Tedi 0 Napisano 24 Marca 2009 Ja w moim 1222 mam takie http://moto.allegro.pl/item590768242_akumulator_12v.html są już u mnie 4 lata i bardzo dobrze się sprawują. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 24 Marca 2009 w mojej 80-tce mam FUTURĘ ca 1000 od 14.01.09r. za 459zł. narazie O.K. zato padł w 330 po niecałych 2 latach był to z centry jeden taki co wchodzi w skszynkę . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Marca 2009 Ma ktoś może instrukcje napraw do duzych ursusów 914 1224 itp. chodzi mi o parametry zbieżności kół w ciagnikach z przednim napędem. Zgóry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 25 Marca 2009 Nie wiem jak jest w książce ale ja w swoim 1014 ustawiłem zbieżność na 0 i tak jest dobrze, dużo jezdziłem w transporcie i nie ściera opon. Ważne żeby w kołach nie było za małego ciśnienia powietrza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek774 0 Napisano 25 Marca 2009 Ma ktoś może instrukcje napraw do duzych ursusów 914 1224 itp. chodzi mi o parametry zbieżności kół w ciagnikach z przednim napędem. Zgóry dzięki według książki w ciągnikach z przednim napędem jest rozbieżność 12-15 mm a bez napędu jest zbieżność 2-12 mm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasiopolo@interia.pl 0 Napisano 25 Marca 2009 Sprzedam w korzystnej cenie panewki do C328 poRO25 -2szlif iP1-nominał tel.668209777 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 25 Marca 2009 też mam na 0 jak miałem rozbieżność to nosiło po drodze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk13 0 Napisano 25 Marca 2009 Pojeździłem po sklepach i znalazłem trochę akumulatorów:Do 1222 idzie wymiary 51cmx19cmx20cm Loxa-12v-130ah 900A(EN) kosztuje 345 złLoxa-12v-140ah 950(En) kosztuje 380złZap Piastów-12v-125ah-680A(EN kosztuje 356zł Wszystkie akumulatory są objęte gwarancją 18 miesięcy. Co waszym zdaniem wybrać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Marca 2009 Dzięki koledzy za informacje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 26 Marca 2009 Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 27 Marca 2009 a do naszych i Polsko-czechosłowackich? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0515 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 witam mam ursus 914 i planuje dorbic mu turbo i mam pytanie co oprucz turbiny mozna zmienic w tym ciagniku zeby dodac mu mocy. I czy jest mozliwe osiagnac z tego silniki ok. 120km. Kiedys wyczytalem ze z ursusa 1614 osigneli 250ps Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 kup sobie 6 jest rocznikowo owiele tańsza od 914 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 To jest prawdziwy tuning ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr102 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 witam mam ursus 914 i planuje dorbic mu turbo i mam pytanie co oprucz turbiny mozna zmienic w tym ciagniku zeby dodac mu mocy. I czy jest mozliwe osiagnac z tego silniki ok. 120km. Kiedys wyczytalem ze z ursusa 1614 osigneli 250psZeby to zrobic to trzeba dobrego fachowcai koszta bedą duze, lepiej wymienic silnik albo cały traktor, bedzie najtaniej i bez zmartwien. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0515 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 ciagnik kupilem na dofinansowanie z UE i nie moge go sprzedac przez najblizsze 2 lata a mam do niego plug obrotowy 4x40 i sie meczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0515 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 myslalem aby zalozyc jeszcze intercooler tylko nie wiem czy to cos da Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 Temat turbo był w tym temacie niedawno omawiany, poczytaj kilka stron wstecz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0515 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 wyczytalem ze przy zakladaniu intercoolera trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania bo hamuje przeplyw powietrza i teraz nie wiem czy da sie to jakos zrobic?? moze da sie zalozyc jakas wieksza turbine od silnika 6 cylindorwego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 5 Kwietnia 2009 mam problem z podnosnikiem w 1014 a mianowicie po przerwie zimowej chcialem sprawdzic jak dziala i... i podnosi ale bardzo slabo i w dodatku pulsacyjnie, stając na nim takze podnosi w ten sam sposob, zeby podniesc na max. do gory trzeba bardzo dlugo czekac niezaleznie od obrotow silnika. Jaki może być powod takiego działania?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 5 Kwietnia 2009 sprawdz poziom oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 5 Kwietnia 2009 Albo zapowietrzony układ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 6 Kwietnia 2009 poziom oleju ok, w zeszlym roku wymienilem olej w skrzyni i bylo ok a teraz nie wiem co sie dzieje, ten podnosnik wydaje mi sie ze juz jest ku koncowi bo na zgaszonym silniku nawet ramiiona nie trzymaja w powietrzu, a moze jest jeszcze gdzies jakis filtr ktorego nie wymienilem podczas zmiany oleju, ja wymienilem tylko dwa filtry z lewej strony pod schodkami(patrzac od tylu) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 14 Kwietnia 2009 Mam problem z 1014, przestał działać podnośnik i złącza hydrauliczne, tak jakby pompa olejowa przestała się kręcic, dźwignia od włączania pompy działa, zazębia się. To juz drugi raz taki przypadek, miesiąc temu też tak miałem, podejrzewałem obrobienie frezu na pompie, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu samo się naprawiło i działało do dzisiaj. Co to może byc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 14 Kwietnia 2009 Odkrec przewod ktory idzie od pompy do podnosnika jak sie nie myle klucz27 i zapal na chwile ciagnik jak pojdzie olej to znaczy ze pompa ok lub zapowietrzona była. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach