Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

co do układu kierowniczego to jak by kogoś interesowała kolumna kierownicza z 92 roku po przebiegu 500 mtg to mam na zbycui w stanie bdb bo akurat założyłem wspomaganie (trzeba szanować ręce żeby na starość sie trawy nie trzymać przy ... ) tagże mi nie potrzebna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

250 zł przekładnia, bez tej rury wyżej i pręta w środku co idzie w niej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha ok Ja może swoją zrobię, albo skrócę ramię,
Co Ci da że skrócisz ramię jak masz rozwaloną przekładnie . Najpierw zrób porządek z przekładnią a dopiero później bierz się za skrócenie ramienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przekładnia jest dobra, ale mało oleju jest, czy to może być przyczyną ciężkiego kręcenia ? Mógł bym zrobić tak że ten olej spuścić, nalać ropy przepłukać i wlać świeżego oleju do pełna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xxxskalpel114. Rozbierz tą przekładnie, wymyj dokładnie , obejrzyj wszystkie elementy, wtedy będziesz wiedział co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że przekładnia jest dobra, ale mało oleju jest, czy to może być przyczyną ciężkiego kręcenia ? Mógł bym zrobić tak że ten olej spuścić, nalać ropy przepłukać i wlać świeżego oleju do pełna ?

Przekładnia u t25jest tak tandetnie wykonana że aż dziw bierze że się to kręci.Żeby ją naprawić trzeba naprawdę mieć czym i tak to niewiele da.Męczyłem sie z nią tyle lat aż wreszcie wymieniłem od C360 i mam spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepłukanie nie pomoże! Tylko wymiana części cię ratuje! Zużyte będą to nie masz co się łudzić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale jest niski stan oleju, co mogło się stać ?
Mógł walnąć napinacz przekładni kierowniczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie w tej przekłądni wlewa się olej?jaki się wlew i ile?u mnie pewnie jest w niej sucho;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od spodu przekladni jest otwór zaślepiony jak to się często stosuje wypukłym krążkiem z blachy. Jeżeli jest niedokładnie zaślepiony, to może olej tam wyciekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz czy regulacja luzu w przekładni znajduje się z prawej strony. Regulacji dokonuje się po dokręceniu nakrętki szesciokątnej kluczem 30, po odkręcenu tej nakrętki trzeba zdjąć zębatą podkładkę zabezpieczającą ustabilizowaną małym kołeczkiem. Po zdjęciu podkładki kluczem fajkowym - imbusowym 10 wkręcamy śrubę regulacyjną. Po regulacji zabezpieczamy podkładką zębatą i zakręcamy nakrętkę.W ten sposób dokonujemy regulacji luzu pomiędzy rolką a ślimakiem. Napięcie łożysk ślimaka regulujemy zmieniając ilość podkładek dystansowych pomiędzy obudowa przekładni a kolumna kierownicy.W części modeli dolna strona przekładni kierowniczej jest otwór zaślepiony zaślepką sprężystą, w starych typach ciągników przekładnia była smarowana olejem z napędu pompy podnośnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w starych typach ciągników przekładnia była smarowana olejem z napędu pompy podnośnika.

Pitolisz!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paffa nie pitolę. W obudowie napędu pompy podnośnika na której stoi przekładnia kierownicza był wykonany otwór, a przekładnia kierownicza nie była zamknięta od dołu. Smarowanie było rozbryzgowe od koła zębatego napędu pompy. Dotyczy to przekładni kierowniczych z lat 70, śrubowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Skróciłem po długim namyśle to ramie od układu kierownicy równe 5 cm zrobiłem fazki i pospawałem i co?jest super dużo lżej się kręci jeszcze tylko przesmarować sfożnie kół i będzie OK.Następnie mam zamiar wypiaskować tą moją furę bo trochę wypełzła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...