Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Istnieje, trzeba wymienić oringi , ale sam tego nie zrobisz.Ja przerabiałem to w ubiegłym roku. Musisz zawieżć ją do kogoś kto je regeneruje to będzie wiedział jak je wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem kupilem po remoncie wladka i nie moze uciagnac plugu 2 skiby na jedynce na gleboko co moze byc prosze o szybką odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem ze swoim wledkiem strzasznbie leje pierwszy cylinder od strony bloku i laczenie na skrzyni biegoe ktos wie jak temu zaradzic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam nowy wskaźnik temperatury oleju. Nie wiem jak go podłączyć. Są trzy wejścia: B, D, T. Który jest plus, minus i czujnik?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Istnieje, trzeba wymienić oringi , ale sam tego nie zrobisz.Ja przerabiałem to w ubiegłym roku. Musisz zawieżć ją do kogoś kto je regeneruje to będzie wiedział jak je wymienić.
o które oringi chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam regeneracja pompy odbywa się na stnowisku specjalitycznym więc w warunkach domowych tego nie da sie zrobić ale jak usilnie chcesz to zrób to i ciągaj za sobą CPN pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wewnątrz pompy wtryskowej są oringi. Jak są zużyte to z pompy cieknie przez odpowietrznik lub tą ośkę , na której jest dżwignia od gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzięki za pomoc ale wymieniłem cały odpowietrznik ze starej pompy i narazie spokuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzic czy wladimirec ma kompresje>? bo kupilem niedawno go i niby byl po remoncie ale nie ma troche sily . prosze o pomoc z gory dzieki >

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie sprężania T-25A1(silnik typ D21 A1) Wynosi 2,5-2,8MPa(25-28kG/cm*).Mierzymy je w gnieżdzie wtryskiwacza.Ja do C-360 dotoczyłem profil odpowiadający kształtem wtryskiwaczowi.W spodzie osadziłem odpowiednio dopasowany wentyl od dętki,a z drugiej strony manometr o odpowiedniej skali.Brakiem mocy może również objawiać się niewłaściwa regulacja silnika(końcówki wtryskiwaczy,zawory,moment wtrysku,dawka paliwa ale również zanieczyszczony filtr powietrza czy żle wyregulowane hamulce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

t25 potrafi ciągnąć powietrze koło sawki wkręconej do baku, uszelki miedziane uszczelniają na zewnątrz. Wystarczy gwint owinąć teflonem, chyba że rurka jest uszkodzona na spawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam problem, ostatnio orałem swoim Władkiem i mi zgasł, zaglądam do zbiornika a tu jeszcze pół zbiornika ropki, wymieniłem wężyk paliwowy na przezroczysty i zauważyłem, że gdy w zbiorniku jest ok połowy jego to ciągnie powietrze (zobaczyłem przez nowo założony wężyk paliwowy), rurka w zbiorniku jest nowa (tydzień czasu, wiem, bo sprawdzałem pod ciśnieniem), wszystko uszczelnione chyba ze 100 razy, i dalej skubany ciągnie wozducha, przez wężyk paliwo cieknie tylko ciurkiem, a raz idzie bez powietrza, pompuję ręczną popką paliwową i nic, ale silnik jakoś chodzi, gdy dam mu gaz do opory to szarpie. wiem, że to coś z powietrzem jest, ale już nie mam siły do niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem podobny problem w Bizonie.Okazało się że wraz z paliwem dostała się w instalację paliwową plewa owsiana.Osiadła na śrubie mocującej rurkę paliwową do seperatora przed pompką zasilającą.W czasie pracy widocznie częściowo chwilami zatykała otwór w śrubie.Objawiało się to chwilowymi spadkami mocy(obrotów),również było widać pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym między pompką paliwową a filtrem paliwa(był wężyk igielitowy).Może podobne objawy wywołuje słaba pompka zasilająca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj Władek ma takie objawy, że gdy zbiornik paliwa jest pełny po korek to idzie jak rakieta, a w miarę ubywania paliwa tak gdzieś przy połowie zbiornika to ciągnik zaczyna wariować, może byc pompka zasilająca, ok. 1h temu zaglądałem do niego i w wężyku jest powietrze, pewnie pompka nie trzyma, wcześniej miałem gumowy węzyk i nie było widać ci się dzieje, zobaczę co się będzie działo gdy naleję ON na full, teraz będzie widać bo mam przezroczysty wężyk, gdy to zrobię to napiszę, narazie nic nie robię bo zima zaatakowała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem ze swoim t-25 strasznie leje olejem pierwszy cylinder i nie wiem czy spod głowicy i na laczeniu szkrzyni biegow pod siedzeniem tez leje ktos wie jak temu zaradzic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ile ma ten władek mtg, rok prod, co było robione w motorze ? bez rozebrania silnika się chyba nie obejdzie sprwadź jaka jest kompresja ? u taty bylo coś takiego lało po cylindrach to wymieniali pierścienie - więcej nie wiem. Myślę że są przedmuchy do skrzyni korbowej ( wyjmij korek wlewu oleju) i do skrzyni biegów. po naprawie proszę o odpowiedź. Pozdrwiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma niezale 2 tys mtg zrobione kupilem go w tamtym roku na wiosne mial cos kolo 1700 mtg no i ja mu zrobilem 300 mtg jest 1990 roku jak go kupilismy to juz dmuchal olejem ale teraz to barzdo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam idzie czas zimowy i dobra pora do rozszerzonej naprawy ,warto wymieniać regularnie olej silnikowy - co 60 mtg , potem to w nim jest dużo sadzy. cóż powodzenia w naprawie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam znajomego mechanika i bedziemy cała zime grzebac jest taki plan zeby kupic caly zestaw naprawczy cylinder tlok i pierscieni itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć koledzy mam pytanie mam silnik po remoncie kapitalnym wał po szlifie wszystkie tulejki powymieniane a nie trzyma ciśnienia oleju jak go odpalę ciśnienie jest w normie a gdy dodam gazu to mi wzrasta po za skale a

gdy zagrzeje to spada poniżej 1 jaka może być przyczyna cześć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć koledzy mam pytanie mam silnik po remoncie kapitalnym wał po szlifie wszystkie tulejki powymieniane a nie trzyma ciśnienia oleju jak go odpalę ciśnienie jest w normie a gdy dodam gazu to mi wzrasta po za skale a

gdy zagrzeje to spada poniżej 1 jaka może być przyczyna cześć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...