piotrek1990 0 Napisano 30 Marca 2011 A robiles ostatnio remont ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 30 Marca 2011 Zużyte głowice i pierścienie na tłokach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 30 Marca 2011 Panowie mam problem z ciśnieniem oleju. Gdy odpale traktor to cisnienie jest 4 atm i jest dobrze ale gdy ciągnik ma temperaturę 80 stopni C to ciśnienie jest 2,2 atm na srednich obrotach i czym wyższa temperatura oleju tym cisnienie nizsze . Jak kupilem T25 dwa lata temu to cisnienie na rozgrzanym było 3 atm . A przez te dwa lata zaczelo powoli spadac. Jak kupywalem traktor to koles mowil ze wymienial panewki ale wiecie jak to jest mogl sobie tylko mowić . Co moze byc czy wlanie te panewki czy pompa siada czy moze tulejki na walkach rozrzadu ? Jak wykluczyc te elementy ? Poniewaz ich nie bede wszystkich wymienial bo nie mam na to pieniedzy ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 30 Marca 2011 czemu mi dmucha olejem w wydechPo pierwsze sprawdz czy nie leje Ci wtrysk,dopiero patrz do tłoków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 30 Marca 2011 Panowie mam problem z ciśnieniem oleju. Gdy odpale traktor to cisnienie jest 4 atm i jest dobrze ale gdy ciągnik ma temperaturę 80 stopni C to ciśnienie jest 2,2 atm na srednich obrotach i czym wyższa temperatura oleju tym cisnienie nizsze . Jak kupilem T25 dwa lata temu to cisnienie na rozgrzanym było 3 atm . A przez te dwa lata zaczelo powoli spadac. Jak kupywalem traktor to koles mowil ze wymienial panewki ale wiecie jak to jest mogl sobie tylko mowić . Co moze byc czy wlanie te panewki czy pompa siada czy moze tulejki na walkach rozrzadu ? Jak wykluczyc te elementy ? Poniewaz ich nie bede wszystkich wymienial bo nie mam na to pieniedzy ???Nie przejmuj się tym tak może być, jeszcze trochę pochodzi.Minimalne ciśnienie na wolnych obrotach 0,8atm, 0,08MPa.Normalne od 1,5- 3,5atm. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 31 Marca 2011 Kolego Piotrek a jaki olej zalany w silniku? Jak superol to tak będzie. Zalej mobil delwac i problem zniknie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 31 Marca 2011 Miałem Turdus a teraz mam LOtos Alanda chyba i na obydwu tak samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 2 Kwietnia 2011 Witam, mam pytanie,kupiłem niedawno nowy rozdzielacz i wszystko było ok,działał bez zastrzeżeń. Wczoraj poszły mi kliny na złączce(sprzęgło przyłączeniowe) i odkręciłem pompę. Jak zrobiłem sprzęgło przykręciłem pompę to mi rozdzielacz słabo podnosi i wajhy nie oddają. Jak zapalę z rana to wajhy oddają a póżniej już nie, jak tylko trochę sie olej rozgrzeje i lekki ciężar ma problem podnieść. Jak założyłem pompę i pojechałem obornik brać to pompa była gorąca że nie można było się dotknąć. Rozdzielacz po założeniu pompy był odpowietrzany, wcześniej nawet przy dłuższej pracy działał bez zarzutów, co mogło się stać?, proszę o radę z góry dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 6 Kwietnia 2011 Prawdopodobnie masz śmiecia w zaworze przelewowym rozdzielcza. Druga z możliwych przyczyn to że pompa dostaje powietrza, mogą puszczać uszczelnienia na wlocie oleju do pompy lub uszczelniacze wałka pompy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych-kub61 0 Napisano 6 Kwietnia 2011 panowie w kwestji niedawnego tematu poruszonego przez mnie odnośnie najmniejszego akumulatora na jakim odpale wladzia za pomocą rozrusznika szybkoobrotowego[planetarnego] metodą prób odpalam go na aku 45ah a próbowalem również na 36ah i też odpalał bez problemu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 Kupiłem niedawno nową pompę wtryskową w sklepie.Po założeniu do ciągnika silnik nie chciał zapalić.Odpowietrzałem układ ze 20 min.i tyle samo kręciłem.W garażu było pełno dymu a nie zapalił.Doszedłem do wniosku że pompa ma zły kąt początkowy wtrysku.Poczytałem instrukcję zacząłem regulację i po kilku próbach zapalił.Silnik miał stukotliwy warkot i wolno się wkręcał.Opóźniłem mu zapłon stukot pojawiał się w górnych obrotach ale nadal mało mocy.Opóźniłem jeszcze trochę stukot zniknął,ale nadal wolno wchodzi na obroty i jest słaby.Teraz myślę że pompa podaje zbyt mało paliwa na wtrysk i dlatego jest słaby.Wtryski są wyregulowane filtry nowe.Silnik zapala dobrze a podczas przyspieszania nie "wciska w fotel"tylko się powoli rozkręca.Jak ustawić ten kąt i jaki dźwięk powinien mieć silnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesio127 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 witam panowie która pompa będzie lepsza do włodka tak a jak była orginalna czy lepsza będzie rzędawa taka jak na tej aukcji(http://allegro.pl/rolnex-pompa-wtryskowa-rzedowa-t25-oryginal-i1505802735.html) proszę o pilną odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 8 Kwietnia 2011 Czy ktoś pamięta jaki jest rozmiar króćców przy siłowniku hydrauliki ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 8 Kwietnia 2011 cześć koledzy mam problem z ciśnieniem oleju w silniku jak odpalę to ciśnienie drygnie do1 a jak się rozgrzeje to wchodzi do 4 ale są momenty że jak daje gazu to ciśnienie mi spada ta sytuacja dzieje się wysokich obrotach a jak rozgrzeje się do 80 stopni to ciśnienie spada praktycznie do samego prawie 0 jest jeszcze jeden problem czy to jest prawidłowe że z rurki która jest z przodu silnika z której wylatuje dymek a do tego kapie mi jeszcze olej pomóżcie ten władek ma przepracowane 540 motogodzin po kapitalnym remoncie remont był z prawdziwego zdarzenia było wszystko wymienione co było do wymiany wał po szlifie poratujcie z góry dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 cześć koledzy mam problem z ciśnieniem oleju w silniku jak odpalę to ciśnienie drygnie do1 a jak się rozgrzeje to wchodzi do 4 ale są momenty że jak daje gazu to ciśnienie mi spada ta sytuacja dzieje się wysokich obrotach a jak rozgrzeje się do 80 stopni to ciśnienie spada praktycznie do samego prawie 0 jest jeszcze jeden problem czy to jest prawidłowe że z rurki która jest z przodu silnika z której wylatuje dymek a do tego kapie mi jeszcze olej pomóżcie ten władek ma przepracowane 540 motogodzin po kapitalnym remoncie remont był z prawdziwego zdarzenia było wszystko wymienione co było do wymiany wał po szlifie poratujcie z góry dziękuje Z tym ze z rurki olej i dym to pewnie trzeba wymienic pierscienie a moze i tuleje.A cisnienie to sprawdz najpierw wskaznik . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 cześć koledzy mam problem z ciśnieniem oleju w silniku jak odpalę to ciśnienie drygnie do1 a jak się rozgrzeje to wchodzi do 4 ale są momenty że jak daje gazu to ciśnienie mi spada ta sytuacja dzieje się wysokich obrotach a jak rozgrzeje się do 80 stopni to ciśnienie spada praktycznie do samego prawie 0 jest jeszcze jeden problem czy to jest prawidłowe że z rurki która jest z przodu silnika z której wylatuje dymek a do tego kapie mi jeszcze olej pomóżcie ten władek ma przepracowane 540 motogodzin po kapitalnym remoncie remont był z prawdziwego zdarzenia było wszystko wymienione co było do wymiany wał po szlifie poratujcie z góry dziękuje1.Sprawdż ciśnienie oleju manometrem, ponieważ skoki ciśnienia wskazują na uszkodzenie czujnika lub wskażnika.2.Przyczyną dymienia mogą być zapieczone pierścienie.Najprawdopodobniej z powodu niepilnowania stanu oleju, lub długotrwałej pracy w pochyłym terenie co powoduje niedostateczny dopływ oleju i przegrzanie.Zresztą i tak się wszystko okaże bo musisz robić silnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam mam pytanie ile może kosztować wymiana taśm hamulcowych Z góry diękuje za odpowiedż Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam mam pytanie ile może kosztować wymiana taśm hamulcowych Z góry diękuje za odpowiedżTaśmy są tanie można dostać za 40zł 2sztuki,ale nie sugeruj się ceną lecz jakością wykonania.Kupuj oryginalne z mosiężnymi nitami. Przy zakupie poradz się sprzedawcy -jest w tym zorientowany.Do tego simeringi gdzieś 20zł.Lepiej zapłacić drożej a kupić solidne części żeby nie robić dwa razy Bębny gdy zużyte są też tanie , tak że nie opłaci się przetaczać.Pamiętaj o dopasowaniu taśmy do bębna przed zalożeniem, bo póżniej będziesz miał problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 Dobry,Jak dokręcić tą wajhe od zmieny biegu przód-tył?Pod podłogą jest taka śruba która ją mocuje,i mi się odkręciłą prawie,i wajha jest bardzo luźna:/ A dojścia tam żadnego nie ma za bardzo,bo inne śruby przeszkadzają i przewody jeszcze jakieś.Może kawałek podłogi wyciąć w kabinie i z góry ja dokręcić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam mam pytanie ile może kosztować wymiana taśm hamulcowych Z góry diękuje za odpowiedżTaśmy są tanie można dostać za 40zł 2sztuki,ale nie sugeruj się ceną lecz jakością wykonania.Kupuj oryginalne z mosiężnymi nitami. Przy zakupie poradz się sprzedawcy -jest w tym zorientowany.Do tego simeringi gdzieś 20zł.Lepiej zapłacić drożej a kupić solidne części żeby nie robić dwa razy Bębny gdy zużyte są też tanie , tak że nie opłaci się przetaczać.Pamiętaj o dopasowaniu taśmy do bębna przed zalożeniem, bo póżniej będziesz miał problem. Co mam zrobić zeby je dopasowac i jak to zrobić bo mie mam pojęcia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 andrew 14Po ściągnięciu zwolnic wraz z pochwami wymontujesz półośki na których są bębny.Trzeba zamocować półośkę wraz z bębnem w imadle i wtedy dopasować taśmę do bębna.Po założeniu póżniej łatwiej regulować hamulce.Podczas pracy przy ciągniku najlepiej robić jedną stronę a potem po skończeniu robić drugą stronę.Jest łatwiej i bezpieczniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil__em 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, mój problem polega na:Wskazówka od ładowania akumulatora na wolnych obrotach jest na 0A, na pełnym gazie wychodzi na +30A. Rozumiem, że po zimie może dłużej się ładować i ta wskazówka może przez dłuższy czas tak się utrzymywać ale to już paręnaście godzin. Akumulatory sprawdzałem - poziom wody demineralizowanej był ok, wyglądały ładnie zero siarki na nich. Akumulator nie wydaje się być nienaładowany i nieładowany - traktor pali elegancko i był na wiosnę od czasu pojawienia się problemu odpalany kilkanaście razy - nie widać żeby akumulatory było rozładowane po prostu. Przez zimą było ok. W sumie w niczym to nie przeszkadza ale może się coś niszczy? Co to może być? Może to tylko jakiś kabel się gdzieś odłączył? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, mam problem z pompa, nie może podnieść kultywatora, wyczyściłem filter i odpowietrznik, dolałem oleju i nic, na pusto chodzi, nawet bym powiedział że "świruje" podnosi bardzo szybko, maksymalnie aż mało szybki nie wybije, w położeniu neutralnym można ja ręcznie podnieść do góry bardzo lekko gdzie wczesniej nie było to możliwe, tylko w położeniu wajchy falującej ( na samym dole). co to może być przyczyną? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, mój problem polega na:Wskazówka od ładowania akumulatora na wolnych obrotach jest na 0A, na pełnym gazie wychodzi na +30A. Rozumiem, że po zimie może dłużej się ładować i ta wskazówka może przez dłuższy czas tak się utrzymywać ale to już paręnaście godzin. Akumulatory sprawdzałem - poziom wody demineralizowanej był ok, wyglądały ładnie zero siarki na nich. Akumulator nie wydaje się być nienaładowany i nieładowany - traktor pali elegancko i był na wiosnę od czasu pojawienia się problemu odpalany kilkanaście razy - nie widać żeby akumulatory było rozładowane po prostu. Przez zimą było ok. W sumie w niczym to nie przeszkadza ale może się coś niszczy? Co to może być? Może to tylko jakiś kabel się gdzieś odłączył? Moze regulator napiecia uszkodzony . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach