damian9871 0 Napisano 7 Lipca 2007 bez przesady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nstkp 0 Napisano 7 Lipca 2007 Potrzebuje pomocy, mam "przerywacz świateł kierunku jazdy" chyba od malucha który ma cztery wyjścia +, P, L, 31. Chyba wiecie jaki mam problem, za pomoc będę bardzo wdzięczny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 7 Lipca 2007 31 - masa+ - Od stacyjkiP - do przełacznika L/PL - do lampki kontrolnej Ja bym tak podłaczył ale nie miałem nigdy doczynienia z takim przerywaczxem tylko onnym jesli sie mylę to niech mnie ktoś poprawii. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nstkp 0 Napisano 8 Lipca 2007 Dziś nie będe podłanczał ale w poniedziałek to już napewno, jak będzie żle to mam nadzieje że obędzie sie bez dymu, narazie dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 8 Lipca 2007 Izydorze oznaczenie P- to kierunek prawy a L i trzeba to podłaczyć do przełacznika kieunkowkazów to lewy natomiast "+" do stacyjki "-" masa jak się myle to mnie poprawciepozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 8 Lipca 2007 Co jest powodem iż rozdzielacz w C-330 ten na błotniku cały czas buczy tak jak by pracował pod obciązeniem mimo ze nie jest używany. Problem znika gdy wyłacze pompe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walbed 0 Napisano 8 Lipca 2007 31 - masa+ - Od stacyjkiP - do przełacznika L/PL - do lampki kontrolnej Ja bym tak podłaczył ale nie miałem nigdy doczynienia z takim przerywaczxem tylko onnym jesli sie mylę to niech mnie ktoś poprawii. To jest prawidłowe podłączenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 9 Lipca 2007 dzisiaj zalozylem altka do 330. Alternator jest od jakiegos nissana,ale.....mocno sie grzeje...nawet do tego stopnia ze nie da rady sie dotknac wiecie moze co jest tego przyczyna?? chodzi w ta sama strone jak w aucie w ktorym byl zalozony. Musze jeszcze zmierzyc co ten altek daje na przewodziki dzisiaj juz mi sie nie chce.....chyba zrobie to jutro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 9 Lipca 2007 Młałem to samo przy alternatorze od poldka w ciapku. Oklazało się ze był inny reguklator. Sprawdz ile daje alternator poiwinno być 14,4 V. Ja miałem 16 na pełnuym gazie i sie grzał że nie można było go dotknąć. Ale myśle że twoim problemem jest złe połaczeie B+ , kabla co idzie do rozrusznika przeczyść łaczenia powinno pomóc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 10 Lipca 2007 polaczenia jest dobre. Jeszcze wczoaj sprawdzilem bo chyba byn nie usnal na najwyzszych obrotach daje dokladnie 16,1 a na malych 14,5 wydaje mi sie miesci sie w normie. Ktos mowil ze altek ma temp. 40 stopni. narazie musi dzialac zobacze co bedzie dalej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 10 Lipca 2007 polaczenia jest dobre. Jeszcze wczoaj sprawdzilem bo chyba byn nie usnal na najwyzszych obrotach daje dokladnie 16,1 a na malych 14,5 wydaje mi sie miesci sie w normie. Ktos mowil ze altek ma temp. 40 stopni. narazie musi dzialac zobacze co bedzie dalej. Nic nie będzie bo i co ma być ? Najwyżej będzie gotowało elektrolit w akumulatorach a tym samym zmniejszy sie ich żywotność , po pewnym czasie na skutek przegrzania szlak trafi alternator i tyle . Masz dobrany źle regulator napięcia . Najprostszą linią oporu było załozyć alternator od poloneza oraz regulator. Koszt to 50 zł + 17 zł . Na szrotach tego materiału nie brakuje ............. a po co kombinować z czymś tam od Audi , opla , czy czegoś tam innego , alternator od poloneza ma wystarczająco dużo mocy ................ a wrazie awarii w każdym sklepie dostaniesz potrzebne częsci czyli diody , łozyska , o ile nie taniej wyjdzie kupić następny na szrocie Pozdrawiam, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nstkp 0 Napisano 10 Lipca 2007 Ja mam z alternator z szrotu od vw Jetta dałem 50zł praktycznie nic nie musiełem przerabiać i jest tip top. W kwesti przerywacza to wpiołem (wbrew logice) L -PrzełącznikP- Lampkai działa jak marzenie, pracuje dokładnie jak w samochodzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 10 Lipca 2007 Niepowinno tak być. U mnie też było 16 V i się grzał wymieniłem regulator i n awolnych ponad 13 a n apełnym gazie 14,5 V i alternator lekko ciepławy. Musisz mieć żle podłaczone alebo regulator nie od tego alternatora. przegazuj i zobacz jak woda się gotuje w akka widac to doskonale. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 11 Lipca 2007 Co jest powodem iż rozdzielacz w C-330 ten na błotniku cały czas buczy tak jak by pracował pod obciązeniem mimo ze nie jest używany. Problem znika gdy wyłacze pompe. Masz rozpierniczony rozdzielacz (ten na błotniku oczywiście) jeśli nie jest Ci on potrzebny to radze go z tamtąd wywalić bo rozwali Ci pompę, mi juz tak zrobił raz i go wywaliłem. Chyba ze chcesz inwestować w naprawe albo nowy rozdzielacz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 11 Lipca 2007 marcian....pierwsze slysze zeby miarka oleju w sprezarce do 330 znajdowala sie z tylu sprezarki,czyli przy kolektorze albo ja jestem inny albo ktos pisze glupoty Sory pomyliło mi się, zle zrozumiałem z tą dziurką, a ta dziurka to jest najzwyklejsze odpowietrzenie skrzyni korbowej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 15 Lipca 2007 Mam pytanie:Czy C-330 poradzi sobie w prasie zwijającej i jaka prasa byłaby najbardziej optymalna?W kostkującej to pracowałem,ale co do zwijającej ton nie wiem, może ktoś próbował.Pozdrawiam.Rysiek B. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 15 Lipca 2007 @Rysiek B.Już dostałeś odpowiedź:bez przesady TO ^ powinno Ci wystarczyć,Ale jak chcesz dokładną odpowiedź to: żadna prasa zwijająca nie nadaje do C-330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 15 Lipca 2007 Muszisz miec co najmniej MF-255 (47 KM) to sobie pradzi z Claasem Rollantem 34. (belka 120x90) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 16 Lipca 2007 witam. Panowie,co moze byc jesli nie swieci mi sie lampka kontrolna ladowania?? mam alternator i daje 14,2-15,1 grzeje sie normalnie tak jakby ladowal ale lampka w ogole sie nie swieci. moglo sie cos wsrodku odlaczyc?? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 16 Lipca 2007 Sądze ze wcześniej działała. Pewno sprawdzałeś czy nie jest przepalaona. Wyciągnij ten cały plastik - gniazdo i wt=yczyśc papierem w środku czasami masa zardzewieje i już nie świeci. Jak wyciągniesz to gniazdo wyjmij wsuwke dołuż sama żarówke o masy a na środek dołuż ten przewód i zobaczysz czy świeci jeśli nie to albo żarówka przepalona albo przewod nie łaczy, idzie on do stacyjki do zacisku 15 po wciśnieciu kluczyka tam powinno być napięcie jeśli nie ma to stacyjka złom. Jeśli natomiast żarówka świeci to albo gniazdo źlełączy al;bo przewó przy alternatorze nie łaczy. Musisz to posprawdzać. Jakby co to pytaj. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 16 Lipca 2007 Dzięki Panowie za poradę w temacie prasy zwijającej do C-330. Rysiek B. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 16 Lipca 2007 Panowie mam caly czas problem z moja trzydziestka jak juz kiedys pisalem zrobiłem 5 miesiecy temu remont dotarłem silnik ale caly czas nie chodzi jak powinien slabo wchodzi na obroty jest słaby a dzisiaj jak pojechałem podorywac to mi sie tak grzal ze musiałem skończyc robote po 20 minutach majster który robił remont nie wie gdzie może byc przyczyna bo wtryski były juz sprawdzane 2 razy i są ok pompa tez jest ok bo była sprawdzana na specjalnej aparaturze sprawdzał rez zawory czy sie nie zacinaja ale tez sa ok i juz sam nie wiem co robić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walbed 0 Napisano 16 Lipca 2007 Czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest ustawiony na 30 +- 1 stopień przed GMP ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 17 Lipca 2007 Pierwsza sprawa to prawidłowo ustawić zapłon czyli kąt wyprzedzenia wtrysku , druga sprawa otwórz korek od chłodnicy i sprawdź czy nie stawia przy pracującym silniku pęcherzów powietrza , być może jest wywalona uszczelka pod głowicą . Acha i jeszcze jedno przy remonicie tuleje zostały ustawione tak że wystają 0,1 - 0,16mm ponad powierzchnię bloku ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 17 Lipca 2007 kat jest ustawiony napewno dobrze bo już sprawdzaliśmy uszczelka jest ok z tulejami to nie wiem bo to nie ja robiłem i musial bym spytac majstra. Dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach