Skocz do zawartości
tomb2

Do użytkowników SAME, LAMBORGHINI i DEUTZ-FAHR !!!

Rekomendowane odpowiedzi

witam dziś skończyliśmy pług do lambo grand prix. i jet mały problem natomiast przy podnoszeniu szarpie (przerywa) tak samo tylni podnośnik po zawieszeniu balastu 400kg podnosi ale szarpie. Podejrzenie padło na niski tan oleju ale w serwisie powiedzieli że olej jest ten sam co w skrzyni, ale mi się wydaje że jest oddzielny do hydrauliki bo olej ma inny kolor w skrzyni(przy wymianie filtrów) niż ten co jest pod korkiem na tyle na wierzchu (za wyjściami szybko złączy) jest też drugi filtr więc nie wiem gdzie i jaki olej dolać. W moście był przejrzysty a w hydraulice jest taki szary. Może ktoś zmieszał albo kiprował i oleje się zmieszały. Doradźcie coś jeśli potraficie

Ten kubek obok szybkozlaczy - to nie jest filtr a raczej odpowietrznik skrzyni.

olej raczej jest ten sam

na dole po prostu jest brudny i nie ma takiej przejrzystości.

Na ogól oleje utto i akros multi-Agrol Stou mają odcień amarantowy.Przy mocno zuzytym i brudnym tego odcienia nie widać .... najlepiej spiuscic olej i wlać na nowo od góry to sie sam przekonasz że do "żaby" nie może wejść 40litrow. Przy okazji pozbędziesz sie szlamu z dna .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam dziś skończyliśmy pług do lambo grand prix. i jet mały problem natomiast przy podnoszeniu szarpie (przerywa) tak samo tylni podnośnik po zawieszeniu balastu 400kg podnosi ale szarpie. Podejrzenie padło na niski tan oleju ale w serwisie powiedzieli że olej jest ten sam co w skrzyni, ale mi się wydaje że jest oddzielny do hydrauliki bo olej ma inny kolor w skrzyni(przy wymianie filtrów) niż ten co jest pod korkiem na tyle na wierzchu (za wyjściami szybko złączy) jest też drugi filtr więc nie wiem gdzie i jaki olej dolać. W moście był przejrzysty a w hydraulice jest taki szary. Może ktoś zmieszał albo kiprował i oleje się zmieszały. Doradźcie coś jeśli potraficie

Ten kubek obok szybkozlaczy - to nie jest filtr a raczej odpowietrznik skrzyni.

olej raczej jest ten sam

na dole po prostu jest brudny i nie ma takiej przejrzystości.

Na ogól oleje utto i akros multi-Agrol Stou mają odcień amarantowy.Przy mocno zuzytym i brudnym tego odcienia nie widać .... najlepiej spiuscic olej i wlać na nowo od góry to sie sam przekonasz że do "żaby" nie może wejść 40litrow. Przy okazji pozbędziesz sie szlamu z dna .

 

szary kolr swiadczy o tym że powietrze dostalo sie do ukladu i "buzuje " z olejem tworząc taką szarą pianę. mógl sie olej inny dostać lub też woda i smary ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wkrotce bede uzytkownikiem Lamborghini R4 95KM..mam nadzieje ze szczesliwym:D..jaka jest Twoja opinia o tym ciagniku???

105tka lepsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wkrotce bede uzytkownikiem Lamborghini R4 95KM..mam nadzieje ze szczesliwym:D..jaka jest Twoja opinia o tym ciagniku???

105tka lepsza

105tka to niewyżyłowana wolnosaca szostka Deutza

95 tka Jest krotka i zwrotna jak trzydziestka, dobra do prac pomocniczych np w zbiorze zielonek ,z ladowaczem czolowym idealny ,do transportu tez dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpowie mi ktoś jeszcze gdzie się może znajdować odpowietrznik do skrzyni biegów?

 

sybikds1 jak jest u Ciebie? bo to to samo raczej.

 

i to powietrze. co to może byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Kiedyś w C-360 też miałem zero powietrza w układzie powietrznym.Też nie mogłem dojść co się dzieje.Wymiana uszczelek,dokręcanie połączeń i nic.Dopiero po zajrzenie pod spód ciągnika dostrzegłem otworek w zbiorniku wielkości zapałki od str.bloku.Być może tu też powstała jakaś nieszczelność, jeżeli sprężarka załączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no może. tyle że ja mam powietrze w butli. koła hamują, ciśnienie jest dobre a na wyjściach nie ma w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do MACIEK 1987 napisałem Ci na mejla wiadomość czekam na odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w SAME LASER 100?

Jaki idzie tam olej i ile litrów?

Czy można stosować tam AGROL-U?

Jaki olej idzie do silnika i ile litrów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, na maila już ci odpisałem. olej w skrzyni, tylnim moście i podnośniku (jest jeden) chcąc wymieniać to musisz kupić z 55litrów, zależy jeszcze jaką masz skrzynie, ja mam 24x12, a i jest kilka spustów na dole skrzyni i mostu tylniego i jeden spust z podnośnika po lewej stronie. Potem przy zakręcaniu jeśli nie wymienisz podkładek tych miedzianych to warto te stare lekko zagrzać żeby były miękkie i dopiero skręcić, jak tego nie zrobisz to sie potem te korki spustowe pocą lekko, niby nie groźne ale brzydko wygląda. Jeśli chodzi o rodzaj oleju no to hydrauliczny 10 w 30 jest ich sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik zalałem turdusem ale wydaje mi się że lepszy by był jakiś półsyntetyk szczególnie ze względu na lepsze smarowanie turbiny. Jak silnik był zupełnie suchy po remoncie to weszło 12litrów oleju, ale przy takiej normalnej wymianie wejdzie koło 9litrów z tego względu że w środku silnika jest tak jakby druga mniejsza miska olejowa w której są wałki wyrównawcze i stamtąd nie ma jak spuścić oleju, zawsze zostanie. Filtr oleju pasuje sędziszwoski PP 9.2 lub PP 8.8 ja takie stosuje.

Pozdrawiam i rzycze bezproblemowej obsługi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z lamborghini grand prix 774-80. Płyn dostaje się do oleju. Wie ktoś może którędy on może się tam dostawać nie ma kanału doprowadzającego olej, idzie on na głowice przez popychacze. Wie ktoś coś więcej na ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Proponuję odkręcić miskę olejową i spojrzeć od dołu skąd kapie.Powiem na swoim przykładzie,w C-360 pękła mi tuleja na poziomie dolnych oringów i przez pękniecie woda dostawała się do oleju a w C-330 znowu oring na tulei puścił wodę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę na razie tak: Płyn uzupełniłem do poziomu głowicy (jedna odkręcona) OD 15 do teraz nic nie ubyło z tego poziomu ani nic nie wyleciało przez odkręcony korek w misce. Jeśli tak będzie do poniedziałku to znaczy że wina jest w uszczelce albo w głowicy. Dobrze myślę tak próbując?? A może być tak że głowica trzasła albo gdzieś pod wtryskiem tulejka pękła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli płyn by się dostawał na tłok,to by wyganiało z chodnicy a w większej ilości to nawet z spalinami przez tłumik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby na zimno nie da rady ale oleju ubywało na postoju po dwóch dniach brakowało gdzieś ponad litr więc może się zauważy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! posiadam Same Laser 150 i mam mały problem z podnośnikiem, tzn wszystko w nim działa tylko powoli mi opuszcza narzędzia co jest denerwujące. czy może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się zawór od podnośnika?? bo ktoś kiedyś zasugerował mi że może być przybrudzony. czy moze coś innego jest przyczyną powolnego opuszczania??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...