Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję.

 

Witam

 

Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję.

 

Witam

 

Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję.

 

Witam

 

Kiedyś kupiłem nowy akumulator do 6180, to było jakies 2 tygodnie temu. Dzisiaj popracowałem ze 3 godziny i akumulator się całkowicie rozładował, normalnie padł podczas pracy. Kontrolka od ładowania nie świeciła sie. Czym to mogło być spowodowane? Czy coś go rozładowało, czy może wadliwy akumulatorek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w MFe ponieważ się już zdarły wszelkie pytania co i jak proszę pisać mogę zamiejscic równiez fotki krótki opis co i jak pierwszą objawą zdartej tarczy jest zapchany filtr gdyz jeżeli okładzina jest już cieniutka około 05 mm zostaje całkowicie zerwana po przejąściu przez tryby zostaje zmielona na pył i z olejem dostaje sie do filtra i zapycha go po odkręceniu filtra i stwierdzeniu że jest zapchanu brązową mazią wymieniamy na nowy teraz jak sprawdzić któta tarcza poszła prawa czy lewa rozpinamy pedały chamólców i wciskamy prawy a potem lewy który pedał ucieka do podłogi ta tarcza poszła; oto kilka wskazówek co i jak pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo z podlaskiego a wiec ja znam pewnego swietnego mechanika który zna sie na rzeczy i naprawde szybko i profesjonalnie wykonuje wszystkie naprawy dotyczace MF,Fendt Case, Claas, JD. Tak wiec uwazam ze brudzenie rąk jest dobre jesli chodzi o powszechnie znane C-330 ;], wystarczy niedokrecisz odpowiednio pewnych śrub a Twoja maszyna może zrobic Ci przykrą niespodziankę w momencie na mniej oczekiwanym. pozdrawiam

 

 

Tak sam z siebie to nie możliwe żeby się rozładował, musiałeś pracować na światłach i nie masz ładowania. Sprawdź koniecznie ładowanie, musi być powyżej14V i nie trzymaj rozładowanego akumulatora, bo długo sie nim nie nacieszysz. Jeśli masz ładowanie to oddaj go na gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w MFe ponieważ się już zdarły wszelkie pytania co i jak proszę pisać mogę zamiejscic równiez fotki krótki opis co i jak pierwszą objawą zdartej tarczy jest zapchany filtr gdyz jeżeli okładzina jest już cieniutka około 05 mm zostaje całkowicie zerwana po przejąściu przez tryby zostaje zmielona na pył i z olejem dostaje sie do filtra i zapycha go po odkręceniu filtra i stwierdzeniu że jest zapchanu brązową mazią wymieniamy na nowy teraz jak sprawdzić któta tarcza poszła prawa czy lewa rozpinamy pedały chamólców i wciskamy prawy a potem lewy który pedał ucieka do podłogi ta tarcza poszła; oto kilka wskazówek co i jak pozdrawiam

 

 

Sorry to nizej to do mirona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w ......

Sorry to nizej to do mirona

 

Jeśli ktos wie co robi uważnie rozbiera i składa może zaoszczędzić kilka stówek. Większość mechaników robi to na wyczucie poza serwisami któe mają wszelkie dane dotyczące napraw np momenty dokręcenia śrób itd. Jeśli ktoś zielonegop pojęcia o tym nie ma nawet c 330 nie warto rozbierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ;wymieniam tarcze hamulcowe w ......

Sorry to nizej to do mirona

 

Jeśli ktos wie co robi uważnie rozbiera i składa może zaoszczędzić kilka stówek. Większość mechaników robi to na wyczucie poza serwisami któe mają wszelkie dane dotyczące napraw np momenty dokręcenia śrób itd. Jeśli ktoś zielonegop pojęcia o tym nie ma nawet c 330 nie warto rozbierać.

witam ;wnioskuje buli1979 ze popierasz serwis MFa że oni tylko się znają na naprawach ale wyobraź sobie że serwis za wymianę tarczy hamulcowej zażyczył sobie 1000 zł"ROLMAX" Wojciech Maksymiu

 

17-120 Brańsk myślę że wiesz gdzie to jest to jest dopiero zdzierstwo a to jest w sumie odkręcenie kilku śrub wiec myślę że lepiej poczytać forum i zrobić to samemu; pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiidzę trochę się nie zrozumieliśmy chodzi mi o to że serwis ma najlepszy dostęp dp dokumentacji fabrycznej oczywiście oni też mogą zawsze coś zepsuć. Co do napraw wykonywanych we własnym zakresie nie mam zbyt wielu okazji przy swojm sprzęcie ale sam naprawiam jeśli już. Co do mechaników jesli ktoś jest dokładny i wie co robi nie ma problemu wszystko można naprawić oczywiście pomijam przypadki wykożystania specjalistycznych urządzzeń. Jeśli natomiast ktoś ma niewielkie pojęcie lepiej się przy tym nie grzebać i skożystać z usług niekoniecznie serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do mirona

ten tekst o tarczach dobra robota zauważyłem że wielu ludzi na tym forum pyta o różne rzeczy po otrzymaniu informacji wielu nawet nie odzywa się i nie mówi która się sprawdziła. Na początku marca czeka mnie wymiana symeringów w zwolnicy więc zamieszczę krótką relacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze nie regulowałem więc nie wiem ale spytam się kolegi to dam wam znać jak coś

 

Miałem podobną sytuacje (mam 6190) u mnie przy pierwszym razie było zwarcie na czujniku przedniego napędu z za drugim obluzował się przewód plusowy przy alternatorze a że w ochronie gumowej to trzymał się cały czas tak że nic nie było widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście moja wypowiedź dotyczy postu o rozładowanym akumulatorze autorstwa Perona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to chyba wina rozrusznika, bo pracuje cały czas. Oczywiście zębatka cofa się i nie zazębia, ale słychać, że rozrusznik buczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z powodu wycieku (MF 6190) demontuje przedni dekiel i mam problem z kołem pasowym napędu wentylatora i alternatora czy jest ono rozbieralne czy trzeba demontować przedni napęd i druga sprawa przy odpalaniu po wciśnięci sprzęgła załączają się między innymi kontrolki DYNY ABCD a po chwili pracy wszystko gaśnie i ciągnik podczas jazdy przyspiesza, wraca do normy po kilkakrotnym wciśnięciu sprzęgła

Proszę o rade Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Mam taki problem ze swoim MF 590 akumulator kreci super a ciagnik odpala wolno po kilku kreceniach nadmieniam ze ma wtryski i pompe dobra filtry po wymianie.pozatym ma ok 10000 motogodzin ale oleju bierze troche Prosze o porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmierz ciśnienie w cylindrach może być już małe nie wiem gdzie jest zbiornik istnieje ewentualność odpływu paliwa paliwa po postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przestawić wskazania prędkościomierza w MF6180 z miles/h na km/h???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przechodzisz na komputerze do zakładki METRIC/MP i ustawiasz metric jeżeli dobrze pamiętam

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki mysle ze to pewnie zawory a bak ma na dole czyli paliwo ciagnie pompka zasilajaca tez kupilem nowa 46zl wiec to klopot z glowica Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem na myśli ten na słupku po prawej stronie w kabinie można na nim ustawić żeby pokazywał prędkość w milach jak i kilometrach. U mnie komp na słupku pokazuje 37km/h a na konsoli przy prędkościomierzu jakieś 23 i to są chyba mile ale jak to zmienić to nie wiem niestety nie jestem zaawansowany w MF bo mam go dopiero od roku a u mnie to Zetory i Ursusy chodzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...