Piotru$ 0 Napisano 8 Listopada 2006 Prosze mnie oświecić co do mocy ciągnika ursus c385 c902 c904 c912 c914 . Pozdrawiam Piotr z Legnicy.c385 ma 80Km tak jak 904 i 902 to sa te same silniki (tzn.misa chlodzona ciecza) a 914 i 912 maja 85KM PZDR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 8 Listopada 2006 Piotru$ skąd te dane , coś chyba zalewasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 9 Listopada 2006 nic nie zalewam to jest prawda!!!! /edit - Czw Lis 9 16:30:52czy moze mi ktos podpowiedziec w jednej sprawie?? co moze byc powodem ze moj 1014 ostatnio zaczal wiecej palic i gdy oralem bardzo dymil bialym dymem gdy puszczalem noge z gazu(nie leje oleju czy opalu czysta ropa)czy to jest zwiazane z turbina???? prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 9 Listopada 2006 c385 ma 80Km tak jak 904 i 902 to sa te same silniki (tzn.misa chlodzona ciecza) a 914 i 912 maja 85KM PZDRsilnik + rozrusznik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 10 Listopada 2006 co moze byc powodem ze moj 1014 ostatnio zaczal wiecej palic i gdy oralem bardzo dymil bialym dymemSprawdź wtryskiwacze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki z Rawicza 0 Napisano 10 Listopada 2006 byc może tuleje do wymiany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 11 Listopada 2006 acha i przepraszam bo zapomnialem dodac ze na wiosne byl robiony kapitalny silnika (nowe tloki tuleje panewki rozrzad pompa olejowa wtryskiwacze po regeneracji) podejrzewam ze to turbina bo strasznie czyc olej na wysokich obrotach i strasznie sie z niej leje. turbine slychac tylko na zimnym silniku PZDR /edit - Sob Lis 11 11:09:10Mnie nie musicie wierzyc ze maja tyle koni ale zeby to udowodnic to mozecie tutaj zajrzechttp://www1.traktorpool.de/suchen/detail.php?masch_id=614341 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Listopada 2006 Przecież to nie są żadne wiarygodne dane, tylko oferta sprzedaży, w której ktoś sobie sam opisał ogólną charakterystykę ciągnika. /edit - Sob Lis 11 13:18:23Dane C - 385:http://pl.wikipedia.org/wiki/Ursus_C-385 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 11 Listopada 2006 (edytowane) tatamatry.323a: nie lepiej podać link do całej listy?Wikipedia.org - Ursus (ciągnik rolniczy)Czerwone linki nic nie zawierają, może być tak uzupełnić braki Wikipedii? Poprawić, to co już mają napisane? Co Wy na to?Od razu widać błąd, że 4011 jest ciągnikiem ciężkim, co jest nie prawdą. /editPoprawione, 4011 nie jest już ciągnikiem ciężkim. Edytowane 12 Listopada 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur.p 0 Napisano 11 Listopada 2006 siema czy ktoś wie czemu w ursusie c -385 gdy włączam jakis bieg to w to zgrzyta co mam zrobic żeby tego nie było a gdy chce włączyć 3 z 4 to musi sie prawie ciągnik zatrzymać co mam zrobić żeby tego nie było ?? :D :?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekkk 0 Napisano 11 Listopada 2006 panowie jaki najlepszy plug do 902 zeimie 3\5 klasa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 12 Listopada 2006 Do artur. Musisz podciągnąc hamulec skrzyni biegów( nie wiem jak to sie dokładnie nazywa) to jest przyczepione do pedału sprzęgła. To nie rozwiąze to całkiem problemu bo skrzynie w tych ciagnikach nie są synchronizowane ale pewnie coś pomoże. A jeżeli chodzi o zmiane z 3 na 4 to spróbuj z podwójnym sprzegłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duch 0 Napisano 12 Listopada 2006 Marek, twój link nie trybi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 12 Listopada 2006 Już "trybi"ale jeszcze raz daję:Wikipedia.org - Ursus (ciągnik rolniczy) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszi 0 Napisano 13 Listopada 2006 CześćMógłby mi ktoś napisać ile średnio pali 9 lub 934 podczas orki i jak wyglądają te ciagniki w porównaniu do MTZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_rolnik 0 Napisano 13 Listopada 2006 nie wiem ile pali 934 ale ja mam 1014 to samo tylko z turbrm i pali mi 13 na hektar a mam ciezka ziemie a jesli chcesz porownac z mtz to chlopie jest zupelnie co innego wyzsza szkola jazdy poprostu ursus to ursus a nie ruski badziew mialem mtz 82 wiec wiem co to bylo i znam roznice Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 14 Listopada 2006 Witam mam pytanie może ktos będzie wiedział ile trzeba dac za sprzęgło do U-1222 padło a patrząc na nie stwierdziłem ze lepiej nowe niż kleić szmelc jak wcisne do końca nie rozsprzęga i wszystko w skrzyni mało sie nie rozpieprzy (co do regulacji skończyła sie) zostaje tylko wymiana ale ile to może kosztować??z góry dzięki za wszelkie wypowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 15 Listopada 2006 koszt naprawy sprzegla bedzie rozny w zaleznosci od rodzaju wycisku (czy na dzwigienki , czy na takie "sloneczko") wszystkie czesci do sprzegla "na dzwigienki" razem z tarcza to koszt okolo 300PLN. do tego dodac nalezaloby przetoczenie docisku i kola zamachowego(od 50do 100 PLN)no i oczywiscie robocizne mechanika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 16 Listopada 2006 Usuneli mi temat więc pisze tutaj. Jak zrobić wspomaganie w mf 255, myśle o orbitrolu, jaki to koszt i z czego najtaniej wykorzystać podzespoły? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 16 Listopada 2006 jest mozliwe wykonanie wspomagania kier. w tym modelu MF.majtanszym rozwiazaniem jest wziecie oleju do zasilenia wspomagania ze zkrzyni biegow(wpiecie sie do istniejacej hydrauliki).orbitrol montujemy w specjalnie do tego celu zrobionej obudowie, na ktorej nastepnie stawiamy kierownice.ta obudowe orbitrola montujemy w miejsce kolumny kierowniczej.w tym akurat MF-ie powinnismy zastosowac dwa silowniki (z ukladem rownowazacym).tak jest prosciej.np. uzywany orbitrol mozna kupic za ok 300 PLN.silowniki kupimy za okolo 100PLN (za sztuke).podobne rozwiazanie mozemy zastosowac w C-330.mozna tez zrobic w/w uklad na oddzialnym zasilaniu olejowym, ale potrzeba jeszcze by wstawic osobna pompke i zbiorniczek na olej.dodatkowo taka i oddzielna instalacja wymaga zastosowania orbitrola z wmontowanym zaworem przelewowym.jest to rozwiazanie juz profesjonalne ale drozsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 16 Listopada 2006 grzegorz200 gdzie można zdobyc taki układ równoważący i ile może to kosztować mam orbitrol i 2 siłowniki olej będzie albo ze skrzyni z hydrauliki albo z dodatkowej pompy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 16 Listopada 2006 Gdzie się wpiąć w układ hydrauliczny i czy to nie wpłynie na udzwig podnośnika? Nie rozumiem jak jest na orbitrolu to stary układ kierowniczy mechaniczny nie jest potrzebny bo kierownica steruje tylko orbitrolem? jeśli tak to na zgaszonym ciągniku nie mam kierowania?Jako układ równoważący może być stary układ kierowniczy bo wtedy to są siłowniki jednostronnego działania po jednym na drążek? Może kogoś to śmieszyć ale nie miałem z tym do czynienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
legos 0 Napisano 16 Listopada 2006 szukam instalacji elektrycznej do rak 1,25 suchedniów lub do ursus C 330Jeśli ktoś posiada bardzo bym byl wdzięczny xx1237@wp.plz góry dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 16 Listopada 2006 zgadza sie. jezeli chcemy zamontowac wspomaganie hydrauliczne (w MF, lub w c 330)to musimy zdemontowac uklad mechaniczny.w zaleznosci od zastosowanego orbitrola i jego sprawnosci zalezy tez mozliwosc kierowania np. na holu (dziala ciezko i powoli ). natomiast wspomaganie nie ma wplywu na dzialanie podnosnika, chyba ze bysmy wykonywali kilka czynnosci naraz np, podnosili podnosnik, wywracali przyczepe i jednoczesnie skrecali kierownica. natomiast zamiast ukladu rownowazacego mozna zastosowac w tym przypadku odpowiednie polaczenie silownikow z orbitrolem (ale do poprawnego dzialania potrzebne sa silowniki 2-stronnego dzialania). bardzo wazne jest tylko zastosowanie przewodow ktore lacza silowniki i przewodow ktore lacza silowniki z orbitrolem o tej samej srednicy. /edit - Czw Lis 16 19:43:16do legos.kompletna nowa instalacja do C-330 kosztuje 70-80 PLN i jest dostepna w kazdej agromie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 16 Listopada 2006 czyli jak mam 2 siłowniki dwustronnego działania (od bizona te małe co są przy chedeże) moim zdaniem powinny sie sprawdzić i orbitrol co do węży najlepsze będą zakówane na wymiar to mam już prawie wspomaganie ale chyba trzeba by dorobic uchwyt nadole przy zwrotnicy bo u góry nie żucało by sie tak w oczy czy macie inny pomysł Mam jedno pytanie dał bym po siłowniku na koło takie same węże i cała reszta wszystko tosamo po obu stronach ale np skręcam w lewo przez to jak został zamocowany siłownik musi sie zsunąć w tym samym czasie siłownik po drugej stronie musi sie wysunąć i tu moje pytanie czy koła nie pójdą każde inaczej na podstawie przykładu wychodzi ze do prawego siłownika musi zostac wpompowana większa ilość oleju niż do lewego (w nim część przestrzeni zajmuje chowające się tłoczysko) czy taki układ będzie działał poprawnie może mi ktos to wyjaśnić z góry wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach