Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

We włodku raczej nie ma znaczenia jak założysz tarcze ale uczyli mnie ze przynitowany odlew nalezy dawac w strone wału chyba ze będzie obcierał o koło zamachowe a najlepszym wyjsciem jest poprostu założenie tak samo jak była stara A łożysko mogło sie rozbic przy zkładaniy ja tak miałem i musiałem rozbierac drugi raz:cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie dziś rozpołowiłem drugi raz i mam dokładnie to samo poszło łożysko przy zakładaniu... rozpołowiłem a tu kuleczki sie posypały! musiało zacisnąć wałek i był cały czas napędzany bezpośrednio z silnika ... jak go teraz wyciągnąć? wystarczy odkręcić tylko koło zamachowe???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czym moze bys spowodowane ze mój władek nie chce zapalic z kluczyka tylko tzreba go rozpalac dzieki 2 srubkom na rozruszniku prosze o szybka pomoc to pilne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ci padła stacyjka? też to przerabiałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może ci padła stacyjka? też to przerabiałem...
Nie moze a raczej napewno padła stacyjka .......... przerabiałem to 2 - krotnie .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ostatnio montowalem nowe wykladziny od hamulcow.No i teraz niemoge ich zaregulowac probowalem roznych rozwiazan wkreclem, wykrecalem sruby regulacyjne a hamulce sa bardzo slabe. z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie masz juz zjeżdzone bębny (koła hamulcowe) w moim tak było i wtedy wymiana okładzin nic nie dała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widocznie masz juz zjeżdzone bębny (koła hamulcowe) w moim tak było i wtedy wymiana okładzin nic nie dała
I ty masz rację ale do niektórych to nie dociera ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
małorolny nie wpierd..aj się między wódkę a zakąskę
Tylko na tak prymitywną odpowiedź Cię stać ? wczoraj z drzewa zszedłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po złożeniu sprzęgła i skręceniu ciągnika coś mi wyje w skrzyni....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj moze wyją koła stozkowe na wałku pośrednim bo do niego dochodzi wałek sprzegłowy i sie przesuneła zębatka... zobacz czy wyje na wstecznym i do przodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj moze wyją koła stozkowe na wałku pośrednim bo do niego dochodzi wałek sprzegłowy i sie przesuneła zębatka... zobacz czy wyje na wstecznym i do przodu...

 

a czemu na wstecznym i do przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Jednocześnie nawaliły mi kierunkowskazy i wskaźnik temp. oleju. Wie ktoś co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz bezpieczniki czy nie popalone pod maską na przegrodzie czołowej

A co do tego odpalania na rozruszniku to mógł padnąć jeszcze przekaźnik władimirce mają takie coś pod deską rozdzielczą taka mała metalowa puszka można rozebrać poczyścić styki jak się zewrze styki ręcznie(naciśnie) to powinien rozrusznikiem kręcić. jak nie pali z kluczyka to prąd nie dochodzi do zwarcia zacisków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 100% bezpiecznik. Albo jest przepalony, albo zaśniedziały styki. Dodam, że kierunkowskazy i czujnik temperatury oleju jest podłączony do jeden bezpiecznik, dla ułatwienia jest to ten, z którego odchodzi fioletowy przewód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj znajomy poprosił mnie żebym zajrzał do jego instalacji w T25. Brak świateł stopu i sygnału. Sprawdziłem włącznik świateł stopu- sprawny. w sygnale oczyściłem przewody bo były mocno zaśniedziałe ale to nic nie pomogło. Nie działa jedno ani drugie. W C360, C330 do tych odbiorników jest oddzielny bezpiecznik ale w T25 nie mogłem takowego znaleźć. Są tylko 3 bezpieczniki pod maską jak jest przegroda silnika i były one sprawne. Pytanie jest takie czy znajdują się jeszcze jakieś bezpieczniki schowane "pod zegarami" bo wg mnie 3 bezpieczniki na całą instalacje to trochę mało. Jeszcze jedno mam pytanie: czy cały rozdział instalacji znajduje się pod zegarami i żeby się tam dostać to muszę odkręcić zegary, rurkę od zegaru ciśnienia oleju i linkę prędkościomierza tak.

Najlepiej jak mógłby mi ktoś wysłać schemat instalacji to by się wyszstko wyjaśniło samo: diora6@o2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź choinkę pod zegarami, tam też są podłączone przewody od sygnału i świateł stopu (mogą być skorodowane, albo zaśniedziałe, zależy kto kiedy tam zaglądał) , co do sygnału to sprawdź włącznik na kolumnie kierownicy, on też często niedomaga. Żeby się dostać do tej choinki trzeba odkręć tablicę z zagarami, najlepiej bybyło, gdybyś odłączył przewód olejowy i linkę od obrotomierza, jeszcze uważaj na końcówkę od kontrolki ładowania (zaciski na wierzchu i gdy będziesz chciał włączyc mase, żeby coś sprawdzić na próbe może być zwarcie, a w ostateczności możesz zfajczyć regulator napięcia, ja już tak przez nieuwagę zrobiłem). Bezpieczniki są tylko 3 te pod maską. A z resztą jak znajdę schemat to ci wyśle.

 

Będzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki urbens

Co do tego czy ktoś tam zaglądał to na 99% jestem pewny że nikt nigdy

Niektóre przewody były obluzowane to dokręciłem te co mogłem. Kto to wymyślił żeby przewody łączyć w tak trudno dostępnym miejscu, niby taka duża kabina a wszystko bez pojęcia

Sprawdzę połączenia i ten przycisk od sygnału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Wczoraj znajomy poprosił mnie żebym zajrzał do jego instalacji w T25. Brak świateł stopu i sygnału. Sprawdziłem włącznik świateł stopu- sprawny. w sygnale oczyściłem przewody bo były mocno zaśniedziałe ale to nic nie pomogło. Nie działa jedno ani drugie. W C360, C330 do tych odbiorników jest oddzielny bezpiecznik ale w T25 nie mogłem takowego znaleźć. Są tylko 3 bezpieczniki pod maską jak jest przegroda silnika i były one sprawne. Pytanie jest takie czy znajdują się jeszcze jakieś bezpieczniki schowane "pod zegarami" bo wg mnie 3 bezpieczniki na całą instalacje to trochę mało. Jeszcze jedno mam pytanie: czy cały rozdział instalacji znajduje się pod zegarami i żeby się tam dostać to muszę odkręcić zegary, rurkę od zegaru ciśnienia oleju i linkę prędkościomierza tak.

Najlepiej jak mógłby mi ktoś wysłać schemat instalacji to by się wyszstko wyjaśniło samo: diora6@o2.pl

 

swiatła ''STOP'' i sygnał działają tylko wtedy gdy jest włożony kluczyk w stacyjce, niekiedy stacyjka niełączy wtedy też niedziałają - sprawdzić stacyjke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może jak się dokładnie "regeneruje" akumulatory

i dlaczego może się palić kontrolka w T-25 od ładowanie przy pracującym silniku i nowym alternatorze dodam że od wiosny nie musiałem doładowywac akumulatorów więc jest dobre ładowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...