Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

A nie wie ktoś czy spręzarka od 330 ma własne smarowanie,bo od 360 jest na rozbryzgu albo ciśnienowe (nie pamiętam).Sprężarka od 30 jest na koło pasowe nie?

 

lukano interesują mnie tylko rzeczy/części które znajdują się blisko mnie,bo jeżdżenie po Polsce mija się z celem i z opłacalnością...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie wie ktoś czy spręzarka od 330 ma własne smarowanie,bo od 360 jest na rozbryzgu albo ciśnienowe (nie pamiętam).Sprężarka od 30 jest na koło pasowe nie?

 

lukano interesują mnie tylko rzeczy/części które znajdują się blisko mnie,bo jeżdżenie po Polsce mija się z celem i z opłacalnością...

 

Pewnie masz racje a dokładnie to z jakich okolic jesteś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jestem „szczesliwym” wlascicielem C-355 z 1972r.

http://gregset.fotosik.pl/albumy/322046.html

Ciagnik byl intensywnie uzytkowany do 2004r, jako jedyny w gospodarstwie ciagnik do wszystkiego.. Obsluga techniczna ograniczala sie do niezbednego minimum, jako ze przeciez to tylko na pole Przez ostatnie 3 lata odpalany byl raz w roku i to wszystko. Teraz postanowilem reanimowac gospodarstwo i chcialbym skorzystac z jego pomocy.

http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=7010

Prosze o rady i sugestie jak podejsc do tematu, wiem jedynie ze;

jest ogolnie zaniedbany, odpala i w miare rowno chodzi, podnosnik ma problem podniesc 300kg plug, silnik w miare suchy, wyciek oleju lub plynu hamulcowego z okolic skrzyni (widoczny na zdjeciu), biegow trzeba „szukac”, duzy luz na kierownicy, opony do wymiany itd.

W mojej okolicy (lubuskie) znalazlem tylko jeden zaklad wykonujacy remonty kapitalne, cena do ustalenia po rozebraniu na czesci w przedziale 3-7tys.

Mam dylemat czy zdecydowac sie na kapitalke (silnik, kabina, elektryka, podnosnik, malowanie, slowem wszystko) czy podreperowac to i owo aby popracowal jeszcze sezon i wymienic np. na zetora 5211, lub moze sprzedac tak jak stoi! I zbierac kase na inny... co sadzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Jestem „szczesliwym” wlascicielem C-355 z 1972r.

http://gregset.fotosik.pl/albumy/322046.html

Ciagnik byl intensywnie uzytkowany do 2004r, jako jedyny w gospodarstwie ciagnik do wszystkiego.. Obsluga techniczna ograniczala sie do niezbednego minimum, jako ze przeciez to tylko na pole Przez ostatnie 3 lata odpalany byl raz w roku i to wszystko. Teraz postanowilem reanimowac gospodarstwo i chcialbym skorzystac z jego pomocy.

http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=7010

Prosze o rady i sugestie jak podejsc do tematu, wiem jedynie ze;

jest ogolnie zaniedbany, odpala i w miare rowno chodzi, podnosnik ma problem podniesc 300kg plug, silnik w miare suchy, wyciek oleju lub plynu hamulcowego z okolic skrzyni (widoczny na zdjeciu), biegow trzeba „szukac”, duzy luz na kierownicy, opony do wymiany itd.

W mojej okolicy (lubuskie) znalazlem tylko jeden zaklad wykonujacy remonty kapitalne, cena do ustalenia po rozebraniu na czesci w przedziale 3-7tys.

Mam dylemat czy zdecydowac sie na kapitalke (silnik, kabina, elektryka, podnosnik, malowanie, slowem wszystko) czy podreperowac to i owo aby popracowal jeszcze sezon i wymienic np. na zetora 5211, lub moze sprzedac tak jak stoi! I zbierac kase na inny... co sadzicie?

Jakie masz gospodarstwo ? Bo raczej do świnki nie uzbierasz na inny ..... Z tego co tu piszesz to raczej są to błache sprawy i do usunięcia tych usterek nie potrzeba aż tak wielkiej kasy ....... raczej potrzeba troszkę samozaparcia i chęci ...... Można to zrobić samemu we własnym zakresie że ciągnik będzie śmigał aż miło .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz reanimuje 7h, pozostawione bez opieki przez 3 lata. Na przelomie roku dokupie jeszcze okolo 13h. Ani ze swinek ani do swinki nie bede zbieral mam jeszcze inne zajecie i mozliwosci kredytowe. Stawiam pierwsze kroki na roli i szukam porad obytych w temacie.

Byc moze sa to blache sprawy, lecz nie mam pojecia jak sie za to zabrac...

Samochod oddaje do warsztau wiec o ciagniku pomyslalem to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz mały remoncik i włożysz w niego kilka złotych, bo nie ma poważnych awarii, czy niedomagań, ewentualnie nówki opony, ale za 730 zł kupisz nówke na tył, a po co dawać złodziejom zarobić, powiedzą, że wielce dużo zrobili, naciągną cię na koszty i będziesz tylko stratny. Ogólnie widać, że silik suchy bez wycieków, szczególnie z pod korka oleju i przy kole pasowym, a to dobrze świadczy o kondycji silnika, a podnośnik- wymienisz uszczelnienia na siłowniku, ewentualnie pompe zregenerujesz, co do biegów, to założysz nowy wybierak, uszczelnisz na dźwigni i pojedziesz, luz zlikwidujesz na przekładni kierowniczej i będzie git.

Skąd jesteś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobisz mały remoncik i włożysz w niego kilka złotych, bo nie ma poważnych awarii, czy niedomagań, ewentualnie nówki opony, ale za 730 zł kupisz nówke na tył, a po co dawać złodziejom zarobić, powiedzą, że wielce dużo zrobili, naciągną cię na koszty i będziesz tylko stratny. Ogólnie widać, że silik suchy bez wycieków, szczególnie z pod korka oleju i przy kole pasowym, a to dobrze świadczy o kondycji silnika, a podnośnik- wymienisz uszczelnienia na siłowniku, ewentualnie pompe zregenerujesz, co do biegów, to założysz nowy wybierak, uszczelnisz na dźwigni i pojedziesz, luz zlikwidujesz na przekładni kierowniczej i będzie git.

Skąd jesteś?

I wdzisz..... mówisz i masz ........ jakie to poste Tata postawił diagnozę bezbłędnie w ciągu jednej sekundy ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Gubina, tutaj nie ma specjalistow, tzn sa samozwanczy ale kazdy mowi co innego...Chyba powinienem kupic ksiazke na allego o naprawie C-360 bedzie dotyczyla takze mojego cuda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem z Gubina, tutaj nie ma specjalistow, tzn sa samozwanczy ale kazdy mowi co innego...Chyba powinienem kupic ksiazke na allego o naprawie C-360 bedzie dotyczyla takze mojego cuda?
Pewnie że będzie dotyczyła .... ale jak wdepniesz to do księgarni to pewnie bez problemu kupisz instrukcję napraw do c- 355 zresztą to jeden ...... co najwyżej szczegóły ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis mialem problem z odpaleniem na jednym aku 12V, chyba 80ah. Wczesniej byly dwie 6V jednak padly.. kupic duzy 12V czy dwie 6? Jak podlaczyc przewody skoro mam dwie masy i czy ten model ma - czy + na masie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzis mialem problem z odpaleniem na jednym aku 12V, chyba 80ah. Wczesniej byly dwie 6V jednak padly.. kupic duzy 12V czy dwie 6? Jak podlaczyc przewody skoro mam dwie masy i czy ten model ma - czy + na masie?
Kupić 2 X 6 V , a tzw"szóstki "łączysz szeregowo .......... tego uczą w szkole podstawowej bodajże na lekcjach fizyki ...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawne czasy pamietam tylko pania od fizyki przez ostatnie lata mialem elektrykow od elektryki i cala reszte od pozostalych robot... wiec wybacz prosze ze czasem "wale byki" poprawie sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dawne czasy pamietam tylko pania od fizyki przez ostatnie lata mialem elektrykow od elektryki i cala reszte od pozostalych robot... wiec wybacz prosze ze czasem "wale byki" poprawie sie.
Mam pecha ... mnie uczył pan ....... Ale tak na marginesie to łaczysz szeregowo baterie "+ " na masę " - " do rozrusznika ( przynajmniej tak ciapek ma jeżeli jest coś nie tak to niech ktoś mnie opierd .... )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa kable przykrecone do ramy i jeden z rozrusznika, dzis probowalem z 12V i podlaczylem ten z ramy do "-" a z rozrusznika do "+" swiatla byly, rozrusznik cos tam zakrecil bez fajerwerkow i koniec... cos mi sie wydaje ze brakuje jeszcze jednego kabla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos sie nie zgadza, kable z ramy to klemy "-"

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8c47d647948e3dd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8300c05a09c72bd4.html

na rozruszniku zamontowalem dzis "+" wiec jak to jest? czytalem dzis ze sa wersje takie i takie

A wyciek oleju mam z tego miejsca

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bed2431a16156f3.html

myslicie ze to powazne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Post niżej to instrukcja obsługi ale tez się może przydać

Instrukcja naprawy do C360-3P do pobrania jest w dwóch częściach

 

http://www.uploading.com/files/0ATSOTE4/In...zesc_1.rar.html

 

http://www.uploading.com/files/LPSY9Z88/In...zesc_2.rar.html

 

Ps. Pod reklamami jest napis w jezyku rosyjskim i obrazek przepisujemy kod z obrazka do ramki i klikamy na przycisk pod ramka i pobieramy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy w zupełności jeden aku 12V, ja mam chyba coś ok 90Ah, taki od Fergusona 255, elegancko mieści się w skrzynke, a co do podłączenia, to 360 ma minus na mase, czyli gruby przewód rozrusznika łączysz z plusem w aku, a minus z aku łączysz gdziekolwiek z masą, ciekaw jestem co za mądrala powiedzaił ci że plus na mase NIGDY TAK NIE RÓB!!!

Natomiast co do wycieku ze skrzyni biegów, to musisz wymienić uszczelnienie na ośce od sterowania ręcznego hamulca, poprostu ośka przechodzi przez skrzynie, bo dźwignia jest z jednej strony, a koła do zahamowania są dwa, po obu stronach ciągnika i dlatego tak musieli zrobić, wystarczy spuścić olej, rozebrać dźwigienki na ośce, wyjąć segery, wysunąć ośkę i w gniazdach-tulejkach ośki w ściance skrzyni wymienić oring, kwestia chyba 1,5 zł.

Kurcze szkoda, że nie mieszkasz bliżej, przyjechałbym i w jeden dzień doprowadzili byśmy ciągniczek do perfekcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sama wymiana oingów nie pomogła trzeba było jeszcze wymienić ten wałek koszt 15+ 2 uszczelniacze i z 2 godziny czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Greg_Set "+" z akumulatora do rozrusznika klema większa, "-" na masę mniejsza klema, tak jak napisał TATA.

Radził bym tobie wyczyścić klemy gdyż traci sie tam dużo nergi i traktor wtedy nie pali, tj częsta przyczyna. Popraw połaczenie masy w agromie dostaniesz za grosze. Fachowo potrzebna jest do tego praska ale jak ściśniesz na imadle będzie git lub zaklepiesz młotkiem. Ale najpierw dobrze wyczyść przewód. A i na kadłubie zjedz papierem farbe do gołego metalu w miejscu gdzie przyjdzie złacze.

f5a1b20a76d0b44bm.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa tam sie nie można pomylić, klema ,,minusowa" nie pasi na plusową. Więc w czym problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...