Grześ 0 Napisano 24 Listopada 2006 Jak jest na tego kto ją chce rejestrować to nie będzie problemu. Jak na kogoś innego to pewnie będziesz musiał podpisać jakąś umowę albo darowiznę. Ale powtarzam najpierw popytajcie w wydziale komunikcji tam wszystkiego się dowiecie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepcio11 0 Napisano 26 Listopada 2006 Czy ktos by mi mógł powiedziec czemu mi pompa podnosnikowa w 330 nie trzyma.Kupiłem nowy tłok, cylinder, pierscienie,pompe, i rozdzielacz ma dwa lata.Z początku jak założyłem to wszystko ładnie trzymało ale po pewnym czasie jak podnosiłem rotacyjną i był rozgrzany olej to zaczeła opadac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 26 Listopada 2006 Jak masz stare papiery to idź do wydziału komunikacji i się dowiesz. Z tego co ja wiem to wystarczy załatwić przegląd i ci zarejestrują.Jeśli jest umowa i opłata skarbowa lub faktura to można zarejestrować, kiedy się chceKiedyś kupiłem przyczepę, której właściciel nie rejestrował jej na siebie przez 10 lat dokumenty były na jeszcze na poprzedniego właściciela przedstawiłem obie umowy wraz z opłatami skarbowymi i przeglądem technicznym nie było problemów a u mnie ponad rok stała jeszcze nie rejestrowana.Jeśli chodzi o pojazd, który posiada dowód na osobę, która nie żyje to umowa powinna być sporządzona za życia i powinna być uiszczona opłata skarbowa chyba w ciągu miesiąca ewentualnie sprawa spadkowa w sądzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marko 0 Napisano 26 Listopada 2006 Moze jakis uszczelniacz poszedl a pompa dziala?? Ja mialem tak ze mi zerwalo klina na pompie i wszystko nagle opadlo i juz sie nie podnioslo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepcio11 0 Napisano 27 Listopada 2006 pompa jest lux opdnosze rotacyjną czy orkan do kukurydzy na wolnych obrotach tylko co traktor nie zgasnie ale jak olej jet goracy to opada.Znajomy powiedział mi że może ona być przeciązona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Listopada 2006 pompa nie ma nic do opadania ( ona nie jest od tego ) tylko do podnoszenia, może być rozdzielacz, przewody lub siłownik. Wymieniałeś olej bo może stary i już nie ma lepkości po rozgrzaniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel24 0 Napisano 27 Listopada 2006 a ja miałem coś podobnego w 330 i się okazało że się po prostu pierścienie przesunęły : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepcio11 0 Napisano 28 Listopada 2006 Ja wiem że pompa nic nie ma do tego ona tylko podnosi.Olej mam stary i to może być to .Dzięki!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 28 Listopada 2006 Zauważyłem, że jeśli podnośnik opada to najczęstszą przyczyną jest nieszczelność siłownika i po wymianie pierścieni wszystko wraca do normy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilZ 0 Napisano 28 Listopada 2006 wyjmij tlok z siłownika i zawies do tokaza, powiec zeby dotoczyl trzeci rowek na pierscien. Wtedy bedzie trzymac wiecznosc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomu 0 Napisano 29 Listopada 2006 Witam!!! Mam dylemat. Chce kupic tura do c-330 lub sprzedac 30stke i kupic cos wiekszego z turem. Mam na oku Renaulta 74.14 lub MF-a 3060. Mój znajomy ma renie z silnikiem mana i bardzo ja chwali a MF-a nie poleca. Co robić doradzcie!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1417 0 Napisano 3 Grudnia 2006 witam was mam jedno pytanie mam ursusa c 330 z 1975r robiłem kaitalny remont silnika przodu(bukszowanie) i remont tyłu teraz pasuje go pomalować jakie kolory byście mi radzili?? był z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 3 Grudnia 2006 Witam!!! Mam dylemat. Chce kupic tura do c-330 lub sprzedac 30stke i kupic cos wiekszego z turem. Mam na oku Renaulta 74.14 lub MF-a 3060. Mój znajomy ma renie z silnikiem mana i bardzo ja chwali a MF-a nie poleca. Co robić doradzcie!!!Też poleciłbym Renówke zamiast MF poczytaj o MF w temacie co tam sadzą o seri 3xxx. No chyba że wyczeczysz nie dobitego MF. Bo z tego co widziałem to wszystkie maja niby po 5-6 tyś. godzin a z przodu i z tyłu opony łyse; to raczej jedynka z przodu uciekła przy tych przebiegach. A przebieg powyżej 12 tys mth dla MF to już wystarczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gcheda 0 Napisano 6 Grudnia 2006 od jakiegoś czasu moja 30 nie chce palic wina tkwi w pompie jezeli naleje paliwo do baku i zaczynam pompowac to po ilus powtórzeniach pompka powinna chodzic ciężko a w przewodzie nie powinno byc widac powietrza a tu nic z tego jak i po 1 ruszeniu chodzi lekko tak i 50. myslałem ze to filtry nie puszczaja paliwa wymieniłem na nowe i odpowietrzałem odkrecając srubke przy pompie i przy filtrach ale nic to nie daje myśle ze to pompa skąś sobie powietrze bierze i trzeba go naprawde długo hełtac zeby zapalił a czasami to i 300m ciągać mieliście coś podobnego( a pompa była robona ze 2 lata temu) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 6 Grudnia 2006 od jakiegoś czasu moja 30 nie chce palic wina tkwi w pompie jezeli naleje paliwo do baku i zaczynam pompowac to po ilus powtórzeniach pompka powinna chodzic ciężko a w przewodzie nie powinno byc widac powietrza a tu nic z tego jak i po 1 ruszeniu chodzi lekko tak i 50. myslałem ze to filtry nie puszczaja paliwa wymieniłem na nowe i odpowietrzałem odkrecając srubke przy pompie i przy filtrach ale nic to nie daje myśle ze to pompa skąś sobie powietrze bierze i trzeba go naprawde długo hełtac zeby zapalił a czasami to i 300m ciągać mieliście coś podobnego( a pompa była robona ze 2 lata temu) nie koniecznie to pompa .Sprawdź pompke zasilajacą i zaworek zwrotny może tylko sie zacioł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Grudnia 2006 @Gcheda, a sprawdzałeś czy jest drożny kranik w baku ( najlepiej zdjąć wężyk z pompki i czy dobrze leci paliwo), albo króciec przed pompką zasilającą ( czasem brudy staną w króćcu i blokują przepływ, gdy zdejmiesz filtr wstępny na pompce zasilającej to powinno być widać czy dobrze leci ropa ), zdjąc wężyk i cienkim drutem da się wyciągnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielam 0 Napisano 6 Grudnia 2006 TEMAT: przednia osMam pytanie; na przednie sworznie są dostepne tuleje cięte białe (podobno orginał) i całe mosiężne , jakie najlepiej założyć??POZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 7 Grudnia 2006 tuleje mosiezne rozwiertak bierze na calej powierzchni, z bialymi (przecietymi ) bywa roznie.spotkalem sie z przypadkami , ze w tuleje przeciete sforzen wchodzil bez rozwiercania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1417 0 Napisano 11 Grudnia 2006 robiłe kapitalke ciagnika i teraz pasuje jakoś pomalować tylko jak mogli byćcie mi doradzic?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hienio 0 Napisano 11 Grudnia 2006 witam Mam zamiar kupic sobie nowy ciagnik przeglądajac różne oferty natrafilem na ciagnik ESCORT 335 ma to byc niby jakis nastepca c 330 w zwiazku z tym mam pytanie czy ktos słyszł cos o tych ciagnikach obecnie posiadam ciagnik c330 rocznik 1967 ogulnie nie nazekam na niego ale wiek robi swoje i coraz wiecej jest w nim do naparawy ciekwa jestem czy ten escort dorównuje 330'stce . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 11 Grudnia 2006 to jest C-330 który wrócił z Indii, ja bym wolał kupić oryginał C-330 w lepszym stanie, bo do tego Escorta to wątpię żeby tak pasowały części od 30-stki, a co będzie za nawet 5 lat to nikt nie wie czy w ogóle ten Escort będzie w Polsce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hienio 0 Napisano 11 Grudnia 2006 Z tego co sie orientowalem to ten escort jest produkowany w Polsce przez firme Farmtrac bedaca spolka polskich i jakichs zagranicznych firm,ten escort 335 posiada 32 KM i kosztuje 51.240 brutto, jesli odradzacie zakup tego cignika to jakie sa wasze propozycje interesuja mnie cigniki o podobnej cenie i mocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Cóż jeśli musi być nowy, to w tej cenie i mocy pewno nie ma wyboru. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gcheda 0 Napisano 13 Grudnia 2006 @Gcheda, a sprawdzałeś czy jest drożny kranik w baku ( najlepiej zdjąć wężyk z pompki i czy dobrze leci paliwo), albo króciec przed pompką zasilającą ( czasem brudy staną w króćcu i blokują przepływ, gdy zdejmiesz filtr wstępny na pompce zasilającej to powinno być widać czy dobrze leci ropa ), zdjąc wężyk i cienkim drutem da się wyciągnąć.wszystko sprawdzałem przy okazji gdy wymieniałem filtry to samo dzieje sie nadal chyba muszę dac pompę do roboty nie wiecie ile to teraz kosztuję? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel24 0 Napisano 17 Grudnia 2006 Czy wam też wydaje że 330 chodzi u was głośniej, bo komin się wam przepalił ? Zawsze mi się wydawało że moja 330 nie chodzi głośno, ale ostatnio porównałem ją z 330M znajomego, która ma malutki przebieg, to wyszło że mój ciągnik głośno chodzi. Wymieniał ktoś komin na nowy? U mnie 330 ma 8 tysięcy motogodzin, więc może przyszła pora na wymianę komina Ale z drugiej strony to moja 330 dzięki podkręconej pompie i temu kominowi to chodzi jak rakieta i jest bardzo mocna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach