xxxskalpel114 0 Napisano 1 Marca 2011 aha czyli mówisz że lżej, a dużo trzeba skrócić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Marca 2011 Chodzi mi o to czy dużo trzeba skrócić aby było czuć że różnice, skoro nie ogranicza to skrętu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 2 Marca 2011 Ja skróciłem o 6 cm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 2 Marca 2011 Ok, ale ja najpierw zobaczę do kolumny, bo myślę ze padły łożyska albo ślimak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyk23 0 Napisano 3 Marca 2011 co do układu kierowniczego to jak by kogoś interesowała kolumna kierownicza z 92 roku po przebiegu 500 mtg to mam na zbycui w stanie bdb bo akurat założyłem wspomaganie (trzeba szanować ręce żeby na starość sie trawy nie trzymać przy ... ) tagże mi nie potrzebna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 3 Marca 2011 Ile za nią chcesz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyk23 0 Napisano 3 Marca 2011 250 zł przekładnia, bez tej rury wyżej i pręta w środku co idzie w niej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 6 Marca 2011 aha ok Ja może swoją zrobię, albo skrócę ramię, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 7 Marca 2011 aha ok Ja może swoją zrobię, albo skrócę ramię, Co Ci da że skrócisz ramię jak masz rozwaloną przekładnie . Najpierw zrób porządek z przekładnią a dopiero później bierz się za skrócenie ramienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 7 Marca 2011 Myślę, że przekładnia jest dobra, ale mało oleju jest, czy to może być przyczyną ciężkiego kręcenia ? Mógł bym zrobić tak że ten olej spuścić, nalać ropy przepłukać i wlać świeżego oleju do pełna ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 7 Marca 2011 xxxskalpel114. Rozbierz tą przekładnie, wymyj dokładnie , obejrzyj wszystkie elementy, wtedy będziesz wiedział co dalej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 8 Marca 2011 Myślę, że przekładnia jest dobra, ale mało oleju jest, czy to może być przyczyną ciężkiego kręcenia ? Mógł bym zrobić tak że ten olej spuścić, nalać ropy przepłukać i wlać świeżego oleju do pełna ?Przekładnia u t25jest tak tandetnie wykonana że aż dziw bierze że się to kręci.Żeby ją naprawić trzeba naprawdę mieć czym i tak to niewiele da.Męczyłem sie z nią tyle lat aż wreszcie wymieniłem od C360 i mam spokój. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Marca 2011 Przepłukam ją ropą i zaleje świeżym olejem i zobaczę:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Marca 2011 Przepłukanie nie pomoże! Tylko wymiana części cię ratuje! Zużyte będą to nie masz co się łudzić! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Marca 2011 Ale jest niski stan oleju, co mogło się stać ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 10 Marca 2011 Ale jest niski stan oleju, co mogło się stać ?Mógł walnąć napinacz przekładni kierowniczej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 10 Marca 2011 a gdzie w tej przekłądni wlewa się olej?jaki się wlew i ile?u mnie pewnie jest w niej sucho;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Marca 2011 W której części kolumny jest ten napinacz ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Marca 2011 Wlewa się od góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 11 Marca 2011 Od spodu przekladni jest otwór zaślepiony jak to się często stosuje wypukłym krążkiem z blachy. Jeżeli jest niedokładnie zaślepiony, to może olej tam wyciekać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 11 Marca 2011 Napinacz czy regulacja luzu w przekładni znajduje się z prawej strony. Regulacji dokonuje się po dokręceniu nakrętki szesciokątnej kluczem 30, po odkręcenu tej nakrętki trzeba zdjąć zębatą podkładkę zabezpieczającą ustabilizowaną małym kołeczkiem. Po zdjęciu podkładki kluczem fajkowym - imbusowym 10 wkręcamy śrubę regulacyjną. Po regulacji zabezpieczamy podkładką zębatą i zakręcamy nakrętkę.W ten sposób dokonujemy regulacji luzu pomiędzy rolką a ślimakiem. Napięcie łożysk ślimaka regulujemy zmieniając ilość podkładek dystansowych pomiędzy obudowa przekładni a kolumna kierownicy.W części modeli dolna strona przekładni kierowniczej jest otwór zaślepiony zaślepką sprężystą, w starych typach ciągników przekładnia była smarowana olejem z napędu pompy podnośnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 11 Marca 2011 w starych typach ciągników przekładnia była smarowana olejem z napędu pompy podnośnika.Pitolisz!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 12 Marca 2011 Paffa nie pitolę. W obudowie napędu pompy podnośnika na której stoi przekładnia kierownicza był wykonany otwór, a przekładnia kierownicza nie była zamknięta od dołu. Smarowanie było rozbryzgowe od koła zębatego napędu pompy. Dotyczy to przekładni kierowniczych z lat 70, śrubowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leon76 0 Napisano 12 Marca 2011 Witam. Skróciłem po długim namyśle to ramie od układu kierownicy równe 5 cm zrobiłem fazki i pospawałem i co?jest super dużo lżej się kręci jeszcze tylko przesmarować sfożnie kół i będzie OK.Następnie mam zamiar wypiaskować tą moją furę bo trochę wypełzła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 12 Marca 2011 Ja chyba też tak zrobię:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach