Peron 0 Napisano 23 Stycznia 2009 Witam Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stacho 0 Napisano 23 Stycznia 2009 Byle jakie akumulatory to teraz norma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 24 Stycznia 2009 Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję. Witam Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 24 Stycznia 2009 Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję. Witam Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 24 Stycznia 2009 Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję. Witam Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 26 Stycznia 2009 witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w MFe ponieważ się już zdarły wszelkie pytania co i jak proszę pisać mogę zamiejscic równiez fotki krótki opis co i jak pierwszą objawą zdartej tarczy jest zapchany filtr gdyz jeżeli okładzina jest już cieniutka około 05 mm zostaje całkowicie zerwana po przejąściu przez tryby zostaje zmielona na pył i z olejem dostaje sie do filtra i zapycha go po odkręceniu filtra i stwierdzeniu że jest zapchanu brązową mazią wymieniamy na nowy teraz jak sprawdzić któta tarcza poszła prawa czy lewa rozpinamy pedały chamólców i wciskamy prawy a potem lewy który pedał ucieka do podłogi ta tarcza poszła; oto kilka wskazówek co i jak pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 28 Stycznia 2009 Ooo z podlaskiego a wiec ja znam pewnego swietnego mechanika który zna sie na rzeczy i naprawde szybko i profesjonalnie wykonuje wszystkie naprawy dotyczace MF,Fendt Case, Claas, JD. Tak wiec uwazam ze brudzenie rąk jest dobre jesli chodzi o powszechnie znane C-330 ;], wystarczy niedokrecisz odpowiednio pewnych śrub a Twoja maszyna może zrobic Ci przykrą niespodziankę w momencie na mniej oczekiwanym. pozdrawiam Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 28 Stycznia 2009 witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w MFe ponieważ się już zdarły wszelkie pytania co i jak proszę pisać mogę zamiejscic równiez fotki krótki opis co i jak pierwszą objawą zdartej tarczy jest zapchany filtr gdyz jeżeli okładzina jest już cieniutka około 05 mm zostaje całkowicie zerwana po przejąściu przez tryby zostaje zmielona na pył i z olejem dostaje sie do filtra i zapycha go po odkręceniu filtra i stwierdzeniu że jest zapchanu brązową mazią wymieniamy na nowy teraz jak sprawdzić któta tarcza poszła prawa czy lewa rozpinamy pedały chamólców i wciskamy prawy a potem lewy który pedał ucieka do podłogi ta tarcza poszła; oto kilka wskazówek co i jak pozdrawiam Sorry to nizej to do mirona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 28 Stycznia 2009 Polecam sklep internetowy http://czesci-rolnicze.freezoka.com/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do massey fergussona. Szybko tanio i solidnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 28 Stycznia 2009 witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w ......Sorry to nizej to do mirona Jeśli ktos wie co robi uważnie rozbiera i składa może zaoszczędzić kilka stówek. Większość mechaników robi to na wyczucie poza serwisami któe mają wszelkie dane dotyczące napraw np momenty dokręcenia śrób itd. Jeśli ktoś zielonegop pojęcia o tym nie ma nawet c 330 nie warto rozbierać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 28 Stycznia 2009 witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w ......Sorry to nizej to do mirona Jeśli ktos wie co robi uważnie rozbiera i składa może zaoszczędzić kilka stówek. Większość mechaników robi to na wyczucie poza serwisami któe mają wszelkie dane dotyczące napraw np momenty dokręcenia śrób itd. Jeśli ktoś zielonegop pojęcia o tym nie ma nawet c 330 nie warto rozbierać.witam ;wnioskuje buli1979 ze popierasz serwis MFa że oni tylko się znają na naprawach ale wyobraź sobie że serwis za wymianę tarczy hamulcowej zażyczył sobie 1000 zł"ROLMAX" Wojciech Maksymiu 17-120 Brańsk myślę że wiesz gdzie to jest to jest dopiero zdzierstwo a to jest w sumie odkręcenie kilku śrub wiec myślę że lepiej poczytać forum i zrobić to samemu; pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 28 Stycznia 2009 Wiidzę trochę się nie zrozumieliśmy chodzi mi o to że serwis ma najlepszy dostęp dp dokumentacji fabrycznej oczywiście oni też mogą zawsze coś zepsuć. Co do napraw wykonywanych we własnym zakresie nie mam zbyt wielu okazji przy swojm sprzęcie ale sam naprawiam jeśli już. Co do mechaników jesli ktoś jest dokładny i wie co robi nie ma problemu wszystko można naprawić oczywiście pomijam przypadki wykożystania specjalistycznych urządzzeń. Jeśli natomiast ktoś ma niewielkie pojęcie lepiej się przy tym nie grzebać i skożystać z usług niekoniecznie serwisu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 28 Stycznia 2009 Do mirona ten tekst o tarczach dobra robota zauważyłem że wielu ludzi na tym forum pyta o różne rzeczy po otrzymaniu informacji wielu nawet nie odzywa się i nie mówi która się sprawdziła. Na początku marca czeka mnie wymiana symeringów w zwolnicy więc zamieszczę krótką relacje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 28 Stycznia 2009 jeszcze nie regulowałem więc nie wiem ale spytam się kolegi to dam wam znać jak coś Miałem podobną sytuacje (mam 6190) u mnie przy pierwszym razie było zwarcie na czujniku przedniego napędu z za drugim obluzował się przewód plusowy przy alternatorze a że w ochronie gumowej to trzymał się cały czas tak że nic nie było widać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 28 Stycznia 2009 Oczywiście moja wypowiedź dotyczy postu o rozładowanym akumulatorze autorstwa Perona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 28 Stycznia 2009 U mnie to chyba wina rozrusznika, bo pracuje cały czas. Oczywiście zębatka cofa się i nie zazębia, ale słychać, że rozrusznik buczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 29 Stycznia 2009 WitamZ powodu wycieku (MF 6190) demontuje przedni dekiel i mam problem z kołem pasowym napędu wentylatora i alternatora czy jest ono rozbieralne czy trzeba demontować przedni napęd i druga sprawa przy odpalaniu po wciśnięci sprzęgła załączają się między innymi kontrolki DYNY ABCD a po chwili pracy wszystko gaśnie i ciągnik podczas jazdy przyspiesza, wraca do normy po kilkakrotnym wciśnięciu sprzęgłaProszę o rade Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soltysdaniel 0 Napisano 29 Stycznia 2009 Witam!Mam taki problem ze swoim MF 590 akumulator kreci super a ciagnik odpala wolno po kilku kreceniach nadmieniam ze ma wtryski i pompe dobra filtry po wymianie.pozatym ma ok 10000 motogodzin ale oleju bierze troche Prosze o porady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 29 Stycznia 2009 zmierz ciśnienie w cylindrach może być już małe nie wiem gdzie jest zbiornik istnieje ewentualność odpływu paliwa paliwa po postoju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 29 Stycznia 2009 Moga być wypalone gniazda zaworów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 29 Stycznia 2009 Jak przestawić wskazania prędkościomierza w MF6180 z miles/h na km/h??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 29 Stycznia 2009 Przechodzisz na komputerze do zakładki METRIC/MP i ustawiasz metric jeżeli dobrze pamiętam Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soltysdaniel 0 Napisano 29 Stycznia 2009 dzieki mysle ze to pewnie zawory a bak ma na dole czyli paliwo ciagnie pompka zasilajaca tez kupilem nowa 46zl wiec to klopot z glowica Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 29 Stycznia 2009 Czyli trzeba podopinac kompa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 29 Stycznia 2009 Ja miałem na myśli ten na słupku po prawej stronie w kabinie można na nim ustawić żeby pokazywał prędkość w milach jak i kilometrach. U mnie komp na słupku pokazuje 37km/h a na konsoli przy prędkościomierzu jakieś 23 i to są chyba mile ale jak to zmienić to nie wiem niestety nie jestem zaawansowany w MF bo mam go dopiero od roku a u mnie to Zetory i Ursusy chodzą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach