Skocz do zawartości
tomb2

Do użytkowników SAME, LAMBORGHINI i DEUTZ-FAHR !!!

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem a półbiegami w same silver 80 ,ciągnik jezdzi tylko na środkowym półbiegu ,po przełączeniu w górę lub w dół zaczyna migać lampka serwisu skrzyni i ciągnik staje. pomóżcie usunąć te awarię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często słyszę opinie, że ciągniki Lamborghini nie nadają się do pracy w polu. Są to ciągniki przeznaczone głownie do transportu. Spotkaliście się kiedyś z podobną opinia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam odmienne doświadczenia w polu pali mało. Transport to samochodem najlepiej. Komfort w moim mimo 15lat bardzo wysoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co może być przyczyną wolnego opuszczania ramion przedniego TUZ-a w Lambo R6 150. Podnoszenie działa poprawnie natomiast na opuszczenie trzeba poświęcić 10-15 sek. (sprawdzałem już dławiki i są czyściutkie ,a nie chciałbym ich rozkalibrować na większe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w DF Agrofarm i problem to "luźna" śruba w dławiku, musisz rozkręcić dławik i trochę uszkodzić gwint na śrubie żeby sama sie nie kręciła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu... a masz przedniego TUZ-a w wersji z akumulatorem hydraulicznym czy bez? bo w moim jest aku... Natomiast przy dławiku śruba dość mocno była dociągnięta. Chyba że przed aku... jest jakaś dodatkowa kryza która ogranicza przepływ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To odkręc troche tą śrube. U mnie też jest aku. A najlepiej to wykręc na chwilę dławik i zobacz czy to jest wlaśnie to. U mnie przed dławikiem jest zawór blokujący.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. jestem na etapie remontu Same laser 90. i zastanawiam się jakie założyć panewki. Czy lepiej inwestować w orginał, czy może zaryzykować zamiennik? np firmy glyko? Macie jakieś doświadczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

może spotkaliście się z takim problemem dotyczącym podnośnikaw Same SOLARIS 55 lub Deutz Fahr agrokid lub Lamborghini R1, a mianowicie problem z nie działającym podnośnikiem tylnym.

 

Ramiona podnośnika opadły bardzo nisko (poniżej poziomu kiedy podnośnik działał), wygląda to tak jak by coś się urwało lub odłączyło gdzieś w środku.

 

Dodam tylko iż żadna kontrolka się nie pali, wspomaganie działa poprawnie.

 

Proszę o pomoc jeśli wiecie co się mogło stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nabyłem Ciągnik same laser 100 rok 87. Mam problem z diagnozą stanu oleju w skrzyni. Czy ktoś może pomóc w odnalezieniu miejsca gdzie to się sprawdza. Nie odnalazłem ani wizjera ani miarki. Chciał bym również się spytać jaki olej zalać do silnika? Oraz jaki do skrzyni? Gdyż zamierzam je wymienić. Chętnie kupił bym katalog części lub instrukcję napraw jeśli ktoś z państwa posiada. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. jestem na etapie remontu Same laser 90. i zastanawiam się jakie założyć panewki. Czy lepiej inwestować w orginał, czy może zaryzykować zamiennik? np firmy glyko? Macie jakieś doświadczenia?

 

Według mnie tylko oryginał.

Ja założyłem zamienniki z Gylco i obróciło mi na pierwszej korbie panewkę po o ile dobrze pamiętam 100Mtg od remontu.

 

Oryginały kosztowały około 1200zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Nabyłem Ciągnik same laser 100 rok 87. Mam problem z diagnozą stanu oleju w skrzyni. Czy ktoś może pomóc w odnalezieniu miejsca gdzie to się sprawdza. Nie odnalazłem ani wizjera ani miarki. Chciał bym również się spytać jaki olej zalać do silnika? Oraz jaki do skrzyni? Gdyż zamierzam je wymienić. Chętnie kupił bym katalog części lub instrukcję napraw jeśli ktoś z państwa posiada. Pozdrawiam

 

Jak staniesz z tyłu ciągnika to po lewo w tylnym moście (mniej więcej pod zbiornikiem na olej do wspomagania) jest taki duży korek na imbus i do niego jest przymocowany badnet. wykręcasz i sprawdzasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja remontowałem silnik w laserze w 2008 roku i o ile mnie pamięć nie myli to ciśnienie na cylindrach było między 20 a 21 atmosfer, mechanik chyba wtedy mówił że jak będzie poniżej 19 to już szrot. Ale było to 7 lat temu więc mogłem coś pomylić. Później obróciło mi panewkę na pierwszej korbie i tam wtedy chyba ciśnienie spadło do 17 atm.

A wtryski miałem chyba ustawione na 130 atm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z lamborghini formula 135 brak biegów wie ktoś jaka może być tego przyczyna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje zakupić Lamborghini championa 135 i chciałby dowiedzieć się waszej opinii na temat tego ciągnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam Lamborghini R5 130. aktualnie silnik rozebrany 2600mtg, pociekły oringi na tulejach.

Potrzebuje instrukcji napraw, lub przynajmniej momentów dokrecania korbowodów, głowic itp. Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem ostatnio cały zestaw tulejek w agro expert bo miałem awarię silnika, z tym że w zetorze jestem w stanie samemu to wymienić, a w lamborghini to nie takie proste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ciągnik Same Silver 90 Agroszift. Nie działa mi przełącznik przy dźwigni zmiany biegów do przełączania ż ślimaka na żółwia i zająca. Jeździ mi tylko na żółwiu i nie da się przełączyć. Co to może być i jak to naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie i załącznikach wajcha chodzi luźno mam wrażenie że wolno podnosi i że jak się rozgrzeje to jeszcze wolniej może wymaga jakiejś regulacji nie mam pojęcia jak to i gdzie to zrobić jak go obsługiwać proszę o pomoc

 

Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...