jaceknet8 0 Napisano 16 Lipca 2009 witamco do klimy to musisz ja nabić to wtedy bedzie sie załańczać spręrzarka,ja miałem tak samo,klima była pusta to sprężarka stała w miejscu, dopiero jak ją nabiłem to mi dzaiłała. troche to kosztowało ale sie opłaca. no faktycznie dziś mi to samo powiedzieli w zakładzie co nabija klimę...ale pech bo u mnie napełnia się czynnikiem o symbolu R12 którego nikt praktycznie nie chce już nabijać a jak się znalazł jeden koleś w Lublinie to powiedział że za dużo z tym zachodu i się nie podejmie bo nie wiadomo czy instalacja jest szczelna ;/może ktoś w rejonie woj lubelskiego zna osoby co nabiły by klimę R-12 bo nikomu się nie chce podjąć tego jak dzwoniłem z gazety proszę o info na PW pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronekRB 0 Napisano 17 Lipca 2009 witamco do klimy to musisz ja nabić to wtedy bedzie sie załańczać spręrzarka,ja miałem tak samo,klima była pusta to sprężarka stała w miejscu, dopiero jak ją nabiłem to mi dzaiłała. troche to kosztowało ale sie opłaca. no faktycznie dziś mi to samo powiedzieli w zakładzie co nabija klimę...ale pech bo u mnie napełnia się czynnikiem o symbolu R12 którego nikt praktycznie nie chce już nabijać a jak się znalazł jeden koleś w Lublinie to powiedział że za dużo z tym zachodu i się nie podejmie bo nie wiadomo czy instalacja jest szczelna ;/może ktoś w rejonie woj lubelskiego zna osoby co nabiły by klimę R-12 bo nikomu się nie chce podjąć tego jak dzwoniłem z gazety proszę o info na PW pozdro ja nabijałem właśnie tym czynnikiem R-12 i nie było problemu, sprawdził czy szczelna, nabił klime i działa. Nabijałem klime w Borkach, na trasie Kock-Radzyń Podlaski, tam zakłada klime do wszystkiego kombajny, ciagniki,samochody.w mojego MF weszło 2kilogramy i kosztowało 200zł. i jeszcze wymiieniłem filtr ten taki sprzodu co jest, bo była woda i to kosztowało chyba 110zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 18 Lipca 2009 Ten filtr to osuszacz, który ma za zadanie wyłapac wilgoć z czynnika chłodzącego. Jak nie ma czynnika w układzie to sprężarka się nie włączy bo niby po co po pierwsze a po drugie to jest zabezpieczenie przed zatarciem sprężarki od tego jest czujnik presostat umieszczony najczęściej gdzies w okolicy chłodnicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 20 Lipca 2009 Witam Mam pytanie jakiej grubości jest nowa tarcza do mf 3090??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 20 Lipca 2009 BO moja tarcza sprzęłowa ma grubość 11mm i nie wiem czy ją wymieniać czy jeszcze ona pochodzi.Proszę o odpowiedz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 22 Lipca 2009 Witam . Mam pytanie jak trzeba doktęcić śrubę na wałku na której jest synchronizator i tryby A/B bo mi się odkręciła i niue wiem czy ją dokręcać do oporu czy zostawić jakiś luz. Tam na tej nakrętce jest nadcięty taki rowek do zagęcia w klin. Proszę o odpowiedz też w sprawie tarczy bo nie wiem czy mam wymieniać na nową bo to są koszta nie małe. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 23 Lipca 2009 Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
USL member 0 Napisano 23 Lipca 2009 Witam! Mam wielka prosbe do posiadaczy instrukcji do MF 699 jezeli jest taka mozliwosc wyslijcie mi prosze na maila insolent87@wp.pl Znalazlem na allegro cwaniaka ktory zada za nia 140zl!! To rozboj w bialy dzien!! tym bardziej ze widze ze kolo maja wersje w pdfie i nawet za nia chce tyle samo!! Bardzo prosze o wyrozumialosc. Pozdrawiam wszystkim uzytkownikow wspanialego MF PS ewentualnie jezeli mam ktos Agco CDROM 2000 prosilbym o kontakt na powyzszy mail. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Lipca 2009 Witam . Mam pytanie jak trzeba doktęcić śrubę na wałku na której jest synchronizator i tryby A/B bo mi się odkręciła i niue wiem czy ją dokręcać do oporu czy zostawić jakiś luz. Tam na tej nakrętce jest nadcięty taki rowek do zagęcia w klin. Proszę o odpowiedz też w sprawie tarczy bo nie wiem czy mam wymieniać na nową bo to są koszta nie małe. Pozdrawiam.dokręć do oporu o i zgnij w kiln Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 23 Lipca 2009 Witam! Mam wielka prosbe do posiadaczy instrukcji do MF 699 jezeli jest taka mozliwosc wyslijcie mi prosze na maila insolent87@wp.pl Znalazlem na allegro cwaniaka ktory zada za nia 140zl!! To rozboj w bialy dzien!! tym bardziej ze widze ze kolo maja wersje w pdfie i nawet za nia chce tyle samo!! Bardzo prosze o wyrozumialosc. Pozdrawiam wszystkim uzytkownikow wspanialego MF PS ewentualnie jezeli mam ktos Agco CDROM 2000 prosilbym o kontakt na powyzszy mail. widać ze jesteś nowy , instrukcje są bardzo ciężko do zdobycia , jeżeli ktoś je zdobył to na pewno nieżle zabulił i nie sądzę zeby chciał rozdawać za friko , lepiej porozmawiaj z gościem z alegro może spuści z ceny ! nie wiem gdzie znalazłeś ewentualnie spytaj jeszcze na GG 8934846 też ma dużo instrukcji ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 30 Lipca 2009 Panowie mam problem z MF 3090 i brak mi juz pomysłów. Chodzi o to ze cały czas sączy w nim sie olej od strony silnika do komory sprzęgła. Co najlepsze uszczelniacz na wale jest nowy założony już wcześniej i nie pomógł z ciagnika wciąż sie lało. Dlatego go rozebrałem ale uszczelniacz trzyma dobrze dookoła sucho brak nawet delikatnego zapocenia olejem. DO silnika dokręcony jest jeszcze taki kołnierz dzieki któremu mozna go skręcić ze skrzynią i wygląda to tak jakby z pod niego leciało.Jak ciagnik był dobrze rozgrzany to oprócz tego ze kapało pod sprzęgłem to olej wydobywał sie włąsnie z tego łączenia silnika z tym kołnierzem na wysokości rozrusznika i cały bok był mokry. Myślałem że może któryś z otworów na śruby został przebity do komory silnika albo ze jest pekniety dlatego uszczelniłem te otwory ale to też nie to. Może ktoś spotkał się kiedys z podobnym przypadkiem i mógłby mi cos podpowiedziec bo ja nie wiem juz co robic. Bede wdzięczny za kazda pomoc.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 30 Lipca 2009 Panowie mam problem z MF 3090 i brak mi juz pomysłów. Chodzi o to ze cały czas sączy w nim sie olej od strony silnika do komory sprzęgła. Co najlepsze uszczelniacz na wale jest nowy założony już wcześniej i nie pomógł z ciagnika wciąż sie lało. Dlatego go rozebrałem ale uszczelniacz trzyma dobrze dookoła sucho brak nawet delikatnego zapocenia olejem. DO silnika dokręcony jest jeszcze taki kołnierz dzieki któremu mozna go skręcić ze skrzynią i wygląda to tak jakby z pod niego leciało.Jak ciagnik był dobrze rozgrzany to oprócz tego ze kapało pod sprzęgłem to olej wydobywał sie włąsnie z tego łączenia silnika z tym kołnierzem na wysokości rozrusznika i cały bok był mokry. Myślałem że może któryś z otworów na śruby został przebity do komory silnika albo ze jest pekniety dlatego uszczelniłem te otwory ale to też nie to. Może ktoś spotkał się kiedys z podobnym przypadkiem i mógłby mi cos podpowiedziec bo ja nie wiem juz co robic. Bede wdzięczny za kazda pomoc.Pozdrawiam Sprawdź czy nie wycieka Ci z pod całego mechanizmu półbiegów i rewersu, ten element łączy się ze skrzynią dużym oringiem oraz dwoma malutkimi oringami (jeden doprowadza olej do smarowania skrzyni a drugi do załączenia półbiegu). Jeżeli będzie Ci ciekło na tym od załączania półbiegu to będzie olej leciał jak włączysz półbieg a jak wyłączysz ustanie. W przypadku smarowania olej podawany jest jak silnik chodzi non stop. pozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 31 Lipca 2009 skrzynia jest szczelna bo wymieniałem uszczelnienia a poza tym olej ze skrzyni nie zaciekałby za ten kołnierz no bo jakim cudem olej ze skrzyni wypływałby z pod rozrusznika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 31 Lipca 2009 skrzynia jest szczelna bo wymieniałem uszczelnienia a poza tym olej ze skrzyni nie zaciekałby za ten kołnierz no bo jakim cudem olej ze skrzyni wypływałby z pod rozrusznikarafik a czasem ci niecieknie z orbitrola bo ja mam podobnie w swoim mf6150 ale umnie to orbitroll puszca olej. sprawdz to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Witam. Mam problem z MF 3090 jak go odpalę to mam automatycznie włączony przedni napęd ale się nie świeci kontrolka od napędu. Jak naciskam włącznik napędu lub blokady to nic nie reaguje i przyśpieszacz też nie działa. Kontrolki się nie zapalają. Mam też wrażenie tak jakby był też załączona blokada bo ciężko się skręca. Proszę o podpowiedz co może być przyczyną. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUKAS616 0 Napisano 3 Sierpnia 2009 w massey ferguson 3080 załancza się kontrolka żółwia ale bieg nie działa. co należy zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 Witam. Wyskakuja mi biegi wsteczne na A i na B. Co może być przyczyną tego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morphix 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Witam. Bardzo bym prosił jeżeli ktoś posiada o podesłanie mi katalogu części do MF 186.Mój e-mail: karol.etrych@autograf.pl Z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morphix 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Witam.Bardzo bym prosił jeżeli ktoś posiada o podesłanie mi katalogu części do MF 186.Mój email to: karol.etrych@autograf.plZ góry dziękuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morphix 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Witam.Bardzo bym prosił jeżeli ktoś posiada o podesłanie mi katalogu części do MF 186.Mój email to: karol.etrych@autograf.plZ góry dziękuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 10 Sierpnia 2009 widzę że nikt nie ma pojęcia co może być przyczyną wyskakiwania i zgrzytania wtecznych biegów na A i B. Jaqk włącze wsteczny to trylko słychać zgrzyty w skrzyni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam mam problem ze skrzynią jak włącze wsteczny to mi czasami troszkę podjedzie do tyłu a potem wyskoczy i zgrzyta słychać. Bardzo też mnie niepokoi lużny wodzik na dole od A/B może to coś ma wspólnego ale biegi A i B działają. A tak po za tym to wsteczny jest przełączany tym wodzikiem który jest na górze, jak się zdejmnie dekel boczny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadiG86 0 Napisano 11 Sierpnia 2009 Witam Panowie mam taki problem potrzebuje napęd linki obrotomierza ( ślimak ) do starszego typu mf 1014 ale nie znam żadnego nr katalogowego może ktoś mi pomoże a może mógłbym coś takiego gdzieś kupić Wink Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 11 Sierpnia 2009 Witam mam problem ze skrzynią w MF 3090. jak włącze wsteczny to mi czasami troszkę podjedzie do tyłu a potem wyskoczy i zgrzyta słychać. Bardzo też mnie niepokoi lużny wodzik na dole od A/B może to coś ma wspólnego ale biegi A i B działają. A tak po za tym to wsteczny jest przełączany tym wodzikiem który jest na górze, jak się zdejmnie dekel boczny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 11 Sierpnia 2009 Witam mam problem ze skrzynią w MF 3090. jak włącze wsteczny to mi czasami troszkę podjedzie do tyłu a potem wyskoczy i zgrzyta słychać. Bardzo też mnie niepokoi lużny wodzik na dole od A/B może to coś ma wspólnego ale biegi A i B działają. A tak po za tym to wsteczny jest przełączany tym wodzikiem który jest na górze, jak się zdejmnie dekel boczny?biegi A/B niemaja nic wspulnego z rewersem cała przekładnia rewersu znajduje sie w przedniej częsci skrzyni jak rozbierałeś to powinien żeś widziec zazwyczaj problem tkwi w biegach A/B a nam sie zdaje że to rewers żgzyta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach