ruta23 0 Napisano 5 Listopada 2009 tak jak w temacie ursus 5314 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz.paw 0 Napisano 24 Listopada 2009 witam . Czy mial ktos z was problem z podnosnikiem u Ursusa 1224 ?umnie raz poraz niechce podnosic ramion a szybkozlacze dziala idealnie , gdy ruszam dzwignia od dociazenia [ta za dzwignia od ramion ] po chwili nieraz po 5 minut ruszania a nieraz 10 to dziala i po jakims czasi znowu usterka .poradzcie cos . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 26 Listopada 2009 Witam mam problem ze wspomaganiem w ursusie 912. Jest durzy wyciek oleju i Serwa mechanicznego < mam nadzienie ze trafiłem z nazwo> czy da się to samemu zregenerować a morze ktoś wie jak to zrobić.Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 26 Listopada 2009 najprawdopodobniej padł ci uszczelnicz w dolnej części serwomechanizmu.mozna go wymienić bez problemu, ale trzeba serwo wymontować...jest z tym trochę roboty, ale sobie poradzisz..nie jest to zbyt skomplikowane.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drako7 0 Napisano 26 Listopada 2009 Witam niedługo mam zamiar kupić Ursusa ale się jeszcze waham niewiem którego wybrać czy 1614 lub 1634. Chciałby wiedzieć jak z dostępnością części itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Listopada 2009 części tanie i wszędzie dostępne używki z rozbiórek są na aukcjach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 29 Listopada 2009 mam problem z wom w zetorze 8011 a mianowicie to jak załączam go hydraulicznie to przy gestym oleju jest wszystko ok ale w miare jak sie olej rozgrzewa przy załaczaniu wałka jest chyrgot dochodzacy z przedniej czesci skrzyni biegów i nie wiem co to moze byc czy frez czy jakas inna cholera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 29 Listopada 2009 części tanie i wszędzie dostępne używki z rozbiórek są na aukcjach Te uzywki mnie zastanawiają kto złomuje traktor??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 29 Listopada 2009 jest taka wieś w pomorskim Tuch@mie w tej wsi połowa zwozi graty z Irlandii a reszta im to naprawia,są to takie wraki że trudno opisać robią z kilku jednego a co z pozostałościami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 29 Listopada 2009 No ale wiesz wszędzie giną pożądne ciągniki i przypuszczam że są rozbierane i sprzedawane na części, to nie rynek samochodowy żeby je masowo zlomowali, narazie niema tych używek tak duzo może ktos powienien to sprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasio 0 Napisano 30 Listopada 2009 Czy przy wymianie pompki od żółwia w ciągniku Ursus 914 konieczne jest rozpołowienie ciągnika?Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 30 Listopada 2009 Czesc w moim 912 trzeba było roziechać skszynio posrednio( aie sąsiad twierdził ze w 1222 wymienił bez rozpoławiania tylko podniusł butkie . Ale nie wiem ja zaprowadziłem do mechańika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Grudnia 2009 bez rozpołowienia wymienisz tylko tryby bo nie wyobrażam sobie jak założysz wąż na nią jak tam nie ma dojścia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markant50 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Witam panowie. Mam poważny problem z moim 330m otóż silnik bardzo ciężko pali po zapaleniu jest strasznie mulasty a jeszcze do tego kopci czarnym dymem jak djabli:(czy to wina pompy wtryskowej??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 6 Grudnia 2009 witam jestem przed naprawą wzmaczniacza w 914 i tak sobie myśle ze jak go "podziabie" na kawałki to moze i odrazu by przyszpieszył skrzynie biegów tylko dokładnie nie wiem co wymienić wiem ze wymienia sie jakiś wałek i koło zębate ale nie wiem które moze to ktoś z was przerabiał i wie co i jak prosze o pomoc w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Witam mam probłem z serwomechanicznym jak wyiońc nogie ktura steruie drorzkami kierowniczymi . Wyiołem i nie mogie rozłorzyć rozkreńciłem nakrentkie i prubowałew wybić i nie mogie prosze o pomoc pilne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 8 Grudnia 2009 nie rozbierałem tego ale od góry jest też nakrętka pod tą pokrywką (kiedyś coś odbiło mojemu serwu i wywalało mi ciśnienie pokrywą) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Witam mam probłem z serwomechanicznym jak wyiońc nogie ktura steruie drorzkami kierowniczymi . Wyiołem i nie mogie rozłorzyć rozkreńciłem nakrentkie i prubowałew wybić i nie mogie prosze o pomoc pilneWitam.Jeżeli chodzi o to http://chomikuj.pl/habza.m/serwomechanizm+ursusa.jpg To teoretycznie powinno zejść pod nr.18 jest łożysko(32207)które pewnie trzyma a pod nr.11 tuleja mimośrodowa,a reszta jak widać na obrazku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Dzięki za pomoc jutro ben-de próbował a morze ktoś przerabia na orbit rol jaki to koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 8 Grudnia 2009 witam jestem przed naprawą wzmaczniacza w 914 i tak sobie myśle ze jak go "podziabie" na kawałki to moze i odrazu by przyszpieszył skrzynie biegów tylko dokładnie nie wiem co wymienić wiem ze wymienia sie jakiś wałek i koło zębate ale nie wiem które moze to ktoś z was przerabiał i wie co i jak prosze o pomoc w tym temacie aby przerobic skrzynie tak żeby jechał szybciej, musisz wyjac reduktor ktory znajduje sie od tylniej strony odlewu skrzyni biegów, to w nim wymienia sie tryby reduktora i wstawia tryby od zetora popytaj w agromie jakie maja zestawy trubow, bo możesz kupic rożne predkosci to tak w duuuuuuuuuuuużym skrocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Dzięki za pomoc jutro ben-de próbował a morze ktoś przerabia na orbit rol jaki to koszt sąsiad sie dowiadywał z edo 914 bedzie koło 2800zł za wszystko tylko załozyc i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Grudnia 2009 nie zmienia się trybów w reduktorze tylko w skrzyni potrzebujesz wałek (od sprzęgła tryb na dół pod ten wałek - przyśpiesza się cała skrzynia tryb od czwórki idzie w miejsce trójki i kupujesz tryb na górny wałek który będzie pracował z trybem od strarej czwórki. zmienia się układ biegów) to tak w skrócie1-42-3 tak będzie po przeróbce ja wywaliłem jeszcze żółwia i powiem że jest lipa bo do orki została tylko 3 polowa (czyli stara 4) zmieniają się wszystkie prędkości oprócz starej4 (przełożenie bezpośrednie) do transportu piękna sprawa przy 1600obr masz 30km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMDD 0 Napisano 9 Grudnia 2009 zgadzam sie z daminem - mam zetora z szybka skrzynia i ma wlasnie taki uklad biegow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 9 Grudnia 2009 przepraszam najmocniej za wprowadzenie w błąd , nie było umyslne sam remontowałem skrzynie jak mialem 914, i to co mowilem jak przyspieszyc skrzynie to tłumaczył mi sprzedawca w sklepie wydawał sie kompetentny, bo troche starszy gosc, jak widac nie, najmocniej przepraszam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 10 Grudnia 2009 Witam mam pytanko w serwomechanizmie od dołu znaiduie sie jak by spust oleju jest tam wkręcana śruba w jakoś ruchomo tulejke czy ona powinna się ruszać ta tulejka przy wkręcaniu śruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach