupić olej o specyfikacji mf-a ale trzeba zwracać właśnie na temperaturę płynięcia bo właśnie przy takich mrozach są problemy z uruchomieniem silnika.
poprawka dynatrans mpv ma -39*c temp. płynięcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj już zapalił;) Nagrzałem filtr halogenem i cieplej jest:) Przynajmniej zrobiłem przegląd instalacji elektrycznej i wyremontowałem rozrusznik - zawsze jakieś plusy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,

 

marek mf o jakiej tu cenie mówimy?

niewiadomo jak w lato się sprawuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej,

 

marek mf o jakiej tu cenie mówimy?

niewiadomo jak w lato się sprawuje?

ale o co ci chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupowałem u korbanków 02.02.2012 do swojego MF i płaciłem 12,30 zł. za 1 litr oczywiście luzem t.j. z beczki bo jest taniej niż w pojemnikach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi grzałkami do serii 61XX? Można gdzieś kupić i założyć czy ta seria nie jest przystosowana bo nigdzie nie mogłem znaleźć. U mnie na 2 nowych aku po 88Ah i 800A nie odpala tak jakby paliwo w ogóle nie dochodziło chociaż jak odkręciłem filtr to płynne było. U mnie przy -10 już nie chce odpalać a jak jest u was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój 3060 nie pali przy +3 Po zagrzaniu dobrze grzałką chodź uważam że jest za słaba (840W - zmierzone) Pali o ile nie ma kisielu w skrzyni (muszę nagrzewać filtr oleju i zawór 3 dzielny bo nie kręci jak więcej niż -18) Grzałkę na pewno założysz. Ja grzeje od 6 do gdzieś 11 i pali na 1 obrót. Wcześniej dawałem troszkę samostartu w filtr i też palił.

 

Grzałkę kup tanią byle by w jakąś dziurę wlazła i potem dotocz przejściówkę. do 4MF polskiego kosztowała mnie niecałe 100zł razem z dotoczeniem przejściówki bo w końcu ją w inną dziurę zakładałem niż miała być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie mrozy swoje robią może olej za gęsty też ma wpływ z czym jest wymieszany tak że nie wymuszajcie na siłę ociepli się i wszystko wróci do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może i od oleji zależy,ale ja już 3zime go mam palił beż zażutu ,a ta trzecia kaput.ćhoć umnie paliwo było do bani. W czoraj wykręciłem ten czujnik z pompy no i tam paliwo leje się,a gdy kręce rozrusznikiem no to on nie puszcza dymu(więc albo jeszcze gdzieś zamarznięte,wadliwy czujnik w pompie)może kto rozkręcał ten czujnik i powiedział by mi czy on po wyjęcju rozkłada się na dwa częśći bo umnie tak jest,i czy przy włączeniu zapłonu powinien on tam PSTRYKNAĆ.

 

dodam że mam rozrusznik też nowy MAGNETON,180-1100akumulator i ledwie kręci !na drudą zime wstawiam grzałe,bo to szkoda nerwów i sprzętu. grzała chiba 450zł kosztuje do nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie coś chyba nie tak jest bo mi rozrusznik kręci 10 sek. i przestaję takie jakieś zgrzyty jakby były. To wina rozrusznika będzie czy może kabli? Jak jest ciepło to od razu zapala. Na tym filmie długo kręci i jak by u mnie tyle się dało to bym go pewnie odpalił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Możliwe że problem masz z prądem.Proponuję sprawdzić napięcie podczas rozruchu do ilu spada(nie powinno spaść poniżej 10V).

Odnośnie tego filmu

Zimny start o 0C stopniu, znów żaden grzejnik bloku, wtyczki ognia, eter, nic. Perkin AT6.354.4 silnika, 5900 mechanicznego (@ 2300rpm) godziny, prawdopodobnie przez 10000 godzin zegara odkąd jego były na użycie światła ( programie ładującym leśnictwa) całe jego życie.
z automatycznego tłumaczenia.W sumie to jeżeli faktycznie tem. była 0 to ciężko pali,ale za to kręci bez zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój kręci do tych -18 potem olej w skrzyni się kisieluje (robi coś podobnego co paliwo w zimie) jak nagrzeje filtr to zapale, a silnik mi nie pali nawet jak +3 stopnie są wiec się przyzwyczaiłem;) Po nagrzaniu grzałką pali;) A ten od 450 za grzałkę kup do polskiego dotocz przejściówkę będzie taniej;)

 

A i nie wybijaj broka tam gdzie są popychacze ciężko wyjąc go potem;) Bo ja na chybił trafił akurat w tego trafiłem za 1 razem;)

 

Odpalać muszę bo nie mam czym krów karmić;) Coś musi ładować kiszonki itd;)

 

To na pompie to nie czujnik tylko elektrozawór odcinania paliwa bodajże. A po instalacji elektrycznej pokręć chwile i potem szukaj co się nagrzało gdzie się dymi;) Najłatwiejszy sposób szukania miejsca które nie kontaktuje;) Jeszcze możesz dać aku do ciepłego na noc też pomoże bo przy mrozach prąd rozruchowy może nawet o 60% spaść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze panowie polecam do grzania coś w tym rodzaju -> http://allegro.pl/grzejnik-promiennik-sloneczko-2-stopnie-mocy-qh805-i2060441761.html

 

Czasem da się spotkać w sklepach typu biedronka za grosze a sprawdza się dobrze w grzaniu np miski, jeszcze czasem się może przydać Halogen jakiś około 500W też da się coś podgrzać;) Np paliwo w rurkach, filtrach albo pompie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to olej kisieleje?? To nie lejecie do skrzyni uniwersalnego 10w30 albo 80w90 przekładniówki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...