andrev14 0 Napisano 6 Listopada 2008 Witajcie mam problem z mocą w mojej maszynie tak normalnie chodzi a jak zapne pług to nie ma czym go pociągnąć moze to być za mała dawka paliwa bo jak sprawdzałem to pali bardzo mało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukon 0 Napisano 7 Listopada 2008 Ale powiedz kolego czy to się stało tak nagle czy może stopniowo mu zaczynało brakować pary bo jeżeli stopniowo to ja bym stawiał na nie drożny układ zasilania olejem napędowym lub zatkany filtr powietrza ale jeżeli nagle to też w pierwszej kolejności układ zasilania paliwem a później pompa jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to pisać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOOBU 0 Napisano 7 Listopada 2008 Witajcie mam problem z mocą w mojej maszynie tak normalnie chodzi a jak zapne pług to nie ma czym go pociągnąć moze to być za mała dawka paliwa bo jak sprawdzałem to pali bardzo mało Najpierw filtry paliwowe wymień jeżeli nie pomoże to należy wyczyścić odstojnik i sprawdzić wężyki na rurkach paliwowych i rurki od baku do pompki zasilającej (mogą być zabrudzone) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 8 Listopada 2008 Stało sie tak po regeneracji pompy tylko ze na początku było lepiej a teraz jest coraz gorzej wymienie filtry i sprawdze wszystko i zobaczę Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 8 Listopada 2008 może to być regulator pompy wtryskowej, który przy obciążeniu nie zwiększa dawki paliwa, sprawdź sprężynę regulatora (która może być za "mocna") i ciężarki regulatora nie mogą pokonać jej siły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 9 Listopada 2008 A w ktorym miejscu ona jest??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 9 Listopada 2008 Trzeba odkręcić takie okienko na 4 śrubki i wtedy ją zobaczysz.Ale ja bym sprawdził sprężynki i zaworki w pompce zasilającej.Trzeba odkręcić śruby z dołu pompki, gdyż miałem kiedyś podobny problem (brak mocy) a po wymianie sprężynki pod zaworkiem było znacznie lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 11 Listopada 2008 Nie wiem, czy u was też tak było, ale gdy odkręciłem te 4 śrubki to na ręce lunął mi strumień ropy. Zaworki w pompie też mogą być do kitu, ale jak u mnie Władek nie miał kopyta (gaz do oporu i brak przyśpieszania), to też nie mogłem dojść co jest nie tak, w końcu okazało się, że układ był cały czas zapowietrzany przez nieszczelność w tej pompce do pompowania ręcznego, miałem złamany gwint przy rączce i tamtędy ciągnął powietrze, czasami przy jeździe po dołach może się odkręcać i zapowietrzać. Sprawdź jeszcze tą ręczną pompkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 12 Listopada 2008 Znajomy ma t 25 i chce wymienić w nim rozrusznik bo słabo kręci. Rozglądałem się na allegro za szybko obrotowymi i są czeski i litewskie. Które polecicie. Natet te litewskie są z tej samej firmy ale mają inne kolory obudów. Ciekawe króre są robione w chinach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 12 Listopada 2008 Znajomy ma t 25 i chce wymienić w nim rozrusznik bo słabo kręci. Rozglądałem się na allegro za szybko obrotowymi i są czeski i litewskie. Które polecicie. Natet te litewskie są z tej samej firmy ale mają inne kolory obudów. Ciekawe króre są robione w chinach?Polecał bym założyć rozrusznik od c330 tylko do tego trzeba dokupić taką specjalną przystwke i jest super Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 12 Listopada 2008 Ja kupiłem na allegro ten Litewski jakiejś firmy JUBANA czy jakoś tak i działa dobrze (prawie rok), w zetorze mam ten czeski i kręci wolniej, a akumulatorm jest tam lepszy. Także chyba lepiej kupić ten Litewski niż bawić się z przejściówką i rozrusznikiem od C 330. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczur 0 Napisano 13 Listopada 2008 witam, a wiecie moze co to za wynalazek? strasznie podobny do t25 ale i bardzo sie od niego rozni, to jakas inna wersja czy cos?http://optoelektronika.ovh.org/wladyslaw/index.php?p=blue&g=wladek&action=gal&gno=02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 13 Listopada 2008 Pomocy! Wymieniłem ostatnio filtry paliwa i można zapomnieć o zapaleniu. Co zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 13 Listopada 2008 Pomocy! Wymieniłem ostatnio filtry paliwa i można zapomnieć o zapaleniu. Co zrobić?Musisz odpowietrzyć układ paliwowy odkręć śrubę tą z góry przy filtrach i pompować ręczna pompką i będzie ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carmal 0 Napisano 13 Listopada 2008 Znajomy ma t 25 i chce wymienić w nim rozrusznik bo słabo kręci. Rozglądałem się na allegro za szybko obrotowymi i są czeski i litewskie. Które polecicie. Natet te litewskie są z tej samej firmy ale mają inne kolory obudów. Ciekawe króre są robione w chinach? Podobno te czeskie są najlepsze. Znajomy wymienił i bardzo to sobie chwali... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 15 Listopada 2008 witam mam pytanie chce założyć rewers co trzeba przerabiać w skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 16 Listopada 2008 witam mam pytanie chce założyć rewers co trzeba przerabiać w skrzyniA do jakiego ciągnika chcesz założyć rewers ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 16 Listopada 2008 no chyba do t 25 w skrzyni nic nie trzeba przerabiać tylko zmienić wierzyczkę tą co jest w niej wajcha teraz można dokupić gotowe odrazu z dwiema wajchami tylko przykręcić. nie opłaca się samemu kombinować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leser 0 Napisano 17 Listopada 2008 A gdzie można takie coś kupić, i ile to kosztuje??? Proszę o jakieś linki. Bo ta jedna dźwignia to mnie denerwuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 17 Listopada 2008 W sklepie z częściami do ciągników. A ile kosztuje to nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 18 Listopada 2008 WIe KToss MOze Co Siee MOgłoo StaĆ ZE T25 niee KreCii Z KLuczykaa TLyko PYka Jak SIe PrzekReci Kluczyk???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 18 Listopada 2008 WIe KToss MOze Co Siee MOgłoo StaĆ ZE T25 niee KreCii Z KLuczykaa TLyko PYka Jak SIe PrzekReci Kluczyk???? To może być wina tak zwanego automatu który jest trzy rozruszniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOOBU 0 Napisano 18 Listopada 2008 WIe KToss MOze Co Siee MOgłoo StaĆ ZE T25 niee KreCii Z KLuczykaa TLyko PYka Jak SIe PrzekReci Kluczyk???? To może być wina tak zwanego automatu który jest trzy rozrusznikujest jeszcze przekaźnik pod tablicą i on może nie łączyć . Można go ominąć tylko stacyjka może długo nie podziałać albo założyć przycisk do zapalania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 19 Listopada 2008 Jeśli ci pyka pod tablicą wskaźników to jest to przekaźnik, a jak przy rozruszniku to jest to automat, jeśli to pyka automat to nie musi być to jego wina, mógł paść rozrusznik. Sprawdź próbówką, podłącz ją jednym kabelkiem do zacisku, przez który prąd wychodzi z automatu do rozrusznika (taka metalowa zagięta blaszka), a drugi kabelek wiadomo do masy. Jeśli będzie napięcie na zacisku to znaczy, że automat przepuszcza prąd do rozrusznika i to on jest winny temu. Jeśli nie będzie napięcia to padł automat. Jak okaże się że jest to automat to go wykręć z rozrusznika (tylko pamiętaj aby masa była wyłączona bo może się posypać ogniem). Odkręć trzy śrubki mocujące plastikową zakrywkę, potem odkręć te miedziane styki i ten miedziany krążek co jest przy elektromagnesie. Jak są już mocno wypalone to najlepiej zmień na nowe. Gdy już będziesz wszystko już składal do kupy to dodaj przy zaciskach po podkładce (z tej strony od wnętrza plastikowej zakrywki, ten metalowy krążek będzie miał bliżej do styków a co zatym idzie bedzie pewniejszy rozruch i nie bedzie tak iskrzyć przy włączaniu rozrusznika, potem przed przykręceniem podłącz na próbę kabelkami do akumulatorów i próbówką. Ja w ten sposób uratowałem już chyba z 10 automatów i oszczędziłem niepotrzebnych kosztów użytkownikom. Życzę powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 19 Listopada 2008 Alee jak palee go na krótko znaczyy przez rozrusznik to krecii tlyko przez stacyjkee nie chcee a dokłądniej to gdziee ten przekaznik sie znajduujee?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach