piootr 0 Napisano 18 Stycznia 2006 sory ale nie wiem jak trzeba przestawić pompe ale w perkinsie bym nie polecał innych ustawień niż fabryczne,to jest jush bardziej wysilony motor, jak chcesz przyspieszyć to zawsze w strone przeciwną do obrotów wałka tej że pompy,jak sciągniesz sobie dekiel od napędu to będziesz wiedział.pozdro no wiem ze w strone przeciwna.myslalem ze moze wiesz, ale bede musial odkrecic ten dekiel.no perkins to troche skompilkowany silnik...dzieki Maciek.a Ty co masz za traktorek? Na pompie powinna być strzałka u mnie jest i widać jak się kręci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Stycznia 2006 jutro zobacze czy \jest ta strzalka...dzisiaj chcialllem go odpalic i cholera nie moglem...nie wiem co jest grane.swieca plomieniowa jest ok bo grzej.a ta pompe to na wylaczonym silniku delikatnie przesuwac czy jak chodzi?bo znam roznych mechanikow i kazdy mowi swoja teorie:).dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 18 Stycznia 2006 możesz i na pracującym , będziesz słyszał jak reaguje na to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 18 Stycznia 2006 dzisiaj probowalem dopalic, zeby troszke pochodzil ale nie udalo mi sie tego osiagnac...w koncu sie zdenerwuje i pociagne go bo mam czym(1224).tylko wolalbym zeby sam odpalil.niech on tylko odpali to zaczne przy nim majstrowac i zrobie mu maly remoncik...pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Stycznia 2006 silnik mam po remoncie,jak jest ciplo to pali bez problemu tylko jak jest zimno to mam problem.z tego co wiem to powinno sie ja grzac 20sek, prawda?Najlepszy sposób na mrozy to grzałka .JA w swoim 5211 też miałem problemy z odpaleniem zimą.Wstawiłem grzałe i po 30 minutach pali jak stary nałogowiec. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 18 Stycznia 2006 "jak stary nalogowiec" hahah, dobre.i chyba bede musial tak zrobic.jakiej mocy masz ta grzalke?dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 19 Stycznia 2006 1000 WATóW standardowa kosztuje 70zł.Mówię całkiem poważnie dużo daje i odpala w największe mrozy jakby był przed chwilą zgaszony--nie trzeba wkręcać na obroty ani podgrzewać świecami żarowymi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 19 Stycznia 2006 to bede musial kupic sobie taka grzaleczke i to bedzie dobry sposob na zime...trzeba w koncu odpalic mojego papaja bo tej zimy jeszcze nie chodzil.a nie wiesz moze od jakiego ciagnika pasuje rozrusznik do mojego(perkins 4 typ.A4 248).dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 19 Stycznia 2006 JEDZ DO TRZEBNICY TAM KUPISZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 19 Stycznia 2006 JEDZ DO TRZEBNICY TAM KUPISZ z kad jestes?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas 0 Napisano 21 Stycznia 2006 co sądzicie o starych podzciwych sześcdziesiątkach ja taką posiadam w swoim gospodarstwie i jestem z niej bardzo zadowolny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Liberacki 0 Napisano 21 Stycznia 2006 C-360 to dobry ciągnik lecz minionej ery.Sam mam taki na gospodarstwie i trudno go krytykować jeśli jest ciągnikiem którym wykonuje większość prac polowych, lecz mósimy sobie powiedzieć prawde że z ekonomią w wydaniu c-360 jest bardzo kiepsko.Również awaryjność ma wiele do życzenia gdy ciągnik jest w intensywnej eksploatacji.Ja wymieniłem już praktycznie wszystko co jest do wymiany w ciągniku i gdy już myślisz że przejedziesz chociaż jeden sezon bez remontu to jak na złość zawsze coś się popsuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Stycznia 2006 Zwróćcie uwagę na to jakiej jakości części oferują nam sklepy.Nie dość ,że jakość marna to te cholerne podróby gabarytami ciężko wpasować Dlatego remonty ciągną się w nieskończoność Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Stycznia 2006 co moze byc przyczyna nie dzialania w ursusie z przednim napedem jesli nie dziala? to wina tych tarczy czy moze cos innego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 22 Stycznia 2006 co moze byc przyczyna nie dzialania w ursusie z przednim napedem jesli nie dziala? to wina tych tarczy czy moze cos innego?Mogą to być te tarcze mogą to być uszczelniacze na tłoku za tymi tarczami może to być pompa która tam podaje olej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 22 Stycznia 2006 co moze byc przyczyna nie dzialania w ursusie z przednim napedem jesli nie dziala? to wina tych tarczy czy moze cos innego?Mogą to być te tarcze mogą to być uszczelniacze na tłoku za tymi tarczami może to być pompa która tam podaje olej ta pompa jest gdzies tam razem z tymi tarczami czy on jest w tylnym moscie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 22 Stycznia 2006 Ona chyba jest tam gdzie jest pompa hydrauliczna pomiędzy sprzęgłem a skrzynią. Może dojdziesz dokładnie gdzie jak pójdziesz po rurkach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 22 Stycznia 2006 Pompa do włączania napędu ,womu i wzmacniacza jest w skrzyni pośredniej na jednym wałku z pompo od wspomagania Jeżeli pimpa by nie dawała ciśnienia to wałka nie będzie i zapali sę kontrolka od ciśnienia oleju U mnie przyczyną nie ciągniecia przedniego mostu były pierścienie które są na wale w sprzęgle naspawałem wał , wytoczyłem w nim nowe kanały i wymieniłem w korpusie sprzęgła tuleje z którą te pierścienie współpracują i problem z głowy Jak twrcze są podjechane to można z 1 dołożyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 22 Stycznia 2006 Pompa do włączania napędu ,womu i wzmacniacza jest w skrzyni pośredniej na jednym wałku z pompo od wspomagania Jeżeli pimpa by nie dawała ciśnienia to wałka nie będzie i zapali sę kontrolka od ciśnienia oleju U mnie przyczyną nie ciągniecia przedniego mostu były pierścienie które są na wale w sprzęgle naspawałem wał , wytoczyłem w nim nowe kanały i wymieniłem w korpusie sprzęgła tuleje z którą te pierścienie współpracują i problem z głowy Jak twrcze są podjechane to można z 1 dołożyć walek dziala a kontrolka sie nie swieci...bede musial wymienic te tarcze albo tak jak mowisz jak bede zajwchane to doloze jedna i powinno sobie poradzic.przedni naped musi byc:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 22 Stycznia 2006 To zaraz wymień uszczelniacze na tym tłoku co jest za tarczami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 22 Stycznia 2006 To zaraz wymień uszczelniacze na tym tłoku co jest za tarczami. to jak juz to rozbiore to wymienie raczej wszysko.ile moze to wszystko kosztowac? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 22 Stycznia 2006 A co moe być przyczyną tego że jak ciagnik po dłuzszej pracy jest zagrzany to na niskich obrotach zapala sie lampka z zółwiem czyli własnie pewnie ta od ciśnienia?? Dodam tylko że biegi wtedy troszke ciężej chodzą tzn, nie chcą wyskakiwać na niskich obrotach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 22 Stycznia 2006 Oringi nie będą drogie koło 20 zł ale tarczę sporo mogą kosztować kilka ich tam jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 22 Stycznia 2006 A co moe być przyczyną tego że jak ciagnik po dłuzszej pracy jest zagrzany to na niskich obrotach zapala sie lampka z zółwiem czyli własnie pewnie ta od ciśnienia?? Dodam tylko że biegi wtedy troszke ciężej chodzą tzn, nie chcą wyskakiwać na niskich obrotach. Zużyta pompa albo olej nie teges. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 22 Stycznia 2006 Oringi nie będą drogie koło 20 zł ale tarczę sporo mogą kosztować kilka ich tam jest. dzieki.Ty a moze poprostu jak sie ciagnie ten wichajster w kabinie od tego napedu to on moze nie otwiera, co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach