damian9871 0 Napisano 2 Marca 2007 ten wałek to czujnik od regulacji siłowej pokrywy złóż na silikon a wałek spróbuj dopasować jakiś oring.najgorsze jest to że za jakiś czas znowu będzie z tego lecieć.taki urok 60-tki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 2 Marca 2007 złóż na silikonNajpierw wymień oringi i sprawdź czy ta obudowa nie jest pęknięta. Silikon odradzam, znam przypadek, że dostał sie do oleju i rozdzielacz do wymiany Z resztą żaden profesjonalista nie robi na silikon, ja (bez aluzji, amatorem jestem )smaruję uszczelkę towotem i/lub farbą olejną (doslownie odrobinkę) i z przeciekami spokój. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 2 Marca 2007 złóż na silikonNajpierw wymień oringi i sprawdź czy ta obudowa nie jest pęknięta. Silikon odradzam, znam przypadek, że dostał sie do oleju i rozdzielacz do wymiany Z resztą żaden profesjonalista nie robi na silikon, ja (bez aluzji, amatorem jestem )smaruję uszczelkę towotem i/lub farbą olejną (doslownie odrobinkę) i z przeciekami spokój. tez stosuje te srodki ale ostatnio kupilem/pracuje w sklepie motoryzacyjnym/ naprawde fajna rzecz gasket firmy kleen flo. Nie jest zbyt drogi ale sprobuj daje gwarancje ze nie bedzie cieklo i nie urwie sie zeby zatkac jakis kanal olejowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 2 Marca 2007 Aha,a nie wiesz,gdzie można dostać taką instrukcję napraw do C-360??Czy w ogóle można dostać?? http://www.allegro.pl/item171181078_katalog_ursus_c_360_c_355_c_355m.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 2 Marca 2007 Dzięki za linki.Troche lipa,bo koleś nie wysyła za pobraniem.Da sie,gdzieś indziej kupić instrukcje napraw?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 2 Marca 2007 Nie wiem jak u was ale u mnie taka instrukcje można kupic w kazdym sklepie w którym sprzedaja częsci do C-360 lub innych. Popytaj w takich sklepach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 2 Marca 2007 Ok,dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 2 Marca 2007 tna tym walku skretnym ramienia podnosnika sa 4 oringi dwa mozna wymienic bez problemu od zewnatrz.a srodkowe to trzeba by sciagnac caly korpus podnosnika wybic walek i je zalozyc.a silikon to nic nie daje.instrukcje obslugi do 60 to widze w kazdym sklepie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilZ 0 Napisano 3 Marca 2007 Witam. Moze wie ktos. Ile moze kosztowac piasta do kola przodniego do 60tki??? pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 3 Marca 2007 http://www.mirex.pl/sklep.php?nazwa_s=piasta&x=9&y=9 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 4 Marca 2007 Czy któryś z szanownych forumowiczow orientuje się ile będę musiał zapłacić za skrzynię? Obudowa zostaje, chodzi mi o wszystkie elementy wewnątrz, nie licząc robocizny... Robił ktoś ostatnio taki remont? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Marca 2007 Musiał byś popytać w warsztatach remontujących ciągniki najlepiej.Od razu by ci wyliczyli ile to by kosztowało.Ja nie robiłem skrzyni.Co ci sie dzieje/stało z tą skrzynią?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 4 Marca 2007 Skrzynia ponad 20 lat nie była remontowana. Są już znaczne luzy, wybite łożyska strasznie hałasują szczególnie podczas hamowania silnikiem, tryby wyjeżdżone, dwójki od 2-3 lat prawie wcale nie używam (natychmiast wyskakuje - żadna regulacja nie radzi) z tego względu orka najczęściiej na 5 polowej Czas z tym skończyć i zrobić wszystko raz a dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Marca 2007 U mnie też gdzieś tyle nie ruszana skrzynia i wszystko OK,nic nie wyje,ale raczej dla tego,że mało robił.Twój na ilu hektarach robi/robił?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADZIO 0 Napisano 4 Marca 2007 Czy wie ktoś z forumowiczów ile powinno się docierac kompletnie nowy silnik w ursusie c360 3p i jak powinno to wygladac??z góry dziekuje za pomoc pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 4 Marca 2007 Twój na ilu hektarach robi/robił??Jako jedyny ciągnik w okolicy przez kilka lat zrobił wiecej niż niejeden przez dakady Konkretnie nie wiem, licznika mth ojciec nigdy nie robił Teraz pracuje na ok. 10 ha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Marca 2007 Może ktos wie,czy oleju w pompie wtryskowej powinno ubywać??Jak wlałem gdzies w środku robót polowych a ostatnio jak zaglądałem to prawie nic nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 4 Marca 2007 Może ktos wie,czy oleju w pompie wtryskowej powinno ubywać??Jak wlałem gdzies w środku robót polowych a ostatnio jak zaglądałem to prawie nic nie ma Nadmiar oleju wyleci przelewem, a ilość oleju w pompie jest wystarczająca, jeśli wałek krzywkowy będzie tylko zalany do ok 1/4, kłania sie miarka kontrolna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Marca 2007 Acha,dzięki.Optymalny poziom to raczej max. na miarce, teraza ledwo sie miarka macza,a na lałem na max.To jak to w ko ncu jest?Mi sie wydaje,że jest coś nie tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 4 Marca 2007 łyka ci olej! Normalka nie martw się tylko go dolewaj jeśli nie chcesz robić kapitalki Oczywiscie ze jest nie tak bo olej umyka tylko czy silnik jest nieszczelny( to znaczy czy jest pod nim kałuza oleju) Czy przez tłoki i kominem ucieka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Marca 2007 Że olej mi spala to prawda i dolewam,ale chodzi mi o ubywanie oleju w pompie paliwowej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 4 Marca 2007 Że olej mi spala to prawda i dolewam,ale chodzi mi o ubywanie oleju w pompie paliwowej. W pompie wtryskowej nie powinno ci ubywać oleju , poprostu jest nieszczelna i może być że ma przeciek na zewnątrz , lub wewnętrzny czyli olej dostaje sie do paliwa. Poprostu sprawa dla .......... pompiarza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Marca 2007 Dzięki.Wreszcie ktos odp konkretnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 4 Marca 2007 Że olej mi spala to prawda i dolewam,ale chodzi mi o ubywanie oleju w pompie paliwowej. To prawdo podobnie olej ucieka pierscieniem uszczelniajacym od strony napedu pompy. Znajomy mówił ze to robił bez pompiarza. Ale ja dokładnie go o to nie pytałemn, ale prawdopodobnie też sam zrobisz jesli to jest to co pisze. A teraz jego nie ma wiec nie pomogę tobie. Moze ktoś tu na forum to robił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominujacy rolnik 0 Napisano 4 Marca 2007 Wie ktoś może ile kosztuje remot c360 kapitalny z szlifem wału i wymianom wszystkiego?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach