wwacholski 0 Napisano 19 Października 2009 witam pomysł dobry od poprzedniego kolegi może przy okazji zrewidować stan zaworu regulującego ciśnienie pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 19 Października 2009 Witam, czy ktos zna dobry sposób na uszczelnienie układu paliwowego na odcinku rurka w zbiorniku - odstojnik, zapowietrza się, wszystkie uszczelki miedziane były wymieniane z 5 razy i nic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Października 2009 Spróbuj silikonem,tylko delikatnie aby nie zatkać przewodów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 20 Października 2009 kilka lat temu trafił mi się wyjątkowo uparty "władek"(chodziło o zapowietrzanie się tej nieszczęsnej rurki paliwowej)..zauważyłem jedną rzecz, a mianowicie .jeśli wkładałem tą rurkę do zwykłej bańki z ropą, to wszystko było ok..więc postanowiłem przerobić ssanie paliwa ze zbiornika..rurkę ssącą zamontowałem około 10cm. nad dnem zbiornika.pomogło od razu..od tamtej pory przerobiłem w ten sposób 6 władków mających ten sam problem.we wszystkich się sprawdza... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 21 Października 2009 kilka lat temu trafił mi się wyjątkowo uparty "władek"(chodziło o zapowietrzanie się tej nieszczęsnej rurki paliwowej)..zauważyłem jedną rzecz, a mianowicie .jeśli wkładałem tą rurkę do zwykłej bańki z ropą, to wszystko było ok..więc postanowiłem przerobić ssanie paliwa ze zbiornika..rurkę ssącą zamontowałem około 10cm. nad dnem zbiornika.pomogło od razu..od tamtej pory przerobiłem w ten sposób 6 władków mających ten sam problem.we wszystkich się sprawdza... to chyba trzeba ja obciąć o ok. 8cm, te 2 to pewnie po pewnie, żeby syfu nie ciągneło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Października 2009 Obciąć rurkę to tak jakby zmniejszyć objętość zbiornika.Paliwo w zbiorniku się buja.Gdy będzie się zbliżać do poziomu rurki czy nie będzie łapać powietrza?Proponuję przetestować jakąś prowizorką. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 22 Października 2009 nie chodziło mi o to ,żeby obciąć tą rurkę 10cm, tylko o to,że wprowadziłem ja z boku około 10cm od dna..jest ona zagieta ku dołowi..zaś od dna jest około 3 cm.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 22 Października 2009 ja proponuje nic nie kombinowac z obcinaniem ja mam orginarnie od gory zbiornika i nie ma zadnych klopotow przynajmniej nie lapie zadnych sufow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 22 Października 2009 drodzy koledzy,mam wladka z 78r.trzy lata temu zrobilem kapitalke,nowe cylindry,tloki,pierscienie,zawory,wtryski,regeneracja pompy,od miesiaca zauwazylem stuki zaworow,na drugim cylindrze mam mocno zuzyty konik,ma spore luzy na wydechowym i nie daje sie wyregulowac,problem polega na tym ze slysze dziwny glos takie puch puch jakby zaciaganego przez filtr powietrza ale caly dolot sprawdzilem i wszystko jest szczelne mial ktos z kolegow podobne objawy?silnik jest mocny,ladnie odpala i rowno pracuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Października 2009 Jeżeli jest za duży luz na zaworach wydechowy to spaliny mają utrudniony wylot.Może to powodować podobne efekty głosowe.Proponuję to naprawić bo to nie wpływa dobrze na trwałość silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1994 0 Napisano 23 Października 2009 jak sie nazywa to urzadzenie ktorym mierzy sie gestosc elektrolitu w akumulatorach ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwacholski 0 Napisano 23 Października 2009 witam to jest areometr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 23 Października 2009 Witam wszystkich forumowiczów!Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość.Jestem posiadaczem władka od 21 lat.Ma teraz ok.6.700 mtg i oryginalną jeszcze pompe wtryskową.Zastanawiam sie nad kupnem nowej.Widziałem pompe polskiej produkcji podobną do tej,jaka jest w c 330.Mam pytanie,czy warto ją kupić?Jak ciągnik na niej chodzi?Czy trzeba coś przerabiać?Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 24 Października 2009 Z tego co sie orientuje to na tej pompie wiecej pali i ciezej jest go odpalic jak przychodza mrozy ale ma tez zalety ciagnik jest mocniejszy troche i mozna go ustawic na nizsze obroty nie szarpie nim tak ja mam orginal pompe i mam problemy w sadzeniu rozsad bo jest za szybki a na niskich obrotach nim szarpie i sadze 60tka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 24 Października 2009 Witam wszystkich forumowiczów!Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość.Jestem posiadaczem władka od 21 lat.Ma teraz ok.6.700 mtg i oryginalną jeszcze pompe wtryskową.Zastanawiam sie nad kupnem nowej.Widziałem pompe polskiej produkcji podobną do tej,jaka jest w c 330.Mam pytanie,czy warto ją kupić?Jak ciągnik na niej chodzi?Czy trzeba coś przerabiać?Pozdrawiam JA UŻYTKUJE WŁADKA OD 22 LAT A POMPĘ O KTÓREJ MÓWISZ JAKIEŚ 15 LAT I POWIEM JEDNO WARTO KUPIĆ ,ALE WTRYSKI USTAWIAJ WEDŁUG RUSKIEJ INSTRUKCJI.CHOĆ NIE WIEM ILE TO TERAZ KOSZTUJE,BO JEŚLI CI PALI JESZCZE NA ORGINALE TO NIC NIE RUSZAJ. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 24 Października 2009 a powiedz mi czy na tej pompie moze byc wolniejszy czy tak samo jak na orginale szarpie go na wolnych obrotach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 24 Października 2009 NA WOLNYCH OBROTACH PRACUJE JAK TRZYDZIESTKA RÓWNO,A CZY JEST WOLNIEJSZY TO RACZEJ NIE KWESTJA POMPY??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 25 Października 2009 a ktos wie co zrobic zeby byl wolniejszy powiem jeszcze ze mam opony od 30stki i nie chce mi sie zmieniac na te oginal bo na nich byl wolniejszy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 25 Października 2009 koledzy ktory cylinder jest pierwszy we wladku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 25 Października 2009 wymieniłem pompę oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 25 Października 2009 koledzy ktory cylinder jest pierwszy we wladku? Ten od strony zbiornika paliwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 25 Października 2009 dzieki urbens,odwrotnie ustawialem zawory Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 25 Października 2009 u mnie strasznie leje ten pierwszy cylinder i nie wiem co zrobic to tak jagby spod glowicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 26 Października 2009 U mnie drugi cylinder jest trochę zarzygany olejem, ale jak na razie ma tak tylko gdy dostanie w tyłek przy oraniu, jeszcze jakiś czas pochodzi i będę musiał zmieniać upg, planować głowicę, docierać zawory i wymienić uszczelniacze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 26 Października 2009 no ja teraz w listopadzie sie biore za remont i tez planowana glowica bedzie kupie cały zestaw cylinder tuleja itp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach