Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Janek już nie przesadzaj , co przedni napęd to przedni ,zawsze się nim wspomożesz ..... rewelki nie będzie ale nawet cofnąć na trawinku pod górkę to już różnica ... .
Ogrodnik ze mnie kiepski, o przesadzaniu wiem niewiele Pisze co wiem.
Ja też wiem niewiele ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciagnik słuzył by jako 4 (posiadam od 25 do 82KM)a dlatego potrzeba mi 4x4 zeby rozsiewac nawoz i założyc tura 1 lub 2 i podpierac sie tylko z koniecznosci napedem.

macie moze jakies propozycje takich ciagtników 4x4 może cos z renówek ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Forumowiczów

 

Może ktoż z Państwa mi pomoże, i podpowie jak usunąć luzy w układzie kierowniczym ciągnika Ursus C-385??

 

Kupiłem na allegro instrukcję napraw tego typu ciągnika, lecz ani słowa nie ma o tym:((

 

Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz pewnie na serwie czy orbitrol ktoś założył? jak serwo to ciężka sprawa możesz wymienić na regenerowane ale ja bym odżałował i założył orbitrol i tłok spokój raz na zawsze. samemu jak rozbierzesz serwo i wylecą kulki z przodu to już nie złożysz. możesz się dobrać od góry pod chłodnicą jest tam pokrywka zabezpieczona segerem zdejmij ją i zobaczysz czy masz luz na wąsie (nakrętka od góry pod pokrywką) może uda się choć część luzów pokasować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz pewnie na serwie czy orbitrol ktoś założył? jak serwo to ciężka sprawa możesz wymienić na regenerowane ale ja bym odżałował i założył orbitrol i tłok spokój raz na zawsze. samemu jak rozbierzesz serwo i wylecą kulki z przodu to już nie złożysz. możesz się dobrać od góry pod chłodnicą jest tam pokrywka zabezpieczona segerem zdejmij ją i zobaczysz czy masz luz na wąsie (nakrętka od góry pod pokrywką) może uda się choć część luzów pokasować

nie ma problemu z kulkami bieżesz pożnej rowki smarujesz tawotem i przyklejasz kulki ja rozbierałem je załkowicie, wymieniałem uszczelniacze, oringi i łożyska zaden problem, aha w głownej oście pionowej jest zabezpieczenie z góry na imbus, jak tego nie odkręcisz to nie rozbierzesz, tylko z tym miałem problem bo było zalepione brudem i nie byo go widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A drodzy Forumowicze co jest przyczyną luzów, bo nawet bez uruchomienia silnika luz w kierownicy jest na 1/4 obrotu. Czy to wina serwa? Czy może czegś innego??

i gdzie szukać przyczyny?

Rozbierać serwo? Jak się zabrać do tego?

Bo kupiłem ten ciągnik niedawno i dopiero go "poznaje"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo masz słabo dokręcona kierownice co drążka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam następujący problem ,powiedzmy ,że można tak to nazwać. Założyłem do ciągnika orbitrol Danfossa no i wszystko gra ,ale na kierownicy czuję koła ,tzn . siły które na nie działają . Dodam,że nie ma żadnych problemów z kierowaniem tylko ten orbitrol działa jak typowe wspomaganie , a nie jak układ hydrostatyczny ,typowy dla innych ciągników rolniczych . Czy Ktoś z Was spotkał się z czymś takim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Szanownych Forumowiczów

 

Może ktoż z Państwa mi pomoże, i podpowie jak usunąć luzy w układzie kierowniczym ciągnika Ursus C-385??

 

Kupiłem na allegro instrukcję napraw tego typu ciągnika, lecz ani słowa nie ma o tym:((

 

Pomoże ktoś?

 

moze masz te instrujkcę w pdf o bys wrzucił na stronkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile mozna dac za trupa 1222? mam takiego na oku.. przod z luzami, przedni naped nie dziala, silnik tyle ze chodzi, raz podnosi raz nie. oczywiscie kosztem remontu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1222 nie ma przedniego napędu ,za 1224 możesz dać maks 20tys,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. podczas wkładania biegów w moim 1002 strasznie zgrzyta skrzynia. nie raz jak stoję i wkładam bieg to ciągnik drga do przodu albo jak wycisne bieg to potrafi delikatnie sie cofnąć. podciągnąłem pedał taka gwigenką ze nie ma luzu ale to nie pomogło. ile bedzie kosztować naprawa. czy sama tarcza do wymianmy czy jakas większa ilość elementów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd.

Mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW [doszlo kilka nowych] w języku polskim do URSUS-ów:

C325,C328 C-330,C-330M ,C335,C-355,C355M,C-360,C360 3P, C-385 C385A, U 1201,1204,

-„uzytkujemy ciągniki ursus MF” – do mF 255i 235

1042,1044 (katalog)

912,914,1012,1014,1222,1224,1614

902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604 932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634

3512,3514,

4822,4824

4512,4514, 5312,5314

5712,5714,

6012,6014

C-4011

Famarol Instrukcja obsługi Katalog częsci U125\

 

Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszystko do remontu to niewarto za drogo wyjdzie! Wymień tarcz i dźwigienki powinno pomóc u mnie pomogło a juz było tak ze mogłem jeździc mając wciśniete sprzęgło

 

 

Nawalił mi tylni most zmieliło tryby i łozyska moje pytanie lepiej naprawiac czy kupic drugi most? kompletny most w bdb stanie mam za 3 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie wczoraj pęknoł mi wąż w 1634 wychodzacy ze ciągnika pod wejściem do ciągnika wymieniłem wąż i pracował ciągnik do wieczora, dzisiaj jechałem skończyć orać i nieumiem ujechać bez przyśpieszacza a na przyśpieszaczu idzie normalnie co sie mogło stać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. podczas wkładania biegów w moim 1002 strasznie zgrzyta skrzynia. nie raz jak stoję i wkładam bieg to ciągnik drga do przodu albo jak wycisne bieg to potrafi delikatnie sie cofnąć. podciągnąłem pedał taka gwigenką ze nie ma luzu ale to nie pomogło. ile bedzie kosztować naprawa. czy sama tarcza do wymianmy czy jakas większa ilość elementów

 

Kolego masz to samo co ja w swojej 60-takie same objawy Wczoraj oDebra1łem go od mechanika i okazało sie że tym objawom winne są:

-popękane tarcze (mechanik mówił,że to cud że się jeszcze nie rozpadły)

-padnięte łożysko oporowe

 

Po naprawie nie ten ciągnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim Fergusonem a dokładnie z podnośnikiem.

jest to MF 185 ale podobno jest to to samo co Ursus 4512 więc szukam pomocy równiez na tym forum...

Rozebrałem podnośnik i wymieniłem pierścienie na tłoku ale nic to nie dalo :/ w turze jest wszysko wporzadku... Moze ktos mial cos podobnego i mógłby mi pomóc... A i mam prosbe jezeli ktos ma książke napraw do Fergusona 185 lub cos podobnego moze byc równiez do Ursusa 4512 to bardzo bym prosił o przesłanie mi jej na adres: huberto131@gmail.com z góry dziekuje za wszystkie wskazówki i bardzo bym byl wdzieczny za ta książke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam pytanie wczoraj pęknoł mi wąż w 1634 wychodzacy ze ciągnika pod wejściem do ciągnika wymieniłem wąż i pracował ciągnik do wieczora, dzisiaj jechałem skończyć orać i nieumiem ujechać bez przyśpieszacza a na przyśpieszaczu idzie normalnie co sie mogło stać??

 

ktoś podpowiedział mi że to może być wzmacniacz momętu niewiecie gdzie sie podciąga sprzęgło w 1634?? (jakąs taśme czy coś takiego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam pytanie wczoraj pęknoł mi wąż w 1634 wychodzacy ze ciągnika pod wejściem do ciągnika wymieniłem wąż i pracował ciągnik do wieczora, dzisiaj jechałem skończyć orać i nieumiem ujechać bez przyśpieszacza a na przyśpieszaczu idzie normalnie co sie mogło stać??

 

ktoś podpowiedział mi że to może być wzmacniacz momętu niewiecie gdzie sie podciąga sprzęgło w 1634?? (jakąs taśme czy coś takiego)

 

a 1634 nie będzie tak jak 1002 miało takiej sróby z kontrą idąca od pedała sprzęgła do korpusu skrzyni i tam się skręca tak by pedał niemiał luzu ja u siebie tak zrobiłem i pomogło sprzęgło przestało ciągnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znalazłem trn pierdolnik do podciągania ale mi niepomogło dalej sprzęgło sie slizga na żółwiu. Bede podobno musiał kupić wzmacniacz momętu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim go wybebeszysz sprawdź czy pompa wytważa ciśnienie w układzie wzmacniacza ?bo niekiedy lubi się zapowietrzyć z powodo małego stanu oleju w skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest mało oleju w skrzyni to samo się przełącza na żółwia i dalej jedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj go rozebraliśmy pęknięta taśma tarcze w wzmacniaczu do wymiany mikropompa, tryb kturym sie włancza pompe główną i pare drobniejszych żeczy. Jutro lece po części ciekawe ile wyjdzie cały remont.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

ma imie mam michal i nie jestem co prawda rolnikiem lecz spadlo na mnie utrzymanie gospodarstwa rolnego i konserwacja maszyn...

 

stad z racji braku doswiadczenia z ciagnikami mam pytanie o C-330

mam takowy z bodajze 1985 roku, ma przedmuchy na cylindrach ale jeszcze jezdzi i radzi sobie z tym czym musi. o tyle to fajne ze moze wykorzystam go potem do ustawiania palet po dokupieniu widlaka na przod-wiec trzeba sie nim zainteresowac i nieco podpiescic.

 

z ciagnikiem uzywam przedniego ladowacza - tur sie to chyba nazywa (taka lyzka podnoszona hydraulicznie). no i ostatnio mam 2 problemu z nim (meritum posta:P):

- opada lyzka samoczynnie po jakims krotkim dosyc czasie (i jest jakis wyciek w poblizu dzwigni do podnoszenia - dosc spory)

- slabo podnosi (tzn musze mu wpakowac wysokie obroty a i wtedy nie jest to tak jak keidys...

 

podejrzewam ze zwyczajnie brakuje oleju hydraulicznego.... i tu glupie pytanie.... gdzie sie go wlewa? Pod siedzeniem znalazlem kurek na ktorym sa slady czerwonej farby ale nie mam pewnosci (wole nie powtorzyc bledu pewnego mechanika ktory wlal plyn do spryskliwaczy do zbiorniczka od wspomagania kierownicy pewnej pani:)).

 

domyslam sie ze pompa hydrauliczna uzywa innego oleju niz skrzynia biegow - jakie oleje gdzie sie wlewa?

 

z góry dziekuje za podpowiedzi

sir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...