buchaj 0 Napisano 4 Października 2007 słaby podnośnik przede wszystkim.No nie powidziałbym, że taki słaby. Przynajmniej w u mnie. Oczywiście wiekszego pługa to by nie podniósł, ale z dwuskibowym to powinien dać sobie radę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 4 Października 2007 Do kolegi pawelek32 sluchaj kolego chyba nie poto sie zalogowales zeby innym ublizac tylko dowiedziec sie czegos podzielic sie informacja doradzic nie sadzisz a co do pluga to probowales z takim plugiem bo moim zdaniem C-360 sobie poradzi z udzwigiem a z orka nie bedzie problemu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 5 Października 2007 zauważ, że nikogo nie obrażam. jeśli ktoś pisze każdy przez rz to wybaczcie, ale mnie uczyli pisowni tych najprostszych wyrazów w szkole podstawowej.nie jest tak, że kto dobrze zna zasady ortograficzne jest inteligentem, tylko przeciwnie, kto ich nie zna ten jest... dokończ sobie sam.nie próbowałem orki 360 pługiem obrotowym- jak chcesz to testuj. kiedyś pisali na forum, że absolutnie nie opłaca się orać tym ursusem to tak na marginesie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 5 Października 2007 Pomysl sobie jezeli ty mialbys w swoim gospodarstwie najwiekszy ciagnik C-360 to niechcialbys pluga obrotowego do orania ja mysle ze nie kazdego stac na wiekszy ciagnik i zadawalaja sie tym co maja i nie mozna sie z nich nasmiewac przeciez plugi 2 skibowe sa do tych mniejszych ciagnikow Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 5 Października 2007 zgadza się, ale do pługa obrotowego w TUZ ciągnika musi być wszystko cacy, a w c360 wszędzie są luzy. nie żebym sie naśmiewał z c360, bo pól roku temu mieliśmy taką maszynę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 5 Października 2007 aha... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 5 Października 2007 Do pawełek32 słuchaj jak takiś inteligent to po cholere siedzisz w gospodarstwie idżź gdzieś za prezesa!!!!!!!!!!!!! a podrógie toja dopiero zaczynam i tylko pytałem....Nie ciśnieniuj się. Poprawnej polszczyzny nigdy za wiele, czy to ,, idżź gdzieś za prezesa", czy jak,, podrógie toja" się zaczyna. Wcale nie znaczy, że jakieś chłop to wszyscy muszą zaraz o tym wiedzieć. W temacie pługa miał Pawełek rację, C-360 wybitnie nie nadaje się do tego typu maszyn.Wiem co pisze, zacząłem 25 lat temu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 5 Października 2007 też doszedłem do tego wniosku.. dzięki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopo 0 Napisano 6 Października 2007 przepraszam, że w tym temacie pytam o c-4011, ale chciałbym sie dowiedzieć czy do tego ciągnika da sie zamontować silnik 3p (perkins)? i czy są jakieś trudności w połączeniu c-4011 w porównaniu do c-360 z 3p? czy c-4011 są równie wytrzymałe jak c-360? jakie wady ma c-4011 w porównaniu z c-360? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 6 Października 2007 Panowie pytałem już o to w temacieogólnym o Ursusach ale bez odpowiedzi więc spróbuję tutaj.Mam problem z 360.Na drugim biegu przy dużym obciążeniu (np. podczas jazdy z pełna przyczepą czy podczas orki) cos puka na 2 biegu w skrzyni biegów.Ale tylko na 2 i pod obciążeniem jak samym ciągnikiem albo z rotacyjna to cisza.Po zdjęciu pokrywy z góry skrzyni zauważyłem że na kole zębatym 2 biegu są 4 ukruszone leciutko zęby ale to chyba nie to. Z góry dzięki za radę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Października 2007 przepraszam, że w tym temacie pytam o c-4011, ale chciałbym sie dowiedzieć czy do tego ciągnika da sie zamontować silnik 3p (perkins)? i czy są jakieś trudności w połączeniu c-4011 w porównaniu do c-360 z 3p? czy c-4011 są równie wytrzymałe jak c-360? jakie wady ma c-4011 w porównaniu z c-360? Widziałem taką przeróbkę z daleka i powiem,że ścigant z tego wyszedł,bo robił wszystkie 360 i 4011. 4011 jest bardziej wytrzymały od 360. 4011 jest szybsze od 360 i ma mortyzowany przodek ale cięzko chodzi układ kierowniczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 6 Października 2007 czy c-4011 są równie wytrzymałe jak c-360? Powinieneś raczej zapytać czy 60 są równie wytrzymale jak 40 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 6 Października 2007 Od nowości w mojej 60-tce głośno chodziła skrzynia na dwójce i wstecznym. Z czasem rzężała nie do wytrzymania. Kilka lat temu miała remont i okazało się że dolny tryb od dwójki (ten na wałku pośrednim) jest do połowy spiłowany (połowa zębów była jak żyletki, a druga połowa prawie jak nowa). Mechanik powiedział że tryb był nie zahartowany i wymienił komplet (górę i dół). Teraz jednak dwójka znów zaczyna rzężeć i narodziło się pytanie - czy jest duże prawdopodobieństwo, że mam krzywy wałek pośredni w skrzyni?? Wywnioskowałem to z tego, że jak na przykład nie wysprzęgle dobrze i chcę wrzucić dwójkę to nie chroboce równo, tylko raz mocniej raz słabiej. Podobnie jest też na jedynce, ale trochę lepiej. Proszę o podpowiedź, bo według mnie to mechanik się nie poznał . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 7 Października 2007 Ja tak kiedys miałem w 3p i tez własnie na dwojce. Po jakis 7 latach robilem skrzynie biegow i okazalo sie ze walek jest krzywy.wymienilem i jak reka odjał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 7 Października 2007 Ale dolny wymieniałeś czy górny?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukash0 0 Napisano 7 Października 2007 jaką pompę olejową najlepiej zastosować do wspomagania c360 (poza orginalną).?? Orbitrol jest z ostrówka. Najlepiej żeby była na pasek klinowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukash0 0 Napisano 7 Października 2007 jaką pompę olejową najlepiej zastosować do wspomagania c360 (poza orginalną).?? Orbitrol jest z ostrówka. Najlepiej żeby była na pasek klinowy. Ciągnik ma przedni napęd!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 7 Października 2007 Ale dolny wymieniałeś czy górny??zmieniałem wszystkie lozyska i wałki...nie chciałem ryzykowac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 7 Października 2007 przepraszam, że w tym temacie pytam o c-4011, ale chciałbym sie dowiedzieć czy do tego ciągnika da sie zamontować silnik 3p (perkins)? i czy są jakieś trudności w połączeniu c-4011 w porównaniu do c-360 z 3p? czy c-4011 są równie wytrzymałe jak c-360? jakie wady ma c-4011 w porównaniu z c-360?da się zamontować silnik od 3p tylko to gra niewarta świeczki bo musisz kupić taką jakby redukcje jak w c 360 3p i przód od c360 a pozatym 3p są mniej wytrzymałe od naszych silników... a namarginesie nowy silnik c360 do poskładania sobie to koszt około 7000PLN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 7 Października 2007 a namarginesie nowy silnik c360 do poskładania sobie to koszt około 7000PLN Że jak? 7tys. nowy silnik??Do poskładania??Chyba po remoncie generalnym za 3500. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 8 Października 2007 jak sobie go sam poskładasz to wyjdzie około 7000zł. Kpl. naprawczy tłoków 600zł kadłub2950zł wał840zł panewki już niepamiętam głowice po regeneracji 80zł szt pompa wtr. 1350zł pompa ciśniena oleju 130zł reszte morzesz dać ze starego motoru. Co najważniejsze jest nowe. Przecież np miski olejowej czy innych podzespołów nie mósisz nowych kupować. aha niżej czytałem że komuś mechanik powiedział że wał korbowy od c4011 nie pasuje do c360. Mój ojciec montował wał od c360 w c4011 i pasował. (ps Pawełek32 jeśli są błędy to wybacz że kalam poprawną pisownie ja za to poradzić niemoge) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 8 Października 2007 Teraz takie pytanie: Czy komuś przytrafiło się,lub słyszeliście,żeby silnik w 360 (lub w innym ursusie) był tak zużyty,że się rozleciał,lub poprostu przestał pracować na amen? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 8 Października 2007 gość zostawił 330 przy pompie od deszczowni i pękł wąż od chłodnicy papaj się zatarł jak rozebrali silnik to tuleje wtopiły się w blok korpus do wywalenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 9 Października 2007 Do lukash0 masz c 360 z przednim napędem? a mógłbyś mi prysłać opis jak i od czego ten napęd dopasowałeś? jak morzesz to wstaw kilka fotek... mój e-mail: rysiek537@wp.pl będe wdzięczny i z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 9 Października 2007 Na wiosce jednemu to wał wyszedł bokiem i kaplica Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach