proMateusz 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Dołączam się do pytania i kiedy kontrolka od paliwa bo u mnie chyba nie działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Nie wiem jak jest w ciągnikach z serii 81XX ale w 61XX ta kontrolka oznacza awarie nie wiem czego U mnie w 6170 tak jest zaraz po odpaleniu i gaśnie dopiero wtedy gdy się zwiększy obroty. Jak się świeci ta kontrolka to świeci się tez od awarii EHR i on nie działa. kontrolka gasnie po dodaniu gazu bo wtedy zaczyna ładować i wtedy też gasnie kontrolka od ładowania i zaczyna działać EHR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Stycznia 2011 kontrolki od paliwa często nie działają, u mnie też nie działa a sprawdzałem diode i jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 23 Stycznia 2011 A nie wie ktoś jak to naprawić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markoyyy 0 Napisano 23 Stycznia 2011 rafik256 postaram się sprecyzować,to dzieje się w obrębie danej grupy,jak jeżdziłem na grupie A to wyskakują biegi tylko do przodu,przy zmianie kierunku do tyłu jest ok.Dzwignia wyskakując robi ruch, jak ją przytrzymam to nie wyskoczy.natomiast w obrębie grupy B do przodu było ok.natomiast przy zmianie kierunku do tyłu wyskakiwała.Dodam jeszcze że teraz jak nie było mrozów wszystko było ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Stycznia 2011 WITAM u mnie też nie działa dioda od rezerwy paliwa ,ale do zbiornika idą tylko dwa przewody ,masa czarny i czerwony prądowy który jest połączony z rezystorem drutowym za pomocą którego wskaźnik paliwa pokazuje stan paliwa, moim zdaniem powinien iść jeszcze jeden przewód (czyli trzeci) od rezerwy paliwa,chyba że działa to w inny sposób . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 24 Stycznia 2011 Spalił mi się chyba bezpiecznik taki zielony jest on z prawej strony silnika blizej kabiny i troche wyżej niż rozrusznik wie ktoś gdzie mogę taki kupić albo co zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 24 Stycznia 2011 szukaj w sklepach motoryzacyjnych i dobież o tej samej wartości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Stycznia 2011 Zielony to bodajże 30A Kupisz w rolniczych/ elektrycznych często tez są/ Motoryzacyjnych zawsze/ Czasami w RTV/AGD jakiś nie sieciowych też są;) To jest najzwyklejszy bezpiecznik samochodowy - płytkowy:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 25 Stycznia 2011 Co myślicie o MF 6170. Ile macie mtg. w swoich fergusonach ile maja lat jakie modele czy jesteście z nich zadowoleni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 25 Stycznia 2011 Naprawdę fajne maszynki jeśli chodzi o serie 61xx ,tylko przy kupowaniu trzeba wszystko posprawdzać czy wszystko jest sprawne ,rozgrzać silnik , pojeździć, zwracać uwagą na wszystko ,bo te ciągniki które są sprowadzone z Francji to z nimi różnie jest, najlepiej pojechać do Niemiec tam znaleźć ,u Niemca bardziej są zadbane,serwis to i owo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Stycznia 2011 sprawdzać trzeba zawsze i każdy inny ciągnikzależy tez na jakiego sprzedawce sie tu trafi bo nie jeden ci nawet nie pozwoli za długo pogazować, z drugiej strony ja trafiłem na takiego co sam mi podczepił konkretny pług, załatwił pole od sąsiada i kazał jechać orać i nie było gadania, byłem w szoku:), drugi zaś dał mi ciągnik na próbę co raczej wogóle sie zdarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 25 Stycznia 2011 Właśnie pawlo taki bynajmniej niema nic do ukrycia ,daje ci jedź sobie sprawdzaj ,a taki co pozwoli tylko obejrzeć,odpalić i zgasić to niech sobie trzyma, są cwaniaki aby kasa i za bramę i dalej go nic nie obchodzi radź sobie sam ,na takich trzeba uważać . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Stycznia 2011 no dokładnie trzeba uważać tylko cały problem w tym ze tacy są w większosci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 26 Stycznia 2011 wie ktoś za ile można kupić tarcze hamulcowe do mf 3115, oryginały lub zamienniki, lub czy są firmy które regenerują okładziny tarczy ( ew. gdzie?) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 26 Stycznia 2011 W MF 6170 przestał mi działać rewers.Przełączyłem na wsteczne i tak zostało,rewers jest elektrohydrauliczny.Kontrolki migają na zmianę raz czerwona raz zielona, ale przełączyć nie chce. Co może być przyczyną?Proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 26 Stycznia 2011 Ta duża kontrolka sygnalizuje awarię dotyczącą oleju w skrzyni.Mi powiedział sprzedający masseya, że należy wymienić filtry oleju w skrzyni, a jak to nie pomorze, to należy wymienić olej w skrzyni i filtry i będzie OK,ja tak miałem,wymieniłem wsio i chodzi już pół roku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 26 Stycznia 2011 Ta duża kontrolka nie tylko sygnalizuje o awarii skrzyni sygnalizuje np.jak nie ma ładowania alternatora. Ona pokrywa się z wszystkimi innymi jest taka duża po to żeby łatwo ją było zauważyć. A biegi ci wchodzą??? Ja też tak czasem mam to muszę docisnąć sprzegło albo wyrzucić na luz puścić sprzęgło wcisnać przełączyć i działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 26 Stycznia 2011 W MF 6170 przestał mi działać rewers.Przełączyłem na wsteczne i tak zostało,rewers jest elektrohydrauliczny.Kontrolki migają na zmianę raz czerwona raz zielona, ale przełączyć nie chce. Co może być przyczyną?Proszę o pomoc.[/quotjak zacznal tak migac kontrolki dziala dynaschift ? jesli nie problem jest z niskim cisnieniem komputer przelacza sie w tryb awaryjny a duza kontolka w ksztalcie trujkata zaswieca sie razem z inna kontrolka czerwona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 26 Stycznia 2011 panowie zaświeciła wam sie kiedys kontrolka taka mala czerwona diodka przy zegarze temperatury ?? kiedy ona powinna sie zaswiecac, u znajomego w 8260 zaswieca sie ona gdy jest malo plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym ale w tym modelu jest silkik valmeta, natomiast kiedy sie powinna zaswiecic w 6180 ?? przy zbyt wysokiej tem silnika ?? bo zbiorniczka wyrownawczego bynajmniej ja nie mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 27 Stycznia 2011 zbiornika wyrownawczego tam nie ma i powinna sie zaswiecac przy wysokiej temp a czy sie zaswieca trudno powiedziec bo u mnie np nie swieci i od paliwa też nie wiec one chyba tak maja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 27 Stycznia 2011 Podpowiedzcie mi na temat rewersu, który nie może przełączyć na jazdę do przodu. Z góry dziękuję.Czy mogę sam wykręcić elektrozawory,kontrolki migają na zmianę,piszczek piszczy, a kierunku jazdy nie przełącza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 27 Stycznia 2011 nikt sie nie wypowiada to moze spróbuj odłączyć akumulator na chwile i podłącz spowrotem i dopiero zapal i sprawdz, lub sprawdz ten elektrozawór-popuść sruby do regulacji i poruszaj nim po czym ustaw tak samo jak był, przy przełączaniu spróbuj wdusic hamulec i wduszaj kilka razy sprzęgło do samego konca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 27 Stycznia 2011 Marszewo - rzeczywiście popróbuj co Pawlo pisze, bo jak coś zwisło (np. elektrozawór) to moduł nie może sobie z tym poradzić. Ja nawet po odłączeniu klem z akumulatora całkowicie - łączyłem je ze sobą na chwilę. Któryś elektry mi mówił, że wszystkie ładunki się wtedy niwelują. Poza tym cykl (czas) restartu komputera to ok 10 min. bo podobno tyle trwa okres w którym moduł całkowicie się wyłącza. Gdy jednak pojawił jakiś błąd programowy ( a nie usterka mechaniczna) to musisz serwisanta "zaprosić" do wgrania programu. A czy pozostałe kontrolki zachowują sie prawidłowo? Nic nie mruga inaczej niż wcześniej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 27 Stycznia 2011 ... a i zapomniałem - ten bezpiecznik z przodu przy chłodnicy sprawdziłeś? Czy to się stało jak przełączyłeś na wsteczny i w trakcie pracy ciągnika Ci się zepsuło? Czy też działało wszystko - zgaśiłeś ciągnik i po zapalaniu zauważyłeś , że rewers piszczy i nie działa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach